Ja ik denk het welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ajax bereidt is 6 mil te gaan betalen?![]()
Het zou wat zijn..
Nou ja, die bijven nu bij de A selectie, maar zullen weinig spelen, dus als het moet kunnen die wel weg denk ik.quote:
Ik hoop dat ze weinig spelen, als ze veel spelen worden ze A: heel goed, of B: zijn er teveel geblesseerden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die bijven nu bij de A selectie, maar zullen weinig spelen, dus als het moet kunnen die wel weg denk ik.
Sja, ik heb daar sowieso mijn twijfels over, of we halverwege het seizoen wel een volwaardig elftal kunnen opstellen, en dan heb ik het niet alleen over blessures. De jonkies krijgen ook vaak een dip.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weinig spelen, als ze veel spelen worden ze A: heel goed, of B: zijn er teveel geblesseerden.
Klinkt niet slecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Dit wordt de nieuwe stadionhit voor komend seizoen bij Ajax:
Ik hoorde het van een paar maten ja, scheen erg leuk te zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Ook lekker positief nummertje.quote:
We hebben talent zat achterin we moeten oudere hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:
ik had tien topics geleden gezegd dat het wel 7 miljoen ofzo zou worden. toen werd ik uitgelachen. ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs wordt.
waarom proberen ze ivanovic niet te halen, die mag vertrekken bij chelsea, verdient daar niet absurd veel en is nog maar 19.
Ivanovic is 24quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:
ik had tien topics geleden gezegd dat het wel 7 miljoen ofzo zou worden. toen werd ik uitgelachen. ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs wordt.
waarom proberen ze ivanovic niet te halen, die mag vertrekken bij chelsea, verdient daar niet absurd veel en is nog maar 19.
Mooiste club ter wereld... En Barca ineens niet meer.quote:
quote:Zaakwaarnemer Perez ‘geschokt’
ROTTERDAM - Karsten Aabrink, de zaakwaarnemer van Kenneth Perez, zegt ‘diep geschokt’ te zijn door de manier waarop zijn pupil is behandeld door Ajax. De Deen hoorde gisteren van coach Marco van Basten dat hij is teruggezet naar de tweede selectie van de Amterdammers.
Volgens Aabrink heeft hij met verbijstering kennis genomen van de beslissing van de technische baas van Ajax. ,,Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat,’’ zegt de zaakwaarnemer. ,,Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft.’’
Aabrink zit vandaag met Ajax aan tafel om een oplossing te vinden voor de situatie. Daarover wil hij nog niets kwijt. Wel benadrukt de Deen nogmaals dat hij de handelswijze van Ajax op geen enkele manier kan begrijpen. ,,De voetballerij heeft zich op deze manier weer eens van haar meest wrede kant laten zien. Onbegrijpelijk,’’ besluit Aabrink.
Kenneth Perez geeft geen commentaar op zijn situatie zolang er geen oplossing is. De speler heeft vandaag, tijdens de Open Dag van Ajax, een vrije dag gekregen.
AD
Blablabla, wat een gejank.quote:
Kenneth Perez heeft zwaar kut gepresteerd, logisch dus dat hij weg mag.quote:,,Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat,’’ zegt de zaakwaarnemer. ,,Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft.’’
Tjah tis zn zaakwaarnemer, maar hij mag zn perez-bril wel even afzetten hoor, zo goed speelde hij niet sinds hij terug is bij Ajax en marco gaat voor de jeugd, dus oprotten.quote:
Ik zit met mijn feesttoeter in de aanslag hoor!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Nog 20 minuten jongens, dan barst het festijn los op SBS.
zeer lekker weer voor een opendag!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Moet dat spektakel geen eigen topic krijgen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Open dag Ajax (5 augustus 2008, 13.20 tot 15.10 uur op SBS6)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Moet dat spektakel geen eigen topic krijgen?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Er is hier een user die frequent leuke dingen post, maar het gaat me om het filmpje van Johnny in zijn undersig.
gayquote:
Dan hoeft dit topic tenminste niet verneukt te worden met die Open Dag-shit.quote:
Heerlijk nummertje inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
was kneiter grappig jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Haha dat dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
De open dagen van Ajax...
[ afbeelding ]
Dat is vaker zo met Amsterdammersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
Van der Wiel praat als Andre Ooijer.
Wel even de tekst leren dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
wtf, van der wiel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef BB-boy het volgende:
Er is weinig Amsterdams aan, meer marokkaans.
Komt ook alleen maar door de OS.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Trancelocator het volgende:
En Robbert Schilder zit dus toch bij de selectie.
Verder was het tja.... toch inderdaad ""
Amsterdams accent heet dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |