quote:Verslag van de Formule 1 Grand Prix race in Hongarije. Analyse: Allard Kalff. Presentatie: Marcel Maijer. Commentaar: Olav Mol.
Hetzelfde als vorig jaar: Materiaalpech (?)quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er met Raikkonen aan de hand dit seizoen..
omdat dat kan leiden tussen verwarring tussen allard en mol, allard weet dan niet of mol fatsoenlijk doorkomt en kan dan gaan twijfelen of hij verder moet met zijn verslag.althans dat was toen ik bij de tv heb gewerkt(waren wel de jaren 80/90quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:40 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze geen verbinding met Mol konden leggen. Hij is er natuurlijk wel, genoeg beelden van hem tijdens de voorbeschouwing op lokatie. Waarom de verbinding nog steeds niet gelegd is, is me onduidelijk.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:42 schreef Giem het volgende:
Hoor ik dat goed, durft allaf daar te zeggen dat hamilton niet perfect is!!
Twee eeuwen terug danquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
omdat dat kan leiden tussen verwarring tussen allard en mol, allard weet dan niet of mol fatsoenlijk doorkomt en kan dan gaan twijfelen of hij verder moet met zijn verslag.althans dat was toen ik bij de tv heb gewerkt(waren wel de jaren 80/90![]()
![]()
)
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
omdat dat kan leiden tussen verwarring tussen allard en mol, allard weet dan niet of mol fatsoenlijk doorkomt en kan dan gaan twijfelen of hij verder moet met zijn verslag.althans dat was toen ik bij de tv heb gewerkt(waren wel de jaren 80/90![]()
![]()
)
Hadden we toen al TVquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
![]()
)
GEen idee maar ik baal er wel vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er met Raikkonen aan de hand dit seizoen..
Ik hoop dat je een cloon bent.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
![]()
)
er kan verwarring ontstaan door een live verbinding tussen iemand op lokatie en in de studio(of dat tegenwoordig nog steeds kan weet ik niet)quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een cloon bent.
een clown in ieder geval wel
Vettel is al een aantal ronden Retired.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:48 schreef LeXX het volgende:
Ff bij de les jongens![]()
Pitstop voor Bourdais of Vettel?
Kun je aub ophouden met je onzin? Dank.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:48 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
er kan verwarring ontstaan door een live verbinding tussen iemand op lokatie en in de studio(of dat tegenwoordig nog steeds kan weet ik niet)
ik meen hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je aub ophouden met je onzin? Dank.
Ambro ook.quote:
Je gaat bijna denken dat ze iets veranderd hebbenquote:
Thx!quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vettel is al een aantal ronden Retired.
Tja, je kan blijven zeuren. Je kan ook gewoon naar een andere uitzending kijken natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Grappig Allard: we hebben al >15 jaar dezelfde reporter bij RTL en die maakt meer fouten in een race dan we tankbrandjes hebben in de laatste 25 jaar F1.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:56 schreef LeXX het volgende:
Brings back memories voor Jos (The burnin' Boss) Verstappen
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:56 schreef JortK het volgende:
Spuit 11: Waar is King Olav?
quote:Heeft dit forum doorgelezen en zijn conclusie getrokken.
En plaats 2 kan zelfs nog wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Glock naar het podium!
kijk dan naar sporza doe ik ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:04 schreef LeXX het volgende:
Nu tweedes!
[frustraties]
flikker op met je reclame van lenen.anaal
[/frustraties]
Ja..quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:06 schreef -Hans- het volgende:
Massa opP 2 ??
Volgens sporza zou hij nog 4e kunnen worden.quote:En nog steeds met kansen om in de top 8 te finishen.
Nou, dit valt niet onder het kopje purisme natuurlijk...quote:
Laten we daarover discussierenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, dit valt niet onder het kopje purisme natuurlijk...
nee hoeft niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:11 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Moet Massa nu nog een keer naar binnen of niet?
Wat loopt die Kalf dan te ijlenquote:
Welke gebruik je?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:14 schreef Atreidez het volgende:
Op mijn timing rijdt rosberg achter nakajima
hou die hamilton uitspreektquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wie is eigenlijk die kerel bij Toyota die met de coureurs praat? Wat een geweldig accent.
Ja, f1.com, maar daarna zag ik die herhaling met fisi die rosberg raaktequote:
Pakt nu ook de snelste ronde.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef wimderon het volgende:
Raikkonen heeft dus flink klemgezeten, rijdt nu constant onder de 1:22.
Snelste rondetijd nuquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef wimderon het volgende:
Raikkonen heeft dus flink klemgezeten, rijdt nu constant onder de 1:22.
Volgens mij gaat ie het wel halen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef Palmboom313 het volgende:
ik gun glock het podium wel.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
En Hamilton blijft dus gewoon WK-leider.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef Giem het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)m-de-race-te-winnen/
"De Fin zal morgen naast zjn teamgenoot vanaf de eerste rij starten en is van zins om de race te winnen"
Wat een grapjas.. heeft hij toch gevoel voor humor.. of hij ooit een race zou mogen winnen van Ron D. over Hammilton.
ik vind het prachtigquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Is niet leuk. Zelfs kovalainen zou niet zo willen winnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat was Massa.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:40 schreef Palmboom313 het volgende:
hamilton stuk?
Wedden van wel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Is niet leuk. Zelfs kovalainen zou niet zo willen winnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had Heidfeld op 3 gezegd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:42 schreef wimderon het volgende:
Coronel voorspelde het exacte podium goed![]()
?
Die riep toch Heidfeld op drie?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:42 schreef wimderon het volgende:
?
quote:
quote:Erg jammer voor Massa en lul niet 'over Brilliant job, Heiki': je had anders gewoon derde geweest als Massa en Lewis geen pech hadden. En dat was een plekje lager dan van waar je startte.
Lijkt mij ook. Alsof het Heikki boeit hoe zijn eerste pakt. Mij zou het in ieder geval compleet niet kunnen boeien.quote:
Nouja, in mijn ogen zou het sportiever zijn als je wint zonder dat dat gebeurd door uitvallers/problemen voor je. Natuurlijk is hij blij, maar hij heeft het niet op eigen kracht gedaan zeg maar..quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Alsof het Heikki boeit hoe zijn eerste pakt. Mij zou het in ieder geval compleet niet kunnen boeien.
Het kan kutter. Hakkinen had het een keer in de laatste ronde. En ze zullen tegen Kimi wel gezegd hebben om rustig aan te doen na die plof van Massa.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef Cheiron het volgende:
Poeh, wat een kutmoment om een opgeblazen motor te krijgen zeg.. 3 rondjes voor het eind. Heb je mooi de hele middag voor niks geraced..
Ben wel benieuwd waarom Raikkonen zo langzaam reed aan het einde.
Kudos voor Renault en Toyota trouwens!
Je kijkt al 18 jaar F1 en weet nog steeds niet hoe je Trulli schrijftquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:46 schreef tv-zoeker het volgende:
hmm ik had glock en trulie in mijn manager staan
jammer
doe jij het eens op een pdaquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt al 18 jaar F1 en weet nog steeds niet hoe je Trulli schrijft.
Fixed imoquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:42 schreef wimderon het volgende:
?
6 letters typen lijkt me niet zo moeilijk? Je moet alleen de goede intikkenquote:
In Spanje dat weet ik nog ik zat te janken voor de TVquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het kan kutter. Hakkinen had het een keer in de laatste ronde.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Deze alvast ff quoten van gisteren
[..]
Punten kwalificatie: 4 11 35 + 32 24 + 14 120quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:53 schreef tv-zoeker het volgende:
Punten kwalificatie: 26 14 40
Punten race: 113 60 173
Totaal kwali+race: 213
Totaal bedrag bij: ¤ 4.260.000
1 2 3 | Kimi Räikkönen Finnish Ferrari 57 Felipe Massa Brazilian Ferrari 54 |
1 2 3 | McLaren-Mercedes 100 BMW Sauber 90 |
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:58 schreef Tarabass het volgende:
Kovalainen zegt net in de persconferentie dat het zijn bedoeling was druk te leggen op massa en zijn moter en blij is dat het zo uitpakte. Omg, ROFL
Wel vreemd dat hij druk legde op iemand die dan juist een seconde langzamer gaat rijden en op de cruise control rijdt, of niet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
"I put pressure on Massa and hoped that SOMETHING would happen."
Da's toch niet zo vreemd? Zo heeft Raikkonen vorig jaar het kampioenschap gewonnen.
Ja, OF Massa kreeg te horen dattie wat rustiger moest rijden omdat de motor veel te heet werd. Dan is het dus juist een goed moment om de druk erop te leggen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij druk legde op iemand die dan juist een seconde langzamer gaat rijden en op de cruise control rijdt, of niet?
Het is ook niet dat Massa niets te verwijten is, maar Kovalainen zegt het alsof hij de auto van Massa door druk (op zo'n afstand?) kapot heeft gemaakt. Erg jammer..quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, OF Massa kreeg te horen dattie wat rustiger moest rijden omdat de motor veel te heet werd. Dan is het dus juist een goed moment om de druk erop te leggen.
Een goede coureur is trouwens ook goed voor het materiaal. Ik kan me een hele lange tijd herinneren dat Kimi McLaren na McLaren aan de kant zette terwijl z'n teamgenootje elke keer de finish haalde.
Je zag aan Massa dat hij de auto in het begin aan het "over-driven" was. Kan zomaar zo zijn dat hij daar -met nog drie ronden te gaan- de prijs voor betaald heeft.
Dat heb ik 'm niet horen zeggen ... wel dat 'ie hooopte dat er "iets" zou gebeuren. Met andere woorden geeft ie gewoon toe dat hij het niet had gewonnen als Massa geen pech gehad zou hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:16 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Het is ook niet dat Massa niets te verwijten is, maar Kovalainen zegt het alsof hij de auto van Massa door druk (op zo'n afstand?) kapot heeft gemaakt. Erg jammer..
Sporza (belgië) FTWquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:21 schreef lucithai het volgende:
Hopeloos commentaar van die Allard Kalf.
Zeggen dat je druk legde en dat je daardoor hoopte dat er wat zou gebeuren is gewoon BS. Massa had gewoon pech, of dat te verwijten was blijft de vraag, maar als massa rustiger gaat rijden hoe haal je het dan in je hoofd dat je druk uitoefend. Nouja, ik gun hem zijn overwinning maar zeg gewoon dat je veel geluk had en dat je zelf een goeie race hebt gereden en dat je door op de baan te blijven lachend eerste werd. Dat zou hem sieren imo..quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm niet horen zeggen ... wel dat 'ie hooopte dat er "iets" zou gebeuren. Met andere woorden geeft ie gewoon toe dat hij het niet had gewonnen als Massa geen pech gehad zou hebben.
Achhet was een mooi podium, Hamilton staat nog steeds bovenaan in het kampioenschap (dat trouwens nog steeds rete-spannend is) en ook het constructeurskampioenschap wordt nu wat spannender.
En nu drie weken wachten op Valencia
tjongejonge, wat een dramatische onzin. Massa zet in de eerste fase snelste ronde na snelste ronde neer (die geen van allen heel veel sneller waren dan die van Hamilton) want iemand moet toch de snelste op de baan zijn, en ineens 'kon je duidelijk zien dat hij aan het over-driven' was. Waar haal je die onzin vandaan als ik vragen mag?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, OF Massa kreeg te horen dattie wat rustiger moest rijden omdat de motor veel te heet werd. Dan is het dus juist een goed moment om de druk erop te leggen.
Een goede coureur is trouwens ook goed voor het materiaal. Ik kan me een hele lange tijd herinneren dat Kimi McLaren na McLaren aan de kant zette terwijl z'n teamgenootje elke keer de finish haalde.
Je zag aan Massa dat hij de auto in het begin aan het "over-driven" was. Kan zomaar zo zijn dat hij daar -met nog drie ronden te gaan- de prijs voor betaald heeft.
Yeah !quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:52 schreef LeXX het volgende:
Weer een Fin in een McLaren op het hoogste schavot!
Jezus, lezen is kennelijk toch nog moeilijk voor sommige rand-gevallen. Erg triest.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:36 schreef Argento het volgende:
[..]
tjongejonge, wat een dramatische onzin. Massa zet in de eerste fase snelste ronde na snelste ronde neer (die geen van allen heel veel sneller waren dan die van Hamilton) want iemand moet toch de snelste op de baan zijn, en ineens 'kon je duidelijk zien dat hij aan het over-driven' was. Waar haal je die onzin vandaan als ik vragen mag?
De Ferrari was het hele weekend al snel op de 'hardere' band en het was duidelijk dat Massa alles op alles zette om na de eerste bocht eerste te liggen om van daaruit zijn voordeel uit te melken. Nou, dat is precies wat hij gedaan heeft. Dat heeft werkelijk niks met over-driven te maken.
Sowieso een nogal stupide conclusie om een ploffende motor per definitie de coureur te verwijten. Alsof Kimi's ploffende motoren bij McLaren allemaal zijn te wijten aan zijn rijstijl. Enfin...
Met JPM was dit ook zo. Hij stond ook regelmatig langs de kant met materiaalpech, terwijl zijn teamgenoot dat niet had.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
quote:"It was a near-perfect race, one of my best - but it's one of the most frustrating races in my career," a dejected Massa said.
"My race was focused on the start because it was the only place we could have passed them (McLaren) to give us the opportunity to win.
"That's why I took a lot of risk, but it worked, and then we showed very good pace afterwards.
"When Lewis had a problem I knew straightaway and reduced the RPM on the engine to save everything I could for the end of the race.
"I was 23 seconds ahead of Heikki. I knew what I had to do.
"I was not in trouble, the tyres were not in trouble, I was just saving the car for the end of the race, but maybe it was not enough.
"As you saw, everything was perfect - then you know what happened, and it did so without warning, without the slightest indication.
"Unfortunately, racing can be a cruel sport."
Erg jammer voor hem. Hij reed een goede race, mooie inhaal actie aan het begin en verder foutloos.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:47 schreef Googolplexian het volgende:
Massa over z'n onfortuinlijke race:
[..]
Dan vraag je je toch af of dat terugzetten van die RPM wel zo verstandig was. Hoe kan een motor die zelfs een deel van de wedstrijd bespaard wordt ontploffen. Onbegrijpelijk. Ohja, dat was Heiki's tactiek natuurlijk. Op iemand met 23 secondes voorsprong druk uitoefenenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:47 schreef Googolplexian het volgende:
Massa over z'n onfortuinlijke race:
[..]
En ook nog eens een zooi uitzaaingen..quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef tv-zoeker het volgende:
http://olavmol.nl.angrylog.nl/angrylog/log/148464/Shitzooi/
mevrouw mol heeft een gezwel, en daarom is hij naar huis gegaan.
sterkte olav, ik denk namens heel FoK!
Dit gun je idd niemandquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:48 schreef Giem het volgende:
[..]
En ook nog eens een zooi uitzaaingen..Ik mag olav echt niet om zijn gekontenlik.. maar dit gun je niemand.
![]()
Strekte!
Inderdaad sterkte. Had wel gedacht dat het iets in de privé-situatie was, maar niet dat het zo erg was/is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef tv-zoeker het volgende:
http://olavmol.nl.angrylog.nl/angrylog/log/148464/Shitzooi/
mevrouw mol heeft een gezwel, en daarom is hij naar huis gegaan.
sterkte olav, ik denk namens heel FoK!
je moet je vreselijke kut bek eens gaan houden, ondanks dat het soms irritant is dat hij zo grote hamilton fan is verdient hij dit niet, en zijn vrouw al zeker niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:05 schreef Tarabass het volgende:
Jezus, wat een geslijm hier ineens. Eerst drie topics gezeik over hem en dan dit. En wie zegt dat het gelijk heel erg is. Ze weten waarschijnlijk nog geeneens wat het is, maar hier staat nog net geen "R.I.P. aan de nabestaanden".
Maar misschien moeten ze dan maar naar Dokter Schumacher gaan, gezwel laten wegsnijden. Als ze dan maar niet met 'gezwel' Olav zelf bedoelen, want aan die kop te zien zou dat ook heel goed kunnen..
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
je moet je vreselijke kut bek eens gaan houden, ondanks dat het soms irritant is dat hij zo grote hamilton fan is verdient hij dit niet, en zijn vrouw al zeker niet.
Het leven van deze man is net ingestort, hij kan mischien zijn vrouw verliezen en dan maak jij deze ziekelijke opmerking![]()
![]()
Doe eens even normaal zeg. Jezus, wat ben jij een zielig mannetje om met zo'n laag bij de grond reactie te komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:05 schreef Tarabass het volgende:
Jezus, wat een geslijm hier ineens. Eerst drie topics gezeik over hem en dan dit. En wie zegt dat het gelijk heel erg is. Ze weten waarschijnlijk nog geeneens wat het is, maar hier staat nog net geen "R.I.P. aan de nabestaanden".
Maar misschien moeten ze dan maar naar Dokter Schumacher gaan, gezwel laten wegsnijden. Als ze dan maar niet met 'gezwel' Olav zelf bedoelen, want aan die kop te zien zou dat ook heel goed kunnen..
Ik zag het. We twijfelen of we het plaatsen. Niet omdat het Olav is, maar omdat het wel heel erg randnieuws is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef tv-zoeker het volgende:
@nuongirl ik heb dit bericht ook naar FOK!sport gestuurd mischien kunnen jullie het plaatsen en eventueel namens FOK! je medeleven betuigen
maar olav is natuurlijk wel formule1quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik zag het. We twijfelen of we het plaatsen. Niet omdat het Olav is, maar omdat het wel heel erg randnieuws is.
Hoe triest dit ook mag zijn dit heeft niets met sport zelf te maken, maar met de vrouw van een reporter (om het maar even heel crue te zeggen). In onze ogen is het daarom meer wat voor een forum.
ik heb allang contact gehad met arno en die stuurt me jouw richting uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef Nuongirl het volgende:
I know. Maar dat kunnen we al doen door hem via zijn site sterkte te wensen. Een bericht op FOK!sport is voor ons teveel randnieuws. Wat je wel kunt doen is het submitten op de frontpage. Daar past het dan wel weer.
LOL!! Je weet geeneens wat er aan de hand is man. Je doet net alsof het je beste vriend is. Het is er één van misschien wel honderdduizend mensen in Nederland die zoiets meemaken. En misschien is er wel helemaal niets aan de hand. Weet je hoeveel mensen een onderzoekje hebben voor gezwellen? En dan net die ene plofkop die seizoen na seizoen zijn mening probeert op te dringen tijdens een live-wedstrijf (tussen de reklames door) en seizoen na seizoen complete wedstrijden weet te vernachelen moet sterkte gewenst worden. En ohwee als je er anders over denkt. Waarom, omdat hij bekend is? Omdat hij een wedstrijdverslag mag doen voor bakken vol geld? Daarom? Ondertussen heeft je buurvrouw misschien wel iets veel ergers, ga je die toch lekker vertroetelen? En dan denken dat hij hieruit sterkte en kracht zou kunnen halen. En paar huilies op FOK!. Yeay right!! Anders ga je vast een condoleanceregister aanmaken, als je daar eer uit denkt te halen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
je moet je vreselijke kut bek eens gaan houden, ondanks dat het soms irritant is dat hij zo grote hamilton fan is verdient hij dit niet, en zijn vrouw al zeker niet.
Het leven van deze man is net ingestort, hij kan mischien zijn vrouw verliezen en dan maak jij deze ziekelijke opmerking![]()
![]()
nuongirl, doe jij het of doe ik het?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
LOL!! Je weet geeneens wat er aan de hand is man. Je doet net alsof het je beste vriend is. Het is er één van misschien wel honderdduizend mensen in Nederland die zoiets meemaken. En misschien is er wel helemaal niets aan de hand. Weet je hoeveel mensen een onderzoekje hebben voor gezwellen? En dan net die ene plofkop die seizoen na seizoen zijn mening probeert op te dringen tijdens een live-wedstrijf (tussen de reklames door) en seizoen na seizoen complete wedstrijden weet te vernachelen moet sterkte gewenst worden. En ohwee als je er anders over denkt. Waarom, omdat hij bekend is? Omdat hij een wedstrijdverslag mag doen voor bakken vol geld? Daarom? Ondertussen heeft je buurvrouw misschien wel iets veel ergers, ga je die toch lekker vertroetelen? En dan denken dat hij hieruit sterkte en kracht zou kunnen halen. En paar huilies op FOK!. Yeay right!! Anders ga je vast een condoleanceregister aanmaken, als je daar eer uit denkt te halen.
Seizoen naar seizoen weet hij samen met RTL7 te verneuken tot op het bot. Wel je prioriteiten stellen, hé?
beetje respect mag wel, de wereld hoeft niet vergaan, maar een medeleven is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:
het is idd heel erg voor hem en zijn familie,maar ik snap die mensen ook nooit zo goed die doen alsof de wereld vergaat als er iets met een bekende gebeurt
ik vind het respectvoller om het er gewoon niet erover te hebben,en het met rust te laten...quote:
dan had hij het niet zelf moeten posten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het respectvoller om het er gewoon niet erover te hebben,en het met rust te laten...
Ga toch weg man. Alsof jouw mening veel beter is dan die van mij. Je hebt nog geeneens bij hem in de klas gezeten. Sterker nog, je moet drie keer kijken of hij het wel echt is als je hem tegen zou komen. En dan hier, omdat hij bekend is, ineens zoveel sympathie hebben voor een vent die mijn F1, gvd mijn F1 weekend weet te verknallen. Honderdduizenden mensen hebben zo'n onderzoek, waarvan 80/90% weer gelukkig naar huis gaat. Ze weten nog helemaal niet wat het is, anders hadden ze wel kanker gezegd, en jullie hebben het al over levens die instorten en noem maar op. Zielepoot als dat zo zou zijn zeg, dan zouden er wel heel wat leventjes instorten, zo in een normaal ziekenhuis-weekendje. Kijk, kanker is kut. Zelfs voor hem, maar om zo voorbarig de huilie uit te hangen..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
nuongirl, doe jij het of doe ik het?
zoals ie er zelf bij zegt,het is niet iets wat ie normaal zou doen,maar om speculaties (door oa personen zoals jou) te voorkomen heeft ie het toch gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
dan had hij het niet zelf moeten posten.
Je hebt het zelf over levens die instorten etc...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:09 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
en tja mensen die doen alsof de wereld vergaat![]()
![]()
Precies, laat die vent met rust!! Je moet er toch niet aan denken dat als je iets gebeurt, of binnen het gezin je iets gebeurt, dat al die tieners van fok! je website gaan belagen en ineens denken dat het op de frontpage moet komen! Als ze de wereld wel even redden voor olav..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het respectvoller om het er gewoon niet erover te hebben,en het met rust te laten...
ik heb een aantal contacten rondom(meeste angryloggers) mol, die kunnen bevestigen dat het wel degelijk fout zit met mevrouw mol, en dat ze zeker niet vanavond lachend naar buiten stapt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je hebt het zelf over levens die instorten etc...
Je weet nog helemaal niets, en terwijl misschien je buurman wel ligt te creperen zit jij hier op fok een beetje Olav een hart onder de riem te steken en je druk te maken terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is. In het leven maak je dit soort dingen mee, dat hoort er simpelweg bij. Maar om nou keer op keer mijn F1-weekend te verknallen vind ik veel erger.
en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het niet helpt als mensen die je helemaal niet kent je ineens sterkte gaan wensenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
ik heb een aantal contacten rondom(meeste angryloggers) mol, die kunnen bevestigen dat het wel degelijk fout zit met mevrouw mol, en dat ze zeker niet vanavond lachend naar buiten stapt.
Doe hem dan een belletje, wens hem succes en sterkte. Maar ga niet zijn leven denken te beïnvloeden door voorbarig op de frontpage te roepen dat zijn vrouw een gezwel heeft zeg. Zoals ik al zei, het kan peanets zijn, en als die 'contacten' van jou net zo reageren als jullie is ze morgen al begraven..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
ik heb een aantal contacten rondom(meeste angryloggers) mol, die kunnen bevestigen dat het wel degelijk fout zit met mevrouw mol, en dat ze zeker niet vanavond lachend naar buiten stapt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:26 schreef Bruce117 het volgende:
* popcorn pakt.
die contacten zijn collega`s van hem, die elke dag contact met hem hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Doe hem dan een belletje, wens hem succes en sterkte. Maar ga niet zijn leven denken te beïnvloeden door voorbarig op de frontpage te roepen dat zijn vrouw een gezwel heeft zeg. Zoals ik al zei, het kan peanets zijn, en als die 'contacten' van jou net zo reageren als jullie is ze morgen al begraven..
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar ben bang dat je het niet helemaal begrijpt.quote:De popcorn bewaar ik voor de moeder van Bruce117.
Mijn excuus dan ook. Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen want ik vond het nogal ongepastquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar ben bang dat je het niet helemaal begrijpt.
Deze opmerking heeft niets, maar dan ook helemaal niets te maken met de situatie van de vrouw van Olav Mol. Die situatie is erg triest en ik wens niets dan het beste voor haar.
De opmerking heeft puur met fok te maken, waar je dat soort opmerkingen wel vaker ziet als er zich iets van een rel/relletje voordoet. Dit is het dichtste wat we waarschijnlijk in jaren in SPT in de buurt van een rel gekomen zijn.
Misschien in de situatie wat ongepast, sorry daarvoor.
nou ja,relletjequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
De opmerking heeft puur met fok te maken, waar je dat soort opmerkingen wel vaker ziet als er zich iets van een rel/relletje voordoet. Dit is het dichtste wat we waarschijnlijk in jaren in SPT in de buurt van een rel gekomen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |