Ze zouden weer samen de studio in gaan, maar toen werd Gwen weer zwanger. Volgens mij zijn de andere leden wel gewoon de studio ingegaan en zou Gwen volgen als ze uitgezwangerd was. Maar geen idee hoe oud dat nieuws inmiddels al is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lange tijd niets meer gehoord van No Doubt, bestaan ze uberhaubt nog na de solo carriere.
Als het goed is gaan ze weer wat opnemen, maar Gwen is weer behoorlijk zwanger, dus daar zal het wel een beetje het wachten op zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lange tijd niets meer gehoord van No Doubt, bestaan ze uberhaubt nog na de solo carriere.
Heb em op mn hyves staan. Vond vandaag een nieuwe video (Plork en de Aannemers natuurlijk) om erop te zetten en normaal gesproken haal ik dan de vorige eraf, maar in dit geval staan ze er allebeiquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
kvin dit liedje + clip echt hardstikke leuk!!!
Leuk, had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Je moet er maar opkomenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
*kijkt naar hyves*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb em op mn hyves staan. Vond vandaag een nieuwe video (Plork en de Aannemers natuurlijk) om erop te zetten en normaal gesproken haal ik dan de vorige eraf, maar in dit geval staan ze er allebei
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb em op mn hyves staan. Vond vandaag een nieuwe video (Plork en de Aannemers natuurlijk) om erop te zetten en normaal gesproken haal ik dan de vorige eraf, maar in dit geval staan ze er allebei
De amerikaanse drempel ligt wat lager dan de onzequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik wou m ook op mn hyves zetten maar wist niet zeker of dat wel kon door die leeftijd-geneuzel
*gaat meteen doen*
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*kijkt naar hyves*
Oke, nu wordt het eng...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De amerikaanse drempel ligt wat lager veul hoger dan de onze, gewoon doen dus.
Long time no seequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:53 schreef Noortje. het volgende:
Hayz, ik ben er weer. Want Pigeon Detectives zijn toll
Kan nog..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo blij is dat dit niet de megahit is geworden
Die's heul best zelfs!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Huidige Megahit is trouwens ook niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |