Jullie hebben John David Booty.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:39 schreef Plastic_Power het volgende:
Die Colt McCoy zou ik graag voor de Vikes zien spelen
Oh dus Ohio State gaat twee weken op rij verliezen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef PirE het volgende:
Jammer dat LSU verliest, ik had het overigens al een beetje verwacht.
ps: Penn State - Michigan State bepaald wie de Big Ten wint
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dus Ohio State gaat twee weken op rij verliezen?
Clemson fires Bowden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:19 schreef Guard het volgende:
Texas nieuwe #1, Oklahoma valt niet verder terug dan #4. Had eigenlijk wel verwacht dat Florida over Oklahoma heen zou springen, maar niet dus...
North Carolina maakt een sprongetje naar #18, Wake blijft al zowat het hele seizoen hangen rond de twintigste plek. Dat ze geen flikker opschieten met een ugly low scoring win over Clemson geeft wel aan dat Clemson diep gevallenis, na hun preseason high ranking
Tja, Oklahoma verliest van een sterk Texas terwijl Florida's nederlaag thuis was tegen een unranked opponent. Zo raar vind ik het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:19 schreef Guard het volgende:
Texas nieuwe #1, Oklahoma valt niet verder terug dan #4. Had eigenlijk wel verwacht dat Florida over Oklahoma heen zou springen, maar niet dus...
North Carolina maakt een sprongetje naar #18, Wake blijft al zowat het hele seizoen hangen rond de twintigste plek. Dat ze geen flikker opschieten met een ugly low scoring win over Clemson geeft wel aan dat Clemson diep gevallenis, na hun preseason high ranking
Gaat een pijnlijke dag voor Big Blue worden vrees ikquote:
Ik heb niks met de Big 12 maar ze hebben toch wel de leukste rivalries. Ze hebben daar elke week wel een rivalry game. Texas is gewoon maf van football.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:43 schreef zjroentje het volgende:
Gelijkopgaande wedstrijd tussen Texas Tech en Texas A&M. 23-20 A&M at halftime.
Dat wordt dan de 10e keer op rijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |