Je hebt niet ingevuld waar je woont, dus nee ik kan dan niet langskomenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je gaat fietsen, kun je dan ook langs mij..... frietje met ofzo....
Waalwijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik dacht Loon op Zand. Maar je zit in de Kets?
Zie post hierboven....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt niet ingevuld waar je woont, dus nee ik kan dan niet langskomen. Ik wilde eigenlijk chickenwings halen
, maar ik denk dat ik dat niet meer ga doen. Al heb ik er nog steeds zin in
.
Iets subtieler dan wij waren, maar wel in de richting van...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:26 schreef -Hans- het volgende:
Michiel is geloof ik toch wel duidelijk over Kim Holland
Aha, is duidelijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waalwijk.
Om de hoek bij Piet. Dus je zat er niet veel naast
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Wat ben ik blij dat er beeld is bij de Freaknacht
Helaas veeeeeeelste ver fietsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zie post hierboven....
En Chicken Wings......![]()
Kim is gewoon zumquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Iets subtieler dan wij waren, maar wel in de richting van...
We hebben ook aandacht voor jou hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Aha, is duidelijk!
Woonexpress.
He gatverdamme wie is dat wijf?
Zit ik verdomme weer naar mannen-radio te luisteren.
Voor de winnaar van de tour de france zal het idd wel meevallenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dommelen is toch niet zo heel ver.....
Mwoah, ik klink zo zwoel als een pauw waarvan de nek wordt omgedraaid dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We hebben ook aandacht voor jou hoor.
Veel dichter bij. En ik denk dat we beter naar jou kunnen luisteren...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor de winnaar van de tour de france zal het idd wel meevallen.
Beide:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, ik klink zo zwoel als een pauw waarvan de nek wordt omgedraaid dus dat zal wel meevallen.
Als de knop: "Fotoboek" zou werken... Had ik geklikt....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, ik klink zo zwoel als een pauw waarvan de nek wordt omgedraaid dus dat zal wel meevallen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Beide: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je snapt hem / ze.
Ik heb wel honger.
Ik moet al 4 dagen boodschappen doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik nu ook.
* Litton-Lane gaat kijken of hij wel de juiste boodschappen heeft gedaan vandaag...
Nou, geen hartige dingen... Druiven, Nectarine`s en Appels.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:39 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane gaat kijken of hij wel de juiste boodschappen heeft gedaan vandaag...
Ontbijt.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet al 4 dagen boodschappen doen, heb echt totaal niets in huis
, vandaar dat ik nog steeds zit te twijfelen
. Ik heb nog 1 pizza die zou ik kunnen opwarmen, maar wat doe ik dan met het deel dat ik niet op kan
.
Viva es Spanja....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:47 schreef T3hTommay het volgende:
Hmmm, geen Gerard vannacht?
Des te meer tijd voor Plork zometeenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:53 schreef Marc63 het volgende:
Nog geen uur voorbij en we hebben al bijna de helft van de Freak11 gehad
Mjah is een optiequote:
Alleen Plork?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Des te meer tijd voor Plork zometeen
ff geen zin om "en de aannemers" te typen... Ik ben nl. lui.quote:
toch gedaan...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ff geen zin om "en de aannemers" te typen... Ik ben nl. lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |