quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:38 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Ik vind Obama juist behoorlijk goed spreken in dat filmpje. Alleen op de momenten dat mensen uit het publiek schreeuwen (wat in het filmpje misschien niet duidelijk te horen is omdat het publiek niet rechtstreeks in de microfoon praat) herhaalt hij een woord totdat het publiek wat stiller is. Dat lijkt mij juist een goede manier om te zorgen dat de mensen in het publiek kunnen blijven volgen wat hij zegt.
Dit is gewoon een hele vervelende neger die constant loopt te janken over de "Afro-African-community"quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:19 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Obama should have taken lessons long ago to rid himself of the "stammer" problem. It's really detrimental to his debate performance, something that's going to be critical from the looks of it. Take his response to the heckler, for example:
I mean, he's actually quite unimpressive when he gets going with this. The scripted stuff is just that... scripted.
I can't wait to laugh at the debates with McCain.
Hij vindt nu ook dat Florida en Michigan plots een volledige stem moeten krijgen op de conventie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:31 schreef pberends het volgende:
Slechts 3 tv-debatten Obama-McCain
Weer een flipflop van Obama!
Dit is overigens dus wel essentieel: John McCain valt Obama's karakter aan. Constant. John McCain zegt niet wat hij gaat doen, hij zegt niet hoe hij wat gaat doen. Nee, hij valt Obama's karakter aan. Obama heeft standpunten, een visie, hij komt met punten. En John McCain? Och, Obama is een zwarte beroemdheid, stem op mij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:50 schreef SuikerVuist het volgende:
WASHINGTON — Intensified attacks by Republican John McCain on the character of his Democratic opponent have coincided with Barack Obama losing a 9 percentage point advantage in a national poll, which showed the candidates running dead even over the weekend.
Dat is het erge ja, het heeft helemaal geen effect op de olieprijs, niet eens in 2013... Amerika heeft 20 miljoen vaten olie per dag nodig en zorgt alleen zelf voor 5 miljoen. Probleem blijkt ook, dat ze niet genoeg raffinaderijen hebben om de olie te verwerken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:03 schreef SuikerVuist het volgende:
There is no mystery about why Obama has now changed his mind, too, although his position seems to be that offshore drilling is still a bad idea, but we should do it anyway: A national poll taken last week showed that 57 percent of voters favor offshore drilling because 56 percent think gas prices would fall as a result. Only they wouldn't, and both candidates know it.
Gewoon tactisch spel van Obama. Immers heeft hij al 2/3 van de superdelegates achter zichquote:Op maandag 4 augustus 2008 04:32 schreef Perico het volgende:
[..]
Hij vindt nu ook dat Florida en Michigan plots een volledige stem moeten krijgen op de conventie.
http://politicalticker.bl(...)n-florida-delegates/
Terwijl dat in de laatste weken van de primaries toch op leven en dood was bevochten, dat de spelbrekers gestraft moesten worden en Clinton zo slechts 17 delegates inliep. Obama zegt, dat het omwille van "unity" nu zo moet zijn.
Doet het niet meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef pberends het volgende:
Jarige Obama zet McCain neer als oliemarionet
Geniaal filmpje van Obama.
Oh, dat wist ik nog niet... Wat voor een beroep is dat dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:06 schreef StefanP het volgende:
Obama's vrouw is trouwens een beroepsraciste... google maar eens "michelle obama racist."
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:06 schreef StefanP het volgende:
Obama
Die man heeft net vier jaar in de senaat gediend en meent nu al president te mogen worden? Wat een clown. Hij komt ook zo hopeloos pretentieus over... wanhopig presidentieel pogen te spreken, terwijl het overduidelijk is dat hij aan het acteren is. McCain is helemaal geen goede republikeinse kandidaat, maar met zo'n erbarmelijk slechte tegenstander moet McCain het wel vreselijk bont maken wil hij niet winnen.
Obama's vrouw is trouwens een beroepsraciste... google maar eens "michelle obama racist."
En verdient het nog een beetje? Ik ben ook wel geinteresseerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:25 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik nog niet... Wat voor een beroep is dat dan?
Nouja, behalve dan iedereen die er belang bij heeft dat het oorlogsapparaat van de VS blijft draaien. Israel, Saoedie Arabie, etc.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:36 schreef Q. het volgende:
Want het lijkt me aardig duidelijk: niemand buiten de USA wil McCain als president zien.
Sinds wanneer is dat voor jou een probleem?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:06 schreef StefanP het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |