Misleidend filmpje van de Obama-campagne. Zie hier hoe Romney verbaal gehakt maakt van het filmpje en de overigens kittig geklede Kiran Chetry:quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef pberends het volgende:
Jarige Obama zet McCain neer als oliemarionet
Geniaal filmpje van Obama.
Nou ja, ik weet niet of McCain voor de dollar een ramp is. Maar de Amerikanen mogen inderdaad wel aan wat introspectie doen als ze na twee desastreuze, conservatieve Bush-regeringen, ze nu John McCain kiezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
En verdient het nog een beetje? Ik ben ook wel geinteresseerd.
Trouwens, ik denk dat als McCain gekozen wordt de steun voor de USA in de rest van de wereld nog verdwijnt, de dollar zou wel eens heel snel na zijn verkiezing kunnen vallen. Want het lijkt me aardig duidelijk: niemand buiten de USA wil McCain als president zien.
Hm, ja. Pretentieuze acteurs met weinig politieke ervaring... Een ramp.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:06 schreef StefanP het volgende:
Obama
Die man heeft net vier jaar in de senaat gediend en meent nu al president te mogen worden? Wat een clown. Hij komt ook zo hopeloos pretentieus over... wanhopig presidentieel pogen te spreken, terwijl het overduidelijk is dat hij aan het acteren is. McCain is helemaal geen goede republikeinse kandidaat, maar met zo'n erbarmelijk slechte tegenstander moet McCain het wel vreselijk bont maken wil hij niet winnen.
ZOMG! Het Internet zegt dat de Obama's subversieve negers zijn! Shock.quote:Obama's vrouw is trouwens een beroepsraciste... google maar eens "michelle obama racist."
Ik herinner me een Nederlander die hetzelfde deed. Ene Fortuyn. En de hele goegemeente maar klagen dat het een groentje was die niets van politiek (bedrijven) wist. Zeer zwak argument.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:06 schreef StefanP het volgende:
Obama
Die man heeft net vier jaar in de senaat gediend en meent nu al president te mogen worden? Wat een clown. Hij komt ook zo hopeloos pretentieus over... wanhopig presidentieel pogen te spreken
Romney heeft tenminste een gladde All-American kop en is tenminste niet seniel. Hij heeft best de looks van een president.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Zucht, die Romney was een veel sterkere kandidaat geweest dan McCain, ondanks zijn mormoonse achtergrond.
Wel voor het vertrouwen wat de rest van de wereld in de USA heeft. En de rest van de wereld is het enige wat de USA nu nog draaiende houdt. Als China/S-A geen dollars meer zou kopen kunnen ze nergens heen met hun dan waardeloos geworden wc-papier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of McCain voor de dollar een ramp is.
McCain maakt is 8 van de 10 keer belachelijk. Vooral met die grijns van 'm.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:17 schreef Montov het volgende:
Romney heeft zich na totaal belachelijk gemaakt na zijn zielige concessiespeech.
Inderdaad, hij lijkt in ieder geval een stuk intelligenter en beter bespraakt dan McCain. En met dat hoofd kun je in elke serie of film die ideale president spelen, dus misschien in het echt ook welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Romney heeft tenminste een gladde All-American kop en is tenminste niet seniel. Hij heeft best de looks van een president.
Alsof dat zo moeilijk is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Inderdaad, hij lijkt in ieder geval een stuk intelligenter en beter bespraakt dan McCain
McCain schijnt ook met een persoonlijk boek te komen. Dreams of My Grand-grandchildren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef Wheelgunner het volgende:
Niet echt nee, helaas.
Ik heb trouwens ook maar Dreams of My Father gekocht, ben benieuwd.
Hoezo typisch ? Het is 1 van de machtigste (zo niet de machtigste) baantjes op aarde, met grote invloed op de wereld politiek, dus zou de hele wereld zich wel druk mogen makenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:51 schreef StefanP het volgende:
Vrij typisch trouwens dat iedereen hier zich druk maakt over wie er in de VS verkozen wordt.
Internationale solidariteit in Nederland.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:51 schreef StefanP het volgende:
Vrij typisch trouwens dat iedereen hier zich druk maakt over wie er in de VS verkozen wordt.
De Amerikaanse president heeft meer invloed op de gang van zaken in Nederland dan de nederlandse MP hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:51 schreef StefanP het volgende:
"I will not make age an issue of this campaign. I am not going to exploit, for political purposes, my opponent's youth and inexperience"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Overigens Stefan, die McCain is nu 70 ? Wordt dat niet gezien als een probleem in de US ? Je wordt voor 4 jaar gekozen dus aan het eind van zijn termijn is hij een jaar of 74 ?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:14 schreef Perico het volgende:
Paris Hilton met een geestige maar ook hout snijdende video, waarin ze "the white haired dude and the change guy" toespreekt over de energiecrisis.
Nu ze door McCain met de haren in de campagne is gesleept, wil ze er ook wel in blijven:
"See you at the debates, bitches!"
http://www.funnyordie.com/videos/64ad536a6d
Hij wordt deze maand nog 72quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoezo typisch ? Het is 1 van de machtigste (zo niet de machtigste) baantjes op aarde, met grote invloed op de wereld politiek, dus zou de hele wereld zich wel druk mogen maken
Overigens Stefan, die McCain is nu 70 ? Wordt dat niet gezien als een probleem in de US ? Je wordt voor 4 jaar gekozen dus aan het eind van zijn termijn is hij een jaar of 74 ?
Ja erg typisch inderdaad dat iedereen op een politiek forum zich druk maakt over wie er in een belangrijke speler op het wereldtoneel tot president wordt verkozen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:51 schreef StefanP het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |