quote:
USA today Preseason poll:
1. Georgia (11-2)
2. Southern California (11-2)
3. Ohio State (11-2)
4. Oklahoma (11-3)
5. Florida (9-4)
6. LSU (12-2)
7. Missouri (12-2)
8. West Virginia (11-2)
9. Clemson (9-4)
10. Texas (10-3)
11. Auburn (9-4)
12. Wisconsin (9-4)
13. Kansas (12-1)
14. Texas Tech (9-4)
15. Virginia Tech (11-3)
16. Arizona State (10-3)
17. Brigham Young (11-2)
18. Tennessee (10-4)
19. Illinois (9-4)
20. Oregon (9-4)
21. South Florida (9-4)
22. Penn State (9-4)
23. Wake Forest (9-4)
28 at Baylor (FSN, 8).
24. Michigan (9-4)
25. Fresno State (9-4)
[Others receiving votes: Alabama (7-6) 83; South Carolina (6-6) 64; Utah (9-4) 60; Florida State (7-6) 53; Rutgers (8-5) 53; Boston College (11-3) 47; California (7-6) 41; Pittsburgh (5-7) 34; Boise State (10-3) 25; Oregon State (9-4) 23; Nebraska (5-7) 17; Cincinnati (10-3) 13; Virginia (9-4) 12; Connecticut (9-4) 9; Michigan State (7-6) 9; Mississippi State (8-5) 6; Kentucky (8-5) 5; Notre Dame (3-9) 5; TCU (8-5) 5; Maryland (6-7) 4; North Carolina (4-8) 3; Texas A&M (7-6) 3; UCLA (6-7) 3; Central Florida (10-4) 2; Georgia Tech (7-6) 2; Louisville (6-6) 2; Arizona (5-7) 1; Colorado (6-7) 1; Oklahoma State (7-6) 1; Tulsa (10-4) 1.]
Mizzou (Missouri) is misschien wel een leuke keus in dat geval, Chase Daniel is de ster van het team en waarschijnlijk wel de beste senior QB dit jaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:27 schreef Terreros85 het volgende:
College toch maar eens gaan volgen dit jaar. Met een favoriet is het wel leuker om te volgen. Iemand ideeen?
En ze moeten natuurlijk wel goed zijn, aansprekende spelers hebben en ze moeten een beetje ´lovable losers´ zijn.
Voor het eerst in Dolphin Stadium, geen Orange Bowl meerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:48 schreef Playmaker het volgende:
[ afbeelding ]
GO CANES !!! op naar alweer een teleustellend seizoen
Mizzouquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:27 schreef Terreros85 het volgende:
College toch maar eens gaan volgen dit jaar. Met een favoriet is het wel leuker om te volgen. Iemand ideeen?
Dit jaar moet je even doorbijten, maar volgend jaar zal het een stuk beter gaan met de Canes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:48 schreef Playmaker het volgende:
[ afbeelding ]
GO CANES !!! op naar alweer een teleustellend seizoen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor het eerst in Dolphin Stadium, geen Orange Bowl meer
Dat zeg ik nu al een aantal jaren tegen mezelf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Dit jaar moet je even doorbijten, maar volgend jaar zal het een stuk beter gaan met de Canes.
Je kan beter gewoon eerst een paar weken kijken voordat je een favoriet kiest. Je komt snel genoeg teams/spelers tegen waarmee je een klik hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:25 schreef Tazmaniac het volgende:
LSU wordt een beetje afgeserveerd door de kenners vooraf.. hebben ook erg belangrijkse spelers afgestaan aan de NFL..
Ik ga voor USC to take it all met daarnaast Ohio als back-up
Ik heb er weinig verstand van voor de rest hoor, so don't shoot me for picking the wrong team.. zag dat deze teams het al jaren goed deden en zoals al gezegd werd.. het volgen is veel leuker als je voor iemand kunt 'rooten'
och mooi was het niet idd maar dat is Dolphin Stadium ook niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:34 schreef Playmaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd.![]()
Het was echt een kaal lelijk geval,maar het zorgde wel voor een flinke homefield advantage.Ik ben benieuwd of het NCAA college football record voor home winning streak(58) ooit nog door een andere college team verbroken gaat worden.Ik hoop het niet.![]()
,
Kosar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]
och mooi was het niet idd maar dat is Dolphin Stadium ook niet.
Maar die open end zone met palmbomen, toch een soort tijdsbeeld.
Als je een beetje met je ogen knijpt zie je zo nog Kosar lopen![]()
En nu ook een ander logo voor de 'Canes
IDD anders kom je heel snel uit op USC, Ohio State, Michigan, Florida of Notre Dame uit, de lievelingetjes van de media (Notre Dame wat minder na een dramatisch seizoen, maar dat zal NBC niet tegen houden om alle wedstrijden in South Bend uit te zenden).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon eerst een paar weken kijken voordat je een favoriet kiest. Je komt snel genoeg teams/spelers waarmee je een klik hebt.
Ik hoop zelf dat Mizzou het goed doet en natuurlijk LSU![]()
. Daarnaast ga ik Fresno State in de gaten houden, eens kijken of zijn weer voor een WAC-wonder kunnen zorgen.
tOSU lieveling van de media??? Media is helemaal pro SECquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:11 schreef Guard het volgende:
[..]
IDD anders kom je heel snel uit op USC, Ohio State, Michigan, Florida of Notre Dame uit, de lievelingetjes van de media (Notre Dame wat minder na een dramatisch seizoen, maar dat zal NBC niet tegen houden om alle wedstrijden in South Bend uit te zenden).
[..]
Game Three: Ohio State at Southern California (Sept. 13, 2008 - 8 pm Eastern) zal mi 1 plaats in het NC beslissen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ga voor USC to take it all met daarnaast Ohio als back-up
[..]
Zwaar seizoen in Ann Arbor. Mooi.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:39 schreef popolon het volgende:
Zwaar seizoen voor Michigan, ook gezien de drie toppers die zijn gedraft. Hoe dan ook: Go blue, Rock on Wolverines.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:13 schreef Guard het volgende:
Ohio State, altijd een goede keus voor "the team you love to hate", misschien zelfs meer dan Notre Dame
The University of Albany Great Danes spelen op 25 oct thuis tegen St Francis Red Flash...quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:19 schreef JZweeds het volgende:
Heb een cursus wel uit kunnen stellen tot oktober zodat ik een game kan meepikken. Helaas is het wel in Albany, NY.
Maakt 't uit? Gewoon gaan, altijd een leuke ervaring.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:59 schreef JZweeds het volgende:
Ach.. voor $10.
Is dit iets?
Sat, Oct 25 LOUISIANA TECH @ Army.
Het gaat lekker met Richt's teamquote:LB Dewberry is the fifth Georgia player suspended from playing in the Aug. 30 opener against Georgia Southern. The Bulldogs were ranked No. 1 in the season's first USA Today Top 25 coaches' poll released Friday.
Junior long snapper Jeff Henson was suspended indefinitely Saturday morning after being arrested and charged with public intoxication and urinating in public. Henson was charged with a DUI last November and suspended one game, which he served during the Sugar Bowl.
Baldwin, a junior safety who was set to serve a one-game suspension after a DUI arrest in January, was also suspended indefinitely after the bar incident that resulted in his hospitalization.
In addition, fullback Fred Munzenmaier is suspended for two games for an alcohol-related incident, and offensive lineman Clint Boling is suspended for one game for a reckless-driving charge.
Defensive end Michael Lemon was kicked off the team after he was charged with felony battery last month for allegedly punching a student and breaking his eye socket.
Ik zie Georgia niet winnenquote:
quote:GAINESVILLE, Fla. -- Two more Florida players will miss the season after tearing knee ligaments.
Gators sophomore offensive lineman Jim Barrie and freshman linebacker Brendan Beal are the fourth and fifth players to tear their ACLs. Beal suffered his injury during Monday's practice and Barrie was injured Saturday.
"Five ACLs, that's a tough deal," Florida coach Urban Meyer said after announcing the latest injuries following Tuesday's morning practice.
Tight end Cornelius Ingram, who turned down the NFL to return for his senior season, tore his left ACL during Florida's second day of practice last week. Redshirt junior Dorian Munroe, a projected starter at safety, and senior safety John Curtis, a backup, tore ACLs in July.
All have had surgery and will miss the entire season.
quote:In addition to Marve, Miami suspends six more players for opener
CORAL GABLES, Fla. -- Miami coach Randy Shannon wanted to avoid a quarterback controversy similar to last year, so he declared Robert Marve his starter Sunday night.
Marve's first start for the Hurricanes will have to wait until Game 2, however.
He and six others were suspended by coach Randy Shannon for the Hurricanes' opener and debut at Dolphins Stadium Thursday night against Charleston Southern.
Marve, a redshirt freshman, will miss the game due to an incident stemming back to last year. He was arrested Oct. 31 for smashing a car mirror and was initially charged with two misdemeanors. Those were later lifted, but Marve is being punished by the University now.
He will be replaced by true freshman Jacory Harris, a Miami native.
The other suspended players are running backs Damien Berry and Eric Houston, defensive end Adewale Ojomo, defensive back Randy Phillips, wide receiver Kayne Farquaharson and long snapper Chris Ivory. Miami officials would not say why those six were suspended.
Het is weer triest in Miami. ZIjn ook nog spelers die blij mogen zijn dat ze een kans krijgen om football te spelen.quote:
Kan je die kaartjes niet gewoon op een straathoek 5 minuten na kickoff scoren dan? Meestal lopen er rond elk sportstadion wel wat lui met een stapel kaarten voor de verkoop. Is nog goedkoop ook, alleen mis je hoe ze het veld op komen rennen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef Playmaker het volgende:
Helaas geen kaartjes kunnen krijgen voor de Badgers home opener dit weekend, maar volgende week tegen Marshall hoop ik wel van de partij te zijn.
Klopt. Maar ik wil toch het liefst vanaf het begin aanwezig zijn. Daar wil ik wel een weekje voor wachten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:31 schreef MartijnVK het volgende:
[..]
Kan je die kaartjes niet gewoon op een straathoek 5 minuten na kickoff scoren dan? Meestal lopen er rond elk sportstadion wel wat lui met een stapel kaarten voor de verkoop. Is nog goedkoop ook, alleen mis je hoe ze het veld op komen rennen.
Dadelijk de Badgers game op Big 10 Network.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:19 schreef popolon het volgende:
Big Ten network is aan het kabelpakket toegevoeg, geheel gratis.
The Dairy State.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:29 schreef popolon het volgende:
Zit je nog in die kaaskoppenstaat?
LSU is in ieder geval niet zo ver gezakt als Michigan, gewoon 41-13 tegen App St.quote:
Het gaat mij ook wat ver om Michigan af te schrijven. Ik denk dat ze wel winnen vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:32 schreef popolon het volgende:
Ze zijn unranked, eignelijk helemaal niet slecht.Toch verwacht ik wel wat upset wins: nieuwe coach, altijd goede football programma's.
Damn, ESPN2 laat hier de Virginia-USC game zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef popolon het volgende:
Zometeen Go blue !
Hier niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Damn, ESPN2 laat hier de Virginia-USC game zien.![]()
Bowling Green.
Gevonden. ABC zend het ook uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Hier niet.
TD WOlverines.De freshman met de TD.
Maar de Wolverines met een comeback in de 4th quarter. Slechts nog maar een 2 point game met dik 6 minuten te spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef popolon het volgende:
Utah is beter. ..
Clemsonquote:
quote:Georgia defensive tackle Jeff Owens will have knee surgery and miss the rest of the season, making the senior the second starting lineman lost by the top-ranked Bulldogs in the past month.
Owens tore the anterior cruciate ligament in his right knee in Saturday’s 45-21 win over Georgia Southern. Coach Mark Richt said Sunday that Owens will have season-ending surgery.
Georgia lost starting left tackle Trinton Sturdivant from its offensive line during preseason practice.
“At this rate we won’t last very long,” Richt said. “We can’t afford much more there. I think we’ve got pretty good depth still at both spots if you’re thinking about trying to finish out the season, but much more trouble there and we might really get thin.”
Georgia senior Corvey Irvin will join junior Geno Atkins as the starting defensive tackles Saturday against Central Michigan.
Vergeet die Norm Chow niet, het helpt ook als je een genie als offensive coordinator hebt...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Guard het volgende:
Neuheisel heeft al meteen iets weten te creeren.
Er is wel een finale waarin de nummers 1 en 2 van de BCS ranking aan het einde tegen elkaar spelen, en de winnaar is nationaal kampioen. Nou valt er over dat systeem wel een hoop te discussieren, maar een finale is er wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:34 schreef Colplay het volgende:
Er is geen finale of wedstrijd om het kampioenschap
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:21 schreef Moonlighter het volgende:
maar het lijkt me zo vet om die grote scholen tegen elkaar te zien spelen in een knock-out systeem.
volgens mij zal dat de rivalry alleen maar vergroten. moet je voorstellen dat ohio-state in een playoff game wordt uitgeschakeld door michiganer zal een oorlog ontstaan tussen ohio en michigan
En daarbij meestal is het al een knockout game wanneer twee big programs elkaar laat in het seizoen treffen, een loss en je kunt het vergeten voor de title game.quote:During 1835-36, the State of Ohio and the Michigan Territory engaged in a brief and bloodless border dispute known as the Toledo War. Some have proposed that the football rivalry is a modern manifestation of this historical tension.
“The Ten-Year War”: Woody Hayes vs. Bo Schembechler 1969-1978
On November 22, 1969, Hayes led his top-ranked Buckeyes into Michigan Stadium against Bo Schembechler, a first-year head coach who had once been an assistant under Hayes at OSU. The Buckeyes brought a 22-game winning streak into Ann Arbor, but behind an inspiring 60-yard punt return by Barry Pierson that set up a Wolverine touchdown in the second quarter, and a defense that intercepted Ohio State six times (three by Pierson), the Wolverines won a defensive battle (both teams were scoreless in the second half) for a 24-12 upset.
The contest was the first in the famous “Ten-Year War” between Hayes and Schembechler, which pitted some of OSU’s and UM’s strongest teams against one another. Four times between 1970 and 1975, Ohio State and Michigan were both ranked in the top five of the AP Poll before their matchup. The Wolverines entered every game during those years undefeated and won only once, a 10-7 victory in Ann Arbor on November 20, 1971. The Michigan graduating class of 1975 shared or won the Big Ten championship every season, yet went to the Rose Bowl only once, in 1972. They only lost or tied with Ohio State during the regular season in that period.
In 1973, both teams entered undefeated, with the winner guaranteed a trip to the Rose Bowl. The rivals played to a 10-10 tie in Ann Arbor on November 24, and the athletic directors of the other Big Ten institutions were forced to vote on the Big Ten representative for the bowl game. In a secret ballot, Ohio State won the vote, to the outrage of Michigan athletic officials and fans. It was rumored that Michigan State University voted for Ohio State, although a more likely reason why the Buckeyes won the secret ballot was the injury suffered by Michigan starting quarterback Denny Franklin in the UM-OSU game. It was unclear if Franklin would be ready to play in the Rose Bowl, and the Big Ten ADs may have felt Ohio State would therefore have a better chance to win the bowl game. Schembechler argued that Michigan was robbed of its on-field achievements, and for months afterward, Ohio State newspapers were flooded with angry Wolverine letters and threats of lawsuits.
During the “Ten-Year War,” Ohio State and Michigan shared the Big Ten title six times. Between 1976 and 1978, Michigan won the game each year, and Ohio State failed to score a touchdown in each of those contests. Woody Hayes was fired at the end of the 1978 season as a result of an incident involving a Clemson player at the Gator Bowl, which ended the "War". The 1978 game was won by Michigan, 14-3, giving Schembechler a record of 5-4-1 against Hayes. At the end of the Hayes tenure, the series stood at 42-28-5.
Dit moet natuurlijk rechtgezet worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:33 schreef popolon het volgende:
Er zijn ook wat ESPN commercials over deze rivalry, er zijn maar weinig tot geen grotere rivalries in het land. Het enige wat ze goed kunnen in Ohio is rondjes lopen op het veld met een trompet.
Waar haal je dat nou vandaan?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:06 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Dit moet natuurlijk rechtgezet worden.
Big Ten
Maar belangrijker:
Days since Michigan’s last victory over Ohio State in football: 1747
2008 Fresno Statequote:Op woensdag 3 september 2008 20:04 schreef kidkash19 het volgende:
Meer redenen
2007 Appalchian State
2006 Boise state
Maar dit jaar even niet !quote:Op woensdag 3 september 2008 23:11 schreef popolon het volgende:
we zijn nog steeds de beste natuurlijk.
2007 BCS National Championshipquote:Op woensdag 3 september 2008 23:31 schreef JZweeds het volgende:
Heisman Winners: tOSU 7 UM: 3
Bowl Appearances: tOSU 39 UM: 38
All-Americans: tOSU 177 UM: 75
En sinds 1950: 29-26-2
Hier begint de game on 7 uur s' avonds lokale tijd dus ik denk dat dat in Nederland 2 uur s'nachts is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef Tazmaniac het volgende:
vannacht?? begint zometeen al hoor
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Hier begint de game on 7 uur s' avonds lokale tijd dus ik denk dat dat in Nederland 2 uur s'nachts is.
Dat was idd een aardige play.quote:
Het is te hopen voor de Buckeyes dat Beanie Wells volledig fit is volgende week anders word het een hele lange dag in Cali.quote:
Ohio geeft ze een fumble cadeau....quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Guard het volgende:
En weer een TD voor Ohio...
Ohio State moet snel iets zien te vinden, anders is het seizoen al voorbij voor ze in LA aankomen
Go Deacs!quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:38 schreef Playmaker het volgende:
Nou, hopelijk is de Wake Forrest - Ole Miss een net zo spannende game. En natuurlijk af en toe overschakelen naar de Fighting Irish game.
Het is al 7-0 Deacs en meteen een INT van de defense er achteraan.quote:
Ze moeten wel bij NBC, ze hebben nog een contract voor tig jaar voor de thuiswedstrijden van de Irishquote:Op zondag 7 september 2008 00:42 schreef Playmaker het volgende:
Wake-Ole Miss gaat down to the wire.![]()
We zaten net in de auto en op ESPN Radio kraken ze Notre Dame h-e-l-e-m-a-a-l af en op NBC proberen ze het op TV heel mooi te verdoezelen hoe slecht ND is. San Diego State verloor vorige week van 1-AA Cal Poly(!).![]()
edit: Ole Miss scoort een TD met 1:01 te spelen in de game. 28-27 Ole Miss. Wake nu de kans voor een last minute drive.![]()
Die FG was zelfs raak geweest vanaf 60 yards.quote:Op zondag 7 september 2008 01:05 schreef Guard het volgende:
Ik zit me hier op te vreten achter de laptop, terwijl ik tergend langzaam de progress van Wake op de laatste drive zit te kijken op ESPN scoreboard...
Gelukkig heeft Wake een goede kicker in Sam Swank
2-0, Wake is het vlaggeschip van de ACC, wat kan er toch veel veranderen in een paar jaar tijd
Goed dronken geworden?quote:Op zondag 7 september 2008 06:36 schreef Playmaker het volgende:
Verwachte nederlaag voor de Canes, maar ze speelden vooral de eerste helft niet onaardig. Maar tegen zo'n tegenstander mag je gewoon niet zo'n domme persoonlijke fouten maken. Die worden meteen afgestraft. Defense speelde lange tijd goed maar de offense bakte er weinig van.
Ik dacht dat ik dronken was toen ik de halftime score zag, 9-3 Gators.quote:
De (wan)prestatie van vorige week tegen Ohio moet je niet echt zwaar meewegen, je ziet heel vaak in college dat de teams slecht/matig spelen als ze de week erop een belangrijke wedstrijd hebben. OSU was gewoon vorige week al bezig met de wedstrijd tegen USC. Ik denk toch dat het gewoon een close-game word en persoonlijk zou ik wel graag een blow-out victory zien voor USC, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:44 schreef zjroentje het volgende:
Wells doubtfull voor OSU tegen USC...
Dat gaat erg zwaar worden voor de 10.5 point underdog.
Bring it on Weiss you bitch.quote:
Denk ook dat je aan vorige week niet te zwaar moet tillen. Maar zonder Wells zie ik het somber in en denk ik niet dat het close wordt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef PirE het volgende:
[..]
De (wan)prestatie van vorige week tegen Ohio moet je niet echt zwaar meewegen, je ziet heel vaak in college dat de teams slecht/matig spelen als ze de week erop een belangrijke wedstrijd hebben. OSU was gewoon vorige week al bezig met de wedstrijd tegen USC. Ik denk toch dat het gewoon een close-game word en persoonlijk zou ik wel graag een blow-out victory zien voor USC, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Het veld van Texas Tech ziet er goed uit![]()
[ afbeelding ]
Ze spelen morgen thuis tegen SMU
Nee dat zie ik echt niet gebeuren...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Misschien wel een blow-out victory zien voor OSU...
Welke was het?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
haha lachen.. vandaag een Amerikaanse meid met een USC t-shirt in de winkel.. what are the odds
Kunnen ze niet allebei verliezen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:57 schreef popolon het volgende:
14-0 ND al. Da's snel afgelopen zo.
Boeckman was echt niet goed vandaag. Een aantal domme INT's. Deze game was alleen in de first quarter een echte wedstrijd. Jammer voor OSU, maar weer een blowout loss tijdens een belangrijke national televised game.quote:Op zondag 14 september 2008 04:09 schreef JZweeds het volgende:
Zonder Beanie is het veel minder.
Boeckman kan het niet, laat dan Pryor maar staan.
Zo'n bijnaam leent zich voor allerlei mooie punchlines, zoals op dit shirt:quote:Op zondag 14 september 2008 16:14 schreef DeeBee het volgende:
De beste bijnaam van vannacht vond ik toch wel de Gamecocks.
Ik moet ook niet vertrouwen op OSU in big gamesquote:Op zondag 14 september 2008 06:23 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Boeckman was echt niet goed vandaag. Een aantal domme INT's. Deze game was alleen in de first quarter een echte wedstrijd. Jammer voor OSU, maar weer een blowout loss tijdens een belangrijke national televised game.
Ik wilde deze week hier weg blijven. Niet alles in Ohio is zo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik moet ook niet vertrouwen op OSU in big games![]()
Net zoals het USC publiek op een gegeven moment deed?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:35 schreef Guard het volgende:
Vandaag de zogenaamde "big game" kunnen zien.
Pffft mag ik even roepen naar OSU: "Overrated"
College publiek wil nogal gauw "overrated" roepen, maar dit weekend vond ik het volkomen terechtquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Net zoals het USC publiek op een gegeven moment deed?
Gave venue is het, dat Coliseum. Jammer dat ik er afgelopen zomer niet in kon.
Altijd leuk om de Noles thuis te zien verliezen op national TV!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Guard het volgende:
we kunnen zo weer gaan genieten, deze week begint conference play voor de SEC (en ACC), mooie matchups: LSU @ Auburn, Florida @ Tennessee, Wake @ Florida State
Boeckman toch 0 for 1 vandaag. Troy heeft meer de bal, meer 1st downs, meer plays en meer yards.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:40 schreef JZweeds het volgende:
Pryor vandaag. Geen Boekman dus.
pfft Spartans, hoe kun je daar nu blij mee zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:49 schreef popolon het volgende:
Toch nog een team uit Michigan dat van Notre Dame kan winnen.
Tja zo'n Michigan - Michigan State rivalry is inderdaad van mindere proporties dan Ohio State - Michigan of (een treetje lager op de rivalry ladder, maar toch nog erg hoog) Michigan - Notre Dame.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:55 schreef popolon het volgende:
Ik haat State niet, ik ben niet voor ze. Maar in dit geval mogen de Spartans wel winnen.
Ik denk dat je voor zo'n rivalry ook op een van de uni's gezeten moet hebben zodat 't met de paplepen ingegoten wordt.
4-0. Volgende week @ Georgia.quote:
A win is a win... Wake 3 in a row against FSU, two of those at Doak, in which FSU scored a total of 3 pointsquote:Op zondag 21 september 2008 04:19 schreef Playmaker het volgende:
WTF is Swank aan het doen??? 3 missed FG' s???![]()
Maar gelukkig gooit Richardson meteen weer een INT.Hij is net zo slecht als Ponder.
Toch heerlijk die gefrustreerde gezichten van Bowden en Jumbo Fischer.
edit: Wake wint met 12-3 maar dit had een blowout moeten zijn. 3 missed FG's en een fumble door Skinner op de Noles 1-yd line.![]()
Meestal wijken ze niet af van hun schedule, en ondanks het feit dat beide temas verloren hebben zal het zeker een mooie pot worden.quote:Op maandag 22 september 2008 13:23 schreef MartijnVK het volgende:
Daar moet ik dan maar op hopen...
Ben benieuwd of dat NASN volgende week nog Auburn-Tennessee in de planning houdt, ze hebben tenslotte allebei verloren en Arkansas-Texas en Wisconsin-Michigan zijn ook om die tijd. Ik kijk uit naar Georgia-Bama, maar 7 uur op een zondagochtend is wel erg vroeg...
Ik heb geen idee waarom, maar op een of andere manier zie ik Wisconsin het daar lastig krijgen. Denk wel dat ze winnen, maar een stuk minder makkelijk dan de ranking suggereert. Maar mocht ik hier nou helemaal mee mis zitten, dan ga ik mij verder bij SEC wedstrijden houden, daarvan denk ik wel wat verstand te hebben.quote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef Guard het volgende:
en Wisconsin - Michigan lijkt me een buitengewone mismatch
Rankings zijn subjectief, en vertrouw ik sowieso niet en daar baseer ik me dan ook niet op. Maar ik denk dat Michigan nog niet ver genoeg in het RR systeem om een goed team als Wisconsin aan te kunnen, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe goed of slecht de Wisconsin D is tegen een spread offense.quote:Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef MartijnVK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom, maar op een of andere manier zie ik Wisconsin het daar lastig krijgen. Denk wel dat ze winnen, maar een stuk minder makkelijk dan de ranking suggereert. Maar mocht ik hier nou helemaal mee mis zitten, dan ga ik mij verder bij SEC wedstrijden houden, daarvan denk ik wel wat verstand te hebben.
quote:ATHENS, Ga. -- For only the second time ever, the University of Georgia will wear black during a regular-season football game.
Georgia coach Mark Richt said in a news conference Sunday that, at the request of his seniors, the Bulldogs will wear black instead of the traditional red against Alabama in a matchup of top 10 teams (ESPN, 7:45 p.m. ET).
The Bulldogs wore black last November against Auburn, and again in the Sugar Bowl against Hawaii. Georgia won big in both games.
"I don't think you do it too much, but our fans really enjoyed it [and] our players certainly enjoyed it [last year]," Richt said. "I thought of the outstanding success as far as the fans buying into the request of the seniors [to wear black] and the fans just having a ball with it. I would think they would get excited about the blackout again."
Richt, who said his players made the request while flying back from a 27-10 win at Arizona State on Saturday, has asked fans to wear black as well to the game at Sanford Stadium.
Van die actie stond afgelopen maandag gewoon een foto in de DAG.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:42 schreef Guard het volgende:
<------- Ik ben maar begonnen met een Knowshon Moreno for Heisman campaign
quote:Ball State receiver Dante Love is expected to "live a normal and happy life" according to a statement released by the university, but he probably won't ever play football again.
Love suffered a cervical spine fracture and a spinal cord injury during the first quarter of Saturday's game against Indiana.
He was taken immediately to Bloomington Hospital, where he underwent a five-hour surgery. Ball State released a statement Sunday afternoon that Love was able to move his arms and legs.
"Everything went as the doctors thought, and even a little better," Ball State coach Brady Hoke said. "At this point, the biggest thing was just to relieve pressure and all that stuff on the spinal cord."
Love was injured when Indiana cornerback Chris Adkins hit Love helmet-to-helmet after Love made a short catch. Love fell to the ground, briefly unconscious, and lay motionless for 15 minutes. He felt numbness in his arms and legs as he was strapped to a backboard. He was taken off the field in a golf cart.
He has since been transferred to Methodist Hospital in Indianapolis for further evaluation. There was no timetable Monday on his rehabilitation. Hoke said Love was expected to be moved out of the critical care unit later Monday, according to The Associated Press.
Alabama zet de boel nog even op scherp voor zaterdagquote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef Guard het volgende:
Georgia gaat voor de blackout zaterdag:
[..]
De Noles waren weer eens ranked en dan komen de praatjes weer. Waarom ze ranked waren is mij een compleet raadsel. Blijkbaar zijn ruime overwinningen over Western Carolina en Chattanooga (jaja, DE alom gevreesde Chattanooga) tegenwoordig voldoende reden om in de Top 25 te staan.quote:Op zondag 21 september 2008 17:07 schreef Guard het volgende:
[..]
A win is a win... Wake 3 in a row against FSU, two of those at Doak, in which FSU scored a total of 3 points![]()
Wel geweldig dit, al die verhalen uit Tallahassee hoe de 'noles uitkeken naar het bezoek van de Deacons, second biggest game on their schedule, na Florida uiteraard, maar nog voor de Miami game.
Wake
En dan te bedenken dat de PAC-10 dit jaar echt niet zo sterk is. Cal verneukt het zoals elk jaar in hun 1e OOC-road game en de rest heeft ook al een loss aan de broekriem hangen. Een SEC-team met een loss rate ik higher dan USC met deze loss, ik heb overigens wel medelijden met Oregon, die worden volgende week keihard ingemaakt door USCquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:35 schreef MartijnVK het volgende:
Deze uitslag is voer voor het argument dat in college football het hele seizoen de playoffs zijn. Met een playoff systeem was dit voor USC een tegenvallertje geweest, de rest van het seizoen wel goed presteren is dan waarschijnlijk genoeg om bij de beste 4/8/16 te geraken. Nu heeft deze wedstrijd direct impact op hoe het seizoen er uit ziet. USC zijn hun pole position kwijt en moeten hopen dat teams als Oklahoma, Wisconsin en de nog ongeslagen SEC teams ook struikelen.
Hup bevers![]()
Prachtige uitspraak van die Alabama assistent, ik hoop dat ze een funeral-sfeertje achterlaten daar in Athens, Georgia.
Meestal niet maar kleine popo werd wakker dus ben ik er ook maar uit gegaan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef PirE het volgende:
edit: damn popo, ben jij altijd zo vroeg op?
Het was 2 yards hoorquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:01 schreef Playmaker het volgende:
Ach, kan Mighty Mouse Tebow niet een yd krijgen op 4th and 1? Ole Miss wint in de Swamp.Bye bye Gators!
![]()
![]()
![]()
Dit maakt mijn dag toch weer goed: een muisstille Swamp.
quote:Op zondag 28 september 2008 08:29 schreef zjroentje het volgende:
Funeral time in Athens.
Moreno slechts 34 yards. Een black-out was het zeker...
Nu Penn State aan het kijken op NASN, lekker sfeertje in Beaver Stadiumquote:Op zondag 28 september 2008 11:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Penn State wint trouwens ook gewoon.Wil die 2 games toch wel terugzien deze week
Idem hier, maar die 13GB cap van UGA - Bama op TYT is me toch wat te gortig.quote:Op zondag 28 september 2008 11:15 schreef PirE het volgende:
Penn State wint trouwens ook gewoon, White House owns Black-out. Wil die 2 games toch wel terugzien deze week
Wrijf het er maar lekker in, in mijn regio zit NASN niet op de digitale kabelquote:Op zondag 28 september 2008 11:51 schreef Guard het volgende:
Nu Penn State aan het kijken op NASN, lekker sfeertje in Beaver Stadium
Dadelijk nog even de crash and burn kijken van USC en ik ben klaar voor de NFL action van vandaag
Ik denk dat er nog wel een kleinere komtquote:Op zondag 28 september 2008 12:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idem hier, maar die 13GB cap van UGA - Bama op TYT is me toch wat te gortig.
I don't do trainsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef zjroentje het volgende:
Vanmiddag iemand met een UNC shirt gespot in de trein. Guard?
Het geeft ze wel een groot thuisvoordeel dat blauwe veldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:59 schreef Playmaker het volgende:
Ik ben nu ff Boise St - LA Tech aan het kijken maar wat is dat veld in Broco Stadium toch lelijk. Apart....maar lelijk.
[ afbeelding ]
quote:Tijdens de wedstrijd tegen de Oregon Ducks, is er een (klein) stukje van de meniscus van Cedric afgebroken en in zijn knie gaan zitten. Morgen krijgt Cedric een "knee scope" om dat stukje te verwijderen en kan op zijn vroegst (misschien) over twee (2) weken weer speelklaar zijn! Sterkte Cedje!
http://www.kickoff-party.nl/forum/showthread.php?t=353&page=5quote:Ze hebben twee (2) stukjes van Cedric's meniscus gevonden in zijn knie en een scheur in zijn meniscus, maar alles is verholpen, aldus Cedric. Hij is nog wat "groggy" van de operatie en pijnstillers, maar schijnt in ieder geval mensen om zich heen te hebben die hem kunnen verzorgen. Misschien is hij sterk genoeg om (over 15 dagen) terug te komen voor de game tegen Southern Mississippi. Sterkte Cedje!
Chokeson Tigersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 05:58 schreef Playmaker het volgende:
Het is me nog steeds een compleet raadsel waarom Clemson zo hoog geranked was in de preseason. Wat een overrated team zeg.
Die preseason ranking was geheel aan Davis en Spiller te danken, imho...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 05:58 schreef Playmaker het volgende:
Het is me nog steeds een compleet raadsel waarom Clemson zo hoog geranked was in de preseason. Wat een overrated team zeg.
Smurf turfquote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:59 schreef Playmaker het volgende:
Ik ben nu ff Boise St - LA Tech aan het kijken maar wat is dat veld in Bronco Stadium toch lelijk. Apart....maar lelijk.
[ afbeelding ]
Jullie hebben John David Booty.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:39 schreef Plastic_Power het volgende:
Die Colt McCoy zou ik graag voor de Vikes zien spelen
Oh dus Ohio State gaat twee weken op rij verliezen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef PirE het volgende:
Jammer dat LSU verliest, ik had het overigens al een beetje verwacht.
ps: Penn State - Michigan State bepaald wie de Big Ten wint
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dus Ohio State gaat twee weken op rij verliezen?
Clemson fires Bowden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:19 schreef Guard het volgende:
Texas nieuwe #1, Oklahoma valt niet verder terug dan #4. Had eigenlijk wel verwacht dat Florida over Oklahoma heen zou springen, maar niet dus...
North Carolina maakt een sprongetje naar #18, Wake blijft al zowat het hele seizoen hangen rond de twintigste plek. Dat ze geen flikker opschieten met een ugly low scoring win over Clemson geeft wel aan dat Clemson diep gevallenis, na hun preseason high ranking
Tja, Oklahoma verliest van een sterk Texas terwijl Florida's nederlaag thuis was tegen een unranked opponent. Zo raar vind ik het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:19 schreef Guard het volgende:
Texas nieuwe #1, Oklahoma valt niet verder terug dan #4. Had eigenlijk wel verwacht dat Florida over Oklahoma heen zou springen, maar niet dus...
North Carolina maakt een sprongetje naar #18, Wake blijft al zowat het hele seizoen hangen rond de twintigste plek. Dat ze geen flikker opschieten met een ugly low scoring win over Clemson geeft wel aan dat Clemson diep gevallenis, na hun preseason high ranking
Gaat een pijnlijke dag voor Big Blue worden vrees ikquote:
Ik heb niks met de Big 12 maar ze hebben toch wel de leukste rivalries. Ze hebben daar elke week wel een rivalry game. Texas is gewoon maf van football.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:43 schreef zjroentje het volgende:
Gelijkopgaande wedstrijd tussen Texas Tech en Texas A&M. 23-20 A&M at halftime.
Dat wordt dan de 10e keer op rijquote:
Zal wel 45-17 worden, kut Michiganquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |