Dan kun je beter in Utrecht wonen, maar geen geld hebben om wat leuks te gaan doen in datzelfde Utrecht. Sowieso, de meeste uitjes die jij afgelopen weken hebt bezocht waren in Den Haag of Amsterdam...quote:
Den Haag is een hele stad waar niemand wil wonen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
80m2 voor iets meer dan een ton in Den Haag??? dat krijg je hier in Alkmaar zelfs niet eens in de buurten waar niemand wil wonen...
Je bent gewoon jaloers dat ik in zo'n toffe stad woon en jij niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je beter in Utrecht wonen, maar geen geld hebben om wat leuks te gaan doen in datzelfde Utrecht. Sowieso, de meeste uitjes die jij afgelopen weken hebt bezocht waren in Den Haag of Amsterdam...
Kijk je wel buiten Utrecht?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel wat te vinden zijn waarvoor ik in aanmerking kom. Er reageren zo'n 200 tot 700 mensen op een huurwoning.
Iets kleiner, variërend tussen de 60m2 en 75m2. Uiteraard niet in de beste buurten, maar wel in redelijke buurten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:16 schreef Abbadon het volgende:
80m2 voor iets meer dan een ton in Den Haag??? dat krijg je hier in Alkmaar zelfs niet eens in de buurten waar niemand wil wonen...
dat drukt de prijzen vast wel, jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Den Haag is een hele stad waar niemand wil wonen.
Gezellig bij Annie in de flat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kijk je wel buiten Utrecht?
Ik weet dat zo'n dorpje rondom Utrecht niet iets is wat je eigenlijk wil, maar om mee te beginnen is het ook niet wat? Het huren kan daar iig stukken goedkoper en meer kans ivm minder reacties.
Ja, Zeist lijkt me ook wel leuk, maar dat is ook niet echt goedkoopquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kijk je wel buiten Utrecht?
Ik weet dat zo'n dorpje rondom Utrecht niet iets is wat je eigenlijk wil, maar om mee te beginnen is het ook niet wat? Het huren kan daar iig stukken goedkoper en meer kans ivm minder reacties.
Maar dat komt omdat Utrecht gewoon achterlijk duur is!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eigenlijk goedkoper dan ik had verwacht
Been there, done that... Daar hebben ze huisjesmelkers voor uitgevonden. Ben twee jaar bezig geweest via Woonnet Haaglanden indertijd. Daarna via een huisjesmelker en binnen twee maanden had ik mijn eigen huurappartement.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja, maar er moet wel wat te vinden zijn waarvoor ik in aanmerking kom. Er reageren zo'n 200 tot 700 mensen op een huurwoning.
True.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat Utrecht gewoon achterlijk duur is!
Klopt!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef Q. het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat ik in zo'n toffe stad woon en jij niet..
Ik reageer nu op particuliere woningen, op woningnet kan ik niet meer reageren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that... Daar hebben ze huisjesmelkers voor uitgevonden. Ben twee jaar bezig geweest via Woonnet Haaglanden indertijd. Daarna via een huisjesmelker en binnen twee maanden had ik mijn eigen huurappartement.
dat valt me alles mee dan...jammer dat ik niet in Den Haag wil wonen...vraag me wel af wat daar dan zo anders is dan in Utrecht of Alkmaar...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets kleiner, variërend tussen de 60m2 en 75m2. Uiteraard niet in de beste buurten, maar wel in redelijke buurten.
Linkje
Particulier schiet ook niet op... Dan betaal je echt veel. Huisjesmelkers moet je hebben!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik reageer nu op particuliere woningen, op woningnet kan ik niet meer reageren.
Bijna heel Utrecht is tegenwoordig een slechte wijk, dus wat dat betreft...:')quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plek zat hoor, maar het is wel de slechtste buurt van Zeist.
Mijn buurt is redelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bijna heel Utrecht is tegenwoordig een slechte wijk, dus wat dat betreft...:')
I knowquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Alsof alle studenten zo wonen.
Ik ga ook proberen me er niet op te verheugen voor het geval ik er toch niet terecht kan. :R
Misschien heeft mevrouw Chang nog wel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Particulier schiet ook niet op... Dan betaal je echt veel. Huisjesmelkers moet je hebben!
Jawel, want ik woon er sinds een jaar. En ik heb al mijn fans meegenomen. Zelfs de overheid wil graag bij mij in de buurt wonenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Den Haag is een hele stad waar niemand wil wonen.
Tja, ik denk dat je met dit soort appartementen wel aan de onderkant zit van wat economisch haalbaar is qua realisatie van nieuwbouw: vergeet niet dat nieuwbouw aan belachelijk strenge eisen moet voldoen tegenwoordig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know
Ik snap alleen niet dat ze dit soort dingen neerzetten terwijl het overgrote deel van de studenten dit duidelijk niet kan betalen. Laat ze eerst maar eens huizen voor die studenten bouwen
Een prima ondernemer. Die weet blijkbaar als geen ander hoe het spel van vraag en aanbod werkt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |