quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Morguh Elies!
Alles goed? Heb je al ff niet gesproken eigenlijk...
* meedoet *quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef muisje-eliza het volgende:
*zingt mee*
*oh it's my liveeeeeeeee*
Jeetje, da's wel heel erg naar....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alles prima, alleen dat ik straks (vanmiddag) naar t AMC ga. Me tante heeft acuute leukemie
jah sjit happens heh...iedereen kan t zomaar krijgen...had die moeder van Emmy dat ook niet? Echt jakkie maar ik hoop voor me tante (ongeneesbaar verklaard) dat als het zover is dat ze maar snel mag gaan. Verder kan ik er weinig zinnigs over zeggen en probeer ik er toch nog een niet zo n beladen dag van te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jeetje, da's wel heel erg naar....
Ik weet niet precies wat die moeder van Emmy had... maar dat was ook wel erg naar... en dat meiske had het al niet gemakkelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah sjit happens heh...iedereen kan t zomaar krijgen...had die moeder van Emmy dat ook niet? Echt jakkie maar ik hoop voor me tante (ongeneesbaar verklaard) dat als het zover is dat ze maar snel mag gaan. Verder kan ik er weinig zinnigs over zeggen en probeer ik er toch nog een niet zo n beladen dag van te maken.
Ja, of die Dr. Love reclame...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef muisje-eliza het volgende:ik haat echt die carglass reclame...die mogen een houten hark krijgen van mij
of een ruit in hun ster....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef muisje-eliza het volgende:ik haat echt die carglass reclame...die mogen een houten hark krijgen van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |