Kan je toch op je sandalen na gaan dat hij weg gaatquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Perez is nog niet weg hoor...
Dat was geniaal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Robert ten Brink weer geforceerd grappig doen?
Maar ik wilde een SBS-tt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan je toch op je sandalen na gaan dat hij weg gaat.
Hans Kraay JRquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Robert ten Brink weer geforceerd grappig doen? Of halen ze dit jaar weer Jack Spijkerman van stal?
goede timing jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:35 schreef Trancelocator het volgende:
Perez, Colin, Luque en Delorge: "Gelukkig hoeven we morgen het podium niet op."
Moet je deze er ook niet bijdoen?quote:
maak je daar geen zorgen over, die komen ook niet aan spelen toe....quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:53 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom Perez niet en Kennedy en Rommedahl wel?!
U bent de zwakste schakel, tot ziens!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:18 schreef M.Melandri het volgende:
kvind colin verdedigend sterker als silva...
quote:Ajax: nieuwe poging voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax blijft proberen Rob Wielaert over te nemen van FC Twente. Momenteel wordt bekeken of er een speler van de Amsterdammers in de deal kan worden betrokken. Het lijkt zeker dat Twente en Ajax er puur op financiële basis niet uitkomen.
Twente wil zes miljoen euro voor de 29-jarige Wielaert ontvangen. Ajax wil zover bij lange na niet gaan. Bij Ajax kreeg een aantal spelers gisteren te horen dat ze per direct afvloeien uit de A-selectie of daarin weinig toekomst meer hebben.Twente ziet in principe wel wat in Siem de Jong, de jeugdige aanvallende middenvelder die vorig bij Ajax debuteerde in de eredivisie. De Jong staat echter niet op het lijstje afvallers van Ajax-coach Marco van Basten.
AD
Hehe, en dan Perez toch maar houden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Tenzij dat ze hem huren, dan heb ik er niet echt problemen mee
Van der Heijden en Assaiti voor die positiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hehe, en dan Perez toch maar houden?
Jan-Arie van der Heijdenquote:
Twee stuks.. Lovre en Garcia Garcia.quote:
Ik geloof het wel ja, dan hebben we Assaiti/Cvinatich/Siem de Jong/Van der Heijden voor die positiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Twee stuks.. Lovre en Garcia Garcia.
3 zelfs, als je Nijland meerekend.
Maar ze zijn niet tekoop.![]()
Maar stel dat Siem aan Twente verhuurd wordt (waar ik niets van geloof), dan kan je toch niet van Van der Heijden verwachten dat hij de sterren van de hemel speelt op de moeilijke 10 positie mocht Aissati geblesseerd raken? Wie weet wil Twente dat probleem geval Perez wel hebben.
Maar die nieuwe Argentijn kan toch ook op 10 spelen? Ofnie?
Wie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja, dan hebben we Assaiti/Cvinatich
Aissati en Cvitanich nu tevreden baas?quote:
Bij één seizoen verhuur moet Ajax alsnog iets van 5,5 miljoen bijbetalen. Schiet niet echt op dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Opbokken, en al helemaal als Siem erbij betrokken word...
Tenzij dat ze hem huren, dan heb ik er niet echt problemen mee
Toch jammer dat van der Heijden van nature meer een controlerende middenvelder is dan een echte nummer 10.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jan-Arie van der Heijden
[ afbeelding ]
Een talentje die dit jaar bij de selectie zit en hopelijk zijn minuten gaat krijgen
En terecht.quote:
Wat heb jij toch met die Wlilhelmsson? Die gast komt nog geen pepernoot voorbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:53 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Wilhelmsson naar Al Hilal Riyad trouwens, zonde.
of je raakt hem aan de straatstenen niet kwijt en doet hij een bogarde....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:56 schreef navigator het volgende:
@Mangoworks: Nu kan er juist nog wat geld gevangen worden voor hem, geniaal dus.
Dan zal hij worden uitgekocht. Spelers die niet te slijten zullen uitgekocht worden verwacht ik. Het kost wel wat maar er wordt nu eindelijk eens echt schoon schip gemaakt!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
of je raakt hem aan de straatstenen niet kwijt en doet hij een bogarde....
Ja ik, dat was het eerste dat ik dacht toen ik las dat hij weg mocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is er niemand die het raar vind dat Jurgen Collin niet gek lang geleden zijn contract nog verlengde?
maar als hij uitgekocht word is het dus gewoon pure kapitaalvernietiging...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:35 schreef navigator het volgende:
[..]
Dan zal hij worden uitgekocht. Spelers die niet te slijten zullen uitgekocht worden verwacht ik. Het kost wel wat maar er wordt nu eindelijk eens echt schoon schip gemaakt!!
Snap dat ook niet, aangezien hij er zelf in eerste instantie over twijfeldequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is er niemand die het raar vind dat Jurgen Collin niet gek lang geleden zijn contract nog verlengde?
quote:Ajax vangt 1,6 mln voor Van der Vaart
AMSTERDAM - Dat Ajax - als uitvloeisel van de Real-transfer van Rafael van der Vaart - nu 12,5 procent van de transfersom (1,625 miljoen euro) incasseert, vindt Van der Vaart prettig.
"Dat de twee binkies van toen - Rafael en Wesley - nu bij de mooiste club ter wereld spelen, is natuurlijk het grootst denkbare compliment voor de jeugdopleiding van Ajax."
televaag
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat zoiets kijken niets minder dan een pure marteling is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:
Morgen dus om 13.20 live de open dag op SBS6
Maar Ajax moet eerst tegen Arsenalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Toch een leuk extra´tje voor Ajax maar als ze slim zijn gebruiken ze dat geld niet om Wielaert aan te trekken , ze zijjn gek geworden daar met hun 6 miljoen ( als snap ik ook dat ze hem vlak voor de wedstrijd tegen Arsenal niet kwijt willen )
En ja die open dag live op tv , zijn het ook niet meer de hoogtepunten zoals de training, spelerspresentatie enz.
De smakeloze popcorn ligt al klaar en het evenementen alcoholvrije bier staat al koud hoor!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat zoiets kijken niets minder dan een pure marteling is.
Nooit, siem mag absoluut niet verhuurd wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:57 schreef peaceman het volgende:
Ajax overweegt speler te betrekken in deal Wielaert'
- Datum: 5-aug-2008 07:50
Ajax bestudeert de optie om een speler te betrekken in een transfer van FC Twente-verdediger Rob Wielaert (foto, rechts). Dat bericht AD Sportwereld. Op financiële basis is een akkoord niet te verwachten: Ajax wenst niet te voldoen aan de vraagprijs van zes miljoen euro. Bij Ajax werd maandag een aantal spelers verteld dat ze geen toekomst meer hebben bij de club. FC Twente is gecharmeerd van Siem de Jong, maar die overleefde de schifting van trainer Marco van Basten.
FC Twente-preses Joop Munsterman liet maandag door De Telegraaf optekenen dat de interesse van Ajax in Wielaert zou zijn bekoeld. 'Ik heb niets meer uit Amsterdam gehoord. Ik denk dat ze de hoop hebben opgegeven. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een week voordat wij in de Champions League moeten voetballen alsnog belt. Dat zou niet heel netjes zijn, denk ik.'
Goed bezig, Vermeer!quote:Vermeer verdringt Velthuizen in doel
Uitgegeven: 5 augustus 2008 09:32
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2008 09:41
AMSTERDAM - Bondscoach Foppe de Haan geeft donderdag in het eerste pouleduel van het olympisch voetbaltoernooi tegen Nigeria de voorkeur aan Kenneth Vermeer.
De derde doelman van Ajax verdringt de nummer één van Vitesse, Piet Velthuizen, onder de lat. Dat heeft De Haan dinsdag bekendgemaakt. Kort daarvoor had de coach beide keepers ingelicht.
Vermeer en Velthuizen speelden beiden een wedstrijd tijdens de ING Cup in Hongkong. In het eerste duel met Kameroen (2-0) hield Velthuizen de nul. Met Vermeer onder de lat eindigde het duel tegen Ivoorkust in 1-1.
Blij
Het was voor De Haan een moeilijke beslissing, zo zegt hij op de website van de KNVB. "Ze ontlopen elkaar erg weinig en zijn allebei prima keepers. Ik heb gekeken naar wat voor het team de beste oplossing is en heb voor Kenneth gekozen. Hij was erg blij en Piet was natuurlijk teleurgesteld."
De Haan is inmiddels volledig op de hoogte van Nigeria, dat zal uitkomen zonder de sterren Taye Taiwo en John Obi Mikel. Zij maken vanwege transferperikelen en clubbelangen geen deel uit van het team.
"Dat is zeker geen nadeel voor ons. Maar we moeten evengoed oppassen. We kunnen ons tegen dit team geen slaapmomenten veroorloven. Nigeria speelt opportunistisch, werkt hard en we moeten niet meegaan in hun spel."
Als je naar de rugnummers van Ajax kijkt:quote:
Lijkt er wel op..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je naar de rugnummers van Ajax kijkt:
Vermeer 12
Gentenaar 30
Zouden we hier conclusies uit kunnen trekken? Dat Vermeer tweede keeper is?
Ik heb wel vertrouwen in Coronel en Molenaar. Het lijkt er de laatste tijd echt weer een beetje op dat Ajax weer echt Ajax gaat worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:57 schreef Noshiba het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1103&Itemid=2
quote:Transfer Van der Vaart levert Ajax 1,6 miljoen op
05 augustus 2008
Dat Rafael van der Vaart van Hamburger SV naar Real Madrid is overgestapt, heeft voor Ajax positieve financiële gevolgen. De Amsterdammers ontvangen ruim 1,6 miljoen euro aan opleidingskosten.
Van der Vaart vindt het prettig dat Ajax ook beter wordt van de transfer. "Dat de twee binkies van toen - Rafael en Wesley - nu bij de mooiste club ter wereld spelen, is natuurlijk het grootst denkbare compliment voor de jeugdopleiding van Ajax", aldus de middenvelder tegen De Telegraaf.
quote:Ajax wil Wielaert strikken met nieuwe constructie
05 augustus 2008
Ajax heeft Rob Wielaert nog altijd op het oog als potentiële versterking. De Amsterdamse club zag al een keer een bod door FC Twente worden afgewezen. Momenteel bekijkt Ajax of een eigen speler bij de deal kan worden betrokken.
De hoofdstedelingen hebben vooralsnog geen trek om aan de vraagprijs van FC Twente te voldoen. De Tukkers zouden naar verluidt zes miljoen euro vragen voor de verdediger. Door een eigen speler aan te bieden hoopt Ajax het gat tussen vraag en aanbod te dichten.
Wie heeft het over verhuren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nooit, siem mag absoluut niet verhuurd worden
Kan die Robbie Wielaert eigenlijk ook als rechtsback uit de voeten?quote:
Het zou een mooie constructie zijn als we Wielaert konden halen en gelijk Schilder en Perez konden betrekken in de deal. FC Twente weer wat steviger in zijn middenvelders en wij een salarispost minder.quote:
Denk je nu werkelijk dat Ajax hem gaat verkopen aan Twente?quote:
Tuurlijk niet, er werd alleen nergens over verhuur gesproken. Maar ik verwacht ook niet dat Twente Perez of Luque in een deal wil betrekken, want dat lijkt me financieel gezien niet realistisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat Ajax hem gaat verkopen aan Twente?
Twente moet gewoon de poot stijf houden, waarom zou je hem in dit stadium (vlak voor een belangrijke CL wedstrijd) naar Ajax laten vertrekken? Groot gelijk dat Twente de hoofdprijs vraagt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er werd alleen nergens over verhuur gesproken. Maar ik verwacht ook niet dat Twente Perez of Luque in een deal wil betrekken, want dat lijkt me financieel gezien niet realistisch.
Gast, serieus denk je nou echt dat we siem gaan verkopen/weggeven? Hij is bijna HET talent van ajax op dit moment.quote:
Lees mijn vorige post eerst....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, serieus denk je nou echt dat we siem gaan verkopen/weggeven?
Heb geen idee wie je bedoeld maar kijk eens op youtube:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Er is hier een user die frequent leuke dingen post, maar het gaat me om het filmpje van Johnny in zijn undersig. Weet iemand wie dat is, of wat de link van het betreffende filmpje is?
Thanks
Ben eigenlijk bang dat ze nog iets te weinig vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Twente moet gewoon de poot stijf houden, waarom zou je hem in dit stadium (vlak voor een belangrijke CL wedstrijd) naar Ajax laten vertrekken? Groot gelijk dat Twente de hoofdprijs vraagt.
Denk je echt dat Ajax bereidt is 6 mil te gaan betalen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben eigenlijk bang dat ze nog iets te weinig vragen.
Ik dacht eerder aan leo of georgequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
WAAROM SIEM? Dump Colin of Perez maar.
Thanks!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heb geen idee wie je bedoeld maar kijk eens op youtube:
Johnny heitinga held van amsterdam
Logisch, maar die blijven dus ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |