En nu wachten op een geel envelopje met een 1 erachter boven in je schermquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik geloof dat het gelukt is..
Hij is eerst zwervend gevonden en toen in het asiel beland. Toen issie geplaatst, maar die mensen brachten hem na 3 dagen weer terug...."hij was te aanhankelijk en had aandacht nodig"quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij was al twee keer teruggebracht? Dat heb ik de vorige keer gemist geloof ik
2 badlakens zijn sowieso zekerquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg van mascara-klodder een lieve PM dat ze o.a. handdoeken, een fleecedeken, katten/hondenvoer en misschien badlaken(s) voor ons heeft!![]()
tis een mooi beestjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Tonja en Mascara-klodder![]()
De tags zijn aangevraagd.
En Stali, ik heb gevraagd of Knorretje jouw tag eraf wil halen![]()
Baloe heeft het idd getroffen hoor, maar wij hebben het vooral met hem getroffen. Tis zo'n scheet en direct al lief voor onze andere katten
mensen die willenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef tonja het volgende:
Ik ookHeb net wat overgeschreven. (ik wil een tagje
)
Tis ook een erg knap beestjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe heeft het idd getroffen hoor, maar wij hebben het vooral met hem getroffen. Tis zo'n scheet en direct al lief voor onze andere katten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |