2007 BCS National Championshipquote:Op woensdag 3 september 2008 23:31 schreef JZweeds het volgende:
Heisman Winners: tOSU 7 UM: 3
Bowl Appearances: tOSU 39 UM: 38
All-Americans: tOSU 177 UM: 75
En sinds 1950: 29-26-2
Hier begint de game on 7 uur s' avonds lokale tijd dus ik denk dat dat in Nederland 2 uur s'nachts is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef Tazmaniac het volgende:
vannacht?? begint zometeen al hoor
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Hier begint de game on 7 uur s' avonds lokale tijd dus ik denk dat dat in Nederland 2 uur s'nachts is.
Dat was idd een aardige play.quote:
Het is te hopen voor de Buckeyes dat Beanie Wells volledig fit is volgende week anders word het een hele lange dag in Cali.quote:
Ohio geeft ze een fumble cadeau....quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Guard het volgende:
En weer een TD voor Ohio...
Ohio State moet snel iets zien te vinden, anders is het seizoen al voorbij voor ze in LA aankomen
Go Deacs!quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:38 schreef Playmaker het volgende:
Nou, hopelijk is de Wake Forrest - Ole Miss een net zo spannende game. En natuurlijk af en toe overschakelen naar de Fighting Irish game.
Het is al 7-0 Deacs en meteen een INT van de defense er achteraan.quote:
Ze moeten wel bij NBC, ze hebben nog een contract voor tig jaar voor de thuiswedstrijden van de Irishquote:Op zondag 7 september 2008 00:42 schreef Playmaker het volgende:
Wake-Ole Miss gaat down to the wire.![]()
We zaten net in de auto en op ESPN Radio kraken ze Notre Dame h-e-l-e-m-a-a-l af en op NBC proberen ze het op TV heel mooi te verdoezelen hoe slecht ND is. San Diego State verloor vorige week van 1-AA Cal Poly(!).![]()
edit: Ole Miss scoort een TD met 1:01 te spelen in de game. 28-27 Ole Miss. Wake nu de kans voor een last minute drive.![]()
Die FG was zelfs raak geweest vanaf 60 yards.quote:Op zondag 7 september 2008 01:05 schreef Guard het volgende:
Ik zit me hier op te vreten achter de laptop, terwijl ik tergend langzaam de progress van Wake op de laatste drive zit te kijken op ESPN scoreboard...
Gelukkig heeft Wake een goede kicker in Sam Swank
2-0, Wake is het vlaggeschip van de ACC, wat kan er toch veel veranderen in een paar jaar tijd
Goed dronken geworden?quote:Op zondag 7 september 2008 06:36 schreef Playmaker het volgende:
Verwachte nederlaag voor de Canes, maar ze speelden vooral de eerste helft niet onaardig. Maar tegen zo'n tegenstander mag je gewoon niet zo'n domme persoonlijke fouten maken. Die worden meteen afgestraft. Defense speelde lange tijd goed maar de offense bakte er weinig van.
Ik dacht dat ik dronken was toen ik de halftime score zag, 9-3 Gators.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |