1 |
Ipv tvpquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Teh whut?
Wat een gekke naamquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ipv tvp
Zo heette de moeder van Mazzeltje
Maar o zo toepasselijk. die was zo gek als een draaideurquote:
Oh, ik heb gewoon uit t vorige deel overgenomen. Daar stond trouwens ook geen de OP vind je hier meer in dus heb dat ook weer in de wiki gezetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP!![]()
De spulletjes van Freecell moeten nog in het spullenlijstje; handdoeken en speeltjes geloof ik![]()
Ik zal morgenavond met paps overleggen of ie op kan halen. Heb al ff gekeken en het is maar 10 minuten rijden van z'n werk naar FreeCell toe.
Ik heb natuuuurlijk gezegd dat jullie helemaal te vertrouwen zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:51 schreef Greys het volgende:Barbaaf! Wat zei je? Het zijn een stel onbetrouwbare loeders?
Maar PM me anders even de naam van je moeder, dan kan ik een brul geven wanneer het binnenkomt en dan weet ik dat dat jouw moeder is!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb natuuuurlijk gezegd dat jullie helemaal te vertrouwen zijnen ik jullie anders wel even kom opzoeken (al denk ik dat jullie dat vooral gezellig zouden vinden
)
Dat was mijn foutquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon uit t vorige deel overgenomen. Daar stond trouwens ook geen de OP vind je hier meer in dus heb dat ook weer in de wiki gezet
Potverdikkie Greys! Volgens mij begin je een jaartje ouder te worden ofzo!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef verita het volgende:
deel zes, en over de 800 op de eerste officiele dag van de actie, waar moet dat heen? (ja, naar Zwolle)
Als iemand die ook naar Zwolle rijdt op de grote dag, ook een aanhanger heeft?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu nog een vriezer derbij en de hondjes in Zwolle zijn verzekerd van lekker en vooral gratis eten
Ben je de hele dag weg dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:
Hmm... voorlopig is onze auto nog in staking, dus ik weet ook niet of het nou wel zo handig is dat wij opslagpunt zijn. We zijn er immers zelf niet, zaterdag de 20e![]()
![]()
Allerslechtste TVP ooit, ik weet het..
We zijn Greys al de hele avond kwijt en die kan als enige bij de rekeningquote:
Freecell is haske lief.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP!![]()
De spulletjes van Freecell moeten nog in het spullenlijstje; handdoeken en speeltjes geloof ik![]()
Ik zal morgenavond met paps overleggen of ie op kan halen. Heb al ff gekeken en het is maar 10 minuten rijden van z'n werk naar FreeCell toe.
Ik kom vanaf 25 aug weer regelmatig in zwolle. Aangezien mn studie dan weer begintquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:
Hmm... voorlopig is onze auto nog in staking, dus ik weet ook niet of het nou wel zo handig is dat wij opslagpunt zijn. We zijn er immers zelf niet, zaterdag de 20e![]()
![]()
Allerslechtste TVP ooit, ik weet het..
En de dag ervoor, en de dag erna.. Het hele weekend de hort op dus..quote:
Jammer dat ika ltijd t gevoel krijg dat Oprah die shizzle alleen voor de kijkcijfers doet. Zal t even aanpassenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
Oprah is nu op, met hele zielige asieldieren
Is idd ook mijn dilemma.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef PV het volgende:
hmm zou het heel raar zijn om misschien een groter bedrag te reserveren voor een goede, nette vrieskist die een poosje meekan? Als ze die nou hartstikke kunnen gebruiken... straks heb je dr eentje van marktplaats die na 2 maanden kapot isof ben ik te pessimistisch
Ja, tuurlijk. DAt is altijd mooi meegenomen maar dan hekel ik zulke mensen nog welquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:36 schreef Greys het volgende:
Ze zat net hartverscheurend te janken en dat was echt héél echt.
En het belangrijkste is dat miljoenen mensen dit zien en denken 'Agossie, laten wij ook een hond/kat uit het asiel halen'. Al gaat er maar eentje extra het asiel uit door het programma is het wat mij betreft al de moeite waardEn top dat je het even er bij zet!
Dankjewel Ing!!!
Ja, terurig hè. Maar wat wil je ook, er lopen daar zo ontzettend veel zwerfdieren rond. Ze doen daar bij mijn weten ook niets aan broodfok. Volgens mij kent de gemiddelde Amerikaan het niets eens. En nee, symptoombestrijding levert niet veel opquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:37 schreef Greys het volgende:
Ja godver, nu zien we op tv hoe de Amerikaanse asielhonden ingeslapen worden![]()
Van de 50 asielhonden vinden er maar 4 een nieuwe baas (per dag), de andere 46 krijgen er een spuitje
Er was een man net, die had een groot reclamebord langs de weg gezet waar Oprah altijd rijdt, of ze alsjeblieft aandacht aan de puppy factories wilde besteden. En naar aanleiding daarvan doet ze deze show, zij willen ook iets aan de puppyfabrieken doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, terurig hè. Maar wat wil je ook, er lopen daar zo ontzettend veel zwerfdieren rond. Ze doen daar bij mijn weten ook niets aan broodfok. Volgens mij kent de gemiddelde Amerikaan het niets eens. En nee, symptoombestrijding levert niet veel op
Ja, ik zal nooit vergeten dat ze er eentje mocht uitzoeken van Stedman. En dat werden er twee, omdat ze niet kon kiezen. En toen zag ze de derde en Stedman werd boos en liep wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Oprah doet ook aan Retrievers toch? Wel props voor dat
Ja over steriliseren had ik wat gelezen. Eén stichting. Maar ik zit ook op een programma waar het merendeel Amerikaan is, en niemand kent daar broodfok hoor. En dat zijn geen 10 mensenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was een man net, die had een groot reclamebord langs de weg gezet waar Oprah altijd rijdt, of ze alsjeblieft aandacht aan de puppy factories wilde besteden. En naar aanleiding daarvan doet ze deze show, zij willen ook iets aan de puppyfabrieken doen.
En ze zijn programma's door het land aan het doen dat ze gratis dieren steriliseren. Omdat haast geen enkele Amerikaan zijn/haar dier laat helpen
Maar ondertussen word ik wel moe van dat steeds over haar verleden hebbenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik zal nooit vergeten dat ze er eentje mocht uitzoeken van Stedman. En dat werden er twee, omdat ze niet kon kiezen. En toen zag ze de derde en Stedman werd boos en liep wegEn toen ging ze hem de hele tijd belagen met dat hondje, voor zijn neus houden en zeggen Look at my little pretty face!
En ze ging er dus met drie weg![]()
Het is ook dagelijkse kost in Nederland, en nog meer in Belgiequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef MissBliss het volgende:
Puppyfactories..Ook pas iets over gezien en dat is echt heel zielig..
Blij dat ik Oprah niet gezien heb vandaag
Tnxquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:48 schreef MadMaster het volgende:
Gedoneerd...
mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:10 schreef Greys het volgende:
Hahaha ja hoor Schunckelstar, die tagje gaan niet automagisch, dus dan vraag ik het tagje gewoon niet aan voor jeHad je al gemaild voor het rekeningnr of wil je dat het per PM stuur?
dank je,en betaaldquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:52 schreef Greys het volgende:
Je hebt een PM
Puur uit nieuwsgierigheid, waarom wil je het tagje niet dan?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:11 schreef NijntjesUk het volgende:
Oh, trouwens.. mag ik van iemand ook de standaardmail? Dan ga ik een paar winkels mailen
En nu wachten op een geel envelopje met een 1 erachter boven in je schermquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik geloof dat het gelukt is..
Hij is eerst zwervend gevonden en toen in het asiel beland. Toen issie geplaatst, maar die mensen brachten hem na 3 dagen weer terug...."hij was te aanhankelijk en had aandacht nodig"quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij was al twee keer teruggebracht? Dat heb ik de vorige keer gemist geloof ik
2 badlakens zijn sowieso zekerquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg van mascara-klodder een lieve PM dat ze o.a. handdoeken, een fleecedeken, katten/hondenvoer en misschien badlaken(s) voor ons heeft!![]()
tis een mooi beestjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Tonja en Mascara-klodder![]()
De tags zijn aangevraagd.
En Stali, ik heb gevraagd of Knorretje jouw tag eraf wil halen![]()
Baloe heeft het idd getroffen hoor, maar wij hebben het vooral met hem getroffen. Tis zo'n scheet en direct al lief voor onze andere katten
mensen die willenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef tonja het volgende:
Ik ookHeb net wat overgeschreven. (ik wil een tagje
)
Tis ook een erg knap beestjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe heeft het idd getroffen hoor, maar wij hebben het vooral met hem getroffen. Tis zo'n scheet en direct al lief voor onze andere katten
Ben je nou op trots op ons?quote:
de 2 badlakens zijn bij mij zekerquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
TOT NU TOE GEDONEERDE SPULLEN:
-- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, fleece-deken, honden/kattenvoer, mss badlakens
********************************************************************************************
Mist iemand zijn/haar spulletjes in het lijstje, gil dan even!
Ik ben altijd trots op F&F en de usersquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je nou op trots op ons?![]()
Ik vind het echt zo geweldig! Allemaal mensen met het hart op de juiste plaats![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer een plotselinge oprisping van liefde, ik hou van jullie allemaal![]()
ik zag er een staan op het forum van mijn studievereniging...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Mocht iemand hier trouwens nog een goedwerkende vrieskist weten hier...gil dan ff
Doet ie het nog goed?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag er een staan op het forum van mijn studievereniging...
voor 18 euro of 3 rondjes in een kroeg issie af te halen
Ik hou ook zomaar spontaan van jou!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer een plotselinge oprisping van liefde, ik hou van jullie allemaal![]()
Geen flauw idee! Er staat bij "in werkende staat" en that's it...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet ie het nog goed?
Hoeveel liter inhoud heeft ie?
En idd...waaaaarrrrr?![]()
* Greys galmt:quote:
dat is een gigantische vriezer volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
http://link.marktplaats.nl/184550051 300 liter
Passen wel wat worsten in denk ik jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is een gigantische vriezer volgens mij
een complete koe denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Passen wel wat worsten in denk ik ja
Wel goed hoor! Ik meng nu de brokjes met natvoer en dan eet ze ze gewoon!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Muck![]()
MB!![]()
Hoest met jouw asielzoekstertje?
Ik heb er maar 4 gemaild geloof ik hoor.. iemand anders heeft Blokker en een stel anderen gemaildquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Zou je misschien Trovet bold kunnen maken en het schuine gedeelte van Warmako tot aan kussens achter Trovet kunnen zetten? Was een fout van mij.
Je hebt er trouwens ook aardig wat gemailed. Is er een aparte Blokker voor dieren? Nog nooit van gehoord namelijk
ga jij daarvoor zorgen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
gelieve even een tip te geven wanneer exact de overdracht van de spullen richting het asiel kunnen gaan....
persmomentje he?
wil graag proberen de lokale media in te lichten over deze actione...
Als het goed is gaan we 20 september heen. 15 september stopt de actie. Daarvoor is een beter persmomentje, krijgen we misschien nog spullenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
gelieve even een tip te geven wanneer exact de overdracht van de spullen richting het asiel kunnen gaan....
persmomentje he?
Yes, thank youquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:19 schreef NijntjesUk het volgende:
Zo goed, QB? (zie gewijzigd bericht)
ik ga het voor je proberen, maar dat is lastiger...quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als het goed is gaan we 20 september heen. 15 september stopt de actie. Daarvoor is een beter persmomentje, krijgen we misschien nog spullen
ik doe mijn best... beloof niks hequote:Op maandag 4 augustus 2008 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Heel tof dat je zo meehelpt, NijntjesUk
En Rudedeltatude, jij ook bedankt. Al wordt het 20 sept, dan nog krijgen asiels weer aandacht en is 't ook goed.
En je hebt mail terugquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:40 schreef iamredleader het volgende:
Mailtje is verstuurd aan asielactie@gmail.com
Jep! Die MOETEN we gewoon gaan halen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik neem aan dat de duizend langzaam nader?
Ja mooi is dat, ik heb er ook al aan zitten denken. Coevorden, Emmen, Erica, Klazienaveen, Den Helder, Nieuw-Amsterdam, Veenoord, Emmercompascuum, ect allemaal geen probleem.... en waar ken ik niemand met een pers achtergrond?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
persmomentje he?
Heb ik al gedaan, maar krijg niks terug.quote:
Het staat niet precies op de site, maar ik wil ze wel ff mailen en het vragen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:00 schreef SunChaser het volgende:
Even een vraag zonder de reeks door te lezen.
Hoe kwamen ze aan de schimmel? Was t overmacht of nalatigheid?
ZWOLLE - Het Dierenasiel gaat maandag weer open. Vanwege een schimmelinfectie was de dierenopvang op Marslanden liefst negen weken dicht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:00 schreef SunChaser het volgende:
Even een vraag zonder de reeks door te lezen.
Hoe kwamen ze aan de schimmel? Was t overmacht of nalatigheid?
Was niet goed over nagedacht dus of niet goed dagelijks schoongemaakt? Waren ze niet verzekerd tegen dit soort dingen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
ZWOLLE - Het Dierenasiel gaat maandag weer open. Vanwege een schimmelinfectie was de dierenopvang op Marslanden liefst negen weken dicht.
De schimmelinfectie ontstond door het gesleep met dieren, noodzakelijk vanwege de verbouwing van het asiel.
Ik ben er ook niet, de 20ste(vakantie), dus ik moet mezelf even afmelden als vervoerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:
![]()
Jammerquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:16 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet, de 20ste(vakantie), dus ik moet mezelf even afmelden als vervoerSorry jongens.
Dat uiteraard! Ik zal het binnenkort dan even met haar kortsluiten en langsbrengen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de Wiki aangepast.
Heb je zelf al een idee wat je met je spullen doet? Zou je er evt. voor kunnen zorgen dat het MissBliss terecht komt? Zij woont ook in A'dam.![]()
Alle beetjes helpen. En hoe meer reclame hoe beter.quote:Ik zal dit eventjes op een van mijn blogs neer zetten. Misschien dat het wat uitmaakt.
Tnxquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:27 schreef godigita het volgende:
[..]
Dat uiteraard! Ik zal het binnenkort dan even met haar kortsluiten en langsbrengen.
Super!quote:
Tagje is wel goed, hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Super!![]()
Ik ga je tagje aanvragen.
Als je dat liever niet hebt, dan hoor ik het wel.
Ik had jouw tag al gezien, maar moest even het begin van de maand afwachten om te kijken of er wat te doneren vielquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
IARL...![]()
Zie je wel dat een beetje spammen en die tagjes helpen?
quote:Maar als het dit weekend gehaald kan worden, zorg ik dat alles
netjes klaar staat. Er zullen misschien spullen bij zitten waar je niks mee
kunt, maar volgens mijn eigen bedenkingen moet het allemaal van nut kunnen
zijn op een of andere manier. Er zit o.a. een hele grote plastic mand bij,
nou die kan je zowiezo gebruiken. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Ja, wie is die Wil H. uit Leusdenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmmm...er zijn ook nog users die per PM om het rek.nr. hebben gevraagd...
Dussss.... Wil H. uit Leusden zich aub melden bij ons!
Dat ben ik, ik had Ingetje er nog over gepm'dquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef Greys het volgende:
- de heer of mevrouw H. (achternaam) uit Leusden (wie is dit?)
Whehehe, grapjasquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wie is die Wil H. uit Leusden
Flauw heurquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wie is die Wil H. uit Leusden
Uiteraardquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:29 schreef Schunckelstar het volgende:
gaat goed zo te lezen![]()
gaan jullie dit jaar ook weer een fotoverslag maken?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef bigbird het volgende:
En snel komt ook de donatie van mij (en partner aangezien ik altijd zijn overgebleven centjes inpik)
Juh! O.a voor dit soort dingen heb ik een dure digicam gekochtquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:29 schreef Schunckelstar het volgende:
gaat goed zo te lezen![]()
gaan jullie dit jaar ook weer een fotoverslag maken?
ja, daar kan ik niet tegen op hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:26 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, ik ga natuurlijk ook foto's maken
Vast welquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Professionele foto's door MB![]()
Mss word ik nog wel ontdekt
Ik heb die camera ook niet voor niks he?quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Niet piepen, ik breng donateurs aan...
Joah. En ze heeft een station wagenquote:
anders ga ik een klacht indienen als we dat niet redden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep! Die MOETEN we gewoon gaan halen!
Veel succes en sterkte met die Dikkequote:Op maandag 4 augustus 2008 18:38 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, ik ben er morgen het grootste deel van de dag niet he!
Baloe moet geopereerd worden morgen om 09u, en we kunnen hem rond 13:30 afhalen waarna het nog 2u terug rijden is
Graag gedaan uiteraard!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Heel tof dat je zo meehelpt, NijntjesUk
Ik wil wel, maar je PM is niet geactiveerdquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Carmella het volgende:
Ik zou graag een bedrag storten, kan iemand mij misschien een PM sturen waar het bedrag heen moet?
Zou je hem kunnen activeren of anders ff mailtje naar asielactie@gmail.com willen sturen?quote:Afzender Ingetje79
Ontvangers
De inbox "carmella" is niet beschikbaar
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Suc6 met Baloe, en nu ken ik de reden waarom je vandeweek zo in de fout ging met de WII, je was al met je hoofd bij de operatie
Waaraan? Als ik vragen mag....quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:38 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, ik ben er morgen het grootste deel van de dag niet he!
Baloe moet geopereerd worden morgen om 09u, en we kunnen hem rond 13:30 afhalen waarna het nog 2u terug rijden is
Je hebt PMquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Carmella het volgende:
Ik zou graag een bedrag storten, kan iemand mij misschien een PM sturen waar het bedrag heen moet?
Prima!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Bigbird, echt super tof van jullie!
Ik zet jullie in de wiki er even bij, zodat in het volgende topic jullie er bij staan in de openingspost
Kruisband ruptuur. Zn kruisband is geknapt. En we gaan naar de specialist (de tweede lijn) dus vandaar zo'n end rijden. Morgen om 6u op, aangezien we rond 06:45 weg moetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:49 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Waaraan? Als ik vragen mag....
En waarom zo lang rijden dan?
Sterkte uiteraard!
Geeft toch niets! Geen haast, we zijn al reuze blij dat je meedoet!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:50 schreef Sanne het volgende:
Ik heb net overgemaakt. Sorry, zou het van het weekend al doen maar toen is het erbij ingeschoten.
Baloe met een spalkje morgenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kruisband ruptuur. Zn kruisband is geknapt. En we gaan naar de specialist (de tweede lijn) dus vandaar zo'n end rijden. Morgen om 6u op, aangezien we rond 06:45 weg moeten
Toevallig vorige week 2 keer geweest om te werken, maar heb dus niet veel van 't durp gezien. Maar volgens mij is het centrum niet zo heul groot.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iemand ooit in steenwijk geweest hier? Isdawa? Morgen 4,5 u oid wachten dus we gaan steenwijk in
Ga je naar de dierenkliniek van Marjan Schalekamp dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iemand ooit in steenwijk geweest hier? Isdawa? Morgen 4,5 u oid wachten dus we gaan steenwijk in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |