ik vind het respectvoller om het er gewoon niet erover te hebben,en het met rust te laten...quote:
dan had hij het niet zelf moeten posten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het respectvoller om het er gewoon niet erover te hebben,en het met rust te laten...
Ga toch weg man. Alsof jouw mening veel beter is dan die van mij. Je hebt nog geeneens bij hem in de klas gezeten. Sterker nog, je moet drie keer kijken of hij het wel echt is als je hem tegen zou komen. En dan hier, omdat hij bekend is, ineens zoveel sympathie hebben voor een vent die mijn F1, gvd mijn F1 weekend weet te verknallen. Honderdduizenden mensen hebben zo'n onderzoek, waarvan 80/90% weer gelukkig naar huis gaat. Ze weten nog helemaal niet wat het is, anders hadden ze wel kanker gezegd, en jullie hebben het al over levens die instorten en noem maar op. Zielepoot als dat zo zou zijn zeg, dan zouden er wel heel wat leventjes instorten, zo in een normaal ziekenhuis-weekendje. Kijk, kanker is kut. Zelfs voor hem, maar om zo voorbarig de huilie uit te hangen..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
nuongirl, doe jij het of doe ik het?
zoals ie er zelf bij zegt,het is niet iets wat ie normaal zou doen,maar om speculaties (door oa personen zoals jou) te voorkomen heeft ie het toch gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
dan had hij het niet zelf moeten posten.
Je hebt het zelf over levens die instorten etc...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:09 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
en tja mensen die doen alsof de wereld vergaat![]()
![]()
Precies, laat die vent met rust!! Je moet er toch niet aan denken dat als je iets gebeurt, of binnen het gezin je iets gebeurt, dat al die tieners van fok! je website gaan belagen en ineens denken dat het op de frontpage moet komen! Als ze de wereld wel even redden voor olav..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het respectvoller om het er gewoon niet erover te hebben,en het met rust te laten...
ik heb een aantal contacten rondom(meeste angryloggers) mol, die kunnen bevestigen dat het wel degelijk fout zit met mevrouw mol, en dat ze zeker niet vanavond lachend naar buiten stapt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je hebt het zelf over levens die instorten etc...
Je weet nog helemaal niets, en terwijl misschien je buurman wel ligt te creperen zit jij hier op fok een beetje Olav een hart onder de riem te steken en je druk te maken terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is. In het leven maak je dit soort dingen mee, dat hoort er simpelweg bij. Maar om nou keer op keer mijn F1-weekend te verknallen vind ik veel erger.
en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het niet helpt als mensen die je helemaal niet kent je ineens sterkte gaan wensenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
ik heb een aantal contacten rondom(meeste angryloggers) mol, die kunnen bevestigen dat het wel degelijk fout zit met mevrouw mol, en dat ze zeker niet vanavond lachend naar buiten stapt.
Doe hem dan een belletje, wens hem succes en sterkte. Maar ga niet zijn leven denken te beïnvloeden door voorbarig op de frontpage te roepen dat zijn vrouw een gezwel heeft zeg. Zoals ik al zei, het kan peanets zijn, en als die 'contacten' van jou net zo reageren als jullie is ze morgen al begraven..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
ik heb een aantal contacten rondom(meeste angryloggers) mol, die kunnen bevestigen dat het wel degelijk fout zit met mevrouw mol, en dat ze zeker niet vanavond lachend naar buiten stapt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:26 schreef Bruce117 het volgende:
* popcorn pakt.
die contacten zijn collega`s van hem, die elke dag contact met hem hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Doe hem dan een belletje, wens hem succes en sterkte. Maar ga niet zijn leven denken te beïnvloeden door voorbarig op de frontpage te roepen dat zijn vrouw een gezwel heeft zeg. Zoals ik al zei, het kan peanets zijn, en als die 'contacten' van jou net zo reageren als jullie is ze morgen al begraven..
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar ben bang dat je het niet helemaal begrijpt.quote:De popcorn bewaar ik voor de moeder van Bruce117.
Mijn excuus dan ook. Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen want ik vond het nogal ongepastquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar ben bang dat je het niet helemaal begrijpt.
Deze opmerking heeft niets, maar dan ook helemaal niets te maken met de situatie van de vrouw van Olav Mol. Die situatie is erg triest en ik wens niets dan het beste voor haar.
De opmerking heeft puur met fok te maken, waar je dat soort opmerkingen wel vaker ziet als er zich iets van een rel/relletje voordoet. Dit is het dichtste wat we waarschijnlijk in jaren in SPT in de buurt van een rel gekomen zijn.
Misschien in de situatie wat ongepast, sorry daarvoor.
nou ja,relletjequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
De opmerking heeft puur met fok te maken, waar je dat soort opmerkingen wel vaker ziet als er zich iets van een rel/relletje voordoet. Dit is het dichtste wat we waarschijnlijk in jaren in SPT in de buurt van een rel gekomen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |