Boeckman was echt niet goed vandaag. Een aantal domme INT's. Deze game was alleen in de first quarter een echte wedstrijd. Jammer voor OSU, maar weer een blowout loss tijdens een belangrijke national televised game.quote:Op zondag 14 september 2008 04:09 schreef JZweeds het volgende:
Zonder Beanie is het veel minder.
Boeckman kan het niet, laat dan Pryor maar staan.
Zo'n bijnaam leent zich voor allerlei mooie punchlines, zoals op dit shirt:quote:Op zondag 14 september 2008 16:14 schreef DeeBee het volgende:
De beste bijnaam van vannacht vond ik toch wel de Gamecocks.
Ik moet ook niet vertrouwen op OSU in big gamesquote:Op zondag 14 september 2008 06:23 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Boeckman was echt niet goed vandaag. Een aantal domme INT's. Deze game was alleen in de first quarter een echte wedstrijd. Jammer voor OSU, maar weer een blowout loss tijdens een belangrijke national televised game.
Ik wilde deze week hier weg blijven. Niet alles in Ohio is zo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik moet ook niet vertrouwen op OSU in big games![]()
Net zoals het USC publiek op een gegeven moment deed?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:35 schreef Guard het volgende:
Vandaag de zogenaamde "big game" kunnen zien.
Pffft mag ik even roepen naar OSU: "Overrated"
College publiek wil nogal gauw "overrated" roepen, maar dit weekend vond ik het volkomen terechtquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Net zoals het USC publiek op een gegeven moment deed?
Gave venue is het, dat Coliseum. Jammer dat ik er afgelopen zomer niet in kon.
Altijd leuk om de Noles thuis te zien verliezen op national TV!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Guard het volgende:
we kunnen zo weer gaan genieten, deze week begint conference play voor de SEC (en ACC), mooie matchups: LSU @ Auburn, Florida @ Tennessee, Wake @ Florida State
Boeckman toch 0 for 1 vandaag. Troy heeft meer de bal, meer 1st downs, meer plays en meer yards.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:40 schreef JZweeds het volgende:
Pryor vandaag. Geen Boekman dus.
pfft Spartans, hoe kun je daar nu blij mee zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:49 schreef popolon het volgende:
Toch nog een team uit Michigan dat van Notre Dame kan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |