Zit je dan ook bij zo'n kever club ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
Boeken over Kevers, kookboeken, GBA games en dvd's.
Anna zegt dat ik te lekker kook.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Samenwonen is echt killing als het om aankomen gaat.
Mja gaat...quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:06 schreef Kluts het volgende:
Hey mrbox!
Ja, was leuk!
En jij? ook een lekker weekend gehad?
Je komt de laatste dagen beetje sipjes over ?quote:
quote:
Dingentjes gaan niet helemaal zoals ik graag zou zien dat ze zouden gaanquote:
Jepquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:18 schreef Kluts het volgende:
Ach, dat heb je soms. What doesn't kill you makes you stronger, moet je maar denken.
Volgende week ook naar de dancetour dus?
Ah naja ik had een andere shoot maar was wel benieuwd naar je kunsten. Dus hield het topic aardig in de gatenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:48 schreef Kluts het volgende:
Hey DA! Ik was niet bij de shoot, lang verhaal. In short, ex had router ineens meegenomen, ik geen internet, en geen telnrs en dergelijke van andere meeters, dus ben er een andere keer bij.
Bij een foto shoot moet je toch vooral mooi zijn ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef Kluts het volgende:
Kunsten nog wel!
Ik zou me er niet te veel van voorstellen, want ben nogal een newbie in dat soort dingen.
Ach ik ook, maar krijg steeds mooiere platen. Je moet ergens beginnen en gewoon doen. Dat is het enige wat je echt kan doen. En veel gezichtsuitdrukkingen voor de spiegel oefenenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef Kluts het volgende:
Kunsten nog wel!
Ik zou me er niet te veel van voorstellen, want ben nogal een newbie in dat soort dingen.
Ik ben altijd zoquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je komt de laatste dagen beetje sipjes over ?
.
Jammer! Ach andere keer maar weer lijkt me. Anders kan je altijd PMén hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:11 schreef Kluts het volgende:
Ja, daarom heb ik de stoute schoenen ook aangetrokken, maar het liep dus allemaal ff anders.
okquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo[ afbeelding ].
Ik heb de afgelopen werken gewoon ontzettend veel tegenslagen/gezeik gehad, maar ik kom er wel doorheen hoor. Het is allemaal niet zo erg als het lijkt. Lief dat je aan me denkt
.
Death Proof is zo geniale film imo ! (heb je hem al eens gezien? )quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:20 schreef Kluts het volgende:
Gisteren Natural Born Killers gekeken, blijft leuk. Denk dat ik vanavond Death Proof ga kijken.
Of ik m al eens gezien heb, ja 2 keer al. Echt een vermakelijke film. Leuk ook die verwijzingen naar andere Tarantino-films.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Death Proof is zo geniale film imo ! (heb je hem al eens gezien? )
En ook een super soundtrack En die lapdancequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of ik m al eens gezien heb, ja 2 keer al. Echt een vermakelijke film. Leuk ook die verwijzingen naar andere Tarantino-films.
Daar heb ik me nooit toe kunnen zetten om verder dan de eerste 30 mins te kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:33 schreef Kluts het volgende:
En Jungle Julia, dat stukje met dat been! Hilarisch.
Vond Planet Terror trouwens ook wel leuk, maar wel een stuk minder.
Toch wat luxer of uitgebreider eten, af en toe een snoeperijtje of een lekkertje tussendoor, dan gaat het wel hardquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:39 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm typisch dat mensen aan komen als ze samen wonen
Hoe komt dat dan?
Vaak is het zo dat mensen slecht koken omdat ze geen zin hebben om uitgebreid te koken als ze toch alleen zijn. Zijn ze dan weer samen dan koken ze gewoon en regelmatiger dus kom je dan ook aanquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:39 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm typisch dat mensen aan komen als ze samen wonen
Hoe komt dat dan?
Misschien meer te besteden als ze samenwonen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:43 schreef liefie_ het volgende:
Ja oke maar dat kun je toch ook doen als je alleen woont
Ik kookte altijd al uitgebreid, veel uit eten, en ik ben een enorme snoepkont
En dat ook, ik doe minder snel moeite als ik alleen eet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat mensen slecht koken omdat ze geen zin hebben om uitgebreid te koken als ze toch alleen zijn. Zijn ze dan weer samen dan koken ze gewoon en regelmatiger dus kom je dan ook aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |