Probeer deze anders maar, die is ook meteen op de juiste afmetingen:quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:39 schreef antiroos het volgende:
oi oi oi die is nog veel beter hans! Es ff kijken of ik die erop krijg ;-)
Je mag ons altijd dingen vooraf melden, zeker op jouw tijdstip zitten er weinig nog in dit topicquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef antiroos het volgende:
wordt aan gewerkt Morpheus. hou je radio volgende week scherp in de gaten! ;-)
Oeh! die is goed gelukt zeg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Probeer deze anders maar, die is ook meteen op de juiste afmetingen:
[ afbeelding ]
Zeer goede mentaliteitquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:49 schreef Maricha het volgende:
Eric is altijd ruim op tijd (uur voordat hij begint meestal)
Ik lig rond haar tijdstip fijn in mijn bedjequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je mag ons altijd dingen vooraf melden, zeker op jouw tijdstip zitten er weinig nog in dit topic
Deze is nog veel leuker:quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
(Ja, ik weet het, jezelf quoten is best fout, maar dit is gewoon een geweldig fragment)
Gezellig ookquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor een MEGA ALARM !![]()
[ afbeelding ]
It's A Sin. Wat een GEWELDIGE plaat om deze show mee af te sluiten. Heb genoten hoor !
Tot morgenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Hee, volgens mij hoor ik voor de tweede keer vandaag een alarm. De vorige was om 12 uur.
quote:
Zoals Broekie zegt zul je wel niet veel posten morgen, dus alvast veel plezier gewenst met GEMquote:
Bedankt...quote:
Als jij blijft hangen, hang ik misschien ook nog welquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Zou het hier vannacht vanaf 1 uur ook zo druk zijn?
zie haar wel vaker voorbij schuiven , geen idee wie ze is ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
die vrouw links in de hoek weet niet wat ze meemaakt met Michiel die uit zn plaat gaat
Producer 3voor12 Radio toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie haar wel vaker voorbij schuiven , geen idee wie ze is ?
Morgen toch weer?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Corton meldt goed nieuws: "Andrew is nog niet terug"
Silvy als ik me niet vergis.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duh, maar whats her name.
En terechtquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:10 schreef Cee het volgende:
Mensen, Trrrrrrrrrrravis!
Daar ben ik me toch een tijdje een potje helemaal gek van geweest zeg.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:09 schreef Broekie het volgende:
Zeg, ben ik de enige waarbij het geluid telkens links uitvalt?
Stream of radio ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:09 schreef Broekie het volgende:
Zeg, ben ik de enige waarbij het geluid telkens links uitvalt?
Silvy Broeren om precies te zijn.quote:
*proest*quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Silvy Broeren om precies te zijn.
De enige foto welke ik online kan vinden is deze, maar dat is er een met een lachspiegeleffect:
[ afbeelding ]
Webcamstream. Nouja, 't zal welquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stream of radio ?
stream geen last van gehad.
Graag gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef antiroos het volgende:
Zo! Voorzien van mooiere haai! thanks broekie!
Hij zei Paris Texas.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef Timo20 het volgende:
Zei Corton nou dat Taxi Driver een film van Wim Wenders is?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef antiroos het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef antiroos het volgende:
Geen idee, er is iig al een topic report de deur uit gegaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Zal er al iemand op de link van kesbeke hebben geklikt?
Ah okquote:
Allemaal Topic report doen, aub niet quotenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Zal er al iemand op de link van kesbeke hebben geklikt?
Volgens mij is het al einde oefening voor deze persoon. Hij/zij heeft al een paar reacties geplaatst in wat andere topics. Maar seks met 4 dames? Poeh, heftig hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee, er is iig al een topic report de deur uit gegaan.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is topic report
Jaja, rustigquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zie n kruisje
Spammert is al weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En dan krijgen de mods een berichtje dat er iets mis is in het topic
Enige goede nummer da'k van die junk ken.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaja, rustig
Was al bezig met aanpassen
Je ziet er schitterend uitquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef antiroos het volgende:
Me2..quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:27 schreef Sersjee het volgende:
Enige goede nummer da'k van die junk ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |