quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoiets doe je niet bij een Pixar film, die bezoek je in de bios of schaf je (legaal dus) aan om thuis te kunnen kijken!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:15 schreef Sersjee het volgende:
Net ff Plork en de Aannemers gekeken, zeek zowat weer in m'n broek van het lachen
Het laatste nummer (cover van The Automatic - Monster) ook nog gezien? Daar lopen Michiel, Ancilla en Roos zelfs in polonaise over de gang!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:15 schreef Sersjee het volgende:
Net ff Plork en de Aannemers gekeken, zeek zowat weer in m'n broek van het lachen
Tis je vergevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb wel n reden om thuis te kijken, met mn dove oor hoor ik geen zak van de film als iemand naast me gaat zitten kraken met een sjipszakje, en daarbij kan je gewoon thuis wel lekker rokend kijken, en daarbij nogn keer, voor dat die film eindelijk op Blu-ray te krijgen is zijn we ook alweer flink wat maanden verder
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het laatste nummer (cover van The Automatic - Monster) ook nog gezien? Daar lopen Michiel, Ancilla en Roos zelfs in polonaise over de gang!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het laatste nummer (cover van The Automatic - Monster Badeend) ook nog gezien? Daar lopen Michiel, Ancilla en Roos zelfs in polonaise over de gang!
Zijn daar ergens beelden van?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het laatste nummer (cover van The Automatic - Monster) ook nog gezien? Daar lopen Michiel, Ancilla en Roos zelfs in polonaise over de gang!
De hele uitzending staat op Uitzending Gemist (even zoeken op 'nachtegiel').quote:
Laat Roel en Cossmick dat maar niet horen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
Mên, wat leuk, roze zaterdag. Helemaal top.
Gevondenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De hele uitzending staat op Uitzending Gemist (even zoeken op 'nachtegiel').
The Automatic - Badeend zit vlak voor 4 uur (dus het einde van de uitzending).
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Bij, bijvoorbeeld, het Cobra Museum, met Gewoon Anders, stoor ik me er ook aan hoe homosensualiteit opeens in een "ander" daglicht gezet wordt. Ik vind het storend dat door op ene bepaalde manier er zoveel aandacht aan te besteden, je het juist niet normaal maakt, houdt. Terwijl het de normaalste zaak van de wereld is. Bij de Gaypride had ik dat in principe ook... vreemde manier van laten blijken dat het mensen zijn, niets meer en niets minder, door in jurken, strings en lederentuigjes op een boot te gaan dansen. Maar als je er dan tussen zit, of aan de kant staat en ziet wat een gezelligheid het is... Idd, net wat Roel zegt, een soort carnaval. Alleen met een boodschap. De boten waar opstaat: Hoe kan liefde nou een zonde zijn. Daar gaat het mij om. En de sfeer, de aankleding, de mensen... alles. Het is echt een leuk samen zijn, feest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga niet naar de Gaypride... ik vind dat te koop lopen met mijn homoseksualiteit maar niks.
ROZEquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat Roel en Cossmick dat maar niet horen.
Compleet droog gehouden ?
Die "Nederlandse" clip is tof!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |