abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:32:34 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60563838

A-selectie teruggebracht tot 28 spelers

Amsterdam, 04 aug 2008
De leiding van Ajax heeft vandaag met diverse spelers individuele gesprekken gevoerd. Jurgen Colin, Laurent Delorge, Albert Luque en Kenneth Perez hebben te horen gekregen dat ze niet voorkomen in de plannen van Marco van Basten met Ajax 1.
Het viertal behoort vanaf vandaag niet meer tot de A-selectie van Ajax. Zij moeten zich in de loop van de week melden bij Jong Ajax, in afwachting van eventuele ontwikkelingen.

Tevens zijn er gesprekken gevoegd met Kennedy, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl. Zij blijven bij de A-selectie trainen. Aan hen is duidelijk gemaakt dat de kans dat ze op wedstrijddagen bij de uiteindelijke selectie van 18 spelers zitten, klein is.

Marco van Basten legt uit: ,,We zijn nu drie weken bezig en daarin hebben alle spelers kansen gekregen. In sommige gevallen heeft dat tot nieuwe inzichten geleid. En daarom hebben we vandaag duidelijkheid gegeven aan een groep spelers. De transfertermijn sluit aan het einde van de maand, we verwachten dat er nog wel wat gaat gebeuren met een aantal spelers van ons. Uiteindelijk willen we met een selectie werken van ongeveer 24 spelers.”

[ Bericht 80% gewijzigd door Houniet op 04-08-2008 23:43:55 ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60563867
"Het waren twee fantastische dagen"

Het kwam ineens in me op
pi_60563874
Morgen dus om 13.20 live de open dag op SBS6
pi_60563897
Perez is nog niet weg hoor...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:35:01 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60563902
Sorry maar ik gun SBS geen TT .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:35:16 #6
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60563908
Perez, Colin, Luque en Delorge: "Gelukkig hoeven we morgen het podium niet op."
pi_60563909
Ik wil Perez niet kwijt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:35:36 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60563919
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Perez is nog niet weg hoor...
Kan je toch op je sandalen na gaan dat hij weg gaat .
pi_60563945
Gaat Robert ten Brink weer geforceerd grappig doen? Of halen ze dit jaar weer Jack Spijkerman van stal?
pi_60563962
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Robert ten Brink weer geforceerd grappig doen?
Dat was geniaal.

Zijn daar nog beelden van?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60563991
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:

[..]

Kan je toch op je sandalen na gaan dat hij weg gaat .
Maar ik wilde een SBS-tt.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:38:40 #12
144213 Adidah
Het was wraak
pi_60563992
En hop, terug naar Brabant .
pi_60564005
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Robert ten Brink weer geforceerd grappig doen? Of halen ze dit jaar weer Jack Spijkerman van stal?
Hans Kraay JR
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60564080
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:35 schreef Trancelocator het volgende:
Perez, Colin, Luque en Delorge: "Gelukkig hoeven we morgen het podium niet op."
goede timing ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:44:00 #15
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60564121
ZOu er nog een defensieve aankoop volgen?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:44:07 #16
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60564124
OP Update.
pi_60564152
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
OP Update.
Moet je deze er ook niet bijdoen?

pi_60564213
Ja, thanks voor nothing.. Heeft alleen maar onrust gebracht en voetballend weinig toegevoegd.
pi_60564342
Waarom Perez niet en Kennedy en Rommedahl wel?!
pi_60564344
Vind ik ook, geen motivatie in het veld terwijl hij zo hard schreeuwde dat Ajax toch wel de club van zijn hart is maar wel hard voetballen bij PSV en bij Ajax als een lamzak over het veld zien lopen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 04-08-2008 23:56:36 (Geen ziektes svp...) ]
pi_60564407
Perez de onruststoker bla bla, wat een gepapegaai...

Ik had hem bij de A-selectie gehouden, zeker omdat hij bij invalbeurten vaak gewoon goed was qua goals en assists. Voor de basis komt hij nu tekort, maar hij had nog nuttig kunnen zijn.

Verder is een type als Perez volgens mij juist goed voor de groep, zorgt ervoor dat iedereen een beetje scherp blijft...
pi_60564422
Perez bedankt! Het is alleen niet anders
pi_60564445
Hij gaat echt geen genoegen nemen met een plaats op de bank, bovendien vind ik het openbaar afvallen van het aankoopbeleid van je coach nogal behoorlijk onbeschoft. (Hij claimde dat Ajax téveel aanvallende aankopen heeft gedaan hiermee duidelijk makend dat hij weet dat zijn positie op de tocht stond.)
pi_60564466
Perez heeft zelf al in het verleden aangegeven niet met een plaats op de bank om te kunnen gaan in interviews. Oftewel, als je geen basisspeler in hem ziet kun je hem het beste verkopen mits je fatsoenlijke vervangers hebt (de Jong, Sarpong etc.).
pi_60564478
Beetje gemengde gevoelens.

Aan de ene kant prima - de jeugd heeft zich bewezen, blijkbaar voldoende om voor hun te kiezen ipv voor wat de 'ouderen' eventueel zouden kunnen brengen. Het zijn geen superrare beslissingen, en volgens mij deden oa Anita, Donald, Martina en Sarpong het ook echt wel naar behoren.

Aan de andere kant kan zo'n Perez of een Leonardo er soms toch nog wel wat leuks uitgooien. Denk uiteindelijk wel dat het de meest juiste beslissing is.
pi_60564581
Vind het wel jammer voor Perez maar ik heb vertrouwen in Marco
AFC AJAX
pi_60564809
Bedankt Kenneth!

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:17:20 #28
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60564907
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:53 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom Perez niet en Kennedy en Rommedahl wel?!
maak je daar geen zorgen over, die komen ook niet aan spelen toe....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60564934
kvind colin verdedigend sterker als silva...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:21:56 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60565011
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:18 schreef M.Melandri het volgende:
kvind colin verdedigend sterker als silva...
U bent de zwakste schakel, tot ziens!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60565091
quote:
Ajax: nieuwe poging voor Wielaert

AMSTERDAM - Ajax blijft proberen Rob Wielaert over te nemen van FC Twente. Momenteel wordt bekeken of er een speler van de Amsterdammers in de deal kan worden betrokken. Het lijkt zeker dat Twente en Ajax er puur op financiële basis niet uitkomen.

Twente wil zes miljoen euro voor de 29-jarige Wielaert ontvangen. Ajax wil zover bij lange na niet gaan. Bij Ajax kreeg een aantal spelers gisteren te horen dat ze per direct afvloeien uit de A-selectie of daarin weinig toekomst meer hebben.Twente ziet in principe wel wat in Siem de Jong, de jeugdige aanvallende middenvelder die vorig bij Ajax debuteerde in de eredivisie. De Jong staat echter niet op het lijstje afvallers van Ajax-coach Marco van Basten.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60565114
silva werd toen kapot gedolt man door elia
pi_60565142
6 miljoen ! Hallo...
pi_60565144
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Ze willen hem écht graag
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60565163
Opbokken, en al helemaal als Siem erbij betrokken word...

Tenzij dat ze hem huren, dan heb ik er niet echt problemen mee
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60565175
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Dus niet he!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60565195
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:

Hehe, en dan Perez toch maar houden?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60565203
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hehe, en dan Perez toch maar houden?
Van der Heijden en Assaiti voor die positie
pi_60565225
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:32 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Van der Heijden
Wie?
pi_60565280
Wielaert voor 6 miljoen?

Ophoeren.
pi_60565298
Ja Siem gaan we mooi niet weg doen.

Perez plus 2m zou wel prima zijn.
pi_60565299
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wie?
Hebben jullie nog een leuke '10'?
pi_60565312
Bedankt pennalty killer!
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_60565326
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wie?
Jan-Arie van der Heijden

Een talentje die dit jaar bij de selectie zit en hopelijk zijn minuten gaat krijgen
pi_60565396
Siem bij de deal . Rot ff lekker op zeg.
pi_60565413
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hebben jullie nog een leuke '10'?
Twee stuks.. Lovre en Garcia Garcia.
3 zelfs, als je Nijland meerekend.
Maar ze zijn niet tekoop.

Maar stel dat Siem aan Twente verhuurd wordt (waar ik niets van geloof), dan kan je toch niet van Van der Heijden verwachten dat hij de sterren van de hemel speelt op de moeilijke 10 positie mocht Aissati geblesseerd raken? Wie weet wil Twente dat probleem geval Perez wel hebben.

Maar die nieuwe Argentijn kan toch ook op 10 spelen? Ofnie?
pi_60565469
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:42 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Twee stuks.. Lovre en Garcia Garcia.
3 zelfs, als je Nijland meerekend.
Maar ze zijn niet tekoop.

Maar stel dat Siem aan Twente verhuurd wordt (waar ik niets van geloof), dan kan je toch niet van Van der Heijden verwachten dat hij de sterren van de hemel speelt op de moeilijke 10 positie mocht Aissati geblesseerd raken? Wie weet wil Twente dat probleem geval Perez wel hebben.

Maar die nieuwe Argentijn kan toch ook op 10 spelen? Ofnie?
Ik geloof het wel ja, dan hebben we Assaiti/Cvinatich/Siem de Jong/Van der Heijden voor die positie
pi_60565678
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik geloof het wel ja, dan hebben we Assaiti/Cvinatich
Wie?
pi_60565813
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:57 schreef Pritt het volgende:

[..]

Wie?
Aissati en Cvitanich nu tevreden baas?

Offtopic: Is er iemand die het oude en nieuwe logo op een hoge resolutie heeft? Zoja PM mij even aub
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 01:22:10 #50
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60566123
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Opbokken, en al helemaal als Siem erbij betrokken word...

Bij één seizoen verhuur moet Ajax alsnog iets van 5,5 miljoen bijbetalen. Schiet niet echt op dan.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60566290
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jan-Arie van der Heijden
[ afbeelding ]
Een talentje die dit jaar bij de selectie zit en hopelijk zijn minuten gaat krijgen
Toch jammer dat van der Heijden van nature meer een controlerende middenvelder is dan een echte nummer 10.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 01:47:04 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60566484
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
6 miljoen ! Hallo...
En terecht.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 01:53:21 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60566568
Christian Wilhelmsson naar Al Hilal Riyad trouwens, zonde.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:17:39 #54
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60567954
Ze willen hem wel heel graag die Wiellaert , aan de andere kant , wie moet je anders halen.
Heb hier de naam Maidena (of zoiets) horen vallen , maar ik ken hem niet en een Nederlander in de verdediging kan ook geen kwaad
Ik ben inmiddels overleden
pi_60568001
is er niemand die het raar vind dat Jurgen Collin niet gek lang geleden zijn contract nog verlengde?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_60568149
Wat een held San Marco. Alle middelmaat en dure, overbodige spelers de deur uit! Precies zoals ik het zou doen, hij heeft er kijk op.

Ik krijg steeds meer zin in het nieuwe seizoen!

Eigen jeugd eerst!

@Mangoworks: Nu kan er juist nog wat geld gevangen worden voor hem, geniaal dus.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60568157
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:53 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Wilhelmsson naar Al Hilal Riyad trouwens, zonde.
Wat heb jij toch met die Wlilhelmsson? Die gast komt nog geen pepernoot voorbij.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60568209
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 07:56 schreef navigator het volgende:

@Mangoworks: Nu kan er juist nog wat geld gevangen worden voor hem, geniaal dus.
of je raakt hem aan de straatstenen niet kwijt en doet hij een bogarde....
pi_60568385
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 08:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

of je raakt hem aan de straatstenen niet kwijt en doet hij een bogarde....
Dan zal hij worden uitgekocht. Spelers die niet te slijten zullen uitgekocht worden verwacht ik. Het kost wel wat maar er wordt nu eindelijk eens echt schoon schip gemaakt!!
pi_60568435
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 07:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is er niemand die het raar vind dat Jurgen Collin niet gek lang geleden zijn contract nog verlengde?
Ja ik, dat was het eerste dat ik dacht toen ik las dat hij weg mocht.
Denk dat het met zekerheid te maken heeft, een soort back up die nu niet meer nodig is.
En nu kunnen we transfergeld ontvangen
pi_60568545
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 08:35 schreef navigator het volgende:

[..]

Dan zal hij worden uitgekocht. Spelers die niet te slijten zullen uitgekocht worden verwacht ik. Het kost wel wat maar er wordt nu eindelijk eens echt schoon schip gemaakt!!
maar als hij uitgekocht word is het dus gewoon pure kapitaalvernietiging...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 08:57:01 #62
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60568578
Ajax overweegt speler te betrekken in deal Wielaert'
- Datum: 5-aug-2008 07:50

Ajax bestudeert de optie om een speler te betrekken in een transfer van FC Twente-verdediger Rob Wielaert (foto, rechts). Dat bericht AD Sportwereld. Op financiële basis is een akkoord niet te verwachten: Ajax wenst niet te voldoen aan de vraagprijs van zes miljoen euro. Bij Ajax werd maandag een aantal spelers verteld dat ze geen toekomst meer hebben bij de club. FC Twente is gecharmeerd van Siem de Jong, maar die overleefde de schifting van trainer Marco van Basten.

FC Twente-preses Joop Munsterman liet maandag door De Telegraaf optekenen dat de interesse van Ajax in Wielaert zou zijn bekoeld. 'Ik heb niets meer uit Amsterdam gehoord. Ik denk dat ze de hoop hebben opgegeven. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een week voordat wij in de Champions League moeten voetballen alsnog belt. Dat zou niet heel netjes zijn, denk ik.'
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 08:58:12 #63
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60568587
Als ik Twente was, zou ik Perez er wel bij willen hebben en misschien ook wel Leonardo.
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:00:11 #64
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60568610
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 07:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Snap dat ook niet, aangezien hij er zelf in eerste instantie over twijfelde
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60568634
quote:
Ajax vangt 1,6 mln voor Van der Vaart

AMSTERDAM - Dat Ajax - als uitvloeisel van de Real-transfer van Rafael van der Vaart - nu 12,5 procent van de transfersom (1,625 miljoen euro) incasseert, vindt Van der Vaart prettig.

"Dat de twee binkies van toen - Rafael en Wesley - nu bij de mooiste club ter wereld spelen, is natuurlijk het grootst denkbare compliment voor de jeugdopleiding van Ajax."

televaag
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:17:13 #66
52871 Blight
Supersized.
pi_60568787
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:
Morgen dus om 13.20 live de open dag op SBS6
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat zoiets kijken niets minder dan een pure marteling is.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60568841
Toch een leuk extra´tje voor Ajax maar als ze slim zijn gebruiken ze dat geld niet om Wielaert aan te trekken , ze zijjn gek geworden daar met hun 6 miljoen ( als snap ik ook dat ze hem vlak voor de wedstrijd tegen Arsenal niet kwijt willen )

En ja die open dag live op tv , zijn het ook niet meer de hoogtepunten zoals de training, spelerspresentatie enz.
pi_60569078
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 09:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Toch een leuk extra´tje voor Ajax maar als ze slim zijn gebruiken ze dat geld niet om Wielaert aan te trekken , ze zijjn gek geworden daar met hun 6 miljoen ( als snap ik ook dat ze hem vlak voor de wedstrijd tegen Arsenal niet kwijt willen )

En ja die open dag live op tv , zijn het ook niet meer de hoogtepunten zoals de training, spelerspresentatie enz.
Maar Ajax moet eerst tegen Arsenal :p
pi_60569283
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 09:17 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat zoiets kijken niets minder dan een pure marteling is.
De smakeloze popcorn ligt al klaar en het evenementen alcoholvrije bier staat al koud hoor!
pi_60569303
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 08:57 schreef peaceman het volgende:
Ajax overweegt speler te betrekken in deal Wielaert'
- Datum: 5-aug-2008 07:50

Ajax bestudeert de optie om een speler te betrekken in een transfer van FC Twente-verdediger Rob Wielaert (foto, rechts). Dat bericht AD Sportwereld. Op financiële basis is een akkoord niet te verwachten: Ajax wenst niet te voldoen aan de vraagprijs van zes miljoen euro. Bij Ajax werd maandag een aantal spelers verteld dat ze geen toekomst meer hebben bij de club. FC Twente is gecharmeerd van Siem de Jong, maar die overleefde de schifting van trainer Marco van Basten.

FC Twente-preses Joop Munsterman liet maandag door De Telegraaf optekenen dat de interesse van Ajax in Wielaert zou zijn bekoeld. 'Ik heb niets meer uit Amsterdam gehoord. Ik denk dat ze de hoop hebben opgegeven. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een week voordat wij in de Champions League moeten voetballen alsnog belt. Dat zou niet heel netjes zijn, denk ik.'
Nooit, siem mag absoluut niet verhuurd worden
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60569309
6 miljoen wtf !
pi_60569357
Van nu.nl:
quote:
Vermeer verdringt Velthuizen in doel
Uitgegeven: 5 augustus 2008 09:32
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2008 09:41

AMSTERDAM - Bondscoach Foppe de Haan geeft donderdag in het eerste pouleduel van het olympisch voetbaltoernooi tegen Nigeria de voorkeur aan Kenneth Vermeer.

De derde doelman van Ajax verdringt de nummer één van Vitesse, Piet Velthuizen, onder de lat. Dat heeft De Haan dinsdag bekendgemaakt. Kort daarvoor had de coach beide keepers ingelicht.

Vermeer en Velthuizen speelden beiden een wedstrijd tijdens de ING Cup in Hongkong. In het eerste duel met Kameroen (2-0) hield Velthuizen de nul. Met Vermeer onder de lat eindigde het duel tegen Ivoorkust in 1-1.

Blij

Het was voor De Haan een moeilijke beslissing, zo zegt hij op de website van de KNVB. "Ze ontlopen elkaar erg weinig en zijn allebei prima keepers. Ik heb gekeken naar wat voor het team de beste oplossing is en heb voor Kenneth gekozen. Hij was erg blij en Piet was natuurlijk teleurgesteld."

De Haan is inmiddels volledig op de hoogte van Nigeria, dat zal uitkomen zonder de sterren Taye Taiwo en John Obi Mikel. Zij maken vanwege transferperikelen en clubbelangen geen deel uit van het team.

"Dat is zeker geen nadeel voor ons. Maar we moeten evengoed oppassen. We kunnen ons tegen dit team geen slaapmomenten veroorloven. Nigeria speelt opportunistisch, werkt hard en we moeten niet meegaan in hun spel."
Goed bezig, Vermeer!
pi_60569895
Bedankt Perez, ik zal nooit je doelpunten vergeten tegen Utrecht(2-3) en Feyenoord(0-4)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60569983
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 09:55 schreef rompompom het volgende:
Van nu.nl:
[..]

Goed bezig, Vermeer!
Als je naar de rugnummers van Ajax kijkt:
Vermeer 12
Gentenaar 30

Zouden we hier conclusies uit kunnen trekken? Dat Vermeer tweede keeper is?
pi_60570207
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als je naar de rugnummers van Ajax kijkt:
Vermeer 12
Gentenaar 30

Zouden we hier conclusies uit kunnen trekken? Dat Vermeer tweede keeper is?
Lijkt er wel op..
pi_60570313
quote:
Ik heb wel vertrouwen in Coronel en Molenaar. Het lijkt er de laatste tijd echt weer een beetje op dat Ajax weer echt Ajax gaat worden.
pi_60570437
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 09:55 schreef rompompom het volgende:
Van nu.nl:
[..]

Goed bezig, Vermeer!
Netjes voor hem.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:42:33 #79
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_60571493
quote:
Transfer Van der Vaart levert Ajax 1,6 miljoen op
05 augustus 2008

Dat Rafael van der Vaart van Hamburger SV naar Real Madrid is overgestapt, heeft voor Ajax positieve financiële gevolgen. De Amsterdammers ontvangen ruim 1,6 miljoen euro aan opleidingskosten.

Van der Vaart vindt het prettig dat Ajax ook beter wordt van de transfer. "Dat de twee binkies van toen - Rafael en Wesley - nu bij de mooiste club ter wereld spelen, is natuurlijk het grootst denkbare compliment voor de jeugdopleiding van Ajax", aldus de middenvelder tegen De Telegraaf.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:43:14 #80
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_60571504
quote:
Ajax wil Wielaert strikken met nieuwe constructie
05 augustus 2008

Ajax heeft Rob Wielaert nog altijd op het oog als potentiële versterking. De Amsterdamse club zag al een keer een bod door FC Twente worden afgewezen. Momenteel bekijkt Ajax of een eigen speler bij de deal kan worden betrokken.

De hoofdstedelingen hebben vooralsnog geen trek om aan de vraagprijs van FC Twente te voldoen. De Tukkers zouden naar verluidt zes miljoen euro vragen voor de verdediger. Door een eigen speler aan te bieden hoopt Ajax het gat tussen vraag en aanbod te dichten.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_60571601
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 09:52 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nooit, siem mag absoluut niet verhuurd worden
Wie heeft het over verhuren?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:46:44 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60571608
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef Roflbroek het volgende:

[..]
Kan die Robbie Wielaert eigenlijk ook als rechtsback uit de voeten?
pi_60571629
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef Roflbroek het volgende:

[..]
Het zou een mooie constructie zijn als we Wielaert konden halen en gelijk Schilder en Perez konden betrekken in de deal. FC Twente weer wat steviger in zijn middenvelders en wij een salarispost minder.
pi_60571635
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:46 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk dat Ajax hem gaat verkopen aan Twente?
Is Perez niets voor Twente?
Zou imo oerdom zijn om die ouwe pik te halen, maar goed,.
pi_60571648
rechtsback op de tribune, ja...
pi_60571650
staat er al lang een breed op.... 5 post boven je.....
Ajax!!
pi_60571695
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk dat Ajax hem gaat verkopen aan Twente?
Tuurlijk niet, er werd alleen nergens over verhuur gesproken. Maar ik verwacht ook niet dat Twente Perez of Luque in een deal wil betrekken, want dat lijkt me financieel gezien niet realistisch.
pi_60571743
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, er werd alleen nergens over verhuur gesproken. Maar ik verwacht ook niet dat Twente Perez of Luque in een deal wil betrekken, want dat lijkt me financieel gezien niet realistisch.
Twente moet gewoon de poot stijf houden, waarom zou je hem in dit stadium (vlak voor een belangrijke CL wedstrijd) naar Ajax laten vertrekken? Groot gelijk dat Twente de hoofdprijs vraagt.
pi_60571765
Toch vind ik het jammer van Perez en dan vooral vanwege zijn hoge rendement vorige seizoen. Hoeveel vertrouwen ik ook heb in Aissati en De Jong, hun zullen dat rendement voorlopig echt niet halen.
pi_60571853
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:46 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Gast, serieus denk je nou echt dat we siem gaan verkopen/weggeven? Hij is bijna HET talent van ajax op dit moment.

Dus al wordt hij bij de deal betrokken is het zowieso voor de verhuur!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60571897
Ik kan me van Perez nog voorstellen dat hij naar FCT wilt, maar Luque haalt daar waarschijnlijk toch zijn neus voor op.
pi_60571920
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Gast, serieus denk je nou echt dat we siem gaan verkopen/weggeven?

Lees mijn vorige post eerst....
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:59:02 #93
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60571951
Ik heb even een vraagje. Er is hier een user die frequent leuke dingen post, maar het gaat me om het filmpje van Johnny in zijn undersig. Weet iemand wie dat is, of wat de link van het betreffende filmpje is?

Thanks
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60572002
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Er is hier een user die frequent leuke dingen post, maar het gaat me om het filmpje van Johnny in zijn undersig. Weet iemand wie dat is, of wat de link van het betreffende filmpje is?

Thanks
Heb geen idee wie je bedoeld maar kijk eens op youtube:

Johnny heitinga held van amsterdam
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:01:58 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60572025
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Twente moet gewoon de poot stijf houden, waarom zou je hem in dit stadium (vlak voor een belangrijke CL wedstrijd) naar Ajax laten vertrekken? Groot gelijk dat Twente de hoofdprijs vraagt.
Ben eigenlijk bang dat ze nog iets te weinig vragen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:04:53 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60572083
WAAROM SIEM? Dump Colin of Perez maar.
pi_60572104
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben eigenlijk bang dat ze nog iets te weinig vragen.
Denk je echt dat Ajax bereidt is 6 mil te gaan betalen?
Het zou wat zijn..
pi_60572130
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
WAAROM SIEM? Dump Colin of Perez maar.
Ik dacht eerder aan leo of george
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:07:40 #99
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60572156
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Heb geen idee wie je bedoeld maar kijk eens op youtube:

Johnny heitinga held van amsterdam
Thanks!

live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:11:09 #100
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60572249
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:06 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik dacht eerder aan leo of george
Logisch, maar die blijven dus ja.
pi_60572273
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Denk je echt dat Ajax bereidt is 6 mil te gaan betalen?
Het zou wat zijn..
Ja ik denk het wel

Het feit dat Ogararu en Colin uit de selectie zijn gezet, wijst er al op dat Van Basten nog vol voor een extra verdediger gaat.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:13:26 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60572296
Kan Frank niet nog een jaar doorgaan .
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:14:19 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60572317
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:11 schreef Houniet het volgende:

[..]

Logisch, maar die blijven dus ja.
Nou ja, die bijven nu bij de A selectie, maar zullen weinig spelen, dus als het moet kunnen die wel weg denk ik.
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:15:45 #104
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60572350
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, die bijven nu bij de A selectie, maar zullen weinig spelen, dus als het moet kunnen die wel weg denk ik.
Ik hoop dat ze weinig spelen, als ze veel spelen worden ze A: heel goed, of B: zijn er teveel geblesseerden.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:30:25 #105
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_60572684
6 miljoen fokking hel.
Geef mij maar Amsterdam
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:37:10 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60572861
Dit wordt de nieuwe stadionhit voor komend seizoen bij Ajax:

dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:40:00 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60572928
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze weinig spelen, als ze veel spelen worden ze A: heel goed, of B: zijn er teveel geblesseerden.
Sja, ik heb daar sowieso mijn twijfels over, of we halverwege het seizoen wel een volwaardig elftal kunnen opstellen, en dan heb ik het niet alleen over blessures. De jonkies krijgen ook vaak een dip.

Maar goed, v Basten zal het wel beter weten .
Get woke, go broke!
pi_60573023
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:

Klinkt niet slecht.
pi_60573032
quote:

Ik hoorde het van een paar maten ja, scheen erg leuk te zijn
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:43:46 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60573040
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:42 schreef Pritt het volgende:

[..]

Klinkt niet slecht.
Ook lekker positief nummertje.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:47:39 #111
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60573131
ik had tien topics geleden gezegd dat het wel 7 miljoen ofzo zou worden. toen werd ik uitgelachen. ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs wordt.

waarom proberen ze ivanovic niet te halen, die mag vertrekken bij chelsea, verdient daar niet absurd veel en is nog maar 19.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60573219
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:
ik had tien topics geleden gezegd dat het wel 7 miljoen ofzo zou worden. toen werd ik uitgelachen. ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs wordt.

waarom proberen ze ivanovic niet te halen, die mag vertrekken bij chelsea, verdient daar niet absurd veel en is nog maar 19.
We hebben talent zat achterin we moeten oudere hebben
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60573275
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:

Ivanovic is 24
pi_60573314
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:42 schreef Roflbroek het volgende:

[..]
Mooiste club ter wereld... En Barca ineens niet meer.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60573411
quote:
Zaakwaarnemer Perez ‘geschokt’

ROTTERDAM - Karsten Aabrink, de zaakwaarnemer van Kenneth Perez, zegt ‘diep geschokt’ te zijn door de manier waarop zijn pupil is behandeld door Ajax. De Deen hoorde gisteren van coach Marco van Basten dat hij is teruggezet naar de tweede selectie van de Amterdammers.

Volgens Aabrink heeft hij met verbijstering kennis genomen van de beslissing van de technische baas van Ajax. ,,Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat,’’ zegt de zaakwaarnemer. ,,Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft.’’

Aabrink zit vandaag met Ajax aan tafel om een oplossing te vinden voor de situatie. Daarover wil hij nog niets kwijt. Wel benadrukt de Deen nogmaals dat hij de handelswijze van Ajax op geen enkele manier kan begrijpen. ,,De voetballerij heeft zich op deze manier weer eens van haar meest wrede kant laten zien. Onbegrijpelijk,’’ besluit Aabrink.

Kenneth Perez geeft geen commentaar op zijn situatie zolang er geen oplossing is. De speler heeft vandaag, tijdens de Open Dag van Ajax, een vrije dag gekregen.

AD
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:00:26 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60573444
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Blablabla, wat een gejank.
quote:
,,Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat,’’ zegt de zaakwaarnemer. ,,Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft.’’
Kenneth Perez heeft zwaar kut gepresteerd, logisch dus dat hij weg mag.
pi_60573464
Nog 20 minuten jongens, dan barst het festijn los op SBS.
pi_60573487
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Tjah tis zn zaakwaarnemer, maar hij mag zn perez-bril wel even afzetten hoor, zo goed speelde hij niet sinds hij terug is bij Ajax en marco gaat voor de jeugd, dus oprotten.
pi_60573597
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Ik zit met mijn feesttoeter in de aanslag hoor!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:09:08 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60573628
Op het journaal waren net al beelden te zien van de openbare training in de Amsterdam ArenA.
pi_60573654
quote:
zeer lekker weer voor een opendag!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60573666
De prestaties van Perez zijn inderdaad nou juist geen argument om hem bij het eerste elftal te houden, hoewel ik de voetballer Perez wel graag bij Ajax zie. Verder kan ik alleen maar achter de beslissing van de technische staf staan. Liever een boze Perez die in augustus vertrekt of zijn wedstrijden speelt in het tweede, dan dat we rond de winterstop de zoveelste rel hebben bij Ajax omdat de sfeer verziekt zou zijn.
pi_60573698
quote:
Moet dat spektakel geen eigen topic krijgen?
- verwijderd door admin -
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:17:04 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60573788
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:12 schreef groenen het volgende:

[..]

Moet dat spektakel geen eigen topic krijgen?
Open dag Ajax (5 augustus 2008, 13.20 tot 15.10 uur op SBS6)
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:27:34 #125
52871 Blight
Supersized.
pi_60574042
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60574065
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Er is hier een user die frequent leuke dingen post, maar het gaat me om het filmpje van Johnny in zijn undersig.
pi_60574083
We kunnen straks veel optredens verwachten aldus Hans...

pi_60574150
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

gay
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:32:22 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60574182
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:27 schreef Blight het volgende:
.
Dan hoeft dit topic tenminste niet verneukt te worden met die Open Dag-shit.
pi_60575377
Om je kapot te schamen, ajax op de landelijke tokkie zender.

Perez zaakwaarnemer heeft natuurlijk wel gelijk. Maar het is het gevolg van het idiote beleid van vorige seizoenen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:23:41 #131
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60575667
wat is dit triest

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 05-08-2008 14:30:35 (ziekte weggehaald) ]
pi_60576159
De open dagen van Ajax...

pi_60576168
quote:

Heerlijk nummertje inderdaad .
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:40:55 #134
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60576193
quote:

was kneiter grappig ja
pi_60576235
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
De open dagen van Ajax...

[ afbeelding ]
Haha dat dus
En geen Perez op de Open Dag
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:47:27 #136
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60576382
Nog een Nederlandstalige verdediger móet erbij komen aldus Blind.
><(({°>
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:47:32 #137
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60576388
En Robbert Schilder zit dus toch bij de selectie.

Verder was het tja.... toch inderdaad " "
pi_60576400
Super leuke open dag
pi_60576621
Van der Wiel praat als Andre Ooijer.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60576678
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
Dat is vaker zo met Amsterdammers
pi_60576719
Er is weinig Amsterdams aan, meer marokkaans.
pi_60576803
Huntelaar
pi_60576807
quote:

Wel even de tekst leren dan.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:05:21 #144
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60576847
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef BB-boy het volgende:
Er is weinig Amsterdams aan, meer marokkaans.
wtf, van der wiel?
><(({°>
pi_60576854
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Trancelocator het volgende:

Komt ook alleen maar door de OS.
pi_60577101
Van der Wiel zegt dat ie helemaal fit is maar heeft de afgelopen week niet meegetraint, heeft nog pijntjes en de knie is nog niet als vroeger
pi_60577196
Wat ze met die jongen hebben uitgespookt is mij een raadsel. Twee tot vier weken zou het duren en we zijn bijna een jaar verder.
pi_60577225
Tsja met deze van der Wiel hebben we nog wel een extra verdediger nodig.
pi_60577272
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
Amsterdams accent heet dat.
pi_60577877
Hoogtepunten Ajax - Cardiff

Sorry als dit als gepost was kwam het zelf net pas tegen.
pi_60577967
Huntelaar is iig weer begonnen met scoren
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60578003
quote:
ENSCHEDE - Robbie Wielaert blijft bij FC Twente. De 29-jarige verdediger werd de afgelopen tijd nadrukkelijk in verband gebracht met Ajax, maar FC Twente heeft een laatste bod van de Amsterdamse club op Wielaert dinsdagmiddag afgewezen. "En daarmee is een overgang definitief van de baan", aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:55:15 #153
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60578030
Mijn hemel, wat een proleten zeg op zo'n open dag.
Zaten 2 boeren achter ons op die VIP tribune, volgens mij waren het Fok!kers. Hij zei "boh, gek". Zo provenciaals als de tyfus, onwijs foute gouden ring in z'n oor.
Enfin, de boeren hadden weer een fijn dagje uit. Ik heb er veel vertrouwen in iig, Bassie deed het super. Hij presenteerde de training echt. Suarez, Cvitanich en Oleguer vielen in positieve zin op. Kenhetniet en Leonardo in negatieve zin.
-
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:55:49 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60578042
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:22 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Amsterdams accent heet dat.
Ooijer praat als een Mocro.
-
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:01:04 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60578134
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Trancelocator het volgende:

Gelukkig is de er nog wel bij...

Die kan wat mij betreft eerder weg dan Perez (ook al is het een hele andere positie...)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:05:54 #156
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60578225
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:54 schreef tukkeronline het volgende:

[..]
Goed zo. Geen energie meer in steken en zeker niet teveel geld.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:08:16 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60578265
pi_60578281
Van mij hadden ze wel wat spelers mogen ruilen inclusief een klein transferbedrag. Maar het is geen ramp als hij niet komt.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:09:50 #159
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60578297
quote:
Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat", zo citeert AD/Sportwereld de belangenbehartiger. "Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft."
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?
Hoe blij ik ook was met de terugkeer van Perez, hij faalde echt hard.
-
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:10:51 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60578311
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Werd door Siem de Jong uit de basis gespeeld en krijgt er nu nóg een concurrent bij, logisch dus dat hij wegmoet.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:11:34 #161
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60578330
Absoluut, zeker als je ook het jarenplan van Bassie erbij pakt.
Daar past ie als dertiger gewoon niet in.
-
pi_60578377
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij heeft geloof ik twee penalties gescoord, voor de rest kan ik weinig bedenken. En om nou te zeggen dat hij de longen uit zijn lijf liep...
pi_60578534
Gewoon de helft van oud Ajax speelt nu in de Europese top, toch leuk om te zien
Sneijder en van der Vaart bij Real Madrid
Chivu, Ibrahimovic en Maxwell bij Inter

Het wordt tijd voor een nieuwe lichting die dit gaat evenaren
pi_60578723
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van der Wiel zegt dat ie helemaal fit is maar heeft de afgelopen week niet meegetraint, heeft nog pijntjes en de knie is nog niet als vroeger
Vandaag trainde hij gewoon vol mee.

Ben naar de training en de wedstrijd van Lucky Ajax geweest en toen vond ik het wel weer genoeg.

Trouwens wel erg leuk dat er zo'n groot deel van de selectie jeugdspelers zijn

[ Bericht 11% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 17:53:47 (Onnodig deel verwijderd) ]
pi_60578791
Feyenoord en Nederland zijn goed bezig op dat gebied ja..veel jeugdspelers die worden geïntegreerd weer. Kan je van PSV niet zeggen met alleen Afellay en Marcellis. Verder breekt er gewoon niets door. Wuytens en van Eijden zullen best hun kans krijgen maar dan nog is het mager.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60578827
Feyenoord en Ajax bedoel je neem ik aan?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:37:29 #167
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60578903
Is dat bij Feyenoord niet uit nood geboren? Ze staan nu alweer te popelen om Perez en Colin over te nemen.
pi_60578982
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:37 schreef Trancelocator het volgende:
Is dat bij Feyenoord niet uit nood geboren? Ze staan nu alweer te popelen om Perez en Colin over te nemen.
Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.
pi_60579074
Zei Blind nou dat ze zich nog zeker verdedigend willen verstrerken of heel misschien?
pi_60579120
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.
Kunnen ze idd beter Perez/Luque/Leo pakken. Die Biseswar is helemaal bagger.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60579247
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik meende me goed te herinneren dat Verbeek afgelopen zondag tegenover NOS zei dat hij nooit de intentie had om hem in de verkoop te doen. Alleen die jongen voelt er zelf weinig voor om plaats te mogen nemen op de bank of tribune. In dat geval zou het volgens hem beter zijn om een club te zoeken.

Maar goed we praten over een kakkerlak, zonde om daar nog energie in te steken.
pi_60579250
-Deel verwijderd-

Ik heb ook een zachte g, maar ook een seizoenskaart

[ Bericht 73% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 17:55:16 ]
pi_60579294
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]
Ik heb ook een zachte g, maar ook een seizoenskaart
Dat maakt mij geen flikker uit, maar ze proberen zomaar met je mee te ouwehoeren om interessant te zijn en vervolgens krijg je dat soort vragen
pi_60579328
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Zei Blind nou dat ze zich nog zeker verdedigend willen verstrerken of heel misschien?
Volgens mij zei hij dat ze zeker tevreden zouden zijn als ze nog een Nederlandse centrale verdiger aan zouden trekken en dat zal misschien gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door JOHAN410 op 05-08-2008 17:01:10 ]
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:57:58 #175
52871 Blight
Supersized.
pi_60579424

QUE?!
pi_60579438
quote:
Supporters staan hoog op de revolutieagenda van Coronel

Written by Peter van de Rijt
Monday, 04 August 2008

Supporters rechtvaardigen het bestaansrecht van voetbalclubs. Bij Feyenoord noemen ze zich het Legioen en het zou de beste schare van Nederland zijn, maar echt trouw zijn de fans van Ajax. Hand in hand in Rotterdam. Maar door dik en dun in goede en in barre tijden in Amsterdam. Je gunt ze toch eindelijk eens een feestje in de ArenA.

Het betaalde voetbal bestaat bij de gratie van de supportersscharen. Volgens velen heeft Feyenoord de beste aanhang, het Legioen. Ik hoor en lees vaak dat zelfs een uitbreiding tot 90.000 plaatsen De Kuip wekelijks zou doen barsten uit zijn voegen. Zoals vroeger vaak werd geroepen dat als Coen Moulijn op de middenstip in een stoel zou gaan zitten er al 15.000 supporters naar De Kuip zouden komen om hem te zien. Die verheerlijking van het Rotterdamse Legioen komt mij als veel te onzinnig over. Waarom zou Rotterdam het trouwste publiek hebben? Juist niet!

Ik denk dat juist Ajax de trouwste aanhang in Nederland heeft. Want waar De Kuip de afgelopen seizoenen leegstroomde en Feyenoord zelfs in het jubileumjaar niet voor uitverkochte stadions speelt, daar blijft de ArenA ondanks alle matige prestaties van Ajax zo goed als uitverkocht. Er zijn nu alweer wachtlijsten om een seizoenkaart te verkrijgen. Dat zal alleen maar meer worden nu matige voetballers het veld hebben moeten ruimen. Van Basten gaat voor kwaliteit en bravoure, niet voor arrogantie en lankmoedigheid.

Er is niet echt veel te vieren geweest de laatste jaren. Matige aankopen, tegenvallende trainers, ongeschikte bestuurders en geen Europees voetbal. Ondanks alles is de supporter Ajax de laatste jaren trouw gebleven. Steun door dik en dun, in goede en in barre tijden. Dat wordt vaak vergeten als de Ajax-supporter weer eens in een kwaad daglicht wordt gezet.

Supporter van Ajax zijn betekent lange files voor je je auto ergens ver weg van de ArenA kunt parkeren. Om vervolgens in de stromende regen naar het stadion te schuifelen. Overvolle treinen en metro’s waar je als slachtvee tegen elkaar aangedrukt staat. Lange wachttijden voor de poorten, waar je je slanke of gezette postuur door een onmogelijk draaipoortje mag kronkelen. Daarna moet je je door amper sociaalvaardige portiers laten betasten, terwijl deze mensen wel de allerlaatste zijn door wie je je überhaupt zou hebben willen laten bevoelen.

Vervolgens moet je je ongetrainde lichaam via de trap naar hoger gelegen plekken hijsen, omdat de roltrap het weer eens niet doet. Uitgeput haal je de eerste ring om vervolgens te constateren, dat je nog een zelfde afstand omhoog moet, omdat je op de tweede ring pas een seizoenskaart kon krijgen. Ja, de vraag naar een jaarkaart voor Ajax brengt je nog eens in beweging. Zonder EPO kun je het wel uit je hoofd laten al die trappen op te lopen.

Maar dan ben je er nog niet. Wel fysiek, maar nog niet wat ergernissen in en om de ArenA betreft. Vervolgens moet je in de rij staan om jezelf ArenA’s aan te schaffen. Een plastic rotkaartje met een afbeelding van de Admirals, Geer & Goor of Sensation White. Het zijn ware collector items, maar ik verzamel toch liever gewoon euro’s in mijn portemonnee, die ik vervolgens uit kan geven waar en wanneer ik wil. Niet in de ArenA, waar je in een volgende rij staat te wachten tot een incapabel niet-dienstbaar jongetje of meisje van de lagere school je een drankje doorgeeft, die een ander schoolkind achter hem of haar heeft getapt.

De drankjes zijn lauw, alcoholvrij en duur. De etenswaren zijn van het kwaliteitsniveau Euroshopper en voor prijzen die gelijke tred houden met de inflatie van bananenrepubliek Zimbabwe. En dat hondstrouwe Ajax-publiek pikt dat allemaal. De supporter in de ArenA geeft geen krimp. Hij ondergaat deze geseling gelaten en zakt uitgehongerd en dorstig in zijn groene, blauwe of oranje, maar niet rood-witte hardplastic stoeltje neer om “AJAX, AJAX” te schreeuwen als de omroeper, die daar sedert 1812 dienstdoet, 'ons aller Ajax' in onze oren tettert!

Deze supporters werden door de bezetters van het pluche met vreselijk veel dédain behandeld. In klare taal: onbeschoft en minderwaardig. Enige tekst en uitleg over het beleid, wat niet veel later wanbeleid bleek te zijn, bleef uit. Men mocht zoals ik al eens eerder schreef, ieder seizoen meer contributie betalen en verder de ‘bek houden’. Maar de supporters hoorde je niet. De SVA en AFCA Supportersclub trouwens ook niet. Men accepteerde alles gelaten, hopende op betere tijden.

En als uiteindelijk een honderdtal de stoute schoenen aantrok en luidruchtig het ontslag van bestuurders of directie eiste, dan stond er reeds een batterij ME-ers in slagorde klaar om deze ‘honden’ te temmen. Al jarenlang verbaas ik me dat Ajax-supporters dit alles klakkeloos accepteerden en al die vernederingen ondergingen. Dan ben je wel trouw tot in je laatste vezels. Dat kan niet anders.

En als ik het over trouw heb, dan doel ik niet op die ‘supporters’ die via de hoofdingang via prachtige roltrappen omhoog gaan naar hun businesslounges of Champions Lounge. Die zich rijkelijk voorzien van luxe broodjes, copieuze maaltijden en sjieke hapjes om langzaam aan naar hun mooie zichtplaatsen te gaan, omringd door vrouwen die primair en secondair gezien willen worden in hun laatste creaties en voor wie het voetbal slechts op de derde plek komt. Bij deze beschouwing ben ik uitermate vriendelijk en mild in mijn oordeel, zoals u van mij gewend bent.

Na afloop dalen deze ‘supporters’ weer met dezelfde roltrappen naar beneden, om op het parkeerdeck hun van het bedrijf geleaste bolides te stappen in de hoop dat velen hun tijdelijke rijkdom zien. Nee, hen bedoel ik niet als ik het over hondstrouwe Ajax-supporters heb. Het gaat mij hier om die duizenden en duizenden geweldige aanhangers, die eindelijk serieus genomen gaan worden. Zij staan heel hoog op de revolutieagenda van Uri Coronel. Als dan ook nog de nieuwe algemeen directeur Keje Molenaar vanuit de ArenA zijn scepter zwaait, dan zullen juist de supporters daar daadwerkelijk iets van merken.

In de jaren '70 en '90 zaten De Meer en het Olympisch Stadion bom en bomvol om Ajax de sterkste club van de wereld te zien worden en de successen te vieren. De laatste jaren viel er niets te vieren, alleen maar te rouwen. De nieuwe generatie supporters is even trouw en fideel als haar voorgangers. Zou de beloning aan het einde van dit seizoen er eindelijk aan komen? Je zou het ze van harte gunnen. Zoveel trouw, zolang wachten, dat moet toch eens beloond worden…

Ik wens U een mooie voetbalweek met veel goed nieuws vanuit Peking, waar Foppe en zijn mannen op hun Olympische medaillejacht gaan. Tot volgende week!

Peter van de Rijt
Goed stukje..

Nu we het toch over Keje Molenaar hebben, hij begint een beetje een bierbuik te krijgen en zijn haren worden ook wat grijzer

[ Bericht 2% gewijzigd door _Mike_ op 05-08-2008 17:04:37 ]
pi_60579459
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef BB-boy het volgende:
Hij heeft geloof ik twee penalties gescoord, voor de rest kan ik weinig bedenken. En om nou te zeggen dat hij de longen uit zijn lijf liep...
Hij had gewoon een hoog rendement met 7 uit 16 en een behoorlijk aantal assists. En uit de basis gespeeld door Siem de Jong? Maar een paar wedstrijden daarna stond hij er alweer in.

Maar goed, het zal uiteindelijk wel beter zijn al vind ik het ergens wel jammer. Ik had liever Kennedy en Rommedahl uit de selectie gezet dan Luque en Perez.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:08:19 #178
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_60579649
Misschien wilt Feyenoord Perez wel hebben? Of is hij nog niet oud genoeg?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_60579717
"Vanaf de eerste dag tot op heden alles wat van Basten doet vind ik heel verstandig en ben ik het roerig mee eens" aldus de Snor.
pi_60579887
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
"Vanaf de eerste dag tot op heden alles wat van Basten doet vind ik heel verstandig en ben ik het roerig mee eens" aldus de Snor.
Nu zelfs de Snor positief is, worden we kampioen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60579926
quote:

Leuk nummertje, artiest/titel iemand?
pi_60579941
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bob Marley, everything is going to be alright
pi_60579963
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Bob Marley
Had al zo'n vermoeden.
pi_60580016
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Goed stukje..

Nu we het toch over Keje Molenaar hebben, hij begint een beetje een bierbuik te krijgen en zijn haren worden ook wat grijzer
Ik krijg er weer helemaal zin in als ik dit lees (en dat is niet sarcastisch bedoeld)
pi_60580018
-Off-topic deel weggehaald-

Is er trouwens al meer over het nieuwe home bekend? Ik hoorde vandaag dat ze op Zuid ruimte maken?

[ Bericht 40% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 17:36:08 ]
pi_60580039
-Quote voorgaande post verwijderd-

Voor Ajax zijn" betekent "hopen dat Ajax wint". Of je dat bekijkt op internet, tv, radio of stadion doet er wat dat betreft even niet toe.

[ Bericht 63% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 17:36:42 ]
pi_60580052
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Had al zo'n vermoeden.

dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:31:43 #188
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_60580151
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:50 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar ik werd helemaal gek bij de training "Wie is die donkere jongen met dat haar naar achter" "welke van de 3?" Met zo'n kut accent

Dezelfde dagjes mensen als tijdens de play-offs, maar midden in het seizoen zie/hoor je ze nooit.

Maar daar mag iedereen zijn eigen mening over hebben, ik kan niet begrijpen dat als je uit Groningen komt dat je voor Ajax bent...
Is toch iets om trots op te zijn dat je club mensen uit het hele land trekt? Ik vind het altijd mooi als ik vanuit het diepe zuiden met de trein richting Amsterdam reis om dan op ieder station Ajax-supporters te zien instappen. Bij welke andere club heb je dat nou?

En mij hoor je ook niet zoveel meer op de tribune, want waar ik 'vroeger' nog wel uit volle borst meebrulde hou ik nu steeds en steeds meer m'n smoel dicht zodat men mijn zachte 'G' maar niet hoort en ik tenminste geen vervelende opmerkingen naar mijn hoofd krijg. Maar ondanks dat blijf ik toch liever uren op en neer naar Amsterdam reizen dan dat ik op de fiets naar Roda ga waar mijn accent niet opvalt, want ik heb niets met die club of een andere club dan Ajax.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60580224
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:28 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Alsnog vind ik het vreemd dat je voor een club kan zijn die 200KM buiten jou regio ligt. Maar dat is mijn mening en daar valt niet over te discussieren. Dus Nashje respecteer dat aub inplaats van je onder de gordel opmerkingen.
Als je uit een trouwe Ajax-familie komt is dat eigenlijk niet zo vreemd, dan doet de plaats er eigenlijk niet toe.
pi_60580229
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

En mij hoor je ook niet zoveel meer op de tribune, want waar ik 'vroeger' nog wel uit volle borst meebrulde hou ik nu steeds en steeds meer m'n smoel dicht zodat men mijn zachte 'G' maar niet hoort en ik tenminste geen vervelende opmerkingen naar mijn hoofd krijg
Vandaar dat het vaak zo stil is in de Arena, al die mensen uit het zuiden houden hun mond dicht.
pi_60580306
On-topic weer graag!
pi_60580323
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
On-topic weer graag!
Ja want de supporters van Ajax hebben natuurlijk helemaal niets met dit topic te maken !

Maar, wat jij wil ik laat het hier dan bij.
pi_60580339
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:49 schreef JOHAN410 het volgende:
Hoogtepunten Ajax - Cardiff

Sorry als dit als gepost was kwam het zelf net pas tegen.
Ik had het nog niet gezien

Die aanval vanaf 0:50
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:41:14 #194
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60580353

We zijn nog niet eens begonnen en we lopen al de polonaise!
Wat een arrogantie zeg!!!!!!!!!
pi_60580355
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef MaxC het volgende:

[..]

Inderdaad, dat soort combinaties wil ik volgend jaar ook graag zien

Overigens is het wel een zomer avond tempo zeg
pi_60580359
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef MaxC het volgende:

[..]

Heel lekker inderdaad . Als ze het hele seizoen zo'n combinaties laten zien komt 't wel goed.
pi_60580578
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Goed stukje..

Dat je in een businessbox zit wil niet zeggen dat je geen supporter bent, wat een onzin zeg.
pi_60580674
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:52 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat je in een businessbox zit wil niet zeggen dat je geen supporter bent, wat een onzin zeg.
Je kan zeggen wat je wil, maar de in de boxes zitten veel meer bobo's dan echte trouwe supporters.
pi_60580706
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil, maar de in de boxes zitten veel meer bobo's dan echte trouwe supporters.
Dat ontken ik ook niet maar het stukje zegt steeds ''supporters''. Ik weet zeker dat er zat genoeg echte supporters bij zitten.

Hij klinkt net als een communist man, zou me niks verbazen als hij alle rijke mensen ook criminelen vind .
pi_60580741
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet maar het stukje zegt steeds ''supporters''. Ik weet zeker dat er zat genoeg echte supporters bij zitten.

Hij klinkt net als een communist man, zou me niks verbazen als hij alle rijke mensen ook criminelen vind .
Niet te vergeten dat het een column is hé, hij probeert mensen er juist mee te prikkelen en een (kwade)reactie mee uit te lokken om het in de aandacht te brengen.
pi_60580791
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Niet te vergeten dat het een column is hé, hij probeert mensen er juist mee te prikkelen en een (kwade)reactie mee uit te lokken om het in de aandacht te brengen.
Een column staat niet gelijk aan onzin verkondigen.
pi_60580815
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Een column staat niet gelijk aan onzin verkondigen.
Dat is waar, maar zoveel onzin staat er niet in. Maar je hebt gelijk hij had er beter kunnen neerzetten dat meerendeel van de box bezitters bobo's zijn. Inplaats van zoals het er nu staat.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:04:07 #203
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60580817
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

dankje voor de heldere uiteenzetting van het begrip column Johan D.
pi_60580939
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:

[..]

Triest dat zo'n provinciaal dit topic weer komt verpesten. Blijf dan thuis denk ik dan!
Ik voelde me alles behalve aangesproken hoor, maar er waren stukken bij die niet bepaald nodig waren en totaal niets toevoegden aan de discussie.
pi_60580989
Wat was trouwens de juist manier van het uitspreken van Oleguer, Oluugheh toch ofzo?
pi_60581006
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik voelde me alles behalve aangesproken hoor, maar er waren stukken bij die niet bepaald nodig waren en totaal niets toevoegden aan de discussie.
Stukken? Je hebt alles zoniet bijna alles verwijderd. En dan nog durven zeggen dat we ontopic moeten gaan.

pi_60581127
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Stukken? Je hebt alles zoniet bijna alles verwijderd. En dan nog durven zeggen dat we ontopic moeten gaan.

Feedback.

Nu weer on-topic graag.

[ Bericht 8% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 18:27:33 ]
pi_60581353
DAM: "Sneijder gaat net als van der Vaart naar een middelmatige clubje uit duitsland" ze spelen nu beide bij Real Madrid
AFC AJAX
pi_60581387
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef BonJovi het volgende:
DAM: "Sneijder gaat net als van der Vaart naar een middelmatige clubje uit duitsland" ze spelen nu beide bij Real Madrid
Koeman: Sneijder en Van der Vaart kunnen niet samen op het middenveld.

Maarja van DAM zijn we dat soort onzin uitspraken wel gewend.
pi_60581406
Van Koeman eveneens, maar zijn Ajax hart bracht Aissati wel hieropaan he
pi_60581486
De opmerking dat je als 'zuiderling' niet voor Ajax zou kunnen of mogen zijn vind ik echt nergens op slaan. Iemand die dat roept vereenzelvigt zich met die pannenkoek uit het welbekende 'als-je-uit-Oss-komt-ben-je-voor-TOP-filmpje'.

Ik ben opgegegroeid en woon in Noord-Brabant (praat gelukkig niet met een zachte G en haat Guus Meeuwis), maar betekend dat dat ik dan maar voor NAC of PSV moet zijn omdat dat clubs in de buurt zijn? Ik ben voor Ajax omdat ik het de mooiste club vind, met de mooiste spelers en het meest verzorgde voetbal.

En toevallig stond er vandaag een pannenkoek uit Kudelstaart naast me (wat dan regio-technisch gezien een Ajacied zou moeten zijn) geloof me, als supporter heb je meer aan mij dan aan zo iemand. Het gaat om de gedachten die je voor een club hebt niet om de plaats waar je vandaan komt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60581529
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:37 schreef Breach het volgende:
De opmerking dat je als 'zuiderling' niet voor Ajax zou kunnen of mogen zijn vind ik echt nergens op slaan. Iemand die dat roept vereenzelvigt zich met die pannenkoek uit het welbekende 'als-je-uit-Oss-komt-ben-je-voor-TOP-filmpje'.

Ik ben opgegegroeid en woon in Noord-Brabant (praat gelukkig niet met een zachte G en haat Guus Meeuwis), maar betekend dat dat ik dan maar voor NAC of PSV moet zijn omdat dat clubs in de buurt zijn? Ik ben voor Ajax omdat ik het de mooiste club vind, met de mooiste spelers en het meest verzorgde voetbal.

En toevallig stond er vandaag een pannenkoek uit Kudelstaart naast me (wat dan regio-technisch gezien een Ajacied zou moeten zijn) geloof me, als supporter heb je meer aan mij dan aan zo iemand. Het gaat om de gedachten die je voor een club hebt niet om de plaats waar je vandaan komt.
Neppert

Maar dit is weer zo'n onzindiscussie die al 100x is geweest
pi_60581560
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Maar dit is weer zo'n onzindiscussie die al 100x is geweest
Ik voel me er door aangesproken omdat het nergens op slaat. Dus ik probeer inhoudelijk te reageren
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60581602
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Haha, ik klikte dat aan omdat er stond leuk nummertje. Ik dus Bob Marley - Three little birds op pauze doen, krijg ik er precies hetzelfde nummer voor terug
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60581641
Het gaat mij er ook niet om dat mensen die niet uit de buurt komen geen supporter kunnen zijn. Ik snap alleen nooit waarom je geen binding hebt met een club in de buurt zoals ik bijvoorbeeld. En ja over "kutboeren" draafde ik misschien een beetje door, maar vandaag viel het mij echt heel erg op. En dan doen ze eerst interessant om te laten zien dat ze alles weten om vervolgens zachtjes aan de persoon naast hem te vragen "Wie is die speler" en dat ging over Suarez...

Voor de rest heb ik alle respect voor de supporters die van ver komen, en ik denk dat ik hiermee mijn zegje wel gedaan heb sorry als ik iemand beledigd heb met "kloteboeren".
pi_60581707
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:46 schreef _Mike_ het volgende:
En dan doen ze eerst interessant om te laten zien dat ze alles weten om vervolgens zachtjes aan de persoon naast hem te vragen "Wie is die speler" en dat ging over Suarez...
Dat is wel heel triest zeg
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60581832
pi_60581938
Vermakelijke discussie elke keer weer, ga aub door!
pi_60582507
Iets zegt me dat Ooijer een dezer dagen wel eens als nieuwe aankoop wordt gepresenteerd.

Niet dat ik voor zijn komst ben maar Ajax wil nu eenmaal een Nederlandse verdediger. Ik bedoel wie zou anders in beeld zijn?
pi_60582724
Mathijssen!
AFC AJAX
pi_60582813
Als er echt een Nederlander gehaald moet worden haal dan maar Ryan Donk dat is tenminste een jongen met potentie, en hij heeft ons al een gunst bewezen.

pi_60583020
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:46 schreef _Mike_ het volgende:
Als er echt een Nederlander gehaald moet worden haal dan maar Ryan Donk dat is tenminste een jongen met potentie, en hij heeft ons al een gunst bewezen.

Donk
pi_60583035
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef BonJovi het volgende:
Mathijssen!
Die heeft het zwaar te verduren bij HSV ja
pi_60583049
Hallo! Wie kan mij vertellen wat het rugnummer was van Jan Wouters bij Ajax?
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_60583064
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Donk
Oh, daarom moest Kenneth dus weg!
pi_60583120
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Iets zegt me dat Ooijer een dezer dagen wel eens als nieuwe aankoop wordt gepresenteerd.

Niet dat ik voor zijn komst ben maar Ajax wil nu eenmaal een Nederlandse verdediger. Ik bedoel wie zou anders in beeld zijn?
Wordt moeilijk inderdaad. Ooijer, Donk of Dingsdag schieten mij als eerste binnen. Loovens misschien ook nog.
pi_60583153
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wordt moeilijk inderdaad. Ooijer, Donk of Dingsdag schieten mij als eerste binnen. Loovens misschien ook nog.
Dan zou ik echt voor Donk gaan
pi_60583211
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:03 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dan zou ik echt voor Donk gaan
Ik vind het allemaal niet echt goed klinken, behalve Ooijer dan. Ik zie liever Wielaert komen dan Donk, Dingsdag of Loovens.
pi_60583250
Dingsdag is wel de laatste persoon die ik zie komen.

Zijn vervelende streekjes tegen Huntelaar ben ik niet vergeten

Sowieso heeft ie bewezen niet het niveau van Heerenveen aan te kunnen.
pi_60583300
Donk, Dingsdag en Loovens hoeven van mij allemaal niet te komen. Ooijer liever niet want dan krijgen we weer zo'n Stam-verhaal. Wielaert mag van mij komen.
pi_60583351
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wielaert mag van mij komen.
Van mij ook wel. Maar niet voor 6 miljoen.
pi_60583397
pi_60583411
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Absoluut niet. Het zou prachtig zijn als we iets konden met Bakircioglu, Perez of Leonardo, maar meer dan 3 miljoen zou Ajax er zeker niet voor moeten betalen.
pi_60583453
quote:
Ik zag het vandaag ook al staan, wanneer is het erop gespoten?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:17:58 #235
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60583502
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:57 schreef E- het volgende:
Hallo! Wie kan mij vertellen wat het rugnummer was van Jan Wouters bij Ajax?
Ik dacht 6, maar ben daar niet 100% zeker van
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60583534
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik dacht 6, maar ben daar niet 100% zeker van
Ik dacht ook 6 inderdaad.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:19:38 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60583550
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat bedrag zou voor Ajax voor geen enkele speler mogen betalen - dan liever 5 of 7 miljoen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60585353
V.d. Wiel is niet bang voor concurrentie

dinsdag 05 augustus, door AFCAOSDORP22, Amsterdam, 16:44u, Sportweek

Ajax-verdediger Gregory van der Wiel was vorig seizoen maandenlang niet inzetbaar vanwege een knieblessure. Dit seizoen is de twintigjarige verdediger weer terug bij de Amsterdammers en zal hij vechten om een plek in de basis te veroveren.

Van der Wiel is tevreden dat Ajax de Spaanse verdediger Oleguer Presas heeft aangetrokken, want ondanks de extra concurrentie denkt Van der Wiel veel van de voormalig FC Barcelona-mandekker te kunnen leren.

‘Het is normaal dat Oleguer is gekomen, omdat Heitinga weg is gegaan. Hij is een speler met heel veel ervaring en ik heb het gevoel dat ik heel veel van hem kan leren,’ aldus Van der Wiel tegenover de camera van SBS 6. ‘Ik ben niet bang voor de concurrentie, want ik weet wat ik zelf kan. Ik ben een speler die niet snel in paniek raakt.’

De zware knieblessure begint langzaam naar de achtergrond te verdwijnen voor de centrale verdediger: ‘Het gaat goed met mijn knie. In de voorbereiding had ik soms nog wel een pijntje, maar mijn knie voel ik niet. Ik begin aardig fit te worden en ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Bovendien hangt er een leuke sfeer in de kleedkamer en maakt trainer Van Basten tot nu toe een rustige indruk. Je merkt echt dat hij op het hoogste niveau heeft gespeeld.

naar mijn mening is vd wiel vervanger nummer 1 voor vermaelen of oleguer, supertalent
pi_60586105
quote:
Recordaantal bezoekers op Open dag

De jaarlijkse Open Dag van Ajax heeft meer dan vijftigduizend bezoekers getrokken: een absoluut record. Het drukst was het op parkeerterrein P2 waar de selectie werd gepresenteerd.

Het was weer een prachtig gezicht: de duizenden mensen die de brug overstaken van de Amsterdam ArenA naar parkeerterrein P2. Een roodwitte optocht op weg naar de plek waar het hoogtepunt van de Open Dag, de presentatie van de spelers, plaats vond.

Na alle activiteiten in het stadion en op sportcomplex de Toekomst verzamelden zich op de grote parkeerplaats meer dan vijftigduizend Ajax-supporters. Dat is minimaal vijfduizend bezoekers meer dan vorig jaar. Diverse artiesten hielden de stemming er goed en in en bouwden de spanning op richting de spelerspresentatie.

Om 14.00 uur was het zover. Alle spelers en technische staf werden door presentator Wim Bohnenn om beurten voorgesteld aan het enthousiaste publiek. Iedereen, spelers en staf, werd met een oorverdovend applaus ontvangen. Tijdens de presentatie werden mooie en verwachtingsvolle woorden uitgesproken.

,,Wat verwacht je van je eerste seizoen bij Ajax?”, vroeg Bohnenn aan Miralem Sulejmani. ,,De titel”, antwoordde de Serviër resoluut. Ook Marco van Basten maakte nog maar eens duidelijk dat het kampioenschap van Nederland prioriteit nummer één is.

Ismaïl Aissati weet wat het is om kampioen van Nederland te worden. Hij pakte met PSV vier titels op rij. Toch was hij flink onder de indruk van de manier waarop er in Amsterdam feestjes worden gevierd. ,,Ik heb het nog nooit zo druk gezien”, aldus de nieuwe middenvelder.

Joop Leeuwendaal, zanger en teammanager van Ajax F1, sloot de presentatie af met het clublied. Daarna restte de fans nog één opdracht: handtekeningen verzamelen van alle Ajacieden. Het seizoen is begonnen!
pi_60586960
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal niet echt goed klinken, behalve Ooijer dan. Ik zie liever Wielaert komen dan Donk, Dingsdag of Loovens.
Fuck it gewoon gaan voor Marcellis
pi_60587487
Mendes da Silva terughalen.

Die kerel kan praktisch overal spelen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:02:56 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60587691
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef BonJovi het volgende:
Mathijssen!
nnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, laat dat svp niet gebeuren!!!!!!
pi_60588378
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Mendes da Silva terughalen.

Die kerel kan praktisch overal spelen.
De keren dat hij naast Jaliens stond vond ik hem verdedigend niet veel soeps. Dus overal? Neh.

Trouwens voor de mensen die zo hebben genoten van de open dag. Hier is het terug te bekijken.

woensdag 6 augustus 2008 @ 00:53:48 #244
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60590553
ik kan niet anders dan concluderen dat mvb het tot nu toe uitstekend doet qua beleid. . aan het veldspel moet alleen nog gewerkt worden.
pi_60591111
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 00:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik kan niet anders dan concluderen dat mvb het tot nu toe uitstekend doet qua beleid. . aan het veldspel moet alleen nog gewerkt worden.
Het is toch logisch wat hij allemaal doet, wat had je dan verwacht? Ben er heel blij mee maar allemaal vrij logisch dit.
pi_60591314
nevermind
pi_60591333
-dubbel-
pi_60591385
Ajacieden willen maar één ding
Door NIK KOK
AMSTERDAM - Kenneth Perez had gisteren een atv-dag opgenomen en dat was niet zomaar. De Deen kreeg 24 uur eerder net als ploeggenoot Albert Luque te horen dat er voor hem geen plaats meer is in de A-selectie en zou zich gisteren ongetwijfeld niet erg vermaakt hebben op de vrolijke Ajax-instuif die Open Dag heet.
afbeelding vergroten Een jongetje juicht zijn helden toe. De Open dag van de Amsterdammers is vooral een feest voor vaders en opa's met kinderen. FOTO PRO SHOTS
Want er waren gisteren louter blije gezichten op de dag van het verlangen. De dag ook waarop een seizoen nog een onbeschreven blad is. Dus nog zonder ontslag, zonder een messias die voor even terugkeert, zonder onderzoeksrapporten en (voorlopig) zonder miskopen.

Kinderen met veel te grote shirts. Met Huntelaar of Suárez achterop of gewoon Kees of Joey. Op de schouders van vader met een ouderwets strak om het lijf zittend ‘TDK-shirt’. De dag ook van het verlangen naar wat Ajax al zo lang niet meer is geweest: kampioen.

Het is allemaal net een circus. Gisteren was de Arena de tent, Marco van Basten de spreekstalmeester en de spelers de te temmen leeuwen.

Dat vak gaat de nieuwe trainer van de club goed af. Rustig en bekwaam legt hij de halfvolle Arena uit welke oefeningen er door de spelers ten uitvoer moeten worden gebracht.

Ondertussen observeert hij. Van Basten legt ook uit dat er wat trainingsspullen per abuis in Engeland zijn achtergebleven en dat conditietrainer René Wormhoudt zich moet bedienen met reservemateriaal.

Hier en daar krijgen spelers een compliment. Zo wordt Bruno Silva door Van Basten betiteld als ‘onze Tassotti’. Dat compliment kan de rechtsback in zijn zak steken. In Van Bastens hoogtijdagen bij AC Milan was Tassotti een belangrijke ploeggenoot in de Milanese defensie. Bepaald geen periode zonder successen.

Bij de opkomst van de spelers in het stadion was het tellen geblazen. Geen Perez en Luque in de Arena. Wél aanwezig waren Leonardo, Dennis Rommedahl, Kennedy Bakircioglu en George Ogararu. Hen werd medegedeeld vooral niet op veel speelminuten te rekenen dit seizoen. Jeffrey Sarpong en Jan Arie van der Heijden ondervonden teveel last van hun blessures om aan de openbare training mee te doen.

De oplettende teller kwam zo bij een aantal van elf spelers uit de eigen jeugd, terwijl Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en Kenneth Vermeer zich voorbereiden op de Olympische Spelen. Met hen erbij telt de A-selectie straks liefst veertien spelers uit de eigen gelederen. Een pleidooi voor De Toekomst.

Het jeugdcomplex was gisteren strijdtoneel voor de oude garde. Sjaak Swart is dit jaar zeventig geworden maar bleek gisteren nog aardig mee te kunnen voetballen met Lucky Ajax. Dat is het veteranenteam van de club, waar het balorigheid troef is als kwajongen Richard Witschge stadionspeaker Floor Tholen probeert te raken met een welgemikte trap.

Bryan Roy en de gebroeders De Boer lachen hard en slaan ploeggenoot Witschge op de schouders. Tegenstander Aegon blijkt geen partij voor de veteranen. 11-3 was de veelzeggende eindstand.

Ook aanwezig op De Toekomst: een bewijs uit een rijk verleden, de cup met de grote oren. Fans kunnen er mee op de foto terwijl liefst twee bewakers een oogje in het zeil houden. Je weet maar nooit, als ie gestolen wordt, zijn er nog drie en het kan nog zo lang duren voordat die collectie weer kan worden aangevuld.

De club moet dit seizoen kampioen worden en dat zoemde gisteren overal rond op de feestdag. Ook een man met een afgewassen geel Ajax-shirt met daarop de naam Machlas koestert dat verlangen. Op P2, de enige parkeerplaats van Nederland waar ooit een kampioenschap is gevierd, aanschouwt hij de spelerspresentatie. Hij klapt wat als hij een toch goedgeluimde Rommedahl op het podium ziet verschijnen, lacht als Aissati zegt dat hij zoiets in Nederland nog nooit heeft gezien en springt op als aanvoerder Klaas Jan Huntelaar ten tonele verschijnt.

Die zegt het nog maar eens: De schaal, daar gaat hij dit seizoen voor.

Als de spelers het nu maar beter doen dan die demon uit het verleden, die naam achter op het gele verwassen Ajax-shirt van de man op P2.

Super goed stuk en dan vooral de jeugd!
pi_60591419
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 01:31 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Het is toch logisch wat hij allemaal doet, wat had je dan verwacht? Ben er heel blij mee maar allemaal vrij logisch dit.
Bij Ajax is al 10 jaar niks meer logisch. Dus dit is wel lekker.
pi_60591460
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 01:31 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Er wordt in ieder geval geinvesteerd in kwaliteit. Spelers als Sulejmani kosten wat, maar leveren ook weer wat op integenstelling tot iemand als Rommedahl
pi_60591519
Dat is zeker waar maar ik doel meer op de voorbereiden en ik neem aan dat iedere training versterking wilt maar heb erg veel zin in vrijdag/zaterdag.

En kan ook niet wachten totdat het Belgische duo weer terug is.
pi_60592112
Pff dh weer en ohja: kutboeren
pi_60592196
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:25 schreef _Mike_ het volgende: -Off-topic deel weggehaald- Is er trouwens al meer over het nieuwe home bekend? Ik hoorde vandaag dat ze op Zuid ruimte maken?
pi_60593449
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 02:03 schreef versteegrob het volgende:
Dat is zeker waar maar ik doel meer op de voorbereiden en ik neem aan dat iedere training versterking wilt maar heb erg veel zin in vrijdag/zaterdag.

En kan ook niet wachten totdat het Belgische duo weer terug is.
Helemaal mee eens, dat laatste. Dat België er maar rap uit mag liggen; minder kans op blessures. .
pi_60593513
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, dat laatste. Dat België er maar rap uit mag liggen; minder kans op blessures. .
Idd, en Nederland mag wel langer in de race blijven, kunnen ze mooi ervaring op doen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:46:36 #256
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60594229
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Denk niet dat je je daar erg druk om hoeft te maken .
Get woke, go broke!
pi_60594485
Wanneer is het olympisch voetbaltoernooi afgelopen eigenlijk?
pi_60594947
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens mij de dag voor de sluiting van de Spelen.
pi_60595059
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
23 augustus is de finale als ik het correct herinner.
pi_60595362
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:32 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

23 augustus is de finale als ik het correct herinner.
En een week later begint de competitie weer is het niet? Dan kunnen de Peking-gangers in ieder geval weer een beetje acclimatiseren.
pi_60595428
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En een week later begint de competitie weer is het niet? Dan kunnen de Peking-gangers in ieder geval weer een beetje acclimatiseren.
Yep, maar ik verwacht niet dat Belgie zover komt, NL misschien maar dat zien we dan wel weer. Dus de spelers zullen nog zeker 2 weken weer aan onze schone lucht wennen.
pi_60595465
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Yep, maar ik verwacht niet dat Belgie zover komt, NL misschien maar dat zien we dan wel weer. Dus de spelers zullen nog zeker 2 weken weer aan onze schone lucht wennen.
Ik vond België in die oefenwedstrijd tegen Nederland een betere indruk maken.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:54:21 #263
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60595518
Voor de mensen die het een en ander gemist hebben, zie hier:

pi_60595602
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:54 schreef Houniet het volgende:
Voor de mensen die het een en ander gemist hebben, zie hier:

gare background music..

dit is complete open dag:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=136046/langid=43
pi_60595660
quote:
''Van Basten blijft zeven seizoenen of langer bij Ajax''

Iedereen die Ajax een warm hart toedraagt, hoeft niet te vrezen voor een vertrek van trainer Marco van Basten. De oefenmeester, op de foto rechts, zou volgens sponsor Aegon zeven jaar op langer actief willen blijven bij de Amsterdamse club. Dit meldt directeur communicatie, Jan Driessen.

''Ons uitgangspuntpunt bij de club is bekend: stabiliteit en continuïteit zijn het belangrijkst'', sprak Driessen tegenover AjaxLife, een supportersmagazine van Ajax. ''Hij hoopt onze zeven sponsorjaren mee te maken en het liefst nog langer te blijven.''

Marco van Basten ligt sowieso vier seizoenen vast bij de nummer twee van de Eredivisie de afgelopen twee voetbaljaren. ''Die fantastische opmerking past precies in onze visie. Marco van Basten is geen jobhopper'', aldus de directeur van Aegon.
pi_60595684
Beetje stabiliteit kan geen kwaad, ik juich dit zeker toe
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:01:29 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60595692
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Rejected het volgende:

[..]
Sja, als ie binnen 2 jaar geen resultaten behaalt is dit zo een vergeten statement lijkt me zo .
Get woke, go broke!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:02:22 #268
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60595711
Ik ben benieuwd.
pi_60595731
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Rejected het volgende:

[..]
We zien wel of dit gebeurt, als hij het goed doet heb ik er geen problemen mee.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:15:19 #270
52871 Blight
Supersized.
pi_60596017
quote:
Kamp Luque: 'Dit is van de gekke'
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 11:10

Albert Luque was naar eigen zeggen een belangrijke speler voor Marco van Basten. Eén week later verdwijnen de vermeende grote plannen van de hoofdtrainer van Ajax als sneeuw voor de zon. De Spanjaard mag zich net als Kenneth Perez, Jurgen Colin en Laurent Delorge bij de Amsterdamse beloften melden. "Vorig jaar werd Albert als een uitstekende aankoop gezien en nu moet hij met jeugdspelers gaan trainen. Ongelooflijk", zo luidt het oordeel van Rafael Luque, vader en zaakwaarnemer. Klik hier! Luque beweerde eerder nog dat Van Basten grote plannen met hem had. "Van Basten vertelde me persoonlijk dat hij veel vertrouwen in mij heeft en dat ik een belangrijke speler ga worden in dit Ajax", zo betoogde hij. "'Er waren wel clubs geïnteresseerd, maar die konden me niet overtuigen en ik voel me prima bij Ajax."

De vader van Luque bevestigt de gedane uitlatingen. "Vorige week hebben Van Basten en Luque om de tafel gezeten. Hij gaf toen aan dat Albert een belangrijke speler was binnen de selectie én dat hij voetbaltechnisch véél verder was dan zijn ploeggenoten. Maar zo gaat het er nu eenmaal aan toe in de voetballerij."

Van Basten gaf eerder in de voorbereiding aan zijn selectie te willen inkrimpen tot 24 man. De eerste schoonmaak blijft waarschijnlijk niet bij het naar Jong Ajax verbannen kwartet. Kennedy Bakircioglu, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl blijven voorlopig bij de A-selectie, maar hebben te horen gekregen te moeten rekenen op een tribuneplaats. Voor dit viertal is al de nodige belangstelling.

Rafael Luque heeft alle begrip voor de houding van Ajax, maar niet voor de manier waarop de club met zijn zoon is omgegaan. "Van Basten wil, vooral vanwege de filosofie van de club, een team hebben met voornamelijk spelers van net in de twintig. Daar hebben zowel Albert als ik respect voor, maar het is toch van de gekke dat een speler als Albert een jaar geleden als een uitstekende aankoop wordt gezien en nu opeens verplicht wordt om met jeugdspelers te trainen. Niemand heeft zich nog om Albert bemoeid. Hij meldt zich dus gewoon woensdag op de club om met het eerste te trainen."
Dit gaat gedonder opleveren.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:17:03 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60596056
Ik vond het ook al vaag, maargoed we moeten het maar weer afwachten.
pi_60596168
Waar komt dat stukje vandaan? Volgens mij klopt er niet veel van. Luque heeft onder Koster nauwelijks gespeeld dus dat Ajax hem zo'n superaankoop vond dat zal wel meevallen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat van Basten dergelijke woorden heeft uitgesproken terwijl hij Suarez, Huntelaar en Sulejmani heeft rondlopen. Sulejmani is notabene net gekocht voor meer dan 16 miljoen euro.
pi_60596209
Als van Basten dat echt heeft gezegd vorige week is het wel erg scheef
pi_60596289
Misschien dat kamp Luque van basten verkeerd begrepen hebben ofsow? Ik zou het niet weten waarom die gasten zo zeuren, die Luque krijgt genoeg betaalt... lekker oprotten die gast!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:28:41 #276
52871 Blight
Supersized.
pi_60596358
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]

Hahaha
.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:11:42 #277
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60597495
Het is allemaal wel een beetje vaag over Luque. Ondanks dat ik hem bij de selectie zou willen hebben kan ik me niet voorstellen dat van Basten hem verteld heeft dat hij belangrijk gaat worden dit seizoen. Zelf zei van Basten ook dat Luque gewoon een kans kreeg tijdens de voorbereiding en meer niet. Is wel zonde om iemand met zon salaris bij de jeugd te hebben
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60597652
14 jeugdspelers die in de selectie zitten, dat is wel prima. Al die grote en goede investeringen die je gedaan heb kan je wellicht terug verdienen als er 2-3 spelers echt door breken en later verkocht worden zoals Babel, Sneijder en van der Vaart.
Ajax lijkt weer op de goede weg, alleen goede spelers kopen die echt wat toevoegen en de rest aanvullen met jeugd
pi_60598420
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Wooldoor het volgende:
14 jeugdspelers die in de selectie zitten, dat is wel prima. Al die grote en goede investeringen die je gedaan heb kan je wellicht terug verdienen als er 2-3 spelers echt door breken en later verkocht worden zoals Babel, Sneijder en van der Vaart.
Ajax lijkt weer op de goede weg, alleen goede spelers kopen die echt wat toevoegen en de rest aanvullen met jeugd
En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60598568
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.
En Maduro die voor 3 miljoen wegging na nog een halfjaar contract te hebben dat niet zou worden verlengd
pi_60598668
Vermeer laat die Velthuizen met zn kutbek lekker janken geweldig
quote:
Velthuizen: 'Ik ben zéér teleurgesteld'
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 12:48

Piet Velthuizen kreeg dinsdag een flinke domper te verwerken, nadat hij te horen had gekregen dat hij niet de eerste keeper bij het Olympisch Elftal zal zijn op de Spelen. De doelman moet zich van bondscoach Foppe de Haan schikken in een rol als tweede keeper achter Kenneth Vermeer. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden."

Het leek uiterst logisch dat Velthuizen het doel zou verdedigen tijdens de aankomende Olympische Spelen. De Vitessenaar was al maandenlang eerste doelman van het team en liep in de voorbereiding al rond met rugnummer één. De 21-jarige keeper kwam echter bedrogen uit, nadat hij te horen kreeg dat niet hij maar Vermeer de eerste keuze zou zijn. Zo zou de Ajacied beter kunnen meevoetballen met de verdediging.

"Dit voelt voor mij als een flinke klap in mijn gezicht," aldus Velthuizen tegenover De Gelderlander. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden. Het is een schitterend toernooi en ik was de nummer één, wat wil je nog meer. Ik wilde wat laten zien hier. Je kunt wel zeggen dat ik erg teleurgesteld ben, ja. Maar goed, ik weet ook dat dit voetbal is en dat de trainer een keuze maakt."

"Wat moet ik zeggen, hij vindt dat Vermeer beter meevoetbalt. Ik pak misschien meer ballen, maar in Nederland telt het meevoetballen zwaar mee. Topkeepers in de hele wereld, van Buffon (nationale ploeg Italië, red.) tot Kahn (voormalig Duits international, red.) kan geen keeper echt meevoetballen. Zij kunnen een bal stoppen en wegtrappen, meer is niet nodig. Zij worden beoordeeld op ballen tegenhouden, de job van een keeper. Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van."
pi_60598777
Ajax moet Petter Hansson halen. Die oud-Heerenvener die nu in Frankrijk zit. Wereldverdediger, kent Nederland en laat weinig steekjes vallen. Is een leiderstype en heeft een goede mentaliteit.
wie zaait zal oogsten.....
pi_60598872
Laatste alinea van bericht over Velthuizen
Lekker professioneel

"Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van."
pi_60598890
Ik vind Velthuizen minstens een klasse beter dan Vermeer. Maar goed zo denk ik dan.
pi_60598905
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef cohen het volgende:
Wereldverdediger
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:14:39 #286
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60598918
Net goed .
pi_60598960
Voor mijn gevoel is Velthuizen toch ook wel een stuk beter dan Vermeer. Maargoed mooi voor Vermeer kan hij weer wat ervaring opdoen.
AFC Ajax
pi_60598964
Urby leeft op, Vermeer staat ineens in de basis nu nog hopen dat Vermaelen en Vertonghen heel blijven en een goed toernooi spelen.
pi_60599004
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:26 schreef Jnk18 het volgende:
Misschien dat kamp Luque van basten verkeerd begrepen hebben ofsow? Ik zou het niet weten waarom die gasten zo zeuren, die Luque krijgt genoeg betaalt... lekker oprotten die gast!
Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
That's all folks!
pi_60599038
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60599218
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vind dat van Basten goed bezig is. Hij probeert de problemen voor te zijn heb ik het gevoel. Dat mensen als Perez en Luque onrust zullen stoken is een risico; van Basten haalt dat risico naar voren zodat bij de aftrap van het seizoen de onrust uit de wereld is.
pi_60599469
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef cohen het volgende:
Ajax moet Petter Hansson halen. Die oud-Heerenvener die nu in Frankrijk zit. Wereldverdediger, kent Nederland en laat weinig steekjes vallen. Is een leiderstype en heeft een goede mentaliteit.
Met weinig bedoel je een stuk of 6 steekjes per wedstrijd?

En Vellthuizen:

AJAX!!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:39:10 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60599507
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60599537
Ben benieuwd of Vertonghen dit seizoen nog beter gaat ontwikkelen dan vorig seizoen

Wordt één van mijn favoriete Ajacieden
pi_60599601
nou kun je velthuizen gaan zitten uitlachen hier, maar hij heeft wel gewoon gelijk lijkt me.

een keeper is er om ballen te pakken, en daar moet je hem oop op selecteren.

meevoetballende kwaliteit moet op de 2e plaats komen.
en in dat opzicht zou ik voor velthuizen kiezen.
pi_60599694
Net alsof Foppe puur alleen daarom voor Vermeer kiest, omdat die beter een bal kan aannemen. In de ogen van Foppe doen Vermeer en Velthuizen kennelijk wat dat aspect (ballen tegenhouden) zo weinig voor elkaar onder, dat hij verder kijkt dan dat. Dus gaat de spelvoortzetting ook meespelen. En op basis daarvan slaat de balans uit in het voordeel van Vermeer. Foppe is ook niet gek.
pi_60599739
Hij klungelde veel te veel afgelopen wedstrijden daarom is hij gepasseerd.
pi_60599986
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef koemleit het volgende:
nou kun je velthuizen gaan zitten uitlachen hier, maar hij heeft wel gewoon gelijk lijkt me.

een keeper is er om ballen te pakken, en daar moet je hem oop op selecteren.

meevoetballende kwaliteit moet op de 2e plaats komen.
en in dat opzicht zou ik voor velthuizen kiezen.
Maar door
quote:
Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van
te zeggen klinkt hij als een megahuilie.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:15:56 #300
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60600427
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.
OOk Koster is hier schuldig aan , die hem nooit opstelde
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')