Klinkt goed jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik dat hoorde, maar het bleef wel hangen.
I like top one mostquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja right in ya face fotoquote:
CLquote:
Dat wil niet zeggen dat ik het niet meen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij jou staat het ondertussen onder ctrl+V![]()
.
Zou hij één van z'n dates al per ongeluk CL hebben genoemd in alle opwinding?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Bij jou staat het ondertussen onder ctrl+V![]()
.
Je staat wel een beetje voor paalquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:51 schreef CherryLips het volgende:
TD!
Linkje!!!
en de vermoedelijke prijzen:
KLIK!
Ik wil studenten echt NOOIT meer horen klagenquote:Tweekamerappartement
* ca. 42 m2 groot
* eigen complete keuken
* eigen badkamer met douche, wastafel en toilet
* aparte slaap-/studeerkamer
* frans balkon met uitzicht over de stad Utrecht
* gelegen in de meest rechter toren, aan de Beneluxlaan
* de appartementen worden verkocht aan studenten en pas afgestudeerden
* koopsom is inclusief eigen parkeerplaats
Ik wacht nog altijd op een echte date met CL.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij één van z'n dates al per ongeluk CL hebben genoemd in alle opwinding?
Ik ga het ook erg bedroevend vinden ondertussen dat ik al twee jaar werk en nog thuis woon omdat ik niks kan betalen terwijl studenten op de een of andere manier wel zo'n woning kunnen veroorloven.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik wil studenten echt NOOIT meer horen klagen
Studenten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga het ook erg bedroevend vinden ondertussen dat ik al twee jaar werk en nog thuis woon omdat ik niks kan betalen terwijl studenten op de een of andere manier wel zo'n woning kunnen veroorloven.
Je bent niet de eerste die dat opmerktquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Je staat wel een beetje voor paal.
Pappa en mamme haquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga het ook erg bedroevend vinden ondertussen dat ik al twee jaar werk en nog thuis woon omdat ik niks kan betalen terwijl studenten op de een of andere manier wel zo'n woning kunnen veroorloven.
Ik heb toch geen recht op zo'n woning, maar als dat wel zo is ga ik ook even puppy-oogjes opzetten denk ikquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:51 schreef CherryLips het volgende:
TD!
Linkje!!!
en de vermoedelijke prijzen:
KLIK!
Wat heb jij netto ongeveer te besteden per maand als ik vragen mag?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb toch geen recht op zo'n woning, maar als dat wel zo is ga ik ook even puppy-oogjes opzetten denk ik.
Tenzij ze willen dat ik op m'n 30e nog steeds thuis woon.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch geen recht op zo'n woning, maar als dat wel zo is ga ik ook even puppy-oogjes opzetten denk ik.
Tenzij ze willen dat ik op m'n 30e nog steeds thuis woon.
Ben je dat niet dan?quote:pas afgestudeerden
Nee, het is goedkoop. Je kan er iig helemaal niets anders voor kopen in Utrecht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee of dat nou duur is of niet. (en wellicht wordt het nog een stukje duurder dus).
Alsof alle studenten zo wonen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik wil studenten echt NOOIT meer horen klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |