Jezus, lezen is kennelijk toch nog moeilijk voor sommige rand-gevallen. Erg triest.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:36 schreef Argento het volgende:
[..]
tjongejonge, wat een dramatische onzin. Massa zet in de eerste fase snelste ronde na snelste ronde neer (die geen van allen heel veel sneller waren dan die van Hamilton) want iemand moet toch de snelste op de baan zijn, en ineens 'kon je duidelijk zien dat hij aan het over-driven' was. Waar haal je die onzin vandaan als ik vragen mag?
De Ferrari was het hele weekend al snel op de 'hardere' band en het was duidelijk dat Massa alles op alles zette om na de eerste bocht eerste te liggen om van daaruit zijn voordeel uit te melken. Nou, dat is precies wat hij gedaan heeft. Dat heeft werkelijk niks met over-driven te maken.
Sowieso een nogal stupide conclusie om een ploffende motor per definitie de coureur te verwijten. Alsof Kimi's ploffende motoren bij McLaren allemaal zijn te wijten aan zijn rijstijl. Enfin...
Met JPM was dit ook zo. Hij stond ook regelmatig langs de kant met materiaalpech, terwijl zijn teamgenoot dat niet had.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een goede coureur is trouwens ook goed voor het materiaal. Ik kan me een hele lange tijd herinneren dat Kimi McLaren na McLaren aan de kant zette terwijl z'n teamgenootje elke keer de finish haalde.
quote:"It was a near-perfect race, one of my best - but it's one of the most frustrating races in my career," a dejected Massa said.
"My race was focused on the start because it was the only place we could have passed them (McLaren) to give us the opportunity to win.
"That's why I took a lot of risk, but it worked, and then we showed very good pace afterwards.
"When Lewis had a problem I knew straightaway and reduced the RPM on the engine to save everything I could for the end of the race.
"I was 23 seconds ahead of Heikki. I knew what I had to do.
"I was not in trouble, the tyres were not in trouble, I was just saving the car for the end of the race, but maybe it was not enough.
"As you saw, everything was perfect - then you know what happened, and it did so without warning, without the slightest indication.
"Unfortunately, racing can be a cruel sport."
Erg jammer voor hem. Hij reed een goede race, mooie inhaal actie aan het begin en verder foutloos.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:47 schreef Googolplexian het volgende:
Massa over z'n onfortuinlijke race:
[..]
Dan vraag je je toch af of dat terugzetten van die RPM wel zo verstandig was. Hoe kan een motor die zelfs een deel van de wedstrijd bespaard wordt ontploffen. Onbegrijpelijk. Ohja, dat was Heiki's tactiek natuurlijk. Op iemand met 23 secondes voorsprong druk uitoefenenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:47 schreef Googolplexian het volgende:
Massa over z'n onfortuinlijke race:
[..]
En ook nog eens een zooi uitzaaingen..quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef tv-zoeker het volgende:
http://olavmol.nl.angrylog.nl/angrylog/log/148464/Shitzooi/
mevrouw mol heeft een gezwel, en daarom is hij naar huis gegaan.
sterkte olav, ik denk namens heel FoK!
Dit gun je idd niemandquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:48 schreef Giem het volgende:
[..]
En ook nog eens een zooi uitzaaingen..Ik mag olav echt niet om zijn gekontenlik.. maar dit gun je niemand.
![]()
Strekte!
Inderdaad sterkte. Had wel gedacht dat het iets in de privé-situatie was, maar niet dat het zo erg was/is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef tv-zoeker het volgende:
http://olavmol.nl.angrylog.nl/angrylog/log/148464/Shitzooi/
mevrouw mol heeft een gezwel, en daarom is hij naar huis gegaan.
sterkte olav, ik denk namens heel FoK!
je moet je vreselijke kut bek eens gaan houden, ondanks dat het soms irritant is dat hij zo grote hamilton fan is verdient hij dit niet, en zijn vrouw al zeker niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:05 schreef Tarabass het volgende:
Jezus, wat een geslijm hier ineens. Eerst drie topics gezeik over hem en dan dit. En wie zegt dat het gelijk heel erg is. Ze weten waarschijnlijk nog geeneens wat het is, maar hier staat nog net geen "R.I.P. aan de nabestaanden".
Maar misschien moeten ze dan maar naar Dokter Schumacher gaan, gezwel laten wegsnijden. Als ze dan maar niet met 'gezwel' Olav zelf bedoelen, want aan die kop te zien zou dat ook heel goed kunnen..
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
je moet je vreselijke kut bek eens gaan houden, ondanks dat het soms irritant is dat hij zo grote hamilton fan is verdient hij dit niet, en zijn vrouw al zeker niet.
Het leven van deze man is net ingestort, hij kan mischien zijn vrouw verliezen en dan maak jij deze ziekelijke opmerking![]()
![]()
Doe eens even normaal zeg. Jezus, wat ben jij een zielig mannetje om met zo'n laag bij de grond reactie te komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:05 schreef Tarabass het volgende:
Jezus, wat een geslijm hier ineens. Eerst drie topics gezeik over hem en dan dit. En wie zegt dat het gelijk heel erg is. Ze weten waarschijnlijk nog geeneens wat het is, maar hier staat nog net geen "R.I.P. aan de nabestaanden".
Maar misschien moeten ze dan maar naar Dokter Schumacher gaan, gezwel laten wegsnijden. Als ze dan maar niet met 'gezwel' Olav zelf bedoelen, want aan die kop te zien zou dat ook heel goed kunnen..
Ik zag het. We twijfelen of we het plaatsen. Niet omdat het Olav is, maar omdat het wel heel erg randnieuws is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef tv-zoeker het volgende:
@nuongirl ik heb dit bericht ook naar FOK!sport gestuurd mischien kunnen jullie het plaatsen en eventueel namens FOK! je medeleven betuigen
maar olav is natuurlijk wel formule1quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik zag het. We twijfelen of we het plaatsen. Niet omdat het Olav is, maar omdat het wel heel erg randnieuws is.
Hoe triest dit ook mag zijn dit heeft niets met sport zelf te maken, maar met de vrouw van een reporter (om het maar even heel crue te zeggen). In onze ogen is het daarom meer wat voor een forum.
ik heb allang contact gehad met arno en die stuurt me jouw richting uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef Nuongirl het volgende:
I know. Maar dat kunnen we al doen door hem via zijn site sterkte te wensen. Een bericht op FOK!sport is voor ons teveel randnieuws. Wat je wel kunt doen is het submitten op de frontpage. Daar past het dan wel weer.
LOL!! Je weet geeneens wat er aan de hand is man. Je doet net alsof het je beste vriend is. Het is er één van misschien wel honderdduizend mensen in Nederland die zoiets meemaken. En misschien is er wel helemaal niets aan de hand. Weet je hoeveel mensen een onderzoekje hebben voor gezwellen? En dan net die ene plofkop die seizoen na seizoen zijn mening probeert op te dringen tijdens een live-wedstrijf (tussen de reklames door) en seizoen na seizoen complete wedstrijden weet te vernachelen moet sterkte gewenst worden. En ohwee als je er anders over denkt. Waarom, omdat hij bekend is? Omdat hij een wedstrijdverslag mag doen voor bakken vol geld? Daarom? Ondertussen heeft je buurvrouw misschien wel iets veel ergers, ga je die toch lekker vertroetelen? En dan denken dat hij hieruit sterkte en kracht zou kunnen halen. En paar huilies op FOK!. Yeay right!! Anders ga je vast een condoleanceregister aanmaken, als je daar eer uit denkt te halen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
je moet je vreselijke kut bek eens gaan houden, ondanks dat het soms irritant is dat hij zo grote hamilton fan is verdient hij dit niet, en zijn vrouw al zeker niet.
Het leven van deze man is net ingestort, hij kan mischien zijn vrouw verliezen en dan maak jij deze ziekelijke opmerking![]()
![]()
nuongirl, doe jij het of doe ik het?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
LOL!! Je weet geeneens wat er aan de hand is man. Je doet net alsof het je beste vriend is. Het is er één van misschien wel honderdduizend mensen in Nederland die zoiets meemaken. En misschien is er wel helemaal niets aan de hand. Weet je hoeveel mensen een onderzoekje hebben voor gezwellen? En dan net die ene plofkop die seizoen na seizoen zijn mening probeert op te dringen tijdens een live-wedstrijf (tussen de reklames door) en seizoen na seizoen complete wedstrijden weet te vernachelen moet sterkte gewenst worden. En ohwee als je er anders over denkt. Waarom, omdat hij bekend is? Omdat hij een wedstrijdverslag mag doen voor bakken vol geld? Daarom? Ondertussen heeft je buurvrouw misschien wel iets veel ergers, ga je die toch lekker vertroetelen? En dan denken dat hij hieruit sterkte en kracht zou kunnen halen. En paar huilies op FOK!. Yeay right!! Anders ga je vast een condoleanceregister aanmaken, als je daar eer uit denkt te halen.
Seizoen naar seizoen weet hij samen met RTL7 te verneuken tot op het bot. Wel je prioriteiten stellen, hé?
beetje respect mag wel, de wereld hoeft niet vergaan, maar een medeleven is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:
het is idd heel erg voor hem en zijn familie,maar ik snap die mensen ook nooit zo goed die doen alsof de wereld vergaat als er iets met een bekende gebeurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |