abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60551967
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:09 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

beetje respect mag wel
ik vind het respectvoller om het er gewoon niet erover te hebben,en het met rust te laten...
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60551982
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik vind het respectvoller om het er gewoon niet erover te hebben,en het met rust te laten...
dan had hij het niet zelf moeten posten.
pi_60551986
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

nuongirl, doe jij het of doe ik het?
Ga toch weg man. Alsof jouw mening veel beter is dan die van mij. Je hebt nog geeneens bij hem in de klas gezeten. Sterker nog, je moet drie keer kijken of hij het wel echt is als je hem tegen zou komen. En dan hier, omdat hij bekend is, ineens zoveel sympathie hebben voor een vent die mijn F1, gvd mijn F1 weekend weet te verknallen. Honderdduizenden mensen hebben zo'n onderzoek, waarvan 80/90% weer gelukkig naar huis gaat. Ze weten nog helemaal niet wat het is, anders hadden ze wel kanker gezegd, en jullie hebben het al over levens die instorten en noem maar op. Zielepoot als dat zo zou zijn zeg, dan zouden er wel heel wat leventjes instorten, zo in een normaal ziekenhuis-weekendje. Kijk, kanker is kut. Zelfs voor hem, maar om zo voorbarig de huilie uit te hangen..
pi_60552025
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

dan had hij het niet zelf moeten posten.
zoals ie er zelf bij zegt,het is niet iets wat ie normaal zou doen,maar om speculaties (door oa personen zoals jou) te voorkomen heeft ie het toch gedaan
pi_60552138
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:09 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]
en tja mensen die doen alsof de wereld vergaat
Je hebt het zelf over levens die instorten etc...

Je weet nog helemaal niets, en terwijl misschien je buurman wel ligt te creperen zit jij hier op fok een beetje Olav een hart onder de riem te steken en je druk te maken terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is. In het leven maak je dit soort dingen mee, dat hoort er simpelweg bij. Maar om nou keer op keer mijn F1-weekend te verknallen vind ik veel erger.
pi_60552190
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Precies, laat die vent met rust!! Je moet er toch niet aan denken dat als je iets gebeurt, of binnen het gezin je iets gebeurt, dat al die tieners van fok! je website gaan belagen en ineens denken dat het op de frontpage moet komen! Als ze de wereld wel even redden voor olav..
pi_60552192
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Je hebt het zelf over levens die instorten etc...

Je weet nog helemaal niets, en terwijl misschien je buurman wel ligt te creperen zit jij hier op fok een beetje Olav een hart onder de riem te steken en je druk te maken terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is. In het leven maak je dit soort dingen mee, dat hoort er simpelweg bij. Maar om nou keer op keer mijn F1-weekend te verknallen vind ik veel erger.
ik heb een aantal contacten rondom(meeste angryloggers) mol, die kunnen bevestigen dat het wel degelijk fout zit met mevrouw mol, en dat ze zeker niet vanavond lachend naar buiten stapt.
pi_60552283
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

ik heb een aantal contacten rondom(meeste angryloggers) mol, die kunnen bevestigen dat het wel degelijk fout zit met mevrouw mol, en dat ze zeker niet vanavond lachend naar buiten stapt.
en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het niet helpt als mensen die je helemaal niet kent je ineens sterkte gaan wensen
pi_60552286
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

Doe hem dan een belletje, wens hem succes en sterkte. Maar ga niet zijn leven denken te beïnvloeden door voorbarig op de frontpage te roepen dat zijn vrouw een gezwel heeft zeg. Zoals ik al zei, het kan peanets zijn, en als die 'contacten' van jou net zo reageren als jullie is ze morgen al begraven..
pi_60552333
* popcorn pakt.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60552426
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:26 schreef Bruce117 het volgende:
* popcorn pakt.
pi_60552670
Ik heb 'm een mailtje naar z'n prive adres gestuurd. Als z'n zoontje online komt zal ik ook nog wel eens sterkte wensen maar daar blijft het ook bij Het zijn gouden mensen en ik kan niets anders doen dan ze sterkte wensen.

Geef ze effe, is mijn advies. Ik weet zeker dat heel F1-liefhebbend NL het beste met ze voor heeft.

De popcorn bewaar ik voor de moeder van Bruce117.
Calm down, please!
pi_60552751
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Doe hem dan een belletje, wens hem succes en sterkte. Maar ga niet zijn leven denken te beïnvloeden door voorbarig op de frontpage te roepen dat zijn vrouw een gezwel heeft zeg. Zoals ik al zei, het kan peanets zijn, en als die 'contacten' van jou net zo reageren als jullie is ze morgen al begraven..
die contacten zijn collega`s van hem, die elke dag contact met hem hebben.
pi_60553286
quote:
De popcorn bewaar ik voor de moeder van Bruce117.
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar ben bang dat je het niet helemaal begrijpt.
Deze opmerking heeft niets, maar dan ook helemaal niets te maken met de situatie van de vrouw van Olav Mol. Die situatie is erg triest en ik wens niets dan het beste voor haar.

De opmerking heeft puur met fok te maken, waar je dat soort opmerkingen wel vaker ziet als er zich iets van een rel/relletje voordoet. Dit is het dichtste wat we waarschijnlijk in jaren in SPT in de buurt van een rel gekomen zijn.

Misschien in de situatie wat ongepast, sorry daarvoor.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60554427
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar ben bang dat je het niet helemaal begrijpt.
Deze opmerking heeft niets, maar dan ook helemaal niets te maken met de situatie van de vrouw van Olav Mol. Die situatie is erg triest en ik wens niets dan het beste voor haar.

De opmerking heeft puur met fok te maken, waar je dat soort opmerkingen wel vaker ziet als er zich iets van een rel/relletje voordoet. Dit is het dichtste wat we waarschijnlijk in jaren in SPT in de buurt van een rel gekomen zijn.

Misschien in de situatie wat ongepast, sorry daarvoor.
Mijn excuus dan ook. Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen want ik vond het nogal ongepast

Nogmaals : sorry
Calm down, please!
pi_60554660
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
nou ja,relletje
een discussie noem ik het eerder
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:17:47 #267
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_60558128
Zeer slecht nieuws van Familie Mol.

Ik wens hen het allerbeste, en hopen dat de tests niet al te slechte uitslagen met zich meebrengen.

Trouwens wel een vreemde situatie dat RTL hier niets over bekend maakte zondag, maar dit kan natuurlijk ook de persoonlijke wens van Olav zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')