quote:
Valt me nog tegenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Mwoa, als ik de onscherpe niet mee reken, dan zullen het er een stuk of 12 zijn...
Je solliciteert voor een baan bij BREIN? ;-).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoiets doe je niet bij een Pixar film, die bezoek je in de bios of schaf je (legaal dus) aan om thuis te kunnen kijken!
Daarvoor zijn we te schijnheilig , Pixar en Disneys mogen niet, al het andere welquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je solliciteert voor een baan bij BREIN? ;-).
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je solliciteert voor een baan bij BREIN? ;-).
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we te schijnheilig , Pixar en Disneys mogen niet, al het andere wel
Come to me werd vlak voor SR 2006 uitgebracht, dus wel logisch dat het een Kerst/Glazen Huis-plaat is. I See a Different You kwam een half jaartje later uit en dus in de zomer. Dat vind ik dan wel weer een BBQ-plaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:Koop
Ik blijf bij deze plaat toch een Kerst / Glazen Huis gevoel houden. Kan er niets aan doen...
Toch blijft m'n "Collega DJ" Arno volhouden dat het een BBQ Plaat is.
Als je dat album in de lente kapot hebt gedraaid, zijn het vast lente-platenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze staan wel allebei op het album Koop - Koop Island Release Year 2006
Middenin de zomer met al die apparatuur die het Nederlandse leger zelf daar nodig heeft, zullen ze er vast wel op hebben gevonden. Hoewel het me onmogelijk lijkt om elk korreltje zand uit je apparatuur te houden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zij heeft ook kut weer, een zandstorm, funest voor al je electronica
Oftewel, 't is een all-rounder, geschikt voor het gehele jaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je dat album in de lente kapot hebt gedraaid, zijn het vast lente-platen
Gerard zei volgens mij al eens dat Come to Me een dennenaaldenplaat was, maar hij gaf toe toen hij em in de zomer hoorde dat het ook wel een rosé-plaat was.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oftewel, 't is een all-rounder, geschikt voor het gehele jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |