waar we ook naar toe gaan...quote:
Hehe...quote:Niet bereikbaar
Deze website is om technische redenen tijdelijk niet bereikbaar. Probeert u het later nog eens.
De webmaster is op de hoogte gesteld van het probleem.
Jansmit.com
Welnee joh, 't is echt Maricha niet hoor. Of ik moet de afgelopen ochtenden wel heel erg wazig uit m'n ogen gekeken hebben...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm ze had wel wat weg van Maricha maar volgens mij is zij niet echt een ochtendmens![]()
Michiel zou het moeten weten
Helloquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:45 schreef Broekie het volgende:
Goedesavonds!
Bedoelde hij dat vrouwtje wat naast EJ aan het werk was? Die lijkt er niet eens opquote:Welnee joh, 't is echt Maricha niet hoor. Of ik moet de afgelopen ochtenden wel heel erg wazig uit m'n ogen gekeken hebben...
Die ja. Ben blij dat ik niet de enige ben die van mening is dat ze niet op Maricha lijktquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hello
[..]
Bedoelde hij dat vrouwtje wat naast EJ aan het werk was? Die lijkt er niet eens op
Precies, en daarom maak ik ook geen opmerking over de verschillen tussen de damesquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef Broekie het volgende:
'k bedoel, begrijp me niet verkeerd hoor, beide dames mogen er zijn
Broekie, Piles, Fokkers en Maricha/Michiel !quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:45 schreef Broekie het volgende:
Goedesavonds!
[..]
Welnee joh, 't is echt Maricha niet hoor. Of ik moet de afgelopen ochtenden wel heel erg wazig uit m'n ogen gekeken hebben...
Zal eerder vaderschapsverlof worden vermoed ikquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat Michiel nog met vakantie ?
Hoop dat Giel ook wat ingefluisterd krijgt als hij ook dat extra uur krijgt, dat hij iets minder moet lullen maar ook moet draaien.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hehe...
Zal volgende week wel een flinke switch worden als Giel er 's ochtends weer zit. Gem. aantal platen per uur ligt nu toch wel erg hoog.
Wow die 2 hele dagenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal eerder vaderschapsverlof worden vermoed ik
Goeiesavondsquote:
heerlijk!quote:
Niet moeilijk, heb een aantal sites die ik dagelijks bekijk. Maar een beetje geluk komt er ook bij kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe vind je toch zulke rare feestdagen over de hele wereld.
Best redelijk ja.quote:
Wordt dit van te voren opgenomen, want hoe gaan jullie om met het risico dat iemand boos ophangt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Niet moeilijk, heb een aantal sites die ik dagelijks bekijk. Maar een beetje geluk komt er ook bij kijken
U ook een hele goedenavond meneer Veenstra!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef MichielV het volgende:
En een bijzonder goedenavond aan allen!
Let eens op Michiel als het item loopt, je zal zien dat hij dan hele andere dingen aan het doen is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt dit van te voren opgenomen, want hoe gaan jullie om met het risico dat iemand boos ophangt.
Het geheim van de smid ;-)quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt dit van te voren opgenomen, want hoe gaan jullie om met het risico dat iemand boos ophangt.
'k wist niet dat ze bij de smit ook Voxpro gebruikten?quote:
Ik vind hem ook leukquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb "Droom van werkelijkheid" gedownload
En dat hij wat aan het format van de show gaat doen. Na al die jaren zijn de veranderingen met 1 vinger te tellen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoop dat Giel ook wat ingefluisterd krijgt als hij ook dat extra uur krijgt, dat hij iets minder moet lullen maar ook moet draaien.
Lekker laat nog vakantie, heb zelf nog tot de 15de vakantie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:31 schreef Cee het volgende:
Hellewwwwwww![]()
Zometeen weer dansen in de sportschool.Met 3fm knallend door de oordopjes op m'n fiets. Op een of andere manier is die laatste zin constructief gezien niet geheel foutloos maar dat mag de pret niet drukken.
Nog 4 dagen en ik heb vakantie!
Vind het eigenlijk meer een beetje in 't midden! Echt laat is eind augustus pas.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lekker laat nog vakantie, heb zelf nog tot de 15de vakantie.
En anders MGMT - Electric Feel. Fantastische plaatquote:Calvin Harris & Dizzee Rascal - Dance Wiv Me
The Brighton Port Authority ft. David Byrne & Dizzee Rascal - Toe Jam
Fascinationquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Alphabeat hierna is dan even wat minder..
Mijn stem heb jequote:Op maandag 4 augustus 2008 19:42 schreef Timo20 het volgende:
Toe Jam als megahit lijkt me een goed idee![]()
Alwéééérquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Alphabeat hierna is dan even wat minder..
Alleen heb ik niets aan die stemmenquote:
Mijn vakantie begint op 8 septemberquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint op 8 septemberquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het kan ook geen toeval zijn dat Michiel nu net een gesprek aan het opnemen is..quote:
Je gaat 2x op vakantiequote:Op maandag 4 augustus 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint op 8 septemberl
Mijn 28 aug.....heel veel zin in!!! Lekker weg naar Frankrijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint op 8 septemberl
Hoe kan Lekker en Frankrijk nou in 1 zin staanquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mijn 28 aug.....heel veel zin in!!! Lekker weg naar Frankrijk
Neehoorquote:
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het kan ook geen toeval zijn dat Michiel nu net een gesprek aan het opnemen is..![]()
Maaruh, KANE heeft een nieuwe single en die plaat is deze week geloof ik Alarmschijf. Dus het zou zomaar eens een 3FM Meeeeeeeeegahit kandidaat kunnen zijn.
Ook prettigquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mijn 28 aug.....heel veel zin in!!! Lekker weg naar Frankrijk
1 stem tegenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het kan ook geen toeval zijn dat Michiel nu net een gesprek aan het opnemen is..![]()
Maaruh, KANE heeft een nieuwe single en die plaat is deze week geloof ik Alarmschijf. Dus het zou zomaar eens een 3FM Meeeeeeeeegahit kandidaat kunnen zijn.muisje-eliza
Die hangen er toch al een hele tijd ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom hangen er slingers in de studio
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die hangen er toch al een hele tijd ?
Tsja, ik denk daar niet veel anders over.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
alles wat die kerels uitbrengen wordt megahit. Het wordt tijd dat eens iets origineels (zoals deze bijvoorbeeld) megahit wordt. En niet iedere nieuwe single van een al bekende band.
Just my 2 cents
uuhhm okayquote:Kenneth Perez mag vertrekken bij Ajax
Er loopt al enige dagen een vraag over de dame die smorgens bij jou in de studio rondloopt, wie is deze dame.quote:
Ik denk van de Homo 100......iets anders kan ik niet verzinnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom hangen er slingers in de studio
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk van de Homo 100......iets anders kan ik niet verzinnen
ze hangen er niet een pas een paar uurquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zie Djur zo lang hangen ze dr dus ook weer niet
Is dat niet Within Temptation?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Elke keer als Kane een single uitbrengt, weet je zeker dat het een megahit op 3FM wordt. Ongeacht wat voor bagger Kane weer produceert, maar hé Kane is en blijft Nederlands grootste export-product op het gebied van muziek.
*ping*quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Shut up and let me go van de Ting Tings ?
Nou, inderdaad...quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:De Nieuwe Ting Tings
Nou wordt het alleen ook tijd dat 3FM de nieuwe Alphabeat gaat draaien
Dat dacht ik eigenlijk ook. Kan me niet voorstellen dat Kane in het buitenland potten breekt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is dat niet Within Temptation?
Ting Tings![]()
![]()
![]()
Catwalk Criminal is geen MH geweest. Tijdens de Shot Of A Gun xerkiezing zat ik in Thailand, ik stond machteloosquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Elke keer als Kane een single uitbrengt, weet je zeker dat het een megahit op 3FM wordt. Ongeacht wat voor bagger Kane weer produceert, maar hé Kane is en blijft Nederlands grootste export-product op het gebied van muziek.
Uhm...ik weet eerlijk gezegd ook niet, hoe lang ze er al hangen. Ik kijk (bijna) nergens meer van op hier in de studio......quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zie Djur zo lang hangen ze dr dus ook weer niet
Ben blij dat je toen in Thailand zatquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:59 schreef MichielV het volgende:
Tijdens de Shot Of A Gun xerkiezing zat ik in Thailand, ik stond machteloos
Het blauwe lampje kan alleen knipperen.....quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Is het de lichtinval van het buitenlicht of brandt het blauwe lampje?
Eliza, zou je de inhoud van het 'webicon'-veld in je profiel leeg kunnen maken? Ik zie nu namelijk altijd een afbeelding-niet-gevonden-kruisje onder je nickname staan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
die nieuwe van Kean vind ik ook wel mooi...die hoorde ik vanmiddag bij Rob Stenders die er niet was
Omdat je werkt met de nieuwe 'baggerlayout', die geeft usericons voorkeur op webicons (2 soorten profiel-afbeeldingen die ze hier hebben). De andere layouts doen dat precies andersom.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan het dat ik m wel zie
Kun je ook instellen trouwensquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Omdat je werkt met de nieuwe 'baggerlayout', die geeft usericons voorkeur op webicons (2 soorten profiel-afbeeldingen die ze hier hebben). De andere layouts doen dat precies andersom.
Ik zie nog steeds een kruisje. Het ligt aan je Hyves-adres wat in dat vakje ingevuld staat (dat is daar geen goede plek voor).quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
zow?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat je werkt met de nieuwe 'baggerlayout', die geeft usericons voorkeur op webicons (2 soorten profiel-afbeeldingen die ze hier hebben). De andere layouts doen dat precies andersom.
Nee, want je linkt nog steeds naar Hyvesquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
t klinkt echt fantastisch
maar doet ie het nu?
Wanneer mag je Gem-menquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
Johan
![]()
![]()
![]()
Sodemieters, binnen een paar uur Crowded House en Johan op de radio! Ondergetekende is een happy bunny
Ahh, weer iets nieuws geleerd. Dank jequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het blauwe lampje kan alleen knipperen.....
hij deed het de hele tijd alquote:
zal wel door lagere aantal frame/seconde zijn of hertz van de webcamera.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, weer iets nieuws geleerd. Dank je
Maar dan is het dus reflectie van een andere lichtbron, want op de webcam ziet het er echt net uit alsof het lampje continu brandt.
Boeten zul je , goed gedaan hoor voor een noobquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:oh gelukkig voelde me bijna een halve crimineel die ook nog niet begrijpt wat jullie allemaal zeggen
Je zit hier nou eenmaal tussen een stel nerdsquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:oh gelukkig voelde me bijna een halve crimineel die ook nog niet begrijpt wat jullie allemaal zeggen
Scheelt per template welke je gebruikt, deze hebben soms tegengestelde voorkeuren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij deed het de hele tijd alhier toch
Spreek voor je zelfquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zit hier nou eenmaal tussen een stel nerds
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boeten zul je , goed gedaan hoor voor een noob
Plork en de Aannemers roeleren kneiterhardquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef Timo20 het volgende:
mijn God dat klinkt wel ontzettend fout![]()
Ah wat leuk dat je Its a small world after all. gerequest hebtquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
Ik ga een leuke plaat requesten.
Heeft iets met Disneyland te maken waar ik vorige week was.
De beelden waren nog ergerquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef Timo20 het volgende:
mijn God dat klinkt wel ontzettend fout![]()
QFT!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plork en de Aannemers roeleren kneiterhard
Nee, vandaag nog niet, over twee weken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was zeker weer erg wennen ?
Ja bijna, je moet eigenlijk naar de studio'squote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah wat leuk dat je Its a small world after all. gerequest hebt
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook wel wat requesten vanaaf...mn man is jarig en dol op Metallica...of kan ik dat beter bij Corton aanvragen
Jij bent 1 van die 10?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, vandaag nog niet, over twee weken.
Vind gewoon het vooruitzicht nog niet prettig ;-)
(29 klasgenoten, waarvan er minimaal 10 hyper..)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Héérlijk relaxed nummer...
Nanananana, nanananaana...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Idd Muizel, gefeliciteerd met Michel
(had je mn vroem-foto trouwens al gezien? Ben helemaal trots!)
Ik vind er niks aan, saai liedje het pakt mij totaal niet, ik vind het een plaat net zoals Sandy Thom. Ze wil terug naar 100 jaar geleden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is Michiel de persoonlijke plugger geworden van Sandy Deen.
Arme meid heeft een boete gekregen voor stoepkrijten
Had het gehoord in de freaknacht. Dat is toch echt te fucking triest voor woorden. Die "agenten" moeten ze echt lynchen en opknopenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme meid heeft een boete gekregen voor stoepkrijten
Hij heeft ook nog een plaat met zn zus uitgebracht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eagle Eye Cherry is dit nu een one day fly worden, na dit nummer nooit meer wat van gehoord (behalve de cd waar dit nummer op stond)
Anders straks in de herhaling, Corton zal wel optijd zijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
toch maar One van Metallica aangevraagd
zeg, hoe vaak ben je in The Tower geweest?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, saai liedje het pakt mij totaal niet, ik vind het een plaat net zoals Sandy Thom. Ze wil terug naar 100 jaar geleden.
dan toch liever de plaatquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een plaat met zn zus uitgebracht.
Hmm, da's niet goed!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
sinds 5 minuten hoor ik Michiel en dr achteraan een soort van echo...alsof de radio te hard aanstaat en ik aan de foon live bij de uitzending ben ofzooo
vet Avatarquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
sinds 5 minuten hoor ik Michiel en dr achteraan een soort van echo...alsof de radio te hard aanstaat en ik aan de foon live bij de uitzending ben ofzooo
quote:
Hmm, ik ook. 't is mij net niet opgevallen, maar ik zal er zo eens op letten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
euh webcamstream
Zit je niet toevallig op het weblog van Michiel te lezen of heb je die op de achtergrond nog open staan? Dan gaan er namelijk 2 streams door elkaar lopen en krijg je weleens van zulke effecten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
euh webcamstream
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, ik ook. 't is mij net niet opgevallen, maar ik zal er zo eens op letten.
Weet je overigens heel zeker dat je de webcamstream niet perongeluk twee keer open hebt staan? Dat zorgt ook voor dat soort effecten namelijk
Dat was hierquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde toch waar ookalweer een intervieuw met die Simone van MTV en t bandje van haar ofzo had dat nananah nananah ingezongen
Ik zag ook zeg maar die iets wat minder toffe avatar van je (lees de niet werkende), maar dit ziet er toch wel een stuk leuker uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
dank je..heb m al n week maar kwam er dus net pas achter door iemand hier dat ie t gewoon niet deed
De eerste twee vragen van een systeembeheerder aan iemand die een probleem heeft: "Have you tried turning it off and on again?" en "Are you sure it's plugged in?".quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
oke alles uit en aan gedaan en nu is t weg...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
De eerste twee vragen van een systeembeheerder aan iemand die een probleem heeft: "Have you tried turning it off and on again?" en "Are you sure it's plugged in?".
Lost zo'n 95% van de problemen op
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die michiel uurtjes vliegen echt om
Is er nog iets anders dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoor t weer......alleen als ie praat en als er muziek is hoor ik het niet
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb het ook wel is dan klinkt de uitzending heel hol , net niet echt echo, maar opnieuw starten van de stream helpt dan niet
die 6 uur michiel op een dag is nog geen overkill, dat hij nog maar vaak mag invallen na 1 september , kunnen we 7 uur michiel krijgenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en we hebben nogwel bonus-uren in de ochtend en nog vliegt de tijd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
De eerste twee vragen van een systeembeheerder aan iemand die een probleem heeft: "Have you tried turning it off and on again?" en "Are you sure it's plugged in?".
Lost zo'n 95% van de problemen op
Gaat weer veel te hard, maar de avond is nog lang niet afgelopen want straks ook nog Eric Corton. Waarbij het altijd even afwachten is welke (fijne-) platen op de playlist staan, maar gelukkig is er een zekerheid factor en dat is dat Eric een zwart t-shirt draagt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die michiel uurtjes vliegen echt om
Bassie gaat verder ajax verpestenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ruudje stopt dus.. damn, dat wordt niks met Oranje. Heb de coach al niet hoog zitten en zonder Ruud mis je toch wel een hoop kwaliteit.
Dat Perez moet vertrekken vind ik wel jammer, maar heb verder wel vertrouwen in Marco..quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bassie gaat verder ajax verpesten
Vertrouwen in kwaliteit is 90/100 , alleen zijn houding en doen is bij mij -100/100quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat Perez moet vertrekken vind ik wel jammer, maar heb verder wel vertrouwen in Marco..
4x heb ik de ToT gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeg, hoe vaak ben je in The Tower geweest?
Denk ook dat zijn houding een zeer belangrijke factor is geweest (idem voor Leonardo). Wel " geinig " dat Marco weinig moet hebben van mensen die mondig zijn en die zich niet altijd koest houden. Leonardo, van Bommel bij Oranje en nu dus Perez.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vertrouwen in kwaliteit is 90/100 , alleen zijn houding en doen is bij mij -100/100
Jeej! Ook met handje in de lucht? Heb ik slecht een keer of 7 over gedaan voor ik dat durfdequote:
Zal best, Perez kan je er beter uitgooien of opstellen dus half mee laten doen is geen oplossing.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk ook dat zijn houding een zeer belangrijke factor is geweest (idem voor Leonardo). Wel " geinig " dat Marco weinig moet hebben van mensen die mondig zijn en die zich niet altijd koest houden. Leonardo, van Bommel bij Oranje en nu dus Perez.
Volgens mij is Lollipop het meest gedraaide Mika liedje tijdens MetMichiel.. Terwijl die gast zoveel leukere liedjes heeft gemaakt. Of niet Maricha
Ook met handen in de luchtquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jeej! Ook met handje in de lucht? Heb ik slecht een keer of 7 over gedaan voor ik dat durfde
Die maken het inderdaad wel af! Als ze niet zo goed in hun rol zitten, is de rit ook minder leukquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook met handen in de lucht. Het personeel bij die attractie was geniaal trouwens
De meesten speelden goed mee
Woe hahahahahahaha! Het is een VIRUS! Het Silvia Swart VIRUS!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb "Droom van werkelijkheid" gedownload
Draaien , is gewoon super goede coverquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:24 schreef antiroos het volgende:
[..]
Woe hahahahahahaha! Het is een VIRUS! Het Silvia Swart VIRUS!
En de grote vraag is;
HOE KOM JE ER WEER VANAF?!![]()
Zal ik dr vannacht weer draaien, of zal ik nu iets doen dat WEL van goede smaak getuigt?
Zo, jij bent vroeg. Of is je ritme helemaal verstoord door de Freaknacht?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:24 schreef antiroos het volgende:
[..]
Woe hahahahahahaha! Het is een VIRUS! Het Silvia Swart VIRUS!
En de grote vraag is;
HOE KOM JE ER WEER VANAF?!![]()
Zal ik dr vannacht weer draaien, of zal ik nu iets doen dat WEL van goede smaak getuigt?
jaaa Antiroos gewoon draaien joh. Leuk !quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Draaien , is gewoon super goede cover
quote:
Heb je een trigger staan op silvia in fok topicsquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:28 schreef antiroos het volgende:
Ach, wat zal ik zeggen. Bioritme is een achterhaald begrip!
Is er nog koffie?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon net als roel een stomme smiley posten als terug vind post
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon net als roel een stomme smiley posten als terug vind post
Antiroos nu met een avatar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:28 schreef antiroos het volgende:
Ach, wat zal ik zeggen. Bioritme is een achterhaald begrip!
Is er nog koffie?
haaaaaaaaaaaaaaai!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:34 schreef antiroos het volgende:
haai?
AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!quote:
Die attractie is ookquote:
Ben helaas geen kei in het resizen van de plaatjes dus kan je daar niet echt mee helpen, maar volgens mij is het plaatje sowieso te groot om tot een tof formaat te resizen. Maar misschien dat iemand hier een idee heeft. Indien het jou niet lukt natuurlijk..quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:39 schreef antiroos het volgende:
oi oi oi die is nog veel beter hans! Es ff kijken of ik die erop krijg ;-)
Die hebben ze getest...weet alleen het de uitkomst daar niet meer vanquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Die attractie is ooktrouwens, ze moeten maar snel die fastpass daarop invoeren, alleen gaat dat niet echt lukken denk ik
Grote Silvia Swart-fans op eens? Ja sorry, heb een beetje last van "Duizend vragen"..quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:42 schreef antiroos het volgende:
Haaai Maricha! Ik rook een conversatie over Silvia Swart, dus kwam ff op de koffie!
Jeeez ruik je haar nu ook al! Schei toch uitquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:42 schreef antiroos het volgende:
Haaai Maricha! Ik rook een conversatie over Silvia Swart, dus kwam ff op de koffie!
Zet je zelf is in je profiel op vrouw, of heb je een indentiteitscrisis.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:42 schreef antiroos het volgende:
Niet SIlvia Swart fan, ze heeft 1 goede cover die blijft hangenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Grote Silvia Swart-fans op eens? Ja sorry, heb een beetje last van "Duizend vragen"...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zet je zelf is in je profiel op vrouw, of heb je een indentiteitscrisis.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef antiroos het volgende:
wordt aan gewerkt Morpheus. hou je radio volgende week scherp in de gaten! ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |