quote:Op zondag 28 september 2008 08:29 schreef zjroentje het volgende:
Funeral time in Athens.
Moreno slechts 34 yards. Een black-out was het zeker...
Nu Penn State aan het kijken op NASN, lekker sfeertje in Beaver Stadiumquote:Op zondag 28 september 2008 11:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Penn State wint trouwens ook gewoon.Wil die 2 games toch wel terugzien deze week
Idem hier, maar die 13GB cap van UGA - Bama op TYT is me toch wat te gortig.quote:Op zondag 28 september 2008 11:15 schreef PirE het volgende:
Penn State wint trouwens ook gewoon, White House owns Black-out. Wil die 2 games toch wel terugzien deze week
Wrijf het er maar lekker in, in mijn regio zit NASN niet op de digitale kabelquote:Op zondag 28 september 2008 11:51 schreef Guard het volgende:
Nu Penn State aan het kijken op NASN, lekker sfeertje in Beaver Stadium
Dadelijk nog even de crash and burn kijken van USC en ik ben klaar voor de NFL action van vandaag
Ik denk dat er nog wel een kleinere komtquote:Op zondag 28 september 2008 12:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idem hier, maar die 13GB cap van UGA - Bama op TYT is me toch wat te gortig.
I don't do trainsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef zjroentje het volgende:
Vanmiddag iemand met een UNC shirt gespot in de trein. Guard?
Het geeft ze wel een groot thuisvoordeel dat blauwe veldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:59 schreef Playmaker het volgende:
Ik ben nu ff Boise St - LA Tech aan het kijken maar wat is dat veld in Broco Stadium toch lelijk. Apart....maar lelijk.
[ afbeelding ]
quote:Tijdens de wedstrijd tegen de Oregon Ducks, is er een (klein) stukje van de meniscus van Cedric afgebroken en in zijn knie gaan zitten. Morgen krijgt Cedric een "knee scope" om dat stukje te verwijderen en kan op zijn vroegst (misschien) over twee (2) weken weer speelklaar zijn! Sterkte Cedje!
http://www.kickoff-party.nl/forum/showthread.php?t=353&page=5quote:Ze hebben twee (2) stukjes van Cedric's meniscus gevonden in zijn knie en een scheur in zijn meniscus, maar alles is verholpen, aldus Cedric. Hij is nog wat "groggy" van de operatie en pijnstillers, maar schijnt in ieder geval mensen om zich heen te hebben die hem kunnen verzorgen. Misschien is hij sterk genoeg om (over 15 dagen) terug te komen voor de game tegen Southern Mississippi. Sterkte Cedje!
Chokeson Tigersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 05:58 schreef Playmaker het volgende:
Het is me nog steeds een compleet raadsel waarom Clemson zo hoog geranked was in de preseason. Wat een overrated team zeg.
Die preseason ranking was geheel aan Davis en Spiller te danken, imho...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 05:58 schreef Playmaker het volgende:
Het is me nog steeds een compleet raadsel waarom Clemson zo hoog geranked was in de preseason. Wat een overrated team zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |