*ping*quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Shut up and let me go van de Ting Tings ?

Nou, inderdaad...quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:De Nieuwe Ting Tings
Nou wordt het alleen ook tijd dat 3FM de nieuwe Alphabeat gaat draaien

Dat dacht ik eigenlijk ook. Kan me niet voorstellen dat Kane in het buitenland potten breekt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is dat niet Within Temptation?
Ting Tings![]()
![]()
![]()

Catwalk Criminal is geen MH geweest. Tijdens de Shot Of A Gun xerkiezing zat ik in Thailand, ik stond machteloosquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Elke keer als Kane een single uitbrengt, weet je zeker dat het een megahit op 3FM wordt. Ongeacht wat voor bagger Kane weer produceert, maar hé Kane is en blijft Nederlands grootste export-product op het gebied van muziek.

Uhm...ik weet eerlijk gezegd ook niet, hoe lang ze er al hangen. Ik kijk (bijna) nergens meer van op hier in de studio......quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zie Djur zo lang hangen ze dr dus ook weer niet

Ben blij dat je toen in Thailand zatquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:59 schreef MichielV het volgende:
Tijdens de Shot Of A Gun xerkiezing zat ik in Thailand, ik stond machteloos

Het blauwe lampje kan alleen knipperen.....quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Is het de lichtinval van het buitenlicht of brandt het blauwe lampje?

Eliza, zou je de inhoud van het 'webicon'-veld in je profiel leeg kunnen maken? Ik zie nu namelijk altijd een afbeelding-niet-gevonden-kruisje onder je nickname staan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
die nieuwe van Kean vind ik ook wel mooi...die hoorde ik vanmiddag bij Rob Stenders die er niet was

Omdat je werkt met de nieuwe 'baggerlayout', die geeft usericons voorkeur op webicons (2 soorten profiel-afbeeldingen die ze hier hebben). De andere layouts doen dat precies andersom.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan het dat ik m wel zie

Kun je ook instellen trouwensquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Omdat je werkt met de nieuwe 'baggerlayout', die geeft usericons voorkeur op webicons (2 soorten profiel-afbeeldingen die ze hier hebben). De andere layouts doen dat precies andersom.

Ik zie nog steeds een kruisje. Het ligt aan je Hyves-adres wat in dat vakje ingevuld staat (dat is daar geen goede plek voor).quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
zow?

quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat je werkt met de nieuwe 'baggerlayout', die geeft usericons voorkeur op webicons (2 soorten profiel-afbeeldingen die ze hier hebben). De andere layouts doen dat precies andersom.

Nee, want je linkt nog steeds naar Hyvesquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
t klinkt echt fantastisch
maar doet ie het nu?

Wanneer mag je Gem-menquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
Johan
![]()
![]()
![]()
Sodemieters, binnen een paar uur Crowded House en Johan op de radio! Ondergetekende is een happy bunny

Ahh, weer iets nieuws geleerd. Dank jequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het blauwe lampje kan alleen knipperen.....

hij deed het de hele tijd alquote:

zal wel door lagere aantal frame/seconde zijn of hertz van de webcamera.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, weer iets nieuws geleerd. Dank je
Maar dan is het dus reflectie van een andere lichtbron, want op de webcam ziet het er echt net uit alsof het lampje continu brandt.

Boeten zul je , goed gedaan hoor voor een noobquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:oh gelukkig voelde me bijna een halve crimineel die ook nog niet begrijpt wat jullie allemaal zeggen

Je zit hier nou eenmaal tussen een stel nerdsquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:oh gelukkig voelde me bijna een halve crimineel die ook nog niet begrijpt wat jullie allemaal zeggen

Scheelt per template welke je gebruikt, deze hebben soms tegengestelde voorkeuren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij deed het de hele tijd alhier toch

Spreek voor je zelfquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zit hier nou eenmaal tussen een stel nerds

quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boeten zul je , goed gedaan hoor voor een noob

Plork en de Aannemers roeleren kneiterhardquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef Timo20 het volgende:
mijn God dat klinkt wel ontzettend fout![]()

Ah wat leuk dat je Its a small world after all. gerequest hebtquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
Ik ga een leuke plaat requesten.
Heeft iets met Disneyland te maken waar ik vorige week was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |