Probeer deze anders maar, die is ook meteen op de juiste afmetingen:quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:39 schreef antiroos het volgende:
oi oi oi die is nog veel beter hans! Es ff kijken of ik die erop krijg ;-)
Je mag ons altijd dingen vooraf melden, zeker op jouw tijdstip zitten er weinig nog in dit topicquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef antiroos het volgende:
wordt aan gewerkt Morpheus. hou je radio volgende week scherp in de gaten! ;-)
Oeh! die is goed gelukt zeg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Probeer deze anders maar, die is ook meteen op de juiste afmetingen:
[ afbeelding ]
Zeer goede mentaliteitquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:49 schreef Maricha het volgende:
Eric is altijd ruim op tijd (uur voordat hij begint meestal)
Ik lig rond haar tijdstip fijn in mijn bedjequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je mag ons altijd dingen vooraf melden, zeker op jouw tijdstip zitten er weinig nog in dit topic
Deze is nog veel leuker:quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
(Ja, ik weet het, jezelf quoten is best fout, maar dit is gewoon een geweldig fragment)
Gezellig ookquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor een MEGA ALARM !![]()
[ afbeelding ]
It's A Sin. Wat een GEWELDIGE plaat om deze show mee af te sluiten. Heb genoten hoor !
Tot morgenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Hee, volgens mij hoor ik voor de tweede keer vandaag een alarm. De vorige was om 12 uur.
quote:
Zoals Broekie zegt zul je wel niet veel posten morgen, dus alvast veel plezier gewenst met GEMquote:
Bedankt...quote:
Als jij blijft hangen, hang ik misschien ook nog welquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Zou het hier vannacht vanaf 1 uur ook zo druk zijn?
zie haar wel vaker voorbij schuiven , geen idee wie ze is ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
die vrouw links in de hoek weet niet wat ze meemaakt met Michiel die uit zn plaat gaat
Producer 3voor12 Radio toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie haar wel vaker voorbij schuiven , geen idee wie ze is ?
Morgen toch weer?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Corton meldt goed nieuws: "Andrew is nog niet terug"
Silvy als ik me niet vergis.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duh, maar whats her name.
En terechtquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:10 schreef Cee het volgende:
Mensen, Trrrrrrrrrrravis!
Daar ben ik me toch een tijdje een potje helemaal gek van geweest zeg.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:09 schreef Broekie het volgende:
Zeg, ben ik de enige waarbij het geluid telkens links uitvalt?
Stream of radio ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:09 schreef Broekie het volgende:
Zeg, ben ik de enige waarbij het geluid telkens links uitvalt?
Silvy Broeren om precies te zijn.quote:
*proest*quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Silvy Broeren om precies te zijn.
De enige foto welke ik online kan vinden is deze, maar dat is er een met een lachspiegeleffect:
[ afbeelding ]
Webcamstream. Nouja, 't zal welquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stream of radio ?
stream geen last van gehad.
Graag gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef antiroos het volgende:
Zo! Voorzien van mooiere haai! thanks broekie!
Hij zei Paris Texas.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef Timo20 het volgende:
Zei Corton nou dat Taxi Driver een film van Wim Wenders is?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef antiroos het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef antiroos het volgende:
Geen idee, er is iig al een topic report de deur uit gegaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Zal er al iemand op de link van kesbeke hebben geklikt?
Ah okquote:
Allemaal Topic report doen, aub niet quotenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Zal er al iemand op de link van kesbeke hebben geklikt?
Volgens mij is het al einde oefening voor deze persoon. Hij/zij heeft al een paar reacties geplaatst in wat andere topics. Maar seks met 4 dames? Poeh, heftig hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee, er is iig al een topic report de deur uit gegaan.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is topic report
Jaja, rustigquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zie n kruisje
Spammert is al weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En dan krijgen de mods een berichtje dat er iets mis is in het topic
Enige goede nummer da'k van die junk ken.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaja, rustig
Was al bezig met aanpassen
Je ziet er schitterend uitquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef antiroos het volgende:
Me2..quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:27 schreef Sersjee het volgende:
Enige goede nummer da'k van die junk ken.
Einde van het jaar gaat mijn stem naar Remlof als beste forum admin.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Remlof vaak op de juiste plek als het nodig is
Stukje gezien over de oude computergames en dat vond ik wel erg leuk om te zien.quote:
Die wordt zaterdag herhaald, toch?quote:
Doe hem op de Post Menquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw verdorie zeg dan dat t anouk is
Ben nu confused , coldplay vs madurodamquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef Cee het volgende:
Het liedje blijft geweldig. De clip in o.a. Madurodam is nog geweldiger.
Enjoy the silence deel 2quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef Cee het volgende:
Het liedje blijft geweldig. De clip in o.a. Madurodam is nog geweldiger.
Clipje!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben nu confused , coldplay vs madurodam
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben nu confused , coldplay vs madurodam
Tot morgenquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
kga ook....doei allemaal nog veel plezier hier
Toen waren hun teksten nog in begrijpelijk Nederlands.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blof - Harder dan ik hebben kan
Oude liedjes van Blof zijn leuk
Al vond ik Umoja ook leuk, ivm de duettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen waren hun teksten nog in begrijpelijk Nederlands.
Jij gaat bijnaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Collega's die vertellen over hun vakantie naar Alaska & Canada en Italie. Ik wil ook
.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:16 schreef on_air het volgende:
Oeh, I love this song. Jem - They
nee, niet Gem
laatste bezoek: 1 minuut, 33 seconden geleden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:15 schreef Glacier het volgende:
Guis
Logt die hier nog wel eens in trouwens?
zou niet durvenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:49 schreef Litton-Lane het volgende:
In de baas zijn tijd op internet.....nooit......
Ik ook niet, al jaren niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij gaat bijna![]()
![]()
Ik ga dit jaar niet![]()
Ganz toll.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook niet, al jaren niet eigenlijk.
Ik zeg altijd dat ik naar een dorp vlakbij Quartier su Mer of Hintergarten ga.
die is veels te druk tegenwoordig johquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:15 schreef Glacier het volgende:
Guis
Logt die hier nog wel eens in trouwens?
Ofquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook niet, al jaren niet eigenlijk.
Ik zeg altijd dat ik naar een dorp vlakbij Quartier su Mer of Hintergarten ga.
Ik misbruikte jouw post alszijnde eentje van mij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet echt een leuke PI bij mijn berichtje.....
Had wel graag gegaan namelijk!
Halli halloooo!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 minuut, 33 seconden geleden.
ik heb maar iets aangevraagd dat zeker in de computer staatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Staat Jeff Buckely nou in den computert?! Dan kan ik die aanvragen.
Baz Lurhman - Wear Sunscreenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb maar iets aangevraagd dat zeker in de computer staat
Oh, ok.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik misbruikte jouw post alszijnde eentje van mij.
die staat er ook wel in jaquote:
Killers!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
die staat er ook wel in ja(goede plaat!)
Maar ben voor de Killers gegaan, geen inspiratie
When you were youngquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Killers!Noem ik meer dan genoeg inspiratie
(Welke?)
Dat is heul niet erg. Maar is het wel een AV plaat? ...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
die staat er ook wel in ja(goede plaat!)
Maar ben voor de Killers gegaan, geen inspiratie
And this one time, in Canada...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, de verhalen over Alaska en Canada zijn afgerond.
Tja, geen idee, maar leek mij wel wat voor Guisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is heul niet erg. Maar is het wel een AV plaat? ...
Jaaaaquote:. Les Humphry's Singers - Mexico
.
.
.
. Dat zou fout zijn
Hoewel... staat ws. ook niet in den computer.
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:54 schreef Againzender het volgende:
Damn, dit is echt zo'n nummer van mijn verhuizing. Lekker de muren stucen met dit nummer, en dan heel hard "dit wordt niks, dit wordt niks , dit wordt nik!! " meezingen
Ik zing automagisch Thea mee. Ruud & Jeroen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:54 schreef Againzender het volgende:
Damn, dit is echt zo'n nummer van mijn verhuizing. Lekker de muren stucen met dit nummer, en dan heel hard "dit wordt niks, dit wordt niks , dit wordt nik!! " meezingen
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja. BBQ Ekstra Weekend ofzo. Gerard draait het vast wel.
Al aan het downloaden is de best of the humphriesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja. BBQ Ekstra Weekend ofzo. Gerard draait het vast wel.
Het oude spul is veel leukerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
material girl , valt me steeds meer op dat men naar ouder madonna werk grijpt ipv het nieuwe
Smaken verschillen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kan dit soort nummers nou op 1 in een bedrijven top-10 staanAls je dan eindelijk de kans hebt om je favoriete platen de ether in te slingeren zet je toch niet zoiets op 1
Het nieuwe werk van madonna vind ik ook bedroevend slecht...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
material girl , valt me steeds meer op dat men naar ouder madonna werk grijpt ipv het nieuwe
Ik ken hem nog steeds helemaal uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Power and the money,
money and the power
minute after minute
hour after hour
Kweet nog steeds niet of ik deze plaat nou leuk vind of niet...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Morguh Elies!
Alles goed? Heb je al ff niet gesproken eigenlijk...
* meedoet *quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef muisje-eliza het volgende:
*zingt mee*
*oh it's my liveeeeeeeee*
Jeetje, da's wel heel erg naar....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alles prima, alleen dat ik straks (vanmiddag) naar t AMC ga. Me tante heeft acuute leukemie
jah sjit happens heh...iedereen kan t zomaar krijgen...had die moeder van Emmy dat ook niet? Echt jakkie maar ik hoop voor me tante (ongeneesbaar verklaard) dat als het zover is dat ze maar snel mag gaan. Verder kan ik er weinig zinnigs over zeggen en probeer ik er toch nog een niet zo n beladen dag van te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jeetje, da's wel heel erg naar....
Ik weet niet precies wat die moeder van Emmy had... maar dat was ook wel erg naar... en dat meiske had het al niet gemakkelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah sjit happens heh...iedereen kan t zomaar krijgen...had die moeder van Emmy dat ook niet? Echt jakkie maar ik hoop voor me tante (ongeneesbaar verklaard) dat als het zover is dat ze maar snel mag gaan. Verder kan ik er weinig zinnigs over zeggen en probeer ik er toch nog een niet zo n beladen dag van te maken.
Ja, of die Dr. Love reclame...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef muisje-eliza het volgende:ik haat echt die carglass reclame...die mogen een houten hark krijgen van mij
of een ruit in hun ster....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef muisje-eliza het volgende:ik haat echt die carglass reclame...die mogen een houten hark krijgen van mij
ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan de Gerard Ekdom versie denken, bij de Car Glass reclame.
Het is in die versie een reclame voor Aars-glas gewordenquote:
Nirvanaaatje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb zo n zin in harde rock..geen idee waarom.....heb je nog iets in je playlist staan Guis waar ik naartoe kan kijken?
va-a-aluuu-u-u-r-ee-u-e-eee
quote:Star ass
alle 13 cartman
sms dan nu OC AAN
etc etc
goede keusquote:
ik snap je zin niet helemaal maar bedoel je nou wel of niet dat het ergens staatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Het 3fmfan.nl geen archief van de "nep" reclames van Gerard en Michiel?
[..]
Was eigenlijk een vraag. Ik kon het zo snel niet vinden. En de ontwikkelaars van www.3fmfan.nl zitten tussen de posters in deze reeks. Dus misschien kreeg ik een reactie. Op youtube kon ik ook niks vinden. Of je moet de hele freaknacht serie terug luisteren...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap je zin niet helemaal maar bedoel je nou wel of niet dat het ergens staat![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was eigenlijk een vraag. Ik kon het zo snel niet vinden. En de ontwikkelaars van www.3fmfan.nl zitten tussen de posters in deze reeks. Dus misschien kreeg ik een reactie. Op youtube kon ik ook niks vinden. Of je moet de hele freaknacht serie terug luisteren...
Ik heb dus zó lang gedacht om misschien toch journalistiek te gaan studeren... niet persé bij de radio, maar ik schrijf ook heel erg graag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:39 schreef muisje-eliza het volgende:
soms denk ik weleens dat ik het verkeerde beroep heb gekozen.... http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/146975/ lijkt me zo leuk om bij 3FM te werken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind dit ook urban
ik vind het gewoon een lekker nummer, etiketje interesseert mij niet zo.quote:
Juistem!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een lekker nummer, etiketje interesseert mij niet zo.
Toen je nog fatsoenlijke winters hadquote:
mij ook niet maar als iemand aan mij vraagt wat voor soort muziek dit is....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een lekker nummer, etiketje interesseert mij niet zo.
Euh... Ik geloof je op je woord, weet niet veel meer van die tijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen je nog fatsoenlijke winters had
zou Rob t leuk vinden om in een oto te rijden waar heel groot VARA op staat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom geeft de VARA Stenders geen auto-van-de-zaak?
go ahead, make your dayquote:
Rob wilt niet in een rode auto rijden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom geeft de VARA Stenders geen auto-van-de-zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |