Voorwaar!quote:
Tong80 de kikkerversie?!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:29 schreef MouzurX het volgende:
Komen er nou ingewanden uit zijn mond ?
Ik dacht dat dit een lemming daarop + imageshack grap zou zijnquote:
ne dat is z'n tongquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:29 schreef MouzurX het volgende:
Komen er nou ingewanden uit zijn mond ?
Je vriendin laat je midden in de nacht 3 kwartier door de regen fietsen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:27 schreef Wootism het volgende:
Toen ik vanmorgen rond een uur of 01:30h. vertrok bij m'n vriendin regende het fucking hard!
[...]
Toen ik eenmaal om 02:15h. thuis aankwam wilde ik naar bed en slapen,
GOD serieusquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Dat heb ik ook eens gehad![]()
Ik had haast en die deur wilde maar niet dicht, hij 'bouncte' een beetjeNaja, hard doorgedrukt en dus hetzelfde effect als hierboven
Ik heb het laten liggen want ik had écht haast, mn moeder heeft het opgeruimd later
quote:hij 'bouncte' een beetje
OTO!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je vriendin laat je midden in de nacht 3 kwartier door de regen fietsen?
Dan nog. Waarom mocht je niet blijven slapen?quote:
worthless without pics..quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb een keer hetzelfde gehadDe lever van dat beest lag een halve meter verder
Edit: Kutkikker, anders pleeg je ff zelfmoord tussen mijn deur :r
Gast!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
Edit2: ik zie dat de plaatjes niet meer werken. Niet dat je die zo graag zou willen zien, echter moeten we natuurlijk wel een visueel beeld hebben bij het gebeuren, dus hier de correcte links:
http://fok.phsoft.nl/fok1/IMG_0151.jpg
http://fok.phsoft.nl/fok1/IMG_0155.jpg
Ze moest vandaag werken, en ik vind 's avonds rijden tof!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan nog. Waarom mocht je niet blijven slapen?
Ik voelde al wat weerstand toen ik de deur aandrukte, maar stond er niet snel genoeg bij stil en drukte de deur gewoon doorquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Gast!!!!!!!!!
Je hebt je deur 3X open en dicht gedaan ofzo?
Ziet er niet eens meer uit als een kikker!
oei, jij wintquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb een keer hetzelfde gehadDe lever van dat beest lag een halve meter verder
Edit: Kutkikker, anders pleeg je ff zelfmoord tussen mijn deur :r
Edit2: ik zie dat de plaatjes niet meer werken. Niet dat je die zo graag zou willen zien, echter moeten we natuurlijk wel een visueel beeld hebben bij het gebeuren, dus hier de correcte links:
http://fok.phsoft.nl/fok1/IMG_0151.jpg
http://fok.phsoft.nl/fok1/IMG_0155.jpg
Na het zien van die fotos voel ik mezelf nog vrij humaanquote:
Nope, huisje uit 1960 ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat is dat trouwens voor donkere, generfde eikenhouten deur?
Woon je in België ofzo?
Neemt ze dan de hele Partij van de Dieren fractie mee...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:20 schreef PDOA het volgende:
Zieke shit, vuile kikkermoordenaar! Wacht maar tot mijn zus Marianne hier van hoort!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:36 schreef Little_Angel het volgende:
Gatverdamme, nu kan ik al helemaal niet meer slapen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:36 schreef Little_Angel het volgende:
Gatverdamme, nu kan ik al helemaal niet meer slapen.
Ik heb het gedaan en mijn laatste 96 zinnen waren: kanker nikkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
Kanker wat een grote kikker!
moet je eens proberen dat 100x achter elkaar te zeggen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan en mijn laatste 96 zinnen waren: kanker nikker
TYP EENS NORMAAL PAUPERquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
MAAR MENSEN DIE LOPEN TE JANKEN OVER HOE SMERIG T WEL NIET ISOKE, HET IS NIET HET FRISTE MAAR IK EET RUSTIG MIJN BROODJE EI OP HOOR.
Bedank de hoofdrolspeler maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hahahahaha dankjewel voor dit mooie topic, ik lig dubbel hier
Jij bent dan ook een stoere kerelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:04 schreef Quir het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen "juk", "ieh" of "" zeggen.
Je doorziet mijn internet-karakter.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:23 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een stoere kerel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |