kleine toevoeging: lui en inconsequentquote:
Ik was een keer op de chat... scheelde weinig of ik had nooit meer wat van mezelf gehoord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:58 schreef 3fmancilla het volgende:
NachtFrrrrreaks!!! Leuk dat jullie ook weer luisteren :-)
Ik zit ook op de chat giel.lichtsnel.nl ...
Ook dat is Sersjeequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
kleine toevoeging: lui en inconsequent
Verklaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was een keer op de chat... scheelde weinig of ik had nooit meer wat van mezelf gehoord.
Misschien dat ik er dan op het verkeerde moment was, maar het was niets anders dan een hoop geschreeuw en gescheld en een Sirolf die druk bezig was met bannen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Verklaar.
Ik heb er twee hele leuke privé gesprekken aan over gehouden... [ afbeelding ]
Ik ben gewoon prive gegaan met een leuke meid ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ik er dan op het verkeerde moment was, maar het was niets anders dan een hoop geschreeuw en gescheld en een Sirolf die druk bezig was met bannen.
Hmm... misschien toch maar eens checken dan. Hoe is de sfeer vandaag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben gewoon prive gegaan met een leuke meid die met haar zelf bezig was....![]()
Geen idee...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... misschien toch maar eens checken dan. Hoe is de sfeer vandaag?
Het liedje kan me ook wel gestolen worden. Maar ik denk stiekem dat Sandy het best ver kan schoppen. Zingen kan ze wel... (als je het mij vraagt)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:08 schreef Cee het volgende:
Waarom moet iedereen bij 3fm doen alsof dit een geweldig liedje is?
Een leuke stem inderdaad, maar de rest van 't liedje is echt troosteloos (ondanks de positieve boodschap).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het liedje kan me ook wel gestolen worden. Maar ik denk stiekem dat Sandy het best ver kan schoppen. Zingen kan ze wel... (als je het mij vraagt)
p.s. mooi beroep heb jeheb je toevallig gekeken op de site waar je komt als je drukt op R.A.W. hieronder....
Gaarne, opbouwende kritiek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Een leuke stem inderdaad, maar de rest van 't liedje is echt troosteloos (ondanks de positieve boodschap).
Dank je!
Heb even je link gecheckt, mooi portfolio!Alleen nog een beetje zwaktepunt is de typografie, zou ik wat meer variatie en meer passende lettertypes bij je ontwerpen kiezen. En minder schaduwtjes achter letters zetten. Maar da's opbouwende kritiek he!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:17 schreef Cee het volgende:
Wat doet die zanger van System of a Down daar?
Ik ga zo maar eens slapen. Accu van m'n laptop is toch al bijna leeg dus is een goed moment.Truste, allen!
Ik zit weer aan de spanning. De accu laad weer op. Dat kan ook...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:17 schreef Cee het volgende:
Wat doet die zanger van System of a Down daar?
Ik ga zo maar eens slapen. Accu van m'n laptop is toch al bijna leeg dus is een goed moment.Truste, allen!
Kijk eens op dafont.com, leuke, variërende, gratis fonts in alle soorten en maten die je kan gebruiken voor kleinschalige projecten (lees: niet-nationale/internationale, maar meer regio-gebonden) projecten!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaarne, opbouwende kritiek.
Ben pas een half jaar bezig met dit. Maar vind het echt leuk. Ook zeker als je je posters op A1 formaat in de je stad ziet hangen...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:07 schreef DaMook het volgende:
Is michiel nou hertog jan aan het drinken ??
Ik ken inderdaad Dafont.. (dat is toch de broer van DaMookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk eens op dafont.com, leuke, variërende, gratis fonts in alle soorten en maten die je kan gebruiken voor kleinschalige projecten (lees: niet-nationale/internationale, maar meer regio-gebonden) projecten!
Oh, sorry,quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:17 schreef Cee het volgende:
Truste, allen!
Kan ik me voorstellen, ik baal er van dat ze nooit bij mij in de buurt komen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik baal nu NOG meer dat ik er gisteren te laat achter kwam dat ze in de buurt optraden.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik baal er van dat ze nooit bij mij in de buurt komen...
quote:augustus 2008
zaterdag 02 | Feesttent Terlinden | Terlinden (L)
dinsdag 05 | Cafe 't Menneke | Boekel (NB)
woensdag 13 | Cafe de Naober | Ruurlo (GLD)
donderdag 14 | Feesttent Varsseveld | Varsseveld (GLD)
dinsdag 26 | Kermis bij Cafe Nol | Waarland (NH)
vrijdag 29 | Stoppelhaene Raalte | Raalte (OV)
zaterdag 30 | Cafe d'aole kroeg | Schoonebeek (DR)
zondag 31 | Melbuulndagen Borne | Borne (OV)
september 2008
vrijdag 05 | Feesttent Cafe Sjaen | Neer (L)
zondag 07 | Kermis Stegeman | Laren (GLD)
dinsdag 09 | Cafe de Kletskop | Lichtenvoorde (GLD)
zondag 14 | Parelpop | Losser (OV)
zaterdag 20 | MA-Run | Venlo (L)
donderdag 25 | Studentenvereniging USRA | Dronten (FL) | besloten feest
zaterdag 27 | Feesttent Pleinpop | Heeten (OV)
oktober 2008
zaterdag 04 | Jubileumfeest CV Kwaoje Keie | Megen (NB)
zaterdag 11 | Schuurfeest | (GLD)
zaterdag 18 | Motorclub De Zwervers | Kampen (OV) | besloten feest
zaterdag 25 | Besloten Feest | Reeuwijk (ZH) | besloten feest
vrijdag 31 | Feesttent Brommerbal Lonneker | Lonneker (OV)
november 2008
zaterdag 01 | Cafe Stappers | Lochem (GLD)
zaterdag 08 | Cafe 't Oude Brouwhuis | Liessel (NB)
zaterdag 15 | Witkamp Party Rock Night | Laren (GLD)
zaterdag 22 | De Radstake | Heelweg (GLD)
december 2008
zaterdag 13 | Cafe woetsjtok | Brunssum (L)
donderdag 25 | Cafe Grand Canyon | Eibergen (GLD)
februari 2009
zaterdag 21 | Carnaval Meterik | Meterik (L)
mei 2009
zaterdag 02 | Berkellandfestival | Borculo (GLD)
zondag 17 | Besloten feest | De Hoef (U) | besloten feest
donderdag 21 | Schuurfeest | Tollebeek (FL)
juni 2009
zondag 07 | Feesttent Lonneker | Lonneker (OV)
zaterdag 13 | Reurpop | Ruurlo (GLD)
Het dichtstbijzijnd is waarschijnlijk Waarland (want NH), maar waar dat moge zijn... Ik zal eens een balletje opgooien bij de lokale kroegenquote:
Ik had enige tijd geleden bijna hetzelfde, maar dan met Infadels. Gelukkig was ik daar nog wel van tevoren achter gekomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik baal nu NOG meer dat ik er gisteren te laat achter kwam dat ze in de buurt optraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |