Je hebt niet ingevuld waar je woont, dus nee ik kan dan niet langskomenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je gaat fietsen, kun je dan ook langs mij..... frietje met ofzo....
Waalwijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik dacht Loon op Zand. Maar je zit in de Kets?
Zie post hierboven....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt niet ingevuld waar je woont, dus nee ik kan dan niet langskomen. Ik wilde eigenlijk chickenwings halen
, maar ik denk dat ik dat niet meer ga doen. Al heb ik er nog steeds zin in
.
Iets subtieler dan wij waren, maar wel in de richting van...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:26 schreef -Hans- het volgende:
Michiel is geloof ik toch wel duidelijk over Kim Holland
Aha, is duidelijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waalwijk.
Om de hoek bij Piet. Dus je zat er niet veel naast
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Wat ben ik blij dat er beeld is bij de Freaknacht
Helaas veeeeeeelste ver fietsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zie post hierboven....
En Chicken Wings......![]()
Kim is gewoon zumquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Iets subtieler dan wij waren, maar wel in de richting van...
We hebben ook aandacht voor jou hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Aha, is duidelijk!
Woonexpress.
He gatverdamme wie is dat wijf?
Zit ik verdomme weer naar mannen-radio te luisteren.
Voor de winnaar van de tour de france zal het idd wel meevallenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dommelen is toch niet zo heel ver.....
Mwoah, ik klink zo zwoel als een pauw waarvan de nek wordt omgedraaid dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We hebben ook aandacht voor jou hoor.
Veel dichter bij. En ik denk dat we beter naar jou kunnen luisteren...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor de winnaar van de tour de france zal het idd wel meevallen.
Beide:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, ik klink zo zwoel als een pauw waarvan de nek wordt omgedraaid dus dat zal wel meevallen.
Als de knop: "Fotoboek" zou werken... Had ik geklikt....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, ik klink zo zwoel als een pauw waarvan de nek wordt omgedraaid dus dat zal wel meevallen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Beide: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je snapt hem / ze.
Ik heb wel honger.
Ik moet al 4 dagen boodschappen doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik nu ook.
* Litton-Lane gaat kijken of hij wel de juiste boodschappen heeft gedaan vandaag...
Nou, geen hartige dingen... Druiven, Nectarine`s en Appels.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:39 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane gaat kijken of hij wel de juiste boodschappen heeft gedaan vandaag...
Ontbijt.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet al 4 dagen boodschappen doen, heb echt totaal niets in huis
, vandaar dat ik nog steeds zit te twijfelen
. Ik heb nog 1 pizza die zou ik kunnen opwarmen, maar wat doe ik dan met het deel dat ik niet op kan
.
Viva es Spanja....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:47 schreef T3hTommay het volgende:
Hmmm, geen Gerard vannacht?
Des te meer tijd voor Plork zometeenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:53 schreef Marc63 het volgende:
Nog geen uur voorbij en we hebben al bijna de helft van de Freak11 gehad
Mjah is een optiequote:
Alleen Plork?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Des te meer tijd voor Plork zometeen
ff geen zin om "en de aannemers" te typen... Ik ben nl. lui.quote:
toch gedaan...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ff geen zin om "en de aannemers" te typen... Ik ben nl. lui.
kleine toevoeging: lui en inconsequentquote:
Ik was een keer op de chat... scheelde weinig of ik had nooit meer wat van mezelf gehoord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:58 schreef 3fmancilla het volgende:
NachtFrrrrreaks!!! Leuk dat jullie ook weer luisteren :-)
Ik zit ook op de chat giel.lichtsnel.nl ...
Ook dat is Sersjeequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
kleine toevoeging: lui en inconsequent
Verklaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was een keer op de chat... scheelde weinig of ik had nooit meer wat van mezelf gehoord.
Misschien dat ik er dan op het verkeerde moment was, maar het was niets anders dan een hoop geschreeuw en gescheld en een Sirolf die druk bezig was met bannen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Verklaar.
Ik heb er twee hele leuke privé gesprekken aan over gehouden... [ afbeelding ]
Ik ben gewoon prive gegaan met een leuke meid ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ik er dan op het verkeerde moment was, maar het was niets anders dan een hoop geschreeuw en gescheld en een Sirolf die druk bezig was met bannen.
Hmm... misschien toch maar eens checken dan. Hoe is de sfeer vandaag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben gewoon prive gegaan met een leuke meid die met haar zelf bezig was....![]()
Geen idee...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... misschien toch maar eens checken dan. Hoe is de sfeer vandaag?
Het liedje kan me ook wel gestolen worden. Maar ik denk stiekem dat Sandy het best ver kan schoppen. Zingen kan ze wel... (als je het mij vraagt)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:08 schreef Cee het volgende:
Waarom moet iedereen bij 3fm doen alsof dit een geweldig liedje is?
Een leuke stem inderdaad, maar de rest van 't liedje is echt troosteloos (ondanks de positieve boodschap).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het liedje kan me ook wel gestolen worden. Maar ik denk stiekem dat Sandy het best ver kan schoppen. Zingen kan ze wel... (als je het mij vraagt)
p.s. mooi beroep heb jeheb je toevallig gekeken op de site waar je komt als je drukt op R.A.W. hieronder....
Gaarne, opbouwende kritiek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Een leuke stem inderdaad, maar de rest van 't liedje is echt troosteloos (ondanks de positieve boodschap).
Dank je!
Heb even je link gecheckt, mooi portfolio!Alleen nog een beetje zwaktepunt is de typografie, zou ik wat meer variatie en meer passende lettertypes bij je ontwerpen kiezen. En minder schaduwtjes achter letters zetten. Maar da's opbouwende kritiek he!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:17 schreef Cee het volgende:
Wat doet die zanger van System of a Down daar?
Ik ga zo maar eens slapen. Accu van m'n laptop is toch al bijna leeg dus is een goed moment.Truste, allen!
Ik zit weer aan de spanning. De accu laad weer op. Dat kan ook...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:17 schreef Cee het volgende:
Wat doet die zanger van System of a Down daar?
Ik ga zo maar eens slapen. Accu van m'n laptop is toch al bijna leeg dus is een goed moment.Truste, allen!
Kijk eens op dafont.com, leuke, variërende, gratis fonts in alle soorten en maten die je kan gebruiken voor kleinschalige projecten (lees: niet-nationale/internationale, maar meer regio-gebonden) projecten!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaarne, opbouwende kritiek.
Ben pas een half jaar bezig met dit. Maar vind het echt leuk. Ook zeker als je je posters op A1 formaat in de je stad ziet hangen...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:07 schreef DaMook het volgende:
Is michiel nou hertog jan aan het drinken ??
Ik ken inderdaad Dafont.. (dat is toch de broer van DaMookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk eens op dafont.com, leuke, variërende, gratis fonts in alle soorten en maten die je kan gebruiken voor kleinschalige projecten (lees: niet-nationale/internationale, maar meer regio-gebonden) projecten!
Oh, sorry,quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:17 schreef Cee het volgende:
Truste, allen!
Kan ik me voorstellen, ik baal er van dat ze nooit bij mij in de buurt komen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik baal nu NOG meer dat ik er gisteren te laat achter kwam dat ze in de buurt optraden.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik baal er van dat ze nooit bij mij in de buurt komen...
quote:augustus 2008
zaterdag 02 | Feesttent Terlinden | Terlinden (L)
dinsdag 05 | Cafe 't Menneke | Boekel (NB)
woensdag 13 | Cafe de Naober | Ruurlo (GLD)
donderdag 14 | Feesttent Varsseveld | Varsseveld (GLD)
dinsdag 26 | Kermis bij Cafe Nol | Waarland (NH)
vrijdag 29 | Stoppelhaene Raalte | Raalte (OV)
zaterdag 30 | Cafe d'aole kroeg | Schoonebeek (DR)
zondag 31 | Melbuulndagen Borne | Borne (OV)
september 2008
vrijdag 05 | Feesttent Cafe Sjaen | Neer (L)
zondag 07 | Kermis Stegeman | Laren (GLD)
dinsdag 09 | Cafe de Kletskop | Lichtenvoorde (GLD)
zondag 14 | Parelpop | Losser (OV)
zaterdag 20 | MA-Run | Venlo (L)
donderdag 25 | Studentenvereniging USRA | Dronten (FL) | besloten feest
zaterdag 27 | Feesttent Pleinpop | Heeten (OV)
oktober 2008
zaterdag 04 | Jubileumfeest CV Kwaoje Keie | Megen (NB)
zaterdag 11 | Schuurfeest | (GLD)
zaterdag 18 | Motorclub De Zwervers | Kampen (OV) | besloten feest
zaterdag 25 | Besloten Feest | Reeuwijk (ZH) | besloten feest
vrijdag 31 | Feesttent Brommerbal Lonneker | Lonneker (OV)
november 2008
zaterdag 01 | Cafe Stappers | Lochem (GLD)
zaterdag 08 | Cafe 't Oude Brouwhuis | Liessel (NB)
zaterdag 15 | Witkamp Party Rock Night | Laren (GLD)
zaterdag 22 | De Radstake | Heelweg (GLD)
december 2008
zaterdag 13 | Cafe woetsjtok | Brunssum (L)
donderdag 25 | Cafe Grand Canyon | Eibergen (GLD)
februari 2009
zaterdag 21 | Carnaval Meterik | Meterik (L)
mei 2009
zaterdag 02 | Berkellandfestival | Borculo (GLD)
zondag 17 | Besloten feest | De Hoef (U) | besloten feest
donderdag 21 | Schuurfeest | Tollebeek (FL)
juni 2009
zondag 07 | Feesttent Lonneker | Lonneker (OV)
zaterdag 13 | Reurpop | Ruurlo (GLD)
Het dichtstbijzijnd is waarschijnlijk Waarland (want NH), maar waar dat moge zijn... Ik zal eens een balletje opgooien bij de lokale kroegenquote:
Ik had enige tijd geleden bijna hetzelfde, maar dan met Infadels. Gelukkig was ik daar nog wel van tevoren achter gekomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik baal nu NOG meer dat ik er gisteren te laat achter kwam dat ze in de buurt optraden.
Je ziet ook geen kans voorbij gaan om je smiley-box te openenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Panty knuffelen is wat anders dan [ afbeelding ]
Daar worden ze op gescreendquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:53 schreef Sersjee het volgende:
Zijn er wel eens bellers die niet dronken, stoned of lichtelijk *koekkoek* zijn?
Vraag 't haar op de lichtsnel chat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:12 schreef Marc63 het volgende:
Nou werd aan Kim Holland gevraagd hoe je haar of een van haar collega's in het dagelijks leven tegen kunt komen. Het antwoord op die vraag hoefde ik niet te weten. Ik vraag me nu af hoe je Ancilla in het dagelijks leven tegen kunt komen. Al was het alleen maar om er achter te komen of ze slimmer is dan ze in de Freaknacht laat merken.
Beauty & Brains
Ik lig nu op bed tv te kijken en mobiel te internetten. Op mn mobiel kan ik niet fatsoenlijk op irc chatten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vraag 't haar op de lichtsnel chat?
quote:
Heeey! Klaar voor een nachtje freaken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:27 schreef antiroos het volgende:
goeoeoeoeoeoeoeoeiemorgen!
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen! Jij gaat er zo te zien helemaal tegenaan straks! (maar eerst nog een programma maken)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:27 schreef antiroos het volgende:
goeoeoeoeoeoeoeoeiemorgen!
Dat kreeg ik gisteren nog net meequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:36 schreef Sersjee het volgende:
BOOM-SHAKALAKALAKA!
Zet 't maar alvast in je agenda, dan kunnen we d'r er volgende jaar aan herinneren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:44 schreef Marc63 het volgende:
Antiroos, mag ik op je volgende verjaardag komen?
Nachtegiel komt op uitzendinggemist, dus het bewijs blijft bewaard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zet 't maar alvast in je agenda, dan kunnen we d'r er volgende jaar aan herinneren.
Weltrusten.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
"I kissed a girl and I kiked it!"
"Us girls we are so magical, soft skin, redlips, so kissable"
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
"I kissed a girl and I kiked it!"
"Us girls we are so magical, soft skin, redlips, so kissable"
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:48 schreef on_air het volgende:
Hoe roze kun je je kleden voor op de boot vanmiddag?
Zoveel keus. Of laat ik dat aan de homos over.
Op den boot.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Je gaat je er helemaal in storten, het roze gebeuren
Mwah, op deze dag kan niets té roze zijn, lijkt mequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Op den boot.
Heb wel veel roze kledingGetuige mijn AV optreden... wat daar ws. iets te overdone was
.
Maar goed...
Het is zo leuk! Bootjes, muziek. En ik mag in het roze. Alleen ik twijfel over de hoeveelheid roze.
Dan heb je vandaag geen andere keuze neequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:56 schreef on_air het volgende:
Ik woon in een pand waar ik;
1. de enige vrouw ben
2. de enige hetero ben
Ik huur van mijn broer en zijn vriend, die wonen beneden me.
Eén van de leukste dagen. Echt feest. Langs de kant, op de boten, de losse feesten her en der door de stad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh...
Mss dat ik volgend jaar ook wel naar de Gay Pride ga... klinkt toch wel erg gezellig!
Net zo ruk als I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
Dat gelalalala peace love en een ijsje is een beetje tja.
Maar om dat liedje kon ik nog lachen en dit is gewoon ruk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Net zo ruk als I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.
Bloemen in je haar ... dan ben je hippie.... niet punkrock.
Eigenlijk ben ik daar ook niet zo van. Je zult mij ook nooit in een gaybar tegenkomen. Maar zo'n feest.. waarom niet? Roze maandag op de Tilburgse kermis is ook altijd één groot feest en verloopt altijd heel gemoedelijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga niet naar de Gaypride... ik vind dat te koop lopen met mijn homoseksualiteit maar niks.
Er zijn 2 clips. Link naar beide clips vind je op de officiele site.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:33 schreef Cee het volgende:
Wie heeft er de nieuwe (onofficële) video van Coldplay al gezien voor Viva la Vida? Of loop ik nu achter?
Ik vind 'm goed! Lekker door Madurodam lopen enzo.
Die is uberquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:36 schreef Cee het volgende:
Oh ja, Bastiaan van Schaijk, wandelende plunjezak met plofkop die beweert fashionable te zijn.
Ben de afgelopen jaren meestal wel heen gegaan, altijd beregezellig! Vind het ook eigenlijk best wel jammer da'k vandaag teveel andere dingen te doen heb.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Eén van de leukste dagen. Echt feest. Langs de kant, op de boten, de losse feesten her en der door de stad.
Gabriella Kill mequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:05 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Weet iemand toevallig of bij bij That's Live ook mee kan kijken met een webcamstream?
Edit: Oh ja, is waar ook, is al eerder deze week opgenomen
Dus het is eigenlijk gewoon carnaval. Eens afwachten of daarvoor net zoveel aandacht is als voor geejprajt vandaag. Maar nee, dat is ongetwijfeld te ver rijden voor het hele mediacircus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Eén van de leukste dagen. Echt feest. Langs de kant, op de boten, de losse feesten her en der door de stad.
Heel veel fouter kon het nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148446/Sja+la+la/
niet gelukt dit jaar bij mij. Vorig jaar wel even langs geweest met de oudste zoon. Hij vond het een erg leuk roze feestjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Je zoon is hoe oudquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet gelukt dit jaar bij mij. Vorig jaar wel even langs geweest met de oudste zoon. Hij vond het een erg leuk roze feestjeEn sinds het afgelopen EK kent hij ook oranje feestjes, en rode, dus alle feestjes moeten nu een kleur hebben bij hem
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148446/Sja+la+la/
Ze moet nu alleen uitkijken dat ze niet doordraaft en voortijdig moet stoppen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, 16 jaar? Ze komt ook wel volwassen over tijdens de interviews.
Het is opmerkelijk hoevaak MJ de laaste tijd wordt gedraait, is MJ de komkommer opvulling geworden deze zomerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
2x MJ in een uur.
En Ekdom is nog wel op vakantie
Mr Jummie voelt zich bedrogen nadat Tjibbe is vreemdgegaan met Kim Hollandquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Gezelligheid in de studio. Mr. Jummy wil ook nog eens Tjibbe niet aan kijken
[ afbeelding ]
Wordt hij binnenkort geen 50? Daardoor is ie waarschijnlijk dan weer in het nieuws en denkt de muziekredactie er vaker aan om een plaat van hem op de playlist te zetten. Dat het vorige uur 2x Michael Jackson te horen was, lijkt me gewoon een fout.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk hoevaak MJ de laaste tijd wordt gedraait, is MJ de komkommer opvulling geworden deze zomer
29 augustus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wordt hij binnenkort geen 50? Daardoor is ie waarschijnlijk dan weer in het nieuws en denkt de muziekredactie er vaker aan om een plaat van hem op de playlist te zetten. Dat het vorige uur 2x Michael Jackson te horen was, lijkt me gewoon een fout.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mr Jummie voelt zich bedrogen nadat Tjibbe is vreemdgegaan met Kim Holland
Iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze moet nu alleen uitkijken dat ze niet doordraaft en voortijdig moet stoppen.
Oh, nog meer dan genoeg hoor. Kom maar halenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
He broekie , hoe zit jij nog in de ijsjes , hier zijn ze op
Vond nog een verstopte verdwaald perenijsjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, nog meer dan genoeg hoor. Kom maar halen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer ben je wezen kijken dan
SSSTTT!!! 'k heb hem nog steeds niet gezienquote:
de bios thuis jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Man lief ook mee ? , opgepikt vanuit je werk en gelijk naar de bios
Mwoa, als ik de onscherpe niet mee reken, dan zullen het er een stuk of 12 zijn...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoeveel fotos heb je nu genomen van haar boebies
Gelijk weer gedumpt zo te zien, zit weer op de hoek van de tafelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
SSSTTT!!! 'k heb hem nog steeds niet gezien
Domien was trouwens lollig aan het down met z'n Mr. Jummy.
Deel je die niet met onsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Mwoa, als ik de onscherpe niet mee reken, dan zullen het er een stuk of 12 zijn...
Straks wordt Coco nog jaloers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
SSSTTT!!! 'k heb hem nog steeds niet gezien
Domien was trouwens lollig aan het down met z'n Mr. Jummy.
quote:
Valt me nog tegenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Mwoa, als ik de onscherpe niet mee reken, dan zullen het er een stuk of 12 zijn...
Je solliciteert voor een baan bij BREIN? ;-).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoiets doe je niet bij een Pixar film, die bezoek je in de bios of schaf je (legaal dus) aan om thuis te kunnen kijken!
Daarvoor zijn we te schijnheilig , Pixar en Disneys mogen niet, al het andere welquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je solliciteert voor een baan bij BREIN? ;-).
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je solliciteert voor een baan bij BREIN? ;-).
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we te schijnheilig , Pixar en Disneys mogen niet, al het andere wel
Come to me werd vlak voor SR 2006 uitgebracht, dus wel logisch dat het een Kerst/Glazen Huis-plaat is. I See a Different You kwam een half jaartje later uit en dus in de zomer. Dat vind ik dan wel weer een BBQ-plaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:Koop
Ik blijf bij deze plaat toch een Kerst / Glazen Huis gevoel houden. Kan er niets aan doen...
Toch blijft m'n "Collega DJ" Arno volhouden dat het een BBQ Plaat is.
Als je dat album in de lente kapot hebt gedraaid, zijn het vast lente-platenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze staan wel allebei op het album Koop - Koop Island Release Year 2006
Middenin de zomer met al die apparatuur die het Nederlandse leger zelf daar nodig heeft, zullen ze er vast wel op hebben gevonden. Hoewel het me onmogelijk lijkt om elk korreltje zand uit je apparatuur te houden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zij heeft ook kut weer, een zandstorm, funest voor al je electronica
Oftewel, 't is een all-rounder, geschikt voor het gehele jaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je dat album in de lente kapot hebt gedraaid, zijn het vast lente-platen
Gerard zei volgens mij al eens dat Come to Me een dennenaaldenplaat was, maar hij gaf toe toen hij em in de zomer hoorde dat het ook wel een rosé-plaat was.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oftewel, 't is een all-rounder, geschikt voor het gehele jaar
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoiets doe je niet bij een Pixar film, die bezoek je in de bios of schaf je (legaal dus) aan om thuis te kunnen kijken!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:15 schreef Sersjee het volgende:
Net ff Plork en de Aannemers gekeken, zeek zowat weer in m'n broek van het lachen
Het laatste nummer (cover van The Automatic - Monster) ook nog gezien? Daar lopen Michiel, Ancilla en Roos zelfs in polonaise over de gang!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:15 schreef Sersjee het volgende:
Net ff Plork en de Aannemers gekeken, zeek zowat weer in m'n broek van het lachen
Tis je vergevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb wel n reden om thuis te kijken, met mn dove oor hoor ik geen zak van de film als iemand naast me gaat zitten kraken met een sjipszakje, en daarbij kan je gewoon thuis wel lekker rokend kijken, en daarbij nogn keer, voor dat die film eindelijk op Blu-ray te krijgen is zijn we ook alweer flink wat maanden verder
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het laatste nummer (cover van The Automatic - Monster) ook nog gezien? Daar lopen Michiel, Ancilla en Roos zelfs in polonaise over de gang!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het laatste nummer (cover van The Automatic - Monster Badeend) ook nog gezien? Daar lopen Michiel, Ancilla en Roos zelfs in polonaise over de gang!
Zijn daar ergens beelden van?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het laatste nummer (cover van The Automatic - Monster) ook nog gezien? Daar lopen Michiel, Ancilla en Roos zelfs in polonaise over de gang!
De hele uitzending staat op Uitzending Gemist (even zoeken op 'nachtegiel').quote:
Laat Roel en Cossmick dat maar niet horen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
Mên, wat leuk, roze zaterdag. Helemaal top.
Gevondenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De hele uitzending staat op Uitzending Gemist (even zoeken op 'nachtegiel').
The Automatic - Badeend zit vlak voor 4 uur (dus het einde van de uitzending).
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Bij, bijvoorbeeld, het Cobra Museum, met Gewoon Anders, stoor ik me er ook aan hoe homosensualiteit opeens in een "ander" daglicht gezet wordt. Ik vind het storend dat door op ene bepaalde manier er zoveel aandacht aan te besteden, je het juist niet normaal maakt, houdt. Terwijl het de normaalste zaak van de wereld is. Bij de Gaypride had ik dat in principe ook... vreemde manier van laten blijken dat het mensen zijn, niets meer en niets minder, door in jurken, strings en lederentuigjes op een boot te gaan dansen. Maar als je er dan tussen zit, of aan de kant staat en ziet wat een gezelligheid het is... Idd, net wat Roel zegt, een soort carnaval. Alleen met een boodschap. De boten waar opstaat: Hoe kan liefde nou een zonde zijn. Daar gaat het mij om. En de sfeer, de aankleding, de mensen... alles. Het is echt een leuk samen zijn, feest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga niet naar de Gaypride... ik vind dat te koop lopen met mijn homoseksualiteit maar niks.
ROZEquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat Roel en Cossmick dat maar niet horen.
Compleet droog gehouden ?
Die "Nederlandse" clip is tof!quote:
Prima reactie toch, heb zelf ook de instelling doe maar normaal doe je al gek genoeg. Iedereen zijn eigen leven, maar benadruk dat leven dan niet tengunste van anderen.quote:
Ze zouden weer samen de studio in gaan, maar toen werd Gwen weer zwanger. Volgens mij zijn de andere leden wel gewoon de studio ingegaan en zou Gwen volgen als ze uitgezwangerd was. Maar geen idee hoe oud dat nieuws inmiddels al is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lange tijd niets meer gehoord van No Doubt, bestaan ze uberhaubt nog na de solo carriere.
Als het goed is gaan ze weer wat opnemen, maar Gwen is weer behoorlijk zwanger, dus daar zal het wel een beetje het wachten op zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lange tijd niets meer gehoord van No Doubt, bestaan ze uberhaubt nog na de solo carriere.
Heb em op mn hyves staan. Vond vandaag een nieuwe video (Plork en de Aannemers natuurlijk) om erop te zetten en normaal gesproken haal ik dan de vorige eraf, maar in dit geval staan ze er allebeiquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
kvin dit liedje + clip echt hardstikke leuk!!!
Leuk, had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Je moet er maar opkomenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
*kijkt naar hyves*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb em op mn hyves staan. Vond vandaag een nieuwe video (Plork en de Aannemers natuurlijk) om erop te zetten en normaal gesproken haal ik dan de vorige eraf, maar in dit geval staan ze er allebei
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb em op mn hyves staan. Vond vandaag een nieuwe video (Plork en de Aannemers natuurlijk) om erop te zetten en normaal gesproken haal ik dan de vorige eraf, maar in dit geval staan ze er allebei
De amerikaanse drempel ligt wat lager dan de onzequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik wou m ook op mn hyves zetten maar wist niet zeker of dat wel kon door die leeftijd-geneuzel
*gaat meteen doen*
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*kijkt naar hyves*
Oke, nu wordt het eng...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De amerikaanse drempel ligt wat lager veul hoger dan de onze, gewoon doen dus.
Long time no seequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:53 schreef Noortje. het volgende:
Hayz, ik ben er weer. Want Pigeon Detectives zijn toll
Kan nog..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo blij is dat dit niet de megahit is geworden
Die's heul best zelfs!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Huidige Megahit is trouwens ook niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |