Nee, lekker rustig voor ons. Blijf maar thuis op de bankquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
Dus we moeten niet naar Japan gaan?
Hey lekker ding! Zag zonet de foto's die MB van je heeft gemaakt. Tof!quote:
Dank je wel, ben dan ook erg tevreden met de eerste serie!quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey lekker ding! Zag zonet de foto's die MB van je heeft gemaakt. Tof!
Er komt nog meer begrijp ik?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dank je wel, ben dan ook erg tevreden met de eerste serie!
2 series nog van ieder een 3/4 foto's. En van één serie weet ik sowieso dat die tof gaat wordenquote:
Door wie gemaakt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
2 series nog van ieder een 3/4 foto's. En van één serie weet ik sowieso dat die tof gaat worden
Linkjequote:Op zondag 3 augustus 2008 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey lekker ding! Zag zonet de foto's die MB van je heeft gemaakt. Tof!
quote:
Beide door MBquote:
Chillaxequote:Op zondag 3 augustus 2008 10:30 schreef TwistedDarling het volgende:
In betere jaargetijden, met minder los haar. Chillaxe-cat.
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer waar ik dat hoorde, maar het bleef wel hangen.quote:
Dank je welquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Leuke foto's DA.
Altijd goed om te posten met al die singles hiero...quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Leuke foto's DA.
Hehe, ja waar zijn al die singels?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd goed om te posten met al die singles hiero...
Klinkt goed jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik dat hoorde, maar het bleef wel hangen.
I like top one mostquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja right in ya face fotoquote:
CLquote:
Dat wil niet zeggen dat ik het niet meen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij jou staat het ondertussen onder ctrl+V![]()
.
Zou hij één van z'n dates al per ongeluk CL hebben genoemd in alle opwinding?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Bij jou staat het ondertussen onder ctrl+V![]()
.
Je staat wel een beetje voor paalquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:51 schreef CherryLips het volgende:
TD!
Linkje!!!
en de vermoedelijke prijzen:
KLIK!
Ik wil studenten echt NOOIT meer horen klagenquote:Tweekamerappartement
* ca. 42 m2 groot
* eigen complete keuken
* eigen badkamer met douche, wastafel en toilet
* aparte slaap-/studeerkamer
* frans balkon met uitzicht over de stad Utrecht
* gelegen in de meest rechter toren, aan de Beneluxlaan
* de appartementen worden verkocht aan studenten en pas afgestudeerden
* koopsom is inclusief eigen parkeerplaats
Ik wacht nog altijd op een echte date met CL.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij één van z'n dates al per ongeluk CL hebben genoemd in alle opwinding?
Ik ga het ook erg bedroevend vinden ondertussen dat ik al twee jaar werk en nog thuis woon omdat ik niks kan betalen terwijl studenten op de een of andere manier wel zo'n woning kunnen veroorloven.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik wil studenten echt NOOIT meer horen klagen
Studenten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga het ook erg bedroevend vinden ondertussen dat ik al twee jaar werk en nog thuis woon omdat ik niks kan betalen terwijl studenten op de een of andere manier wel zo'n woning kunnen veroorloven.
Je bent niet de eerste die dat opmerktquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Je staat wel een beetje voor paal.
Pappa en mamme haquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga het ook erg bedroevend vinden ondertussen dat ik al twee jaar werk en nog thuis woon omdat ik niks kan betalen terwijl studenten op de een of andere manier wel zo'n woning kunnen veroorloven.
Ik heb toch geen recht op zo'n woning, maar als dat wel zo is ga ik ook even puppy-oogjes opzetten denk ikquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:51 schreef CherryLips het volgende:
TD!
Linkje!!!
en de vermoedelijke prijzen:
KLIK!
Wat heb jij netto ongeveer te besteden per maand als ik vragen mag?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb toch geen recht op zo'n woning, maar als dat wel zo is ga ik ook even puppy-oogjes opzetten denk ik.
Tenzij ze willen dat ik op m'n 30e nog steeds thuis woon.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch geen recht op zo'n woning, maar als dat wel zo is ga ik ook even puppy-oogjes opzetten denk ik.
Tenzij ze willen dat ik op m'n 30e nog steeds thuis woon.
Ben je dat niet dan?quote:pas afgestudeerden
Nee, het is goedkoop. Je kan er iig helemaal niets anders voor kopen in Utrecht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee of dat nou duur is of niet. (en wellicht wordt het nog een stukje duurder dus).
Alsof alle studenten zo wonen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik wil studenten echt NOOIT meer horen klagen
Ik ken het....wil eigenlijk verhuizen naar Utrecht, maar het is gewoon niet te doen om daar iets fatsoenlijks te krijgen, dus reis ik vanuit Alkmaar heen en weer, noodgedwongen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat varieert. Gemiddeld denk ik ¤1400, met de tweede opdrachtgever erbij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb jij netto ongeveer te besteden per maand als ik vragen mag?
da's absoluut goedkoop....zeker in Utrechtquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee of dat nou duur is of niet. (en wellicht wordt het nog een stukje duurder dus).
Vanaf Alkmaarquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ken het....wil eigenlijk verhuizen naar Utrecht, maar het is gewoon niet te doen om daar iets fatsoenlijks te krijgen, dus reis ik vanuit Alkmaar heen en weer, noodgedwongen...
Ja maar het moet dus betaalbaar zijn voor mn ouders.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, het is goedkoop. Je kan er iig helemaal niets anders voor kopen in Utrecht.
Goedkoop. Ik reageer nu op huurwoningen die even groot/kleiner zijn dan die 2kamer units en dan betaal ik bijna ¤700 per maand.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met mij wel!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb geen binding.
Ik heb nergens binding mee.
Ik vind het vrij prijzig. In Den Haag (quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:10 schreef TwistedDarling het volgende:
klopt, maar hier kan ik ten minste nog een leuk appartementje van 60m2 huren voor een goede prijs...'t is dat ik flexibele werktijden heb en één dag in de week thuis werk...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf Alkmaar. Dat is helemaal een roteind.
We kunnen wel wat aan andere vormen van binding gaan werken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat accepteren, sociale binding.
Al heb ik in Utrecht eigenlijk geen OV meer echt nodig...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet me gewoon even inschrijven voor een studie in Utrecht, heb ik weer even een OV en heb ik binding en af en toe een cursus volgen en na een paar maanden kappen.
Daar reageer je echt op?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedkoop. Ik reageer nu op huurwoningen die even groot/kleiner zijn dan die 2kamer units en dan betaal ik bijna ¤700 per maand.
a-sociale binding?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen wel wat aan andere vormen van binding gaan werken..
Goedkoper wordt het nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar reageer je echt op?
700 euro per maand, verdomme. Dat bijna evenveel als wat ik elke maand aan stufie+dikke lening binnenkrijg.
Dan kun jij makkelijk op jezelf! Het is wat opportunistisch om te verwachten dat je meteen maar een huis kan/moet kopen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Dat varieert. Gemiddeld denk ik ¤1400, met de tweede opdrachtgever erbij.
80m2 voor iets meer dan een ton in Den Haag??? dat krijg je hier in Alkmaar zelfs niet eens in de buurten waar niemand wil wonen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het vrij prijzig. In Den Haag () heb je voor rond de 110.000, exclusief kosten koper, een appartement wat twee keer zo groot is als het tweekamer appartement wat hier wordt aangeboden. Daarnaast, leuk zo'n eigen parkeerplaats, maar wat doe je ermee? Je betaalt er in ieder geval wel voor...
Betonnen kist met tig sloten op parkeerplaats zetten voor zooi jequote:Op zondag 3 augustus 2008 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het vrij prijzig. In Den Haag () heb je voor rond de 110.000, exclusief kosten koper, een appartement wat twee keer zo groot is als het tweekamer appartement wat hier wordt aangeboden. Daarnaast, leuk zo'n eigen parkeerplaats, maar wat doe je ermee? Je betaalt er in ieder geval wel voor...
Ja, maar er moet wel wat te vinden zijn waarvoor ik in aanmerking kom. Er reageren zo'n 200 tot 700 mensen op een huurwoning.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun jij makkelijk op jezelf! Het is wat opportunistisch om te verwachten dat je meteen maar een huis kan/moet kopen...
Ja, ik doe iig niets met een parkeerplaats. En leuk dat het goedkoop is 'voor Utrechtse begrippen' maar als ik het zo zie dan vind ik het nogal een bedrag. En ik denk dat mn ouders dat met me eens zijn. Die hebben het ook niet breed.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is eigenlijk goedkoper dan ik had verwachtquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, ik doe iig niets met een parkeerplaats. En leuk dat het goedkoop is 'voor Utrechtse begrippen' maar als ik het zo zie dan vind ik het nogal een bedrag. En ik denk dat mn ouders dat met me eens zijn. Die hebben het ook niet breed.
Studeerde ik maar in Den Haag!
Dan kun je beter in Utrecht wonen, maar geen geld hebben om wat leuks te gaan doen in datzelfde Utrecht. Sowieso, de meeste uitjes die jij afgelopen weken hebt bezocht waren in Den Haag of Amsterdam...quote:
Den Haag is een hele stad waar niemand wil wonen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
80m2 voor iets meer dan een ton in Den Haag??? dat krijg je hier in Alkmaar zelfs niet eens in de buurten waar niemand wil wonen...
Je bent gewoon jaloers dat ik in zo'n toffe stad woon en jij niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je beter in Utrecht wonen, maar geen geld hebben om wat leuks te gaan doen in datzelfde Utrecht. Sowieso, de meeste uitjes die jij afgelopen weken hebt bezocht waren in Den Haag of Amsterdam...
Kijk je wel buiten Utrecht?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel wat te vinden zijn waarvoor ik in aanmerking kom. Er reageren zo'n 200 tot 700 mensen op een huurwoning.
Iets kleiner, variërend tussen de 60m2 en 75m2. Uiteraard niet in de beste buurten, maar wel in redelijke buurten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:16 schreef Abbadon het volgende:
80m2 voor iets meer dan een ton in Den Haag??? dat krijg je hier in Alkmaar zelfs niet eens in de buurten waar niemand wil wonen...
dat drukt de prijzen vast wel, jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Den Haag is een hele stad waar niemand wil wonen.
Gezellig bij Annie in de flat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kijk je wel buiten Utrecht?
Ik weet dat zo'n dorpje rondom Utrecht niet iets is wat je eigenlijk wil, maar om mee te beginnen is het ook niet wat? Het huren kan daar iig stukken goedkoper en meer kans ivm minder reacties.
Ja, Zeist lijkt me ook wel leuk, maar dat is ook niet echt goedkoopquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kijk je wel buiten Utrecht?
Ik weet dat zo'n dorpje rondom Utrecht niet iets is wat je eigenlijk wil, maar om mee te beginnen is het ook niet wat? Het huren kan daar iig stukken goedkoper en meer kans ivm minder reacties.
Maar dat komt omdat Utrecht gewoon achterlijk duur is!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eigenlijk goedkoper dan ik had verwacht
Been there, done that... Daar hebben ze huisjesmelkers voor uitgevonden. Ben twee jaar bezig geweest via Woonnet Haaglanden indertijd. Daarna via een huisjesmelker en binnen twee maanden had ik mijn eigen huurappartement.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja, maar er moet wel wat te vinden zijn waarvoor ik in aanmerking kom. Er reageren zo'n 200 tot 700 mensen op een huurwoning.
True.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat Utrecht gewoon achterlijk duur is!
Klopt!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef Q. het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat ik in zo'n toffe stad woon en jij niet..
Ik reageer nu op particuliere woningen, op woningnet kan ik niet meer reageren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that... Daar hebben ze huisjesmelkers voor uitgevonden. Ben twee jaar bezig geweest via Woonnet Haaglanden indertijd. Daarna via een huisjesmelker en binnen twee maanden had ik mijn eigen huurappartement.
dat valt me alles mee dan...jammer dat ik niet in Den Haag wil wonen...vraag me wel af wat daar dan zo anders is dan in Utrecht of Alkmaar...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets kleiner, variërend tussen de 60m2 en 75m2. Uiteraard niet in de beste buurten, maar wel in redelijke buurten.
Linkje
Particulier schiet ook niet op... Dan betaal je echt veel. Huisjesmelkers moet je hebben!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik reageer nu op particuliere woningen, op woningnet kan ik niet meer reageren.
Bijna heel Utrecht is tegenwoordig een slechte wijk, dus wat dat betreft...:')quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plek zat hoor, maar het is wel de slechtste buurt van Zeist.
Mijn buurt is redelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bijna heel Utrecht is tegenwoordig een slechte wijk, dus wat dat betreft...:')
I knowquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Alsof alle studenten zo wonen.
Ik ga ook proberen me er niet op te verheugen voor het geval ik er toch niet terecht kan. :R
Misschien heeft mevrouw Chang nog wel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Particulier schiet ook niet op... Dan betaal je echt veel. Huisjesmelkers moet je hebben!
Jawel, want ik woon er sinds een jaar. En ik heb al mijn fans meegenomen. Zelfs de overheid wil graag bij mij in de buurt wonenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Den Haag is een hele stad waar niemand wil wonen.
Tja, ik denk dat je met dit soort appartementen wel aan de onderkant zit van wat economisch haalbaar is qua realisatie van nieuwbouw: vergeet niet dat nieuwbouw aan belachelijk strenge eisen moet voldoen tegenwoordig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know
Ik snap alleen niet dat ze dit soort dingen neerzetten terwijl het overgrote deel van de studenten dit duidelijk niet kan betalen. Laat ze eerst maar eens huizen voor die studenten bouwen
Een prima ondernemer. Die weet blijkbaar als geen ander hoe het spel van vraag en aanbod werkt...quote:
Als ik naar mijn vrienden kijk, is TD de uitzondering. De anderen roepen dat ze nooit geld hebben, maar hebben wel een leuke kamer of studio en gaan een paar keer per jaar op vakantie en hebben vrij dure spullen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know
Ik snap alleen niet dat ze dit soort dingen neerzetten terwijl het overgrote deel van de studenten dit duidelijk niet kan betalen. Laat ze eerst maar eens huizen voor die studenten bouwen
Welke mongool verzint in hemelsnaam om koopappartementen voor studenten te gaan bouwen? Dan heb je toch echt iets niet begrepen hoor...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:27 schreef Q. het volgende:
Tja, ik denk dat je met dit soort appartementen wel aan de onderkant zit van wat economisch haalbaar is qua realisatie van nieuwbouw: vergeet niet dat nieuwbouw aan belachelijk strenge eisen moet voldoen tegenwoordig.
Het is beter dan die zgn studentenstudio's.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke mongool verzint in hemelsnaam om koopappartementen voor studenten te gaan bouwen? Dan heb je toch echt iets niet begrepen hoor...
maar het blijft absurd...ik verdien goed, maar als ik een beetje redelijk wil wonen moet ik tot aan mijn lippen in het zompige moeras van een maximale hypotheek gaan staan...en dan sta ik nog op mijn tenen ook...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat je met dit soort appartementen wel aan de onderkant zit van wat economisch haalbaar is qua realisatie van nieuwbouw: vergeet niet dat nieuwbouw aan belachelijk strenge eisen moet voldoen tegenwoordig.
studio....jeukwoord voor wat vroeger gewoon een bezemkast heettequote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is beter dan die zgn studentenstudio's.
Daar sta ik middenin, heerlijk!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar het blijft absurd...ik verdien goed, maar als ik een beetje redelijk wil wonen moet ik tot aan mijn lippen in het zompige moeras van een maximale hypotheek gaan staan...
Dat is pas oplichterij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is beter dan die zgn studentenstudio's.
Het merendeel in dat complex is huur hè? De koopapparenten zullen vnl op starters zijn gericht denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke mongool verzint in hemelsnaam om koopappartementen voor studenten te gaan bouwen? Dan heb je toch echt iets niet begrepen hoor...
ik blijf nog wel even huren, vrees ik...maar goed, heb op zich niks te klagen daarover...behalve dat verhuizen/kopen er momenteel niet in zit...quote:
Tofquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Diegene die verhinderd is kan voor een informatiepakket vanaf maandag 18 augustus ook terecht bij de makelaars Brecheisen en Lauteslager in Utrecht.
Inschrijven op een koopappartement kan tot eind augustus.
MAX
Dus we kunnen gewoon na LL lekker gaan inschrijven CL.
Tja, huren in Utrecht is ook onmogelijk maar ja, je moet toch wonen hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik blijf nog wel even huren, vrees ik...maar goed, heb op zich niks te klagen daarover...behalve dat verhuizen/kopen er momenteel niet in zit...
Auwquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:33 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Net wezen hardlopen. Ging wel goed. Schuddende tieten ftw.
Het is nog kutter als je alleenstaand bentquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik blijf nog wel even huren, vrees ik...maar goed, heb op zich niks te klagen daarover...behalve dat verhuizen/kopen er momenteel niet in zit...
Manboobs?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:33 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Net wezen hardlopen. Ging wel goed. Schuddende tieten ftw.
Er zijn foto's van de modelwoning hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Je kunt ze ook nog na die datum bezichtigen, lijkt me ook leuk. Ik schrijf me gewoon in en zie wel hoe ver ik kom
. Geen idee of ik dit kan betalen
.
Vriending was mee.quote:
Dan ben je sowieso een mindere levensvorm, dan vraag je er om.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog kutter als je alleenstaand bent.
Was dat maar zo.quote:Singles worden gewoon keihard genaaid.
ik ben ook alleenstaand...maar goed, worden we in ieder geval nog eens genaaidquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog kutter als je alleenstaand bent. Singles worden gewoon keihard genaaid
.
Net mn ouders aan de telefoon gehad, ik denk dat ze het te duur vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Je kunt ze ook nog na die datum bezichtigen, lijkt me ook leuk. Ik schrijf me gewoon in en zie wel hoe ver ik kom
. Geen idee of ik dit kan betalen
.
Je houdt jezelf zo ontzettend voor de gek... Verhoudingsgewijs had ik minder te besteden dan jij toen ik uit huis ging hoor en vooralsnog ben ik prima terecht gekomen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog kutter als je alleenstaand bent. Singles worden gewoon keihard genaaid
.
Ik denk dat koopappartementen ook eerder voor de starters zijn dan voor de studenten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik het huis uit ging was het wat minder qua vetpot. Maar ja, dat is ook alweer 9 jaar geleden. Was wel een goede stap trouwens, geen seconde spijt van gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je houdt jezelf zo ontzettend voor de gek... Verhoudingsgewijs had ik minder te besteden dan jij toen ik uit huis ging hoor en vooralsnog ben ik prima terecht gekomen...
Ik kan mij zomaar voorstellen dat TD en CL niet de enige zijn die als student en net ex-student naar die koopappartementen kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef Q. het volgende:
Het merendeel in dat complex is huur hè? De koopapparenten zullen vnl op starters zijn gericht denk ik.
Precies, maar je moet het wel gewoon doen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:39 schreef Q. het volgende:
Toen ik het huis uit ging was het wat minder qua vetpot. Maar ja, dat is ook alweer 9 jaar geleden. Was wel een goede stap trouwens, geen seconde spijt van gehad..
Het is geen Den Haag hoor, hier is dat niet nodig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorkom je meteen de verpaupering van je stad.
Op een van de links die ik net aan TD gaf staat ook een tekening, die ziet er iets anders uit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn foto's van de modelwoning hè?
http://www.citycampusmax.nl/max/loadpage.php?page=maxopdefoto&album=3
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is geen Den Haag hoor, hier is dat niet nodig.
Ik had gewoon op kamers moeten gaan op m'n 20e, had ik misschien betere doorstroom gehad ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je houdt jezelf zo ontzettend voor de gek... Verhoudingsgewijs had ik minder te besteden dan jij toen ik uit huis ging hoor en vooralsnog ben ik prima terecht gekomen...
Tja, achteraf gezien heb je wel vaker spijt van beslissingen die je in het verleden gemaakt hebt maar daar kan je niets meer aan veranderen, je moet gewoon kijken hoe je de toekomst zo goed mogelijk tegemoet kan gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gewoon op kamers moeten gaan op m'n 20e, had ik misschien betere doorstroom gehad ofzo.
Ik vind die eenkamerdingen er zo nog aardig ruim uitzien. Iedereen zo van is dat niet klein met keuken en badkamer etc.. maar zo te zien valt dat redelijk mee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een van de links die ik net aan TD gaf staat ook een tekening, die ziet er iets anders uit.
Dat neemt nog steeds niet weg dat als je echt wil, dat je binnen drie maanden in je eigen huurhuis kan zitten. Maar daar moet je wel zelf wat voor doen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gewoon op kamers moeten gaan op m'n 20e, had ik misschien betere doorstroom gehad ofzo.
Waar een wil is is een weg!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neemt nog steeds niet weg dat als je echt wil, dat je binnen drie maanden in je eigen huurhuis kan zitten. Maar daar moet je wel zelf wat voor doen!
Ongeveer zoiets wat M-M heeft, is hartstikke leuk toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vind die eenkamerdingen er zo nog aardig ruim uitzien. Iedereen zo van is dat niet klein met keuken en badkamer etc.. maar zo te zien valt dat redelijk mee.
Misschien komt dat omdat ik gewend ben om op 9 m2 te vertoeven.
Precies, over drie maanden heb jij een vriendin, CL een huurwoning en TD de hoofdprijs in de Staatsloterij!quote:
Precies, zeiken op je familie kost nog altijd minder moeite doen het zelf allemaal regelen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef Q. het volgende:
Ik dat CL nog steeds niet genoeg echt goede prikkels heeft om weg te gaan thuis, beetje zoals ik op mn werk heb. "Het is wel goed" en "Never change a winning team". Of in ieder geval een team wat doorgaans gelijk speelt.
Wat krijg ik van je als het niet zo is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, over drie maanden heb jij een vriendin, CL een huurwoning en TD de hoofdprijs in de Staatsloterij!
Dat ook, ik heb het hier zo slecht niet maar ik vind het ook niet gezond om nog thuis te wonen. Ik weet ook eigenlijk niet waar ik moet beginnen met kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef Q. het volgende:
Ik dat CL nog steeds niet genoeg echt goede prikkels heeft om weg te gaan thuis, beetje zoals ik op mn werk heb. "Het is wel goed" en "Never change a winning team". Of in ieder geval een team wat doorgaans gelijk speelt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, zeiken op je familie kost nog altijd minder moeite doen het zelf allemaal regelen.
Volgens mij een stuk(je) groter nog.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ongeveer zoiets wat M-M heeft, is hartstikke leuk toch?
MNR.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:51 schreef MNR het volgende:
Foto's
Leuke OP
But he's been telling me everything is gonna be alright..
Good morning all!
Or should I say afternoon
Benieuwd hoe ik de loterij ga winnen zonder tickets, maar we gaan ervoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, over drie maanden heb jij een vriendin, CL een huurwoning en TD de hoofdprijs in de Staatsloterij!
Je vindt dat lot natuurlijk!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ik de loterij ga winnen zonder tickets, maar we gaan ervoor.
Ik zal m'n ogen open houden.quote:
Er zitten hier genoeg ervaringsdeskundigen om je te helpen, dus dat is slechts een kwestie van vragen om hulp...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Dat ook, ik heb het hier zo slecht niet maar ik vind het ook niet gezond om nog thuis te wonen. Ik weet ook eigenlijk niet waar ik moet beginnen met kijken.
Ja uitstekend! Ik voel me echtquote:
Mooi! Good for you!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja uitstekend! Ik voel me echt
Tijd geleden dat ik me zo lekker, uitgelaten en vrolijk voelde
Huuu, het idee alleen al! Wat dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou tijd om zo maar eens wat actiefs te gaan doen
Ja euhm! Afwassen, boodschappen doen, strijken, dat soort dingen. Dingen die eng zijn.quote:
Oooh, dat valt mee. Gelukkig geen dingen waarvoor sociale interactie vereist zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja euhm! Afwassen, boodschappen doen, strijken, dat soort dingen. Dingen die eng zijn.
Dus je telfort-internet bevalt goed?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:12 schreef Q. het volgende:
Echt, wie de werking van die "Quick"-quote heeft bedacht.... waarom moet dat ding NOG EEN KEER de hele post gaan laden, je hebt die gegevens toch al? Waardoor de gewone quote-functie net zo snel en minimaal veel minder frustrerend is als FOK! weer eens wat minder snel werkt. Zoals ongeveer ALTIJD bij mij. Iig de laatste tijd.
Alles werkt super behalve FOK! Heel bizar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dus je telfort-internet bevalt goed?
Den Helder heeft twee AH's open tot 18:00quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, dat valt mee. Gelukkig geen dingen waarvoor sociale interactie vereist zijn.
Ik blijf het raar vinden dat mensen uit andere steden wel gewoon op zondag boodschappen kunnen doen. Wat een kutdorp is Utrecht eigenlijk..
Wat ga je doen met 3 slaapkamers?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:15 schreef CherryLips het volgende:
http://www.hof-rijnland.nl/woningdetail.php?woning_ID=176
oeh tof!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat ga je doen met 3 slaapkamers?
Die van 13 m2 aan mij verhuren voor een aardig prijsje?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die van 13 m2 aan mij verhuren voor een aardig prijsje?
Met zoveel ruimte in de woonkamer kan ik ook nog wel al m'n shit meenemen mên. En jij de jouwe, moet passen toch.quote:
Ouders.quote:
Één slaapkamer, één lush-kamer en één knaagdier-kamer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom samenwonen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vraag me wel af of ik wel goed kan samenwonen met iemand die ik ken en graag mag.
Ik hecht me altijd bewust niet aan m'n huisgenoten.
Dat geeft altijd ruzie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vraag me wel af of ik wel goed kan samenwonen met iemand die ik ken en graag mag.
Ik krijg het op den duur wel vol.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met zoveel ruimte in de woonkamer kan ik ook nog wel al m'n shit meenemen mên. En jij de jouwe, moet passen toch.
oeh caviakamer, goed idee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Één slaapkamer, één lush-kamer en één knaagdier-kamer.
Das gewoon 2x zo groot als mijnent, mên!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het op den duur wel vol.
woonkamer 40m2.
Het lijkt me juist lastiger omdat je niet op elkaar durft te vittenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat bedoel ik ook, het lijkt me heel lastig. Straks verpest je de vriendschap helemaal, zonde!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me juist lastiger omdat je niet op elkaar durft te vitten.
Dat vind je niet veel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het op den duur wel vol.
woonkamer 40m2.
Die 2kamerappartementen in Max zijn ongeveer evengroot als die woonkamer.quote:
Voor je eerste eigen woning? Een woonkamer van 40 vierkante meter en 3 slaapkamers? Get realquote:
Ja ik snap ook wel dat dat niet gaat gebeuren, maar ik dacht dat CL zo'n appartementje had gevonden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor je eerste eigen woning? Een woonkamer van 40 vierkante meter en 3 slaapkamers? Get real
De appartementjes waar ik op reageer zijn 40 m2 incl woonkamer, slaapkamer, keuken en douche/wc. Ik wil wel een aansluiting voor een wasmachine trouwens. Gewoon even proppen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat dat niet gaat gebeuren, maar ik dacht dat CL zo'n appartementje had gevonden?
Dan zou ik echt niet lang nadenken
En trouwens de appartementjes waar ik mn zinnen op heb gezet hebben een woonkamer van 38m2
Wel maar 2 slaapkamers
Owh, ik dacht alquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, enorm. Zo groot is de woonkamer hier ook niet.
Omdat alles meer verdeeld staat is het ook overzichtelijker dus zul je ze ook sneller terug vindenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Meer ruimte betekent trouwens ook dat ik alleen maar vaker m'n sleutels kwijt zal zijn.
Aan de Oude Gracht bij voorkeur uiteraard. En het mag niet meer dan 250 euro kosten. En wel minimaal 50 m2!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:37 schreef liefie_ het volgende:
Ja oke maar jij wil zeker utrecht en dan een beetje centrum?
Maar met een beetje fantasie prop ik het zo volquote:
Je hebt het tegen een vrouw hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat alles meer verdeeld staat is het ook overzichtelijker dus zul je ze ook sneller terug vinden
alles is in Utrecht op zich weel te fietsen en het OV is ook wel goed geregeld. Ik wil alleen 's avonds een beetje over straat durvenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:37 schreef liefie_ het volgende:
Ja oke maar jij wil zeker utrecht en dan een beetje centrum?
Ik Tilburgen niet eens echt centrum
Dan is MAX ideaal, daar is het 's avonds altijd kei-druk op straat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alles is in Utrecht op zich weel te fietsen en het OV is ook wel goed geregeld. Ik wil alleen 's avonds een beetje over straat durven.
Hoe vaak ik wel niet met de vaste telefoon m'n mobiel heb gebeld omdat ik hem niet meer kon vinden...quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat alles meer verdeeld staat is het ook overzichtelijker dus zul je ze ook sneller terug vinden
Ze gaan de tippelzone wel inkorten, dat is tenminste iets.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan is MAX ideaal, daar is het 's avonds altijd kei-druk op straat.
Ik denk dat je daar weinig last van zult hebben, al zouden ze het niet inkorten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan de tippelzone wel inkorten, dat is tenminste iets.
Ow nee dat heb ik ook helemaal hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alles is in Utrecht op zich weel te fietsen en het OV is ook wel goed geregeld. Ik wil alleen 's avonds een beetje over straat durven.
Dan kan je bijna nog beter in Den Haag gaan wonen. Bijna.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow nee dat heb ik ook helemaal hoor
Maar ik bedoel in tilburg is de boel vast een stuk betaalbaarder
Ik heb te weinig geld voor woningen op die site:quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef MissMSX het volgende:
http://www.hof-rijnland.nl/totaalaanbod2.htm
Ja, die dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef MissMSX het volgende:
http://www.hof-rijnland.nl/totaalaanbod2.htm
Als het vlakbij Kardinaal de Jongeweg is dan is het centrum ook nog op een heel fietsbare afstand.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:48 schreef MissMSX het volgende:
http://www.hof-rijnland.nl/woningdetail.php?woning_ID=244
Ja tof hequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
vloeren en alles kun je gewoon laten liggen.
Helemaal!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef liefie_ het volgende:
Oho did I kill it?
Fix wie?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:11 schreef liefie_ het volgende:
Fix it Q!!!! Please
[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! # 6quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:15 schreef liefie_ het volgende:
Wat is de asiel actie?
Ik zeg ook altijd 'morgen begin ik'! En dan hou ik het twee dagen vol.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef liefie_ het volgende:
Na de vakantie ga ik op dieet
Die mensen in the hills hebben te toffe kleren aan, daar moet mijn bipsje ook in gaan passen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt 't toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd 'morgen begin ik'! En dan hou ik het twee dagen vol.
quote:
Er bestaat dus toch een god.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben "gezegend" met heupen en tieten en zo
Pfff wat zijn dat een stelletje dozen @ the hills. Ergelijke is dat ze d'r ook nog mee weg komen met hun fuckupsquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef liefie_ het volgende:
Na de vakantie ga ik op dieet
Die mensen in the hills hebben te toffe kleren aan, daar moet mijn bipsje ook in gaan passen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja ligt er maar net aan waar je naar opzoek wasquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net geshopped in Rotterdam. Alleen niets gekocht. Want er was niets leuks.
Samenwonen is echt killing als het om aankomen gaat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef liefie_ het volgende:
Ja oke maar dat zijn ook al weer 2 dagen waar ik in had kunnen snoepen natuurlijk
En vriendje loopt te klagen dat ie zoveel is aangekomen sinds dat ie mij kent haha dus wat minder snoepjes in huis halen is goed voor ons allebeiwas meer omdat ik nooooit zo'n figuurtje ga krijgen van die meisjes op tv
Zit gewoon niet in mn genen
Ik ben "gezegend" met heupen en tieten en zo
Zit je dan ook bij zo'n kever club ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
Boeken over Kevers, kookboeken, GBA games en dvd's.
Anna zegt dat ik te lekker kook.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Samenwonen is echt killing als het om aankomen gaat.
Mja gaat...quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:06 schreef Kluts het volgende:
Hey mrbox!
Ja, was leuk!
En jij? ook een lekker weekend gehad?
Je komt de laatste dagen beetje sipjes over ?quote:
quote:
Dingentjes gaan niet helemaal zoals ik graag zou zien dat ze zouden gaanquote:
Jepquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:18 schreef Kluts het volgende:
Ach, dat heb je soms. What doesn't kill you makes you stronger, moet je maar denken.
Volgende week ook naar de dancetour dus?
Ah naja ik had een andere shoot maar was wel benieuwd naar je kunsten. Dus hield het topic aardig in de gatenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:48 schreef Kluts het volgende:
Hey DA! Ik was niet bij de shoot, lang verhaal. In short, ex had router ineens meegenomen, ik geen internet, en geen telnrs en dergelijke van andere meeters, dus ben er een andere keer bij.
Bij een foto shoot moet je toch vooral mooi zijn ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef Kluts het volgende:
Kunsten nog wel!
Ik zou me er niet te veel van voorstellen, want ben nogal een newbie in dat soort dingen.
Ach ik ook, maar krijg steeds mooiere platen. Je moet ergens beginnen en gewoon doen. Dat is het enige wat je echt kan doen. En veel gezichtsuitdrukkingen voor de spiegel oefenenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef Kluts het volgende:
Kunsten nog wel!
Ik zou me er niet te veel van voorstellen, want ben nogal een newbie in dat soort dingen.
Ik ben altijd zoquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je komt de laatste dagen beetje sipjes over ?
.
Jammer! Ach andere keer maar weer lijkt me. Anders kan je altijd PMén hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:11 schreef Kluts het volgende:
Ja, daarom heb ik de stoute schoenen ook aangetrokken, maar het liep dus allemaal ff anders.
okquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo[ afbeelding ].
Ik heb de afgelopen werken gewoon ontzettend veel tegenslagen/gezeik gehad, maar ik kom er wel doorheen hoor. Het is allemaal niet zo erg als het lijkt. Lief dat je aan me denkt
.
Death Proof is zo geniale film imo ! (heb je hem al eens gezien? )quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:20 schreef Kluts het volgende:
Gisteren Natural Born Killers gekeken, blijft leuk. Denk dat ik vanavond Death Proof ga kijken.
Of ik m al eens gezien heb, ja 2 keer al. Echt een vermakelijke film. Leuk ook die verwijzingen naar andere Tarantino-films.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Death Proof is zo geniale film imo ! (heb je hem al eens gezien? )
En ook een super soundtrack En die lapdancequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of ik m al eens gezien heb, ja 2 keer al. Echt een vermakelijke film. Leuk ook die verwijzingen naar andere Tarantino-films.
Daar heb ik me nooit toe kunnen zetten om verder dan de eerste 30 mins te kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:33 schreef Kluts het volgende:
En Jungle Julia, dat stukje met dat been! Hilarisch.
Vond Planet Terror trouwens ook wel leuk, maar wel een stuk minder.
Toch wat luxer of uitgebreider eten, af en toe een snoeperijtje of een lekkertje tussendoor, dan gaat het wel hardquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:39 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm typisch dat mensen aan komen als ze samen wonen
Hoe komt dat dan?
Vaak is het zo dat mensen slecht koken omdat ze geen zin hebben om uitgebreid te koken als ze toch alleen zijn. Zijn ze dan weer samen dan koken ze gewoon en regelmatiger dus kom je dan ook aanquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:39 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm typisch dat mensen aan komen als ze samen wonen
Hoe komt dat dan?
Misschien meer te besteden als ze samenwonen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:43 schreef liefie_ het volgende:
Ja oke maar dat kun je toch ook doen als je alleen woont
Ik kookte altijd al uitgebreid, veel uit eten, en ik ben een enorme snoepkont
En dat ook, ik doe minder snel moeite als ik alleen eet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat mensen slecht koken omdat ze geen zin hebben om uitgebreid te koken als ze toch alleen zijn. Zijn ze dan weer samen dan koken ze gewoon en regelmatiger dus kom je dan ook aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |