De beelden waren nog ergerquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef Timo20 het volgende:
mijn God dat klinkt wel ontzettend fout![]()

QFT!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plork en de Aannemers roeleren kneiterhard

Nee, vandaag nog niet, over twee weken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was zeker weer erg wennen ?

Ja bijna, je moet eigenlijk naar de studio'squote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah wat leuk dat je Its a small world after all. gerequest hebt

Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook wel wat requesten vanaaf...mn man is jarig en dol op Metallica...of kan ik dat beter bij Corton aanvragen

Jij bent 1 van die 10?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, vandaag nog niet, over twee weken.
Vind gewoon het vooruitzicht nog niet prettig ;-)
(29 klasgenoten, waarvan er minimaal 10 hyper..)

quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Héérlijk relaxed nummer...
Nanananana, nanananaana...

quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Idd Muizel, gefeliciteerd met Michel
(had je mn vroem-foto trouwens al gezien? Ben helemaal trots!)

Ik vind er niks aan, saai liedje het pakt mij totaal niet, ik vind het een plaat net zoals Sandy Thom. Ze wil terug naar 100 jaar geleden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is Michiel de persoonlijke plugger geworden van Sandy Deen.
Arme meid heeft een boete gekregen voor stoepkrijten

Had het gehoord in de freaknacht. Dat is toch echt te fucking triest voor woorden. Die "agenten" moeten ze echt lynchen en opknopenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme meid heeft een boete gekregen voor stoepkrijten

Hij heeft ook nog een plaat met zn zus uitgebracht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eagle Eye Cherry is dit nu een one day fly worden, na dit nummer nooit meer wat van gehoord (behalve de cd waar dit nummer op stond)

Anders straks in de herhaling, Corton zal wel optijd zijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
toch maar One van Metallica aangevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |