1 |
Ipv tvpquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Teh whut?
Wat een gekke naamquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ipv tvp
Zo heette de moeder van Mazzeltje
Maar o zo toepasselijk. die was zo gek als een draaideurquote:
Oh, ik heb gewoon uit t vorige deel overgenomen. Daar stond trouwens ook geen de OP vind je hier meer in dus heb dat ook weer in de wiki gezetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP!![]()
De spulletjes van Freecell moeten nog in het spullenlijstje; handdoeken en speeltjes geloof ik![]()
Ik zal morgenavond met paps overleggen of ie op kan halen. Heb al ff gekeken en het is maar 10 minuten rijden van z'n werk naar FreeCell toe.
Ik heb natuuuurlijk gezegd dat jullie helemaal te vertrouwen zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:51 schreef Greys het volgende:Barbaaf! Wat zei je? Het zijn een stel onbetrouwbare loeders?
Maar PM me anders even de naam van je moeder, dan kan ik een brul geven wanneer het binnenkomt en dan weet ik dat dat jouw moeder is!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb natuuuurlijk gezegd dat jullie helemaal te vertrouwen zijnen ik jullie anders wel even kom opzoeken (al denk ik dat jullie dat vooral gezellig zouden vinden
)
Dat was mijn foutquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon uit t vorige deel overgenomen. Daar stond trouwens ook geen de OP vind je hier meer in dus heb dat ook weer in de wiki gezet
Potverdikkie Greys! Volgens mij begin je een jaartje ouder te worden ofzo!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef verita het volgende:
deel zes, en over de 800 op de eerste officiele dag van de actie, waar moet dat heen? (ja, naar Zwolle)
Als iemand die ook naar Zwolle rijdt op de grote dag, ook een aanhanger heeft?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu nog een vriezer derbij en de hondjes in Zwolle zijn verzekerd van lekker en vooral gratis eten
Ben je de hele dag weg dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:
Hmm... voorlopig is onze auto nog in staking, dus ik weet ook niet of het nou wel zo handig is dat wij opslagpunt zijn. We zijn er immers zelf niet, zaterdag de 20e![]()
![]()
Allerslechtste TVP ooit, ik weet het..
We zijn Greys al de hele avond kwijt en die kan als enige bij de rekeningquote:
Freecell is haske lief.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP!![]()
De spulletjes van Freecell moeten nog in het spullenlijstje; handdoeken en speeltjes geloof ik![]()
Ik zal morgenavond met paps overleggen of ie op kan halen. Heb al ff gekeken en het is maar 10 minuten rijden van z'n werk naar FreeCell toe.
Ik kom vanaf 25 aug weer regelmatig in zwolle. Aangezien mn studie dan weer begintquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:
Hmm... voorlopig is onze auto nog in staking, dus ik weet ook niet of het nou wel zo handig is dat wij opslagpunt zijn. We zijn er immers zelf niet, zaterdag de 20e![]()
![]()
Allerslechtste TVP ooit, ik weet het..
En de dag ervoor, en de dag erna.. Het hele weekend de hort op dus..quote:
Jammer dat ika ltijd t gevoel krijg dat Oprah die shizzle alleen voor de kijkcijfers doet. Zal t even aanpassenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
Oprah is nu op, met hele zielige asieldieren
Is idd ook mijn dilemma.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef PV het volgende:
hmm zou het heel raar zijn om misschien een groter bedrag te reserveren voor een goede, nette vrieskist die een poosje meekan? Als ze die nou hartstikke kunnen gebruiken... straks heb je dr eentje van marktplaats die na 2 maanden kapot isof ben ik te pessimistisch
Ja, tuurlijk. DAt is altijd mooi meegenomen maar dan hekel ik zulke mensen nog welquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:36 schreef Greys het volgende:
Ze zat net hartverscheurend te janken en dat was echt héél echt.
En het belangrijkste is dat miljoenen mensen dit zien en denken 'Agossie, laten wij ook een hond/kat uit het asiel halen'. Al gaat er maar eentje extra het asiel uit door het programma is het wat mij betreft al de moeite waardEn top dat je het even er bij zet!
Dankjewel Ing!!!
Ja, terurig hè. Maar wat wil je ook, er lopen daar zo ontzettend veel zwerfdieren rond. Ze doen daar bij mijn weten ook niets aan broodfok. Volgens mij kent de gemiddelde Amerikaan het niets eens. En nee, symptoombestrijding levert niet veel opquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:37 schreef Greys het volgende:
Ja godver, nu zien we op tv hoe de Amerikaanse asielhonden ingeslapen worden![]()
Van de 50 asielhonden vinden er maar 4 een nieuwe baas (per dag), de andere 46 krijgen er een spuitje
Er was een man net, die had een groot reclamebord langs de weg gezet waar Oprah altijd rijdt, of ze alsjeblieft aandacht aan de puppy factories wilde besteden. En naar aanleiding daarvan doet ze deze show, zij willen ook iets aan de puppyfabrieken doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, terurig hè. Maar wat wil je ook, er lopen daar zo ontzettend veel zwerfdieren rond. Ze doen daar bij mijn weten ook niets aan broodfok. Volgens mij kent de gemiddelde Amerikaan het niets eens. En nee, symptoombestrijding levert niet veel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |