Welke mongool verzint in hemelsnaam om koopappartementen voor studenten te gaan bouwen? Dan heb je toch echt iets niet begrepen hoor...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:27 schreef Q. het volgende:
Tja, ik denk dat je met dit soort appartementen wel aan de onderkant zit van wat economisch haalbaar is qua realisatie van nieuwbouw: vergeet niet dat nieuwbouw aan belachelijk strenge eisen moet voldoen tegenwoordig.
Het is beter dan die zgn studentenstudio's.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke mongool verzint in hemelsnaam om koopappartementen voor studenten te gaan bouwen? Dan heb je toch echt iets niet begrepen hoor...
maar het blijft absurd...ik verdien goed, maar als ik een beetje redelijk wil wonen moet ik tot aan mijn lippen in het zompige moeras van een maximale hypotheek gaan staan...en dan sta ik nog op mijn tenen ook...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat je met dit soort appartementen wel aan de onderkant zit van wat economisch haalbaar is qua realisatie van nieuwbouw: vergeet niet dat nieuwbouw aan belachelijk strenge eisen moet voldoen tegenwoordig.
studio....jeukwoord voor wat vroeger gewoon een bezemkast heettequote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is beter dan die zgn studentenstudio's.
Daar sta ik middenin, heerlijk!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar het blijft absurd...ik verdien goed, maar als ik een beetje redelijk wil wonen moet ik tot aan mijn lippen in het zompige moeras van een maximale hypotheek gaan staan...
Dat is pas oplichterij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is beter dan die zgn studentenstudio's.
Het merendeel in dat complex is huur hè? De koopapparenten zullen vnl op starters zijn gericht denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke mongool verzint in hemelsnaam om koopappartementen voor studenten te gaan bouwen? Dan heb je toch echt iets niet begrepen hoor...
ik blijf nog wel even huren, vrees ik...maar goed, heb op zich niks te klagen daarover...behalve dat verhuizen/kopen er momenteel niet in zit...quote:
Tofquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Diegene die verhinderd is kan voor een informatiepakket vanaf maandag 18 augustus ook terecht bij de makelaars Brecheisen en Lauteslager in Utrecht.
Inschrijven op een koopappartement kan tot eind augustus.
MAX
Dus we kunnen gewoon na LL lekker gaan inschrijven CL.
Tja, huren in Utrecht is ook onmogelijk maar ja, je moet toch wonen hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik blijf nog wel even huren, vrees ik...maar goed, heb op zich niks te klagen daarover...behalve dat verhuizen/kopen er momenteel niet in zit...
Auwquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:33 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Net wezen hardlopen. Ging wel goed. Schuddende tieten ftw.
Het is nog kutter als je alleenstaand bentquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik blijf nog wel even huren, vrees ik...maar goed, heb op zich niks te klagen daarover...behalve dat verhuizen/kopen er momenteel niet in zit...
Manboobs?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:33 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Net wezen hardlopen. Ging wel goed. Schuddende tieten ftw.
Er zijn foto's van de modelwoning hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Je kunt ze ook nog na die datum bezichtigen, lijkt me ook leuk. Ik schrijf me gewoon in en zie wel hoe ver ik kom
. Geen idee of ik dit kan betalen
.
Vriending was mee.quote:
Dan ben je sowieso een mindere levensvorm, dan vraag je er om.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog kutter als je alleenstaand bent.
Was dat maar zo.quote:Singles worden gewoon keihard genaaid.
ik ben ook alleenstaand...maar goed, worden we in ieder geval nog eens genaaidquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog kutter als je alleenstaand bent. Singles worden gewoon keihard genaaid
.
Net mn ouders aan de telefoon gehad, ik denk dat ze het te duur vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Je kunt ze ook nog na die datum bezichtigen, lijkt me ook leuk. Ik schrijf me gewoon in en zie wel hoe ver ik kom
. Geen idee of ik dit kan betalen
.
Je houdt jezelf zo ontzettend voor de gek... Verhoudingsgewijs had ik minder te besteden dan jij toen ik uit huis ging hoor en vooralsnog ben ik prima terecht gekomen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog kutter als je alleenstaand bent. Singles worden gewoon keihard genaaid
.
Ik denk dat koopappartementen ook eerder voor de starters zijn dan voor de studenten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik het huis uit ging was het wat minder qua vetpot. Maar ja, dat is ook alweer 9 jaar geleden. Was wel een goede stap trouwens, geen seconde spijt van gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je houdt jezelf zo ontzettend voor de gek... Verhoudingsgewijs had ik minder te besteden dan jij toen ik uit huis ging hoor en vooralsnog ben ik prima terecht gekomen...
Ik kan mij zomaar voorstellen dat TD en CL niet de enige zijn die als student en net ex-student naar die koopappartementen kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef Q. het volgende:
Het merendeel in dat complex is huur hè? De koopapparenten zullen vnl op starters zijn gericht denk ik.
Precies, maar je moet het wel gewoon doen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:39 schreef Q. het volgende:
Toen ik het huis uit ging was het wat minder qua vetpot. Maar ja, dat is ook alweer 9 jaar geleden. Was wel een goede stap trouwens, geen seconde spijt van gehad..
Het is geen Den Haag hoor, hier is dat niet nodig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorkom je meteen de verpaupering van je stad.
Op een van de links die ik net aan TD gaf staat ook een tekening, die ziet er iets anders uit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn foto's van de modelwoning hè?
http://www.citycampusmax.nl/max/loadpage.php?page=maxopdefoto&album=3
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is geen Den Haag hoor, hier is dat niet nodig.
Ik had gewoon op kamers moeten gaan op m'n 20e, had ik misschien betere doorstroom gehad ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je houdt jezelf zo ontzettend voor de gek... Verhoudingsgewijs had ik minder te besteden dan jij toen ik uit huis ging hoor en vooralsnog ben ik prima terecht gekomen...
Tja, achteraf gezien heb je wel vaker spijt van beslissingen die je in het verleden gemaakt hebt maar daar kan je niets meer aan veranderen, je moet gewoon kijken hoe je de toekomst zo goed mogelijk tegemoet kan gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gewoon op kamers moeten gaan op m'n 20e, had ik misschien betere doorstroom gehad ofzo.
Ik vind die eenkamerdingen er zo nog aardig ruim uitzien. Iedereen zo van is dat niet klein met keuken en badkamer etc.. maar zo te zien valt dat redelijk mee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een van de links die ik net aan TD gaf staat ook een tekening, die ziet er iets anders uit.
Dat neemt nog steeds niet weg dat als je echt wil, dat je binnen drie maanden in je eigen huurhuis kan zitten. Maar daar moet je wel zelf wat voor doen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gewoon op kamers moeten gaan op m'n 20e, had ik misschien betere doorstroom gehad ofzo.
Waar een wil is is een weg!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neemt nog steeds niet weg dat als je echt wil, dat je binnen drie maanden in je eigen huurhuis kan zitten. Maar daar moet je wel zelf wat voor doen!
Ongeveer zoiets wat M-M heeft, is hartstikke leuk toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vind die eenkamerdingen er zo nog aardig ruim uitzien. Iedereen zo van is dat niet klein met keuken en badkamer etc.. maar zo te zien valt dat redelijk mee.
Misschien komt dat omdat ik gewend ben om op 9 m2 te vertoeven.
Precies, over drie maanden heb jij een vriendin, CL een huurwoning en TD de hoofdprijs in de Staatsloterij!quote:
Precies, zeiken op je familie kost nog altijd minder moeite doen het zelf allemaal regelen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef Q. het volgende:
Ik dat CL nog steeds niet genoeg echt goede prikkels heeft om weg te gaan thuis, beetje zoals ik op mn werk heb. "Het is wel goed" en "Never change a winning team". Of in ieder geval een team wat doorgaans gelijk speelt.
Wat krijg ik van je als het niet zo is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, over drie maanden heb jij een vriendin, CL een huurwoning en TD de hoofdprijs in de Staatsloterij!
Dat ook, ik heb het hier zo slecht niet maar ik vind het ook niet gezond om nog thuis te wonen. Ik weet ook eigenlijk niet waar ik moet beginnen met kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef Q. het volgende:
Ik dat CL nog steeds niet genoeg echt goede prikkels heeft om weg te gaan thuis, beetje zoals ik op mn werk heb. "Het is wel goed" en "Never change a winning team". Of in ieder geval een team wat doorgaans gelijk speelt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, zeiken op je familie kost nog altijd minder moeite doen het zelf allemaal regelen.
Volgens mij een stuk(je) groter nog.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ongeveer zoiets wat M-M heeft, is hartstikke leuk toch?
MNR.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:51 schreef MNR het volgende:
Foto's
Leuke OP
But he's been telling me everything is gonna be alright..
Good morning all!
Or should I say afternoon
Benieuwd hoe ik de loterij ga winnen zonder tickets, maar we gaan ervoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, over drie maanden heb jij een vriendin, CL een huurwoning en TD de hoofdprijs in de Staatsloterij!
Je vindt dat lot natuurlijk!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ik de loterij ga winnen zonder tickets, maar we gaan ervoor.
Ik zal m'n ogen open houden.quote:
Er zitten hier genoeg ervaringsdeskundigen om je te helpen, dus dat is slechts een kwestie van vragen om hulp...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Dat ook, ik heb het hier zo slecht niet maar ik vind het ook niet gezond om nog thuis te wonen. Ik weet ook eigenlijk niet waar ik moet beginnen met kijken.
Ja uitstekend! Ik voel me echtquote:
Mooi! Good for you!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja uitstekend! Ik voel me echt
Tijd geleden dat ik me zo lekker, uitgelaten en vrolijk voelde
Huuu, het idee alleen al! Wat dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou tijd om zo maar eens wat actiefs te gaan doen
Ja euhm! Afwassen, boodschappen doen, strijken, dat soort dingen. Dingen die eng zijn.quote:
Oooh, dat valt mee. Gelukkig geen dingen waarvoor sociale interactie vereist zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja euhm! Afwassen, boodschappen doen, strijken, dat soort dingen. Dingen die eng zijn.
Dus je telfort-internet bevalt goed?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:12 schreef Q. het volgende:
Echt, wie de werking van die "Quick"-quote heeft bedacht.... waarom moet dat ding NOG EEN KEER de hele post gaan laden, je hebt die gegevens toch al? Waardoor de gewone quote-functie net zo snel en minimaal veel minder frustrerend is als FOK! weer eens wat minder snel werkt. Zoals ongeveer ALTIJD bij mij. Iig de laatste tijd.
Alles werkt super behalve FOK! Heel bizar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dus je telfort-internet bevalt goed?
Den Helder heeft twee AH's open tot 18:00quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, dat valt mee. Gelukkig geen dingen waarvoor sociale interactie vereist zijn.
Ik blijf het raar vinden dat mensen uit andere steden wel gewoon op zondag boodschappen kunnen doen. Wat een kutdorp is Utrecht eigenlijk..
Wat ga je doen met 3 slaapkamers?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:15 schreef CherryLips het volgende:
http://www.hof-rijnland.nl/woningdetail.php?woning_ID=176
oeh tof!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat ga je doen met 3 slaapkamers?
Die van 13 m2 aan mij verhuren voor een aardig prijsje?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die van 13 m2 aan mij verhuren voor een aardig prijsje?
Met zoveel ruimte in de woonkamer kan ik ook nog wel al m'n shit meenemen mên. En jij de jouwe, moet passen toch.quote:
Ouders.quote:
Één slaapkamer, één lush-kamer en één knaagdier-kamer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom samenwonen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vraag me wel af of ik wel goed kan samenwonen met iemand die ik ken en graag mag.
Ik hecht me altijd bewust niet aan m'n huisgenoten.
Dat geeft altijd ruzie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vraag me wel af of ik wel goed kan samenwonen met iemand die ik ken en graag mag.
Ik krijg het op den duur wel vol.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met zoveel ruimte in de woonkamer kan ik ook nog wel al m'n shit meenemen mên. En jij de jouwe, moet passen toch.
oeh caviakamer, goed idee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Één slaapkamer, één lush-kamer en één knaagdier-kamer.
Das gewoon 2x zo groot als mijnent, mên!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het op den duur wel vol.
woonkamer 40m2.
Het lijkt me juist lastiger omdat je niet op elkaar durft te vittenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat bedoel ik ook, het lijkt me heel lastig. Straks verpest je de vriendschap helemaal, zonde!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me juist lastiger omdat je niet op elkaar durft te vitten.
Dat vind je niet veel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het op den duur wel vol.
woonkamer 40m2.
Die 2kamerappartementen in Max zijn ongeveer evengroot als die woonkamer.quote:
Voor je eerste eigen woning? Een woonkamer van 40 vierkante meter en 3 slaapkamers? Get realquote:
Ja ik snap ook wel dat dat niet gaat gebeuren, maar ik dacht dat CL zo'n appartementje had gevonden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor je eerste eigen woning? Een woonkamer van 40 vierkante meter en 3 slaapkamers? Get real
De appartementjes waar ik op reageer zijn 40 m2 incl woonkamer, slaapkamer, keuken en douche/wc. Ik wil wel een aansluiting voor een wasmachine trouwens. Gewoon even proppen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat dat niet gaat gebeuren, maar ik dacht dat CL zo'n appartementje had gevonden?
Dan zou ik echt niet lang nadenken
En trouwens de appartementjes waar ik mn zinnen op heb gezet hebben een woonkamer van 38m2
Wel maar 2 slaapkamers
Owh, ik dacht alquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, enorm. Zo groot is de woonkamer hier ook niet.
Omdat alles meer verdeeld staat is het ook overzichtelijker dus zul je ze ook sneller terug vindenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Meer ruimte betekent trouwens ook dat ik alleen maar vaker m'n sleutels kwijt zal zijn.
Aan de Oude Gracht bij voorkeur uiteraard. En het mag niet meer dan 250 euro kosten. En wel minimaal 50 m2!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:37 schreef liefie_ het volgende:
Ja oke maar jij wil zeker utrecht en dan een beetje centrum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |