quote:Verslag van de Formule 1 Grand Prix race in Hongarije. Analyse: Allard Kalff. Presentatie: Marcel Maijer. Commentaar: Olav Mol.
Hetzelfde als vorig jaar: Materiaalpech (?)quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er met Raikkonen aan de hand dit seizoen..
omdat dat kan leiden tussen verwarring tussen allard en mol, allard weet dan niet of mol fatsoenlijk doorkomt en kan dan gaan twijfelen of hij verder moet met zijn verslag.althans dat was toen ik bij de tv heb gewerkt(waren wel de jaren 80/90quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:40 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze geen verbinding met Mol konden leggen. Hij is er natuurlijk wel, genoeg beelden van hem tijdens de voorbeschouwing op lokatie. Waarom de verbinding nog steeds niet gelegd is, is me onduidelijk.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:42 schreef Giem het volgende:
Hoor ik dat goed, durft allaf daar te zeggen dat hamilton niet perfect is!!
Twee eeuwen terug danquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
omdat dat kan leiden tussen verwarring tussen allard en mol, allard weet dan niet of mol fatsoenlijk doorkomt en kan dan gaan twijfelen of hij verder moet met zijn verslag.althans dat was toen ik bij de tv heb gewerkt(waren wel de jaren 80/90![]()
![]()
)
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
omdat dat kan leiden tussen verwarring tussen allard en mol, allard weet dan niet of mol fatsoenlijk doorkomt en kan dan gaan twijfelen of hij verder moet met zijn verslag.althans dat was toen ik bij de tv heb gewerkt(waren wel de jaren 80/90![]()
![]()
)
Hadden we toen al TVquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
![]()
)
GEen idee maar ik baal er wel vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er met Raikkonen aan de hand dit seizoen..
Ik hoop dat je een cloon bent.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
![]()
)
er kan verwarring ontstaan door een live verbinding tussen iemand op lokatie en in de studio(of dat tegenwoordig nog steeds kan weet ik niet)quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een cloon bent.
een clown in ieder geval wel
Vettel is al een aantal ronden Retired.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:48 schreef LeXX het volgende:
Ff bij de les jongens![]()
Pitstop voor Bourdais of Vettel?
Kun je aub ophouden met je onzin? Dank.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:48 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
er kan verwarring ontstaan door een live verbinding tussen iemand op lokatie en in de studio(of dat tegenwoordig nog steeds kan weet ik niet)
ik meen hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je aub ophouden met je onzin? Dank.
Ambro ook.quote:
Je gaat bijna denken dat ze iets veranderd hebbenquote:
Thx!quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vettel is al een aantal ronden Retired.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |