Was eigenlijk een vraag. Ik kon het zo snel niet vinden. En de ontwikkelaars van www.3fmfan.nl zitten tussen de posters in deze reeks. Dus misschien kreeg ik een reactie. Op youtube kon ik ook niks vinden. Of je moet de hele freaknacht serie terug luisteren...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap je zin niet helemaal maar bedoel je nou wel of niet dat het ergens staat![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was eigenlijk een vraag. Ik kon het zo snel niet vinden. En de ontwikkelaars van www.3fmfan.nl zitten tussen de posters in deze reeks. Dus misschien kreeg ik een reactie. Op youtube kon ik ook niks vinden. Of je moet de hele freaknacht serie terug luisteren...
Ik heb dus zó lang gedacht om misschien toch journalistiek te gaan studeren... niet persé bij de radio, maar ik schrijf ook heel erg graag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:39 schreef muisje-eliza het volgende:
soms denk ik weleens dat ik het verkeerde beroep heb gekozen.... http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/146975/ lijkt me zo leuk om bij 3FM te werken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind dit ook urban
ik vind het gewoon een lekker nummer, etiketje interesseert mij niet zo.quote:
Juistem!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een lekker nummer, etiketje interesseert mij niet zo.
Toen je nog fatsoenlijke winters hadquote:
mij ook niet maar als iemand aan mij vraagt wat voor soort muziek dit is....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een lekker nummer, etiketje interesseert mij niet zo.
Euh... Ik geloof je op je woord, weet niet veel meer van die tijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen je nog fatsoenlijke winters had
zou Rob t leuk vinden om in een oto te rijden waar heel groot VARA op staat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom geeft de VARA Stenders geen auto-van-de-zaak?
go ahead, make your dayquote:
Rob wilt niet in een rode auto rijden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom geeft de VARA Stenders geen auto-van-de-zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |