Einde van het jaar gaat mijn stem naar Remlof als beste forum admin.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Remlof vaak op de juiste plek als het nodig is
Stukje gezien over de oude computergames en dat vond ik wel erg leuk om te zien.quote:
Die wordt zaterdag herhaald, toch?quote:
Doe hem op de Post Menquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw verdorie zeg dan dat t anouk is
Ben nu confused , coldplay vs madurodamquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef Cee het volgende:
Het liedje blijft geweldig. De clip in o.a. Madurodam is nog geweldiger.
Enjoy the silence deel 2quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef Cee het volgende:
Het liedje blijft geweldig. De clip in o.a. Madurodam is nog geweldiger.
Clipje!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben nu confused , coldplay vs madurodam
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben nu confused , coldplay vs madurodam
Tot morgenquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
kga ook....doei allemaal nog veel plezier hier
Toen waren hun teksten nog in begrijpelijk Nederlands.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blof - Harder dan ik hebben kan
Oude liedjes van Blof zijn leuk
Al vond ik Umoja ook leuk, ivm de duettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen waren hun teksten nog in begrijpelijk Nederlands.
Jij gaat bijnaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Collega's die vertellen over hun vakantie naar Alaska & Canada en Italie. Ik wil ook
.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:16 schreef on_air het volgende:
Oeh, I love this song. Jem - They
nee, niet Gem
laatste bezoek: 1 minuut, 33 seconden geleden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:15 schreef Glacier het volgende:
Guis
Logt die hier nog wel eens in trouwens?
zou niet durvenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:49 schreef Litton-Lane het volgende:
In de baas zijn tijd op internet.....nooit......
Ik ook niet, al jaren niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij gaat bijna![]()
![]()
Ik ga dit jaar niet![]()
Ganz toll.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook niet, al jaren niet eigenlijk.
Ik zeg altijd dat ik naar een dorp vlakbij Quartier su Mer of Hintergarten ga.
die is veels te druk tegenwoordig johquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:15 schreef Glacier het volgende:
Guis
Logt die hier nog wel eens in trouwens?
Ofquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook niet, al jaren niet eigenlijk.
Ik zeg altijd dat ik naar een dorp vlakbij Quartier su Mer of Hintergarten ga.
Ik misbruikte jouw post alszijnde eentje van mij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet echt een leuke PI bij mijn berichtje.....
Had wel graag gegaan namelijk!
Halli halloooo!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 minuut, 33 seconden geleden.
ik heb maar iets aangevraagd dat zeker in de computer staatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Staat Jeff Buckely nou in den computert?! Dan kan ik die aanvragen.
Baz Lurhman - Wear Sunscreenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb maar iets aangevraagd dat zeker in de computer staat
Oh, ok.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik misbruikte jouw post alszijnde eentje van mij.
die staat er ook wel in jaquote:
Killers!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
die staat er ook wel in ja(goede plaat!)
Maar ben voor de Killers gegaan, geen inspiratie
When you were youngquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Killers!Noem ik meer dan genoeg inspiratie
(Welke?)
Dat is heul niet erg. Maar is het wel een AV plaat? ...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
die staat er ook wel in ja(goede plaat!)
Maar ben voor de Killers gegaan, geen inspiratie
And this one time, in Canada...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, de verhalen over Alaska en Canada zijn afgerond.
Tja, geen idee, maar leek mij wel wat voor Guisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is heul niet erg. Maar is het wel een AV plaat? ...
Jaaaaquote:. Les Humphry's Singers - Mexico
.
.
.
. Dat zou fout zijn
Hoewel... staat ws. ook niet in den computer.
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:54 schreef Againzender het volgende:
Damn, dit is echt zo'n nummer van mijn verhuizing. Lekker de muren stucen met dit nummer, en dan heel hard "dit wordt niks, dit wordt niks , dit wordt nik!! " meezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |