abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:07:02 #1
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_60497412
Dit is het grappigste campagne filmpje dat ik tot nu toe heb gezien. Iemand nog leukere gevonden?

http://sendables.jibjab.com/view/usXw4wqugRtT5AUv
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_60497567
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:07 schreef darktower het volgende:
Dit is het grappigste campagne filmpje dat ik tot nu toe heb gezien. Iemand nog leukere gevonden?

Wow geniaal
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60497646
quote:

Hilarisch

Ik ga eind oktober ook richting Amerika om verslag te doen van de verkiezingen, kan niet wachten
// Last.fm
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:42:56 #4
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_60498153
quote:

Geniaal
Carpe Libertatem
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:08:33 #5
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_60500538
tvptje.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:01:58 #7
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_60501420
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Hilarisch

Ik ga eind oktober ook richting Amerika om verslag te doen van de verkiezingen, kan niet wachten
Verslag te doen voor wat?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_60503771
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 08:03:08 #9
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_60504620
Nog meer bewijs dat McCain niet de enige flip-floppende kandidaat is:

Obama Shifts, Says He May Back Offshore Drilling

http://www.huffingtonpost(...)-emerg_n_116450.html

Ben uiteraard voor, maar vraag me alleen af of dit in de komende 4 jaar verwezenlijkt kan worden. Meer holle verkiezingsretoriek?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:39:56 #10
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60505519
quote:

Ik vind hem niet zo sterk als de vroegere JibJabs eigenlijk...
pi_60509492
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:01 schreef darktower het volgende:

[..]

Verslag te doen voor wat?
Vanuit de School voor Journalistiek in Utrecht gaat er een groep studenten heen. We maken sowieso elke dag een krant die in Utrecht uitgegeven wordt, en we zijn nu nog bezig om andere media te benaderen om de verhalen ook te publiceren.

Dus als iemand nog leuke connecties heeft in Amerika voor een interessant interview, graag!
// Last.fm
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:36:18 #12
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_60509906
Ah, zit je in die groep. Ik ben onlangs benaderd door Gie Meeuwis daarover. Die moet je dan wel kennen neem ik aan?

En waar ga je precies heen? Welke steden/staten? Ik raad je aan om niet hierheen te komen (DC), of NY, want je moet echt zorgen dat je in een swingstate zit. Daar gebeurt het dan. Wij gaan zelf de laatste week voor de verkiezingen waarschijnlijk ook weg hier op het hoofdkantoor, en worden dan verspreid over het land ingezet bij field offices. Maar hoe of wat weet ik nog niet precies. Nog drie maanden te gaan..
pi_60510172
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:36 schreef darktower het volgende:
Ah, zit je in die groep. Ik ben onlangs benaderd door Gie Meeuwis daarover. Die moet je dan wel kennen neem ik aan?

En waar ga je precies heen? Welke steden/staten? Ik raad je aan om niet hierheen te komen (DC), of NY, want je moet echt zorgen dat je in een swingstate zit. Daar gebeurt het dan. Wij gaan zelf de laatste week voor de verkiezingen waarschijnlijk ook weg hier op het hoofdkantoor, en worden dan verspreid over het land ingezet bij field offices. Maar hoe of wat weet ik nog niet precies. Nog drie maanden te gaan..
Nee, die ken ik niet. Twee andere leraren nemen het initiatief.

Het idee is volgens mij, de details weet ik nog niet, om toch wel een paar dagen naar NY te gaan, en dan in de week van de verkiezingen naar DC. Maar er zijn vast wel mogelijkheden om voor verhalen naar andere staten te gaan, maar dat moet ik nog even overleggen.

Misschien is het wel leuk om elkaar daar nog te ontmoeten, als je natuurlijk tijd hebt!
// Last.fm
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:55:42 #14
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_60511306
http://www.dailymotion.com/video/x6bc9e_obamaone1

Net wanneer je denkt dat McCain niet nog meer irrelevante kinderachtige reclamespots kan maken, is dit alweer de 4de in twee weken.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:11:06 #15
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_60512544
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:51 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Nee, die ken ik niet. Twee andere leraren nemen het initiatief.

Het idee is volgens mij, de details weet ik nog niet, om toch wel een paar dagen naar NY te gaan, en dan in de week van de verkiezingen naar DC. Maar er zijn vast wel mogelijkheden om voor verhalen naar andere staten te gaan, maar dat moet ik nog even overleggen.

Misschien is het wel leuk om elkaar daar nog te ontmoeten, als je natuurlijk tijd hebt!
Als jullie naar DC komen, dan moet je dat even op tijd laten weten, misschien kan ik een rondleiding bij de DNC voor jullie regelen (maar dat ligt ook wel aan het aantal mensen en aan hoe druk het is). Maar eerlijk gezegd rad ik het HEEL sterk af om naar NY of DC te komen. Dat is met het oog op de verkiezingen werkelijk volstrekt zinloos. In NY wordt geen campagne gevoerd, want die staat gaat toch wel naar Obama, en in DC is het al helemaal nutteloos, want daar haalt Obama waarschijnlijk meer dan 90% van de stemmen. Dit is een Democratisch bolwerk.

Er zijn wel swing states in de buurt, ga daar dan heen bijv. Daar heb je echt 100 keer meer aan, want daar gebeurt dan echt heel erg veel. Duizenden vrijwilligers die dag in dag uit op pad zijn die je op kunt zoeken... Voor- en tegenstanders van de kandidaten interviewen, etc. En de kans dat McCain of Obama in een swingstate langs komen in die tijd is ook veel groter natuurlijk.
pi_60515200
Damn, Pim, ik ben jaloers op je man. Ik ga ook een Journalistieke opleiding doen (begin in september met een Master in Leiden) maar zoiets maakt geen deel uit van ons curriculum
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:45:58 #17
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_60515447
Hmm, ik lees nu net de achtergrond van een artikel in de WSJ, of Obama niet te dun zou zijn om president te worden. Het blijkt dat ze 2 weken van tevoren een topic is gestart op een discussieforum, en de enige cynische(?) post gebruikt heeft als citaat en onderbouwing dat dit leeft, tezamen met directe citaten uit McCains' campagneteam.

Voor het hele verhaal: http://www.sadlyno.com/archives/10322.html
Géén kloon van tvlxd!
pi_60515496
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:45 schreef Montov het volgende:
Hmm, ik lees nu net de achtergrond van een artikel in de WSJ, of Obama niet te dun zou zijn om president te worden. Het blijkt dat ze 2 weken van tevoren een topic is gestart op een discussieforum, en de enige cynische(?) post gebruikt heeft als citaat en onderbouwing dat dit leeft, tezamen met directe citaten uit McCains' campagneteam.

Voor het hele verhaal: http://www.sadlyno.com/archives/10322.html
Tja Montov, wat wil je van Rupert Murdoch's krant...

Alhoewel ik dit wel echt heel erg treurig vind, zelfs voor hun doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Richardfun op 02-08-2008 20:55:04 ]
pi_60516102
Obama is een beetje de Pim Fortuyn van de Verenigde Statense politiek. Daarom steun ik die Change. Alleen voor de VS'ers dan. Europa vaart wel bij het afbreken van de Trans-Atlantische banden en niet meegesleept worden in de val na de hoogmoed van de VS.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 3 augustus 2008 @ 01:49:22 #20
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_60520276
Eindelijk, de Amerikaanse tv gaat wat grappen maken over Obama's sterrenstatus:
quote:
Perhaps one of the clearest indications emerged Tuesday from the world of late-night comedy, when David Letterman offered his “Top Ten Signs Barack Obama is Overconfident.” The examples included Obama proposing to change the name of Oklahoma to “Oklobama” and measuring his head for Mount Rushmore.

Jon Stewart teased that the presumptive Democratic nominee traveled to Israel to visit his birthplace at Bethlehem’s Manger Square
Obama heeft de Lincoln-style townhall meetings zoals voorgesteld door McCain afgeblazen, nadat hij en zijn staf hadden gecalculeerd dat McCain daar vooral baat bij zou hebben. Dus blijft het bij de 3 debatten in oktober.
  zondag 3 augustus 2008 @ 03:10:10 #21
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_60520905
Er komen vier debatten, waarvan de eerste al in september is. Drie presidentiele debatten, 1 vice-presidentieel debat. En de reden die jij denkt te weten, klopt niet.
Groeten uit de staf.
  zondag 3 augustus 2008 @ 03:42:31 #22
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_60521102
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 03:10 schreef darktower het volgende:
En de reden die jij denkt te weten, klopt niet.
Groeten uit de staf.
Nice power play
Hillary Clinton spreekt op dinsdag in Denver, ze wordt dus geen VP, want die spreken altijd op woensdag. Denk dat de staf dat kan bevestigen, niet?
pi_60521487
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:55 schreef Montov het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x6bc9e_obamaone1

Net wanneer je denkt dat McCain niet nog meer irrelevante kinderachtige reclamespots kan maken, is dit alweer de 4de in twee weken.
Het lijkt er op dat de aanloop naar de verkiezingen nu op een kritiek punt is beland. Deze spot, waarin Obama met Mozes wordt vergeleken, is bij veel evangelicals in het verkeerde keelgat geschoten en laat dat nu net de groep zijn waar McCain al problemen had. Aan de andere kant heb je nog steeds een stel gefrustreerde Clinton-fans die het juist toejuichen als Obama belachelijk wordt gemaakt. Het is nu de vraag wat zwaarder gaat wegen.

Als McCain aankomende maandag of dinsdag een dip in de Gallup-poll krijgt zou dat de kunnen betekenen dat de Schmidt-strategie, die een paar weken geleden is ingevoerd, als onsuccesvol wordt afgeschreven. Als McCain juist stijgt gaan dit soort spots helaas waarschijnlijk de norm worden tijdens deze verkiezingen.
  zondag 3 augustus 2008 @ 08:19:16 #24
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_60521920
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 03:10 schreef darktower het volgende:
Er komen vier debatten, waarvan de eerste al in september is. Drie presidentiele debatten, 1 vice-presidentieel debat. En de reden die jij denkt te weten, klopt niet.
Obama should have taken lessons long ago to rid himself of the "stammer" problem. It's really detrimental to his debate performance, something that's going to be critical from the looks of it. Take his response to the heckler, for example:

I mean, he's actually quite unimpressive when he gets going with this. The scripted stuff is just that... scripted.

I can't wait to laugh at the debates with McCain.
pi_60526583
Ik vind Obama juist behoorlijk goed spreken in dat filmpje. Alleen op de momenten dat mensen uit het publiek schreeuwen (wat in het filmpje misschien niet duidelijk te horen is omdat het publiek niet rechtstreeks in de microfoon praat) herhaalt hij een woord totdat het publiek wat stiller is. Dat lijkt mij juist een goede manier om te zorgen dat de mensen in het publiek kunnen blijven volgen wat hij zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')