Je ziet ook geen kans voorbij gaan om je smiley-box te openenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Panty knuffelen is wat anders dan [ afbeelding ]
Daar worden ze op gescreendquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:53 schreef Sersjee het volgende:
Zijn er wel eens bellers die niet dronken, stoned of lichtelijk *koekkoek* zijn?
Vraag 't haar op de lichtsnel chat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:12 schreef Marc63 het volgende:
Nou werd aan Kim Holland gevraagd hoe je haar of een van haar collega's in het dagelijks leven tegen kunt komen. Het antwoord op die vraag hoefde ik niet te weten. Ik vraag me nu af hoe je Ancilla in het dagelijks leven tegen kunt komen. Al was het alleen maar om er achter te komen of ze slimmer is dan ze in de Freaknacht laat merken.
Beauty & Brains
Ik lig nu op bed tv te kijken en mobiel te internetten. Op mn mobiel kan ik niet fatsoenlijk op irc chatten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vraag 't haar op de lichtsnel chat?
quote:
Heeey! Klaar voor een nachtje freaken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:27 schreef antiroos het volgende:
goeoeoeoeoeoeoeoeiemorgen!
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen! Jij gaat er zo te zien helemaal tegenaan straks! (maar eerst nog een programma maken)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:27 schreef antiroos het volgende:
goeoeoeoeoeoeoeoeiemorgen!
Dat kreeg ik gisteren nog net meequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:36 schreef Sersjee het volgende:
BOOM-SHAKALAKALAKA!
Zet 't maar alvast in je agenda, dan kunnen we d'r er volgende jaar aan herinneren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:44 schreef Marc63 het volgende:
Antiroos, mag ik op je volgende verjaardag komen?
Nachtegiel komt op uitzendinggemist, dus het bewijs blijft bewaard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zet 't maar alvast in je agenda, dan kunnen we d'r er volgende jaar aan herinneren.
Weltrusten.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
"I kissed a girl and I kiked it!"
"Us girls we are so magical, soft skin, redlips, so kissable"
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
"I kissed a girl and I kiked it!"
"Us girls we are so magical, soft skin, redlips, so kissable"
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:48 schreef on_air het volgende:
Hoe roze kun je je kleden voor op de boot vanmiddag?
Zoveel keus. Of laat ik dat aan de homos over.
Op den boot.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Je gaat je er helemaal in storten, het roze gebeuren
Mwah, op deze dag kan niets té roze zijn, lijkt mequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Op den boot.
Heb wel veel roze kledingGetuige mijn AV optreden... wat daar ws. iets te overdone was
.
Maar goed...
Het is zo leuk! Bootjes, muziek. En ik mag in het roze. Alleen ik twijfel over de hoeveelheid roze.
Dan heb je vandaag geen andere keuze neequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:56 schreef on_air het volgende:
Ik woon in een pand waar ik;
1. de enige vrouw ben
2. de enige hetero ben
Ik huur van mijn broer en zijn vriend, die wonen beneden me.
Eén van de leukste dagen. Echt feest. Langs de kant, op de boten, de losse feesten her en der door de stad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh...
Mss dat ik volgend jaar ook wel naar de Gay Pride ga... klinkt toch wel erg gezellig!
Net zo ruk als I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
Dat gelalalala peace love en een ijsje is een beetje tja.
Maar om dat liedje kon ik nog lachen en dit is gewoon ruk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Net zo ruk als I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.
Bloemen in je haar ... dan ben je hippie.... niet punkrock.
Eigenlijk ben ik daar ook niet zo van. Je zult mij ook nooit in een gaybar tegenkomen. Maar zo'n feest.. waarom niet? Roze maandag op de Tilburgse kermis is ook altijd één groot feest en verloopt altijd heel gemoedelijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga niet naar de Gaypride... ik vind dat te koop lopen met mijn homoseksualiteit maar niks.
Er zijn 2 clips. Link naar beide clips vind je op de officiele site.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:33 schreef Cee het volgende:
Wie heeft er de nieuwe (onofficële) video van Coldplay al gezien voor Viva la Vida? Of loop ik nu achter?
Ik vind 'm goed! Lekker door Madurodam lopen enzo.
Die is uberquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:36 schreef Cee het volgende:
Oh ja, Bastiaan van Schaijk, wandelende plunjezak met plofkop die beweert fashionable te zijn.
Ben de afgelopen jaren meestal wel heen gegaan, altijd beregezellig! Vind het ook eigenlijk best wel jammer da'k vandaag teveel andere dingen te doen heb.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Eén van de leukste dagen. Echt feest. Langs de kant, op de boten, de losse feesten her en der door de stad.
Gabriella Kill mequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:05 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Weet iemand toevallig of bij bij That's Live ook mee kan kijken met een webcamstream?
Edit: Oh ja, is waar ook, is al eerder deze week opgenomen
Dus het is eigenlijk gewoon carnaval. Eens afwachten of daarvoor net zoveel aandacht is als voor geejprajt vandaag. Maar nee, dat is ongetwijfeld te ver rijden voor het hele mediacircus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Eén van de leukste dagen. Echt feest. Langs de kant, op de boten, de losse feesten her en der door de stad.
Heel veel fouter kon het nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148446/Sja+la+la/
niet gelukt dit jaar bij mij. Vorig jaar wel even langs geweest met de oudste zoon. Hij vond het een erg leuk roze feestjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Je zoon is hoe oudquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet gelukt dit jaar bij mij. Vorig jaar wel even langs geweest met de oudste zoon. Hij vond het een erg leuk roze feestjeEn sinds het afgelopen EK kent hij ook oranje feestjes, en rode, dus alle feestjes moeten nu een kleur hebben bij hem
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148446/Sja+la+la/
Ze moet nu alleen uitkijken dat ze niet doordraaft en voortijdig moet stoppen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, 16 jaar? Ze komt ook wel volwassen over tijdens de interviews.
Het is opmerkelijk hoevaak MJ de laaste tijd wordt gedraait, is MJ de komkommer opvulling geworden deze zomerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
2x MJ in een uur.
En Ekdom is nog wel op vakantie
Mr Jummie voelt zich bedrogen nadat Tjibbe is vreemdgegaan met Kim Hollandquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Gezelligheid in de studio. Mr. Jummy wil ook nog eens Tjibbe niet aan kijken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |