Aan de Oude Gracht bij voorkeur uiteraard. En het mag niet meer dan 250 euro kosten. En wel minimaal 50 m2!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:37 schreef liefie_ het volgende:
Ja oke maar jij wil zeker utrecht en dan een beetje centrum?
Maar met een beetje fantasie prop ik het zo volquote:
Je hebt het tegen een vrouw hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat alles meer verdeeld staat is het ook overzichtelijker dus zul je ze ook sneller terug vinden
alles is in Utrecht op zich weel te fietsen en het OV is ook wel goed geregeld. Ik wil alleen 's avonds een beetje over straat durvenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:37 schreef liefie_ het volgende:
Ja oke maar jij wil zeker utrecht en dan een beetje centrum?
Ik Tilburgen niet eens echt centrum
Dan is MAX ideaal, daar is het 's avonds altijd kei-druk op straat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alles is in Utrecht op zich weel te fietsen en het OV is ook wel goed geregeld. Ik wil alleen 's avonds een beetje over straat durven.
Hoe vaak ik wel niet met de vaste telefoon m'n mobiel heb gebeld omdat ik hem niet meer kon vinden...quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat alles meer verdeeld staat is het ook overzichtelijker dus zul je ze ook sneller terug vinden
Ze gaan de tippelzone wel inkorten, dat is tenminste iets.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan is MAX ideaal, daar is het 's avonds altijd kei-druk op straat.
Ik denk dat je daar weinig last van zult hebben, al zouden ze het niet inkorten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan de tippelzone wel inkorten, dat is tenminste iets.
Ow nee dat heb ik ook helemaal hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alles is in Utrecht op zich weel te fietsen en het OV is ook wel goed geregeld. Ik wil alleen 's avonds een beetje over straat durven.
Dan kan je bijna nog beter in Den Haag gaan wonen. Bijna.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow nee dat heb ik ook helemaal hoor
Maar ik bedoel in tilburg is de boel vast een stuk betaalbaarder
Ik heb te weinig geld voor woningen op die site:quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef MissMSX het volgende:
http://www.hof-rijnland.nl/totaalaanbod2.htm
Ja, die dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef MissMSX het volgende:
http://www.hof-rijnland.nl/totaalaanbod2.htm
Als het vlakbij Kardinaal de Jongeweg is dan is het centrum ook nog op een heel fietsbare afstand.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:48 schreef MissMSX het volgende:
http://www.hof-rijnland.nl/woningdetail.php?woning_ID=244
Ja tof hequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
vloeren en alles kun je gewoon laten liggen.
Helemaal!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef liefie_ het volgende:
Oho did I kill it?
Fix wie?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:11 schreef liefie_ het volgende:
Fix it Q!!!! Please
[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! # 6quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:15 schreef liefie_ het volgende:
Wat is de asiel actie?
Ik zeg ook altijd 'morgen begin ik'! En dan hou ik het twee dagen vol.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef liefie_ het volgende:
Na de vakantie ga ik op dieet
Die mensen in the hills hebben te toffe kleren aan, daar moet mijn bipsje ook in gaan passen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt 't toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd 'morgen begin ik'! En dan hou ik het twee dagen vol.
quote:
Er bestaat dus toch een god.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben "gezegend" met heupen en tieten en zo
Pfff wat zijn dat een stelletje dozen @ the hills. Ergelijke is dat ze d'r ook nog mee weg komen met hun fuckupsquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef liefie_ het volgende:
Na de vakantie ga ik op dieet
Die mensen in the hills hebben te toffe kleren aan, daar moet mijn bipsje ook in gaan passen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja ligt er maar net aan waar je naar opzoek wasquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net geshopped in Rotterdam. Alleen niets gekocht. Want er was niets leuks.
Samenwonen is echt killing als het om aankomen gaat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef liefie_ het volgende:
Ja oke maar dat zijn ook al weer 2 dagen waar ik in had kunnen snoepen natuurlijk
En vriendje loopt te klagen dat ie zoveel is aangekomen sinds dat ie mij kent haha dus wat minder snoepjes in huis halen is goed voor ons allebeiwas meer omdat ik nooooit zo'n figuurtje ga krijgen van die meisjes op tv
Zit gewoon niet in mn genen
Ik ben "gezegend" met heupen en tieten en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |