Meestal wijken ze niet af van hun schedule, en ondanks het feit dat beide temas verloren hebben zal het zeker een mooie pot worden.quote:Op maandag 22 september 2008 13:23 schreef MartijnVK het volgende:
Daar moet ik dan maar op hopen...
Ben benieuwd of dat NASN volgende week nog Auburn-Tennessee in de planning houdt, ze hebben tenslotte allebei verloren en Arkansas-Texas en Wisconsin-Michigan zijn ook om die tijd. Ik kijk uit naar Georgia-Bama, maar 7 uur op een zondagochtend is wel erg vroeg...
Ik heb geen idee waarom, maar op een of andere manier zie ik Wisconsin het daar lastig krijgen. Denk wel dat ze winnen, maar een stuk minder makkelijk dan de ranking suggereert. Maar mocht ik hier nou helemaal mee mis zitten, dan ga ik mij verder bij SEC wedstrijden houden, daarvan denk ik wel wat verstand te hebben.quote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef Guard het volgende:
en Wisconsin - Michigan lijkt me een buitengewone mismatch
Rankings zijn subjectief, en vertrouw ik sowieso niet en daar baseer ik me dan ook niet op. Maar ik denk dat Michigan nog niet ver genoeg in het RR systeem om een goed team als Wisconsin aan te kunnen, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe goed of slecht de Wisconsin D is tegen een spread offense.quote:Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef MartijnVK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom, maar op een of andere manier zie ik Wisconsin het daar lastig krijgen. Denk wel dat ze winnen, maar een stuk minder makkelijk dan de ranking suggereert. Maar mocht ik hier nou helemaal mee mis zitten, dan ga ik mij verder bij SEC wedstrijden houden, daarvan denk ik wel wat verstand te hebben.
quote:ATHENS, Ga. -- For only the second time ever, the University of Georgia will wear black during a regular-season football game.
Georgia coach Mark Richt said in a news conference Sunday that, at the request of his seniors, the Bulldogs will wear black instead of the traditional red against Alabama in a matchup of top 10 teams (ESPN, 7:45 p.m. ET).
The Bulldogs wore black last November against Auburn, and again in the Sugar Bowl against Hawaii. Georgia won big in both games.
"I don't think you do it too much, but our fans really enjoyed it [and] our players certainly enjoyed it [last year]," Richt said. "I thought of the outstanding success as far as the fans buying into the request of the seniors [to wear black] and the fans just having a ball with it. I would think they would get excited about the blackout again."
Richt, who said his players made the request while flying back from a 27-10 win at Arizona State on Saturday, has asked fans to wear black as well to the game at Sanford Stadium.
Van die actie stond afgelopen maandag gewoon een foto in de DAG.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:42 schreef Guard het volgende:
<------- Ik ben maar begonnen met een Knowshon Moreno for Heisman campaign
quote:Ball State receiver Dante Love is expected to "live a normal and happy life" according to a statement released by the university, but he probably won't ever play football again.
Love suffered a cervical spine fracture and a spinal cord injury during the first quarter of Saturday's game against Indiana.
He was taken immediately to Bloomington Hospital, where he underwent a five-hour surgery. Ball State released a statement Sunday afternoon that Love was able to move his arms and legs.
"Everything went as the doctors thought, and even a little better," Ball State coach Brady Hoke said. "At this point, the biggest thing was just to relieve pressure and all that stuff on the spinal cord."
Love was injured when Indiana cornerback Chris Adkins hit Love helmet-to-helmet after Love made a short catch. Love fell to the ground, briefly unconscious, and lay motionless for 15 minutes. He felt numbness in his arms and legs as he was strapped to a backboard. He was taken off the field in a golf cart.
He has since been transferred to Methodist Hospital in Indianapolis for further evaluation. There was no timetable Monday on his rehabilitation. Hoke said Love was expected to be moved out of the critical care unit later Monday, according to The Associated Press.
Alabama zet de boel nog even op scherp voor zaterdagquote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef Guard het volgende:
Georgia gaat voor de blackout zaterdag:
[..]
De Noles waren weer eens ranked en dan komen de praatjes weer. Waarom ze ranked waren is mij een compleet raadsel. Blijkbaar zijn ruime overwinningen over Western Carolina en Chattanooga (jaja, DE alom gevreesde Chattanooga) tegenwoordig voldoende reden om in de Top 25 te staan.quote:Op zondag 21 september 2008 17:07 schreef Guard het volgende:
[..]
A win is a win... Wake 3 in a row against FSU, two of those at Doak, in which FSU scored a total of 3 points![]()
Wel geweldig dit, al die verhalen uit Tallahassee hoe de 'noles uitkeken naar het bezoek van de Deacons, second biggest game on their schedule, na Florida uiteraard, maar nog voor de Miami game.
Wake
En dan te bedenken dat de PAC-10 dit jaar echt niet zo sterk is. Cal verneukt het zoals elk jaar in hun 1e OOC-road game en de rest heeft ook al een loss aan de broekriem hangen. Een SEC-team met een loss rate ik higher dan USC met deze loss, ik heb overigens wel medelijden met Oregon, die worden volgende week keihard ingemaakt door USCquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:35 schreef MartijnVK het volgende:
Deze uitslag is voer voor het argument dat in college football het hele seizoen de playoffs zijn. Met een playoff systeem was dit voor USC een tegenvallertje geweest, de rest van het seizoen wel goed presteren is dan waarschijnlijk genoeg om bij de beste 4/8/16 te geraken. Nu heeft deze wedstrijd direct impact op hoe het seizoen er uit ziet. USC zijn hun pole position kwijt en moeten hopen dat teams als Oklahoma, Wisconsin en de nog ongeslagen SEC teams ook struikelen.
Hup bevers![]()
Prachtige uitspraak van die Alabama assistent, ik hoop dat ze een funeral-sfeertje achterlaten daar in Athens, Georgia.
Meestal niet maar kleine popo werd wakker dus ben ik er ook maar uit gegaan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef PirE het volgende:
edit: damn popo, ben jij altijd zo vroeg op?
Het was 2 yards hoorquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:01 schreef Playmaker het volgende:
Ach, kan Mighty Mouse Tebow niet een yd krijgen op 4th and 1? Ole Miss wint in de Swamp.Bye bye Gators!
![]()
![]()
![]()
Dit maakt mijn dag toch weer goed: een muisstille Swamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |