Kan je toch op je sandalen na gaan dat hij weg gaatquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Perez is nog niet weg hoor...
Dat was geniaal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Robert ten Brink weer geforceerd grappig doen?
Maar ik wilde een SBS-tt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan je toch op je sandalen na gaan dat hij weg gaat.
Hans Kraay JRquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Robert ten Brink weer geforceerd grappig doen? Of halen ze dit jaar weer Jack Spijkerman van stal?
goede timing jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:35 schreef Trancelocator het volgende:
Perez, Colin, Luque en Delorge: "Gelukkig hoeven we morgen het podium niet op."
Moet je deze er ook niet bijdoen?quote:
maak je daar geen zorgen over, die komen ook niet aan spelen toe....quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:53 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom Perez niet en Kennedy en Rommedahl wel?!
U bent de zwakste schakel, tot ziens!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:18 schreef M.Melandri het volgende:
kvind colin verdedigend sterker als silva...
quote:Ajax: nieuwe poging voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax blijft proberen Rob Wielaert over te nemen van FC Twente. Momenteel wordt bekeken of er een speler van de Amsterdammers in de deal kan worden betrokken. Het lijkt zeker dat Twente en Ajax er puur op financiële basis niet uitkomen.
Twente wil zes miljoen euro voor de 29-jarige Wielaert ontvangen. Ajax wil zover bij lange na niet gaan. Bij Ajax kreeg een aantal spelers gisteren te horen dat ze per direct afvloeien uit de A-selectie of daarin weinig toekomst meer hebben.Twente ziet in principe wel wat in Siem de Jong, de jeugdige aanvallende middenvelder die vorig bij Ajax debuteerde in de eredivisie. De Jong staat echter niet op het lijstje afvallers van Ajax-coach Marco van Basten.
AD
Hehe, en dan Perez toch maar houden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Tenzij dat ze hem huren, dan heb ik er niet echt problemen mee
Van der Heijden en Assaiti voor die positiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hehe, en dan Perez toch maar houden?
Jan-Arie van der Heijdenquote:
Twee stuks.. Lovre en Garcia Garcia.quote:
Ik geloof het wel ja, dan hebben we Assaiti/Cvinatich/Siem de Jong/Van der Heijden voor die positiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Twee stuks.. Lovre en Garcia Garcia.
3 zelfs, als je Nijland meerekend.
Maar ze zijn niet tekoop.![]()
Maar stel dat Siem aan Twente verhuurd wordt (waar ik niets van geloof), dan kan je toch niet van Van der Heijden verwachten dat hij de sterren van de hemel speelt op de moeilijke 10 positie mocht Aissati geblesseerd raken? Wie weet wil Twente dat probleem geval Perez wel hebben.
Maar die nieuwe Argentijn kan toch ook op 10 spelen? Ofnie?
Wie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja, dan hebben we Assaiti/Cvinatich
Aissati en Cvitanich nu tevreden baas?quote:
Bij één seizoen verhuur moet Ajax alsnog iets van 5,5 miljoen bijbetalen. Schiet niet echt op dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Opbokken, en al helemaal als Siem erbij betrokken word...
Tenzij dat ze hem huren, dan heb ik er niet echt problemen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |