Ik hou ook zomaar spontaan van jou!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer een plotselinge oprisping van liefde, ik hou van jullie allemaal![]()
Geen flauw idee! Er staat bij "in werkende staat" en that's it...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet ie het nog goed?
Hoeveel liter inhoud heeft ie?
En idd...waaaaarrrrr?![]()
* Greys galmt:quote:
dat is een gigantische vriezer volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
http://link.marktplaats.nl/184550051 300 liter
Passen wel wat worsten in denk ik jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is een gigantische vriezer volgens mij
een complete koe denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Passen wel wat worsten in denk ik ja
Wel goed hoor! Ik meng nu de brokjes met natvoer en dan eet ze ze gewoon!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Muck![]()
MB!![]()
Hoest met jouw asielzoekstertje?
Ik heb er maar 4 gemaild geloof ik hoor.. iemand anders heeft Blokker en een stel anderen gemaildquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Zou je misschien Trovet bold kunnen maken en het schuine gedeelte van Warmako tot aan kussens achter Trovet kunnen zetten? Was een fout van mij.
Je hebt er trouwens ook aardig wat gemailed. Is er een aparte Blokker voor dieren? Nog nooit van gehoord namelijk
ga jij daarvoor zorgen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
gelieve even een tip te geven wanneer exact de overdracht van de spullen richting het asiel kunnen gaan....
persmomentje he?
wil graag proberen de lokale media in te lichten over deze actione...
Als het goed is gaan we 20 september heen. 15 september stopt de actie. Daarvoor is een beter persmomentje, krijgen we misschien nog spullenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
gelieve even een tip te geven wanneer exact de overdracht van de spullen richting het asiel kunnen gaan....
persmomentje he?
Yes, thank youquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:19 schreef NijntjesUk het volgende:
Zo goed, QB? (zie gewijzigd bericht)
ik ga het voor je proberen, maar dat is lastiger...quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als het goed is gaan we 20 september heen. 15 september stopt de actie. Daarvoor is een beter persmomentje, krijgen we misschien nog spullen
ik doe mijn best... beloof niks hequote:Op maandag 4 augustus 2008 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Heel tof dat je zo meehelpt, NijntjesUk
En Rudedeltatude, jij ook bedankt. Al wordt het 20 sept, dan nog krijgen asiels weer aandacht en is 't ook goed.
En je hebt mail terugquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:40 schreef iamredleader het volgende:
Mailtje is verstuurd aan asielactie@gmail.com
Jep! Die MOETEN we gewoon gaan halen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik neem aan dat de duizend langzaam nader?
Ja mooi is dat, ik heb er ook al aan zitten denken. Coevorden, Emmen, Erica, Klazienaveen, Den Helder, Nieuw-Amsterdam, Veenoord, Emmercompascuum, ect allemaal geen probleem.... en waar ken ik niemand met een pers achtergrond?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
persmomentje he?
Heb ik al gedaan, maar krijg niks terug.quote:
Het staat niet precies op de site, maar ik wil ze wel ff mailen en het vragen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:00 schreef SunChaser het volgende:
Even een vraag zonder de reeks door te lezen.
Hoe kwamen ze aan de schimmel? Was t overmacht of nalatigheid?
ZWOLLE - Het Dierenasiel gaat maandag weer open. Vanwege een schimmelinfectie was de dierenopvang op Marslanden liefst negen weken dicht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:00 schreef SunChaser het volgende:
Even een vraag zonder de reeks door te lezen.
Hoe kwamen ze aan de schimmel? Was t overmacht of nalatigheid?
Was niet goed over nagedacht dus of niet goed dagelijks schoongemaakt? Waren ze niet verzekerd tegen dit soort dingen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
ZWOLLE - Het Dierenasiel gaat maandag weer open. Vanwege een schimmelinfectie was de dierenopvang op Marslanden liefst negen weken dicht.
De schimmelinfectie ontstond door het gesleep met dieren, noodzakelijk vanwege de verbouwing van het asiel.
Ik ben er ook niet, de 20ste(vakantie), dus ik moet mezelf even afmelden als vervoerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:
Hmm... voorlopig is onze auto nog in staking, dus ik weet ook niet of het nou wel zo handig is dat wij opslagpunt zijn. We zijn er immers zelf niet, zaterdag de 20e![]()
![]()
Jammerquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:16 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet, de 20ste(vakantie), dus ik moet mezelf even afmelden als vervoerSorry jongens.
Dat uiteraard! Ik zal het binnenkort dan even met haar kortsluiten en langsbrengen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de Wiki aangepast.
Heb je zelf al een idee wat je met je spullen doet? Zou je er evt. voor kunnen zorgen dat het MissBliss terecht komt? Zij woont ook in A'dam.![]()
Alle beetjes helpen. En hoe meer reclame hoe beter.quote:Ik zal dit eventjes op een van mijn blogs neer zetten. Misschien dat het wat uitmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |