Dadelijk de Badgers game op Big 10 Network.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:19 schreef popolon het volgende:
Big Ten network is aan het kabelpakket toegevoeg, geheel gratis.
The Dairy State.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:29 schreef popolon het volgende:
Zit je nog in die kaaskoppenstaat?
LSU is in ieder geval niet zo ver gezakt als Michigan, gewoon 41-13 tegen App St.quote:
Het gaat mij ook wat ver om Michigan af te schrijven. Ik denk dat ze wel winnen vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:32 schreef popolon het volgende:
Ze zijn unranked, eignelijk helemaal niet slecht.Toch verwacht ik wel wat upset wins: nieuwe coach, altijd goede football programma's.
Damn, ESPN2 laat hier de Virginia-USC game zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef popolon het volgende:
Zometeen Go blue !
Hier niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Damn, ESPN2 laat hier de Virginia-USC game zien.![]()
Bowling Green.
Gevonden. ABC zend het ook uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Hier niet.
TD WOlverines.De freshman met de TD.
Maar de Wolverines met een comeback in de 4th quarter. Slechts nog maar een 2 point game met dik 6 minuten te spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef popolon het volgende:
Utah is beter. ..
Clemsonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |