Welke gebruik je?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:14 schreef Atreidez het volgende:
Op mijn timing rijdt rosberg achter nakajima
hou die hamilton uitspreektquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wie is eigenlijk die kerel bij Toyota die met de coureurs praat? Wat een geweldig accent.
Ja, f1.com, maar daarna zag ik die herhaling met fisi die rosberg raaktequote:
Pakt nu ook de snelste ronde.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef wimderon het volgende:
Raikkonen heeft dus flink klemgezeten, rijdt nu constant onder de 1:22.
Snelste rondetijd nuquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef wimderon het volgende:
Raikkonen heeft dus flink klemgezeten, rijdt nu constant onder de 1:22.
Volgens mij gaat ie het wel halen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef Palmboom313 het volgende:
ik gun glock het podium wel.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
En Hamilton blijft dus gewoon WK-leider.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef Giem het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)m-de-race-te-winnen/
"De Fin zal morgen naast zjn teamgenoot vanaf de eerste rij starten en is van zins om de race te winnen"
Wat een grapjas.. heeft hij toch gevoel voor humor.. of hij ooit een race zou mogen winnen van Ron D. over Hammilton.
ik vind het prachtigquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Is niet leuk. Zelfs kovalainen zou niet zo willen winnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat was Massa.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:40 schreef Palmboom313 het volgende:
hamilton stuk?
Wedden van wel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Is niet leuk. Zelfs kovalainen zou niet zo willen winnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had Heidfeld op 3 gezegd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:42 schreef wimderon het volgende:
Coronel voorspelde het exacte podium goed![]()
?
Die riep toch Heidfeld op drie?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:42 schreef wimderon het volgende:
?
quote:
quote:Erg jammer voor Massa en lul niet 'over Brilliant job, Heiki': je had anders gewoon derde geweest als Massa en Lewis geen pech hadden. En dat was een plekje lager dan van waar je startte.
Lijkt mij ook. Alsof het Heikki boeit hoe zijn eerste pakt. Mij zou het in ieder geval compleet niet kunnen boeien.quote:
Nouja, in mijn ogen zou het sportiever zijn als je wint zonder dat dat gebeurd door uitvallers/problemen voor je. Natuurlijk is hij blij, maar hij heeft het niet op eigen kracht gedaan zeg maar..quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Alsof het Heikki boeit hoe zijn eerste pakt. Mij zou het in ieder geval compleet niet kunnen boeien.
Het kan kutter. Hakkinen had het een keer in de laatste ronde. En ze zullen tegen Kimi wel gezegd hebben om rustig aan te doen na die plof van Massa.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef Cheiron het volgende:
Poeh, wat een kutmoment om een opgeblazen motor te krijgen zeg.. 3 rondjes voor het eind. Heb je mooi de hele middag voor niks geraced..
Ben wel benieuwd waarom Raikkonen zo langzaam reed aan het einde.
Kudos voor Renault en Toyota trouwens!
Je kijkt al 18 jaar F1 en weet nog steeds niet hoe je Trulli schrijftquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:46 schreef tv-zoeker het volgende:
hmm ik had glock en trulie in mijn manager staan
jammer
doe jij het eens op een pdaquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt al 18 jaar F1 en weet nog steeds niet hoe je Trulli schrijft.
Fixed imoquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:42 schreef wimderon het volgende:
?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |