quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Commotie all over the place, have fun!
De dagen ervoor. Het is echt heel erg en ik wil alleen maar chocolade en heb één doosje after eights gegeten en 2 Bounty's. Als ik nu ga lopen, schud ik heel het dorp wakker. Echt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
It's a state of mind Noekje, derde dag zeker?
Overmorgen ben je weer slank
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk uitje? 3 augustus is de fandag van Huub en Jaap.
Kaarten bestellen op www.rocketmiljonairs.nl voor 7.50,
locatie Het Blauwe Meer in Loon Op Zand.
http://www.experience-island.nl/
Ja, zondag, dat zal me een waar feest worden, zelfs zonder mijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef noekje het volgende:
[..]
De dagen ervoor. Het is echt heel erg en ik wil alleen maar chocolade en heb één doosje after eights gegeten en 2 Bounty's. Als ik nu ga lopen, schud ik heel het dorp wakker. Echt!
Ik kom echt nooit meer op mijn oude gewicht van gisteren. Oh en the chocolate brownie die ik van de kinderen heb afgejat, die zit ook in mijn vette pens. Ik ben zo vet dat ik niet eens door de deur pas dus nu moet ik voor de laptop op een stoel gaan slapen. Ik ben een Jaap!![]()
Dude!
Allemaal naar de fandag!Ik ga met Jaap door de modder knorren.
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die smiley beweegt, of komt dat door de wijn? Scary
Overmorgen denk je, what was I thinking?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef noekje het volgende:
[..]
De dagen ervoor. Het is echt heel erg en ik wil alleen maar chocolade en heb één doosje after eights gegeten en 2 Bounty's. Als ik nu ga lopen, schud ik heel het dorp wakker. Echt!
Ik kom echt nooit meer op mijn oude gewicht van gisteren. Oh en the chocolate brownie die ik van de kinderen heb afgejat, die zit ook in mijn vette pens. Ik ben zo vet dat ik niet eens door de deur pas dus nu moet ik voor de laptop op een stoel gaan slapen. Ik ben een Jaap!![]()
Dude!
Allemaal naar de fandag!Ik ga met Jaap door de modder knorren.
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je hartje niet klopt, is er dan iets fout
Het ligt eraan wat je wil he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je hartje niet klopt, is er dan iets fout
Toppie Suikeroom. Bedankt voor de Openingspost.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:02 schreef Suikeroom het volgende:
Yeah dit is Commotie om Huub, de charismatische jongen uit Oldenzaal. Hij drinkt bier en tieten, is extreem sexy, en speelt piano. Hij staat bekend om zn swagger. Dat is Engels voor jeuk. Op vakantie houdt Huub van een opstootje. Als Huub de gewone jongen probeert uit te hangen wordt er wel 35 keer op een dag homo tegen hem gezegd, en guess what? Huub loopt gewoon door en doet alsof Clairs neus bloedt!!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oi, nog hulp nodig bij je buurvrouw?
Wanneer komen de resultaten naar buitenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef APK het volgende:
Zo, als ornitoloog ben ik ook weer present.
o gelukkig ik maakte me al zorgen........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef APK het volgende:
De chocolade sleurt Noekje er wel door heen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef -Blurk- het volgende:
En chocolade kán gewoon niet verkeerd zijn, het is zó lekker !
Tot een mutual benefits agreement komen?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot een mutual benefits agreement komen?
Oorlog met de buurtjes is gewoon niet tof.
* Dementor denkt kut ik klink te wijs maar het moet maar.
Oooooooooh!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jij hackt de hele straat, dus jij mag er niets van zeggen
Ornitholoog, dat is toch iets met vogels he?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef APK het volgende:
We hebben inmiddels een paar nieuwe soorten en een hibride ontdekt:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer komen de resultaten naar buiten
O, ik snap hem, Musje!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef APK het volgende:
Zie je z'n verrekijker niet dan? Nou ja, in Noekjes geval heeft ie die dan weer niet nodig, die neemt zo ongeveer het daglicht weg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ornitholoog, dat is toch iets met vogels he?
En tuinfluiter ook natuurlijk, die ziet dingen bewegen in zijn koelkast!quote:
Ah, dat zijn die volgens die licht geven, het licht en verlichtend zijn.....de trekkers zeg maar......quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Andere vreemde vogels met Chernobil-verschijnselen worden nog bestudeerd.
Dat was toch M&M's zn schoonmoeder?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
En tuinfluiter ook natuurlijk, die ziet dingen bewegen in zijn koelkast!![]()
Ben jij een trekker?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, dat zijn die volgens die licht geven, het licht en verlichtend zijn.....de trekkers zeg maar......
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat was toch M&M's zn schoonmoeder?
Dat denk je maar, drie keer raden wie je buurvrouw zit in te fluisterenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar je maakte het me ook wel errug makkelijk
Ja als jij eenmaal begint he!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar je maakte het me ook wel errug makkelijk
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk je maar, drie keer raden wie je buurvrouw zit in te fluisteren
Die is ongeveer 30 meter lang, 1 meter breed, 1,80 hoog. Dat gaat je met de huidige brandstofprijzen toch snel een slordige 100 euro kostenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Of ik kom je haagje even " verzorgen" !
Zal nog wel wat liter in de auto van de buuf zitten die ik eruit kan tappen (dat moet toch met zo'n slangetje en dan zuigen toch?)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is ongeveer 30 meter lang, 1 meter breed, 1,80 hoog. Dat gaat je met de huidige brandstofprijzen toch snel een slordige 100 euro kosten
Edit: oooh, je bedoelde mijn eigen haagje![]()
Zo heb ik dus de heg van mijn buren om zeep geholpen. Had twee auto's waarvan er eentje niet meer reed maar vol met peut zat, de andere wel reed maar peut nodig had. Inderdaad zuigen en kliederen over die heg heen. Een halve meter zo dood als een pier.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zal nog wel wat liter in de auto van de buuf zitten die ik eruit kan tappen (dat moet toch met zo'n slangetje en dan zuigen toch?)
Of heb je een haag op je borstkas? Dan heb ik denk ik wat sterkers nodig dan benzine. Zal ik m harsen?
Waarom stond die ene auto in je tuin dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo heb ik dus de heg van mijn buren om zeep geholpen. Had twee auto's waarvan er eentje niet meer reed maar vol met peut zat, de andere wel reed maar peut nodig had. Inderdaad zuigen en kliederen over die heg heen. Een halve meter zo dood als een pier.
Dementortje: en je blijft van m'n borsthaar af![]()
Beiden voor de tuin, op straat, tegen de heg aan, lastig allemaal, met een te lange slang en zo, ging fout, bek vol benzine, straat en heg ook.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waarom stond die ene auto in je tuin dan?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beiden voor de tuin, op straat, tegen de heg aan, lastig allemaal, met een te lange slang en zo, ging fout, bek vol benzine, straat en heg ook.....
En het zuigen gaat je ook wat beter afquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beiden voor de tuin, op straat, tegen de heg aan, lastig allemaal, met een te lange slang en zo, ging fout, bek vol benzine, straat en heg ook.....
Dementortje: was nog jong, ben nu een stuk handiger met m'n mondje![]()
Had er anders best over nagedacht. De ene auto stond hoger dan de andere (flink aflopend pad). Maar 't mocht niet zo zijn......quote:
Je bent wel erg on topic hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En het zuigen gaat je ook wat beter af
Jeez, wat gaat dit makkelijk vanaaf zeg!
Komt door het weer denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent wel erg on topic hier
Eend zit ingewikkelde zinnen te formuleren en komt straks knalhard om de hoek kijken. APK is met z'n verrekijker bezig en noteert. L.S. is staat onder het raam van de buurvrouwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Komt door het weer denk ik.
Waars iedereen eigenlijk? Die eend is er niet, LS niet... lekkere commotie zo!
Is zn buurvrouw weer aan 't vibreren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eend zit ingewikkelde zinnen te formuleren en komt straks knalhard om de hoek kijken. APK is met z'n verrekijker bezig en noteert. L.S. is staat onder het raam van de buurvrouw
Hoe bedoel je vibreren? Snap het niet zo goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Is zn buurvrouw weer aan 't vibreren?
En APK heeft genoteerd dat jij geen trekker bent, maar een duwer en goed kan zuigen. Interessant!
Goffer, moet morgen nog werken. Nog 1 wijntje en dan ga ik pitten.
Omdat het kan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb vandaag zo'n verschrikkelijke stressdag gehad dat zelfs het werk gewoon kut was!
Bah...
Maar morgen laatste dag![]()
waarom zijn we aan het SC-en in 2 verschillende topics?
Daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
Héé dit de nieuwe SC en de COS de COs
[ link | afbeelding ]
Alleen jammer dat Huub maar een figurant is van Jaap, die er bij mag zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op vrijdag 1 augustus 2008 00:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, zondag, dat zal me een waar feest worden, zelfs zonder mijVolgens mij kan je feestje organiseren heul goed aan Van Ballegooy overlaten. Ben benieuwd of ie op zijn eigen feestje wel lekker gaat drinken.
En guess what, 26 Sept, is er weer een fandag, dan alleen georganiseerd door NL... Zullen wij daar dan eempjes een FOK stamtafel reserveren?
[/quote
Ik hoop dat ik genoeg opgefokt ben dan...maar ik heb er zin an
Wie had het in godsnaam over jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
Relatie. met BN er... nee wel zoen met kattenharen achteraf..
De g van godsnaam graag met hoofdletter G anders trek ik het niet....quote:
Hijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:55 schreef APK het volgende:
joh, wees blij dat hij een keer normaal gequote heeft.
Nu ik weet dat je een Hij bent Trek ik Uw berichtjes Beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:57 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
De g van godsnaam graag met hoofdletter G anders trek ik het niet....
Trekzequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je een Hij bent Trek ik Uw berichtjes Beter
Verkopen ze die dingen nog tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi met nog een paar i's lijkt mij wel iemand die posters boven bed heeft hangen
Vraag eens aan mooiiiiiiii, die weet dat vast welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen nog tegenwoordig?
En zo ja, zijn er ook posters van Huub te koop?
Even serieus, weet jij of er nog ergens posters van Huub te krijgen zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje ik probeer te fokken ,maar het is ook nooit goed hier
OMG te laatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee, bedankt,mijn nageslacht is al geboren,gezond en wel..
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vraag eens aan mooiiiiiiii, die weet dat vast wel![]()
Ik vermoed dat er ook wel een paar hangen op Rhodos en in Spanje, iets met "Wanted" o.i.d.![]()
Jaja, wat jij wil...............kom op met die poster van Huubquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent mij de baas.....gevaarlijke vrouw
Ik weet niets van posters,goed teken toch...ben ik niet echt geobsedeerd..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even serieus, weet jij of er nog ergens posters van Huub te krijgen zijn?
Nee joh, dat was 'm niet. Hij was echt te bot,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, wat jij wil...............kom op met die poster van Huub
Nu krijg ik hongerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, dat was 'm niet. Hij was echt te bot,
Even wat anders, ga jij nog naar de Boeskool party?
Boeskool party's zijn niks.. Bloemkool rules tegenwoordig,vooral in de bokswereld..Gezond en lekker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, dat was 'm niet. Hij was echt te bot,
Even wat anders, ga jij nog naar de Boeskool party?
eergisteren stond er op Huub zijn Hyves een krabbel van een knul die Huub in Spanje had gezien. De eerste avond was hij met Claire ( ze scheen ontzettend uit de hoogte gedaan te hebben ) en de tweede avond was Huub er alleen , en daar schijnt (?) hij dus met een barmeisje gerotzooid te hebben. Maar die krabbel is door Huub ( of zijn webmaster ) nu verwijderd .quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:54 schreef Copycat het volgende:
Zo, die Hyves poll van Brian over met wie Huub in Spanje gezoend zou hebben, doet overal flink wat stof opwaaien. Hier, op VOL en op het Brian en Amanda forum. Grappig om te zien hoe er overal anders wordt gereageerd.
Stream Lock.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:16 schreef Elske6 het volgende:
[..]
eergisteren stond er op Huub zijn Hyves een krabbel van een knul die Huub in Spanje had gezien. De eerste avond was hij met Claire ( ze scheen ontzettend uit de hoogte gedaan te hebben ) en de tweede avond was Huub er alleen , en daar schijnt (?) hij dus met een barmeisje gerotzooid te hebben. Maar die krabbel is door Huub ( of zijn webmaster ) nu verwijderd .
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
Héé dit de nieuwe SC en de COS de COs
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb vandaag zo'n verschrikkelijke stressdag gehad dat zelfs het werk gewoon kut was!
Bah...
Maar morgen laatste dag![]()
waarom zijn we aan het SC-en in 2 verschillende topics?
dit is scaryquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen nog tegenwoordig?
En zo ja, zijn er ook posters van Huub te koop?
lulhannes... Huub heeft mooie bruine ogen met een tijdelijk blauw/geel/paars randjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Na een avond Oldenzaal
[ afbeelding ]
Dat zijn dan absoluut geen fokkers! Twee topics terug hebben ze hier verteld dat ze geen moer meer om Brian geven en ook niet zouden posten als hij hier een eigen plekje zou hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:36 schreef Suikeroom het volgende:
hehe kijk die invasie van al die kansloze Huub fans op Brian zn hyves.. nog steeds nemen ze alles zooo letterlijk en gaan ze gelijk Brian bashen.. jullie hoeven het niet meer voor jullie held op te nemen hoor, spelletje is over Huub heeft verloren..
er moet echt meer achter zitten, het zit bij Lieke blijkbaar nog heel erg diep.. oja gaan Huub fans nu Lieke bashen op hyves?quote:citaat lieke op hyves:
Lieke
31.07.2008
Ik accepteer een hele hoop vrienden tegelijk en daar zat ie blijkbaar tussen. Kijk er nooit zo goed naar, accepteer altijd alles, haha. Zodra ik het zag heb ik hem verwijderd. Das een afgesloten hoofdstuk en hoeft voor mij ook niet. Tis wat mij betreft echt helemaal klaar.
Groetjes -x-
"ze"..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn dan absoluut geen fokkers! Twee topics terug hebben ze hier verteld dat ze geen moer meer om Brian geven en ook niet zouden posten als hij hier een eigen plekje zou hebben.
Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn dan absoluut geen fokkers! Twee topics terug hebben ze hier verteld dat ze geen moer meer om Brian geven en ook niet zouden posten als hij hier een eigen plekje zou hebben.
Natuurlijk zit het diep bij Lieke, na alles wat er gebeurt is. Maar goed, dat geeft hij zelf ook wel aan, dat hij ontzettend lullig heeft gedaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke over Huub als hyves 'vriend'![]()
[..]
er moet echt meer achter zitten, het zit bij Lieke blijkbaar nog heel erg diep.. oja gaan Huub fans nu Lieke bashen op hyves?
In elk geval worden mijn woorden onder een vergrootglas gelegd en genoteerd voor later gebruik. Moet ik me gevleid voelen dat ze zoveel impact hebben dat ik als 'ze' word aangeduid...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.
Ja, goed hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.
maar ja aan de andere kant, het is nu ook alweer 8 maanden geleden.. iemand toevoegen op hyves is toch geen ramp.. ik bedoel Amanda is nu zogenaamd haar skattie..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk zit het diep bij Lieke, na alles wat er gebeurt is. Maar goed, dat geeft hij zelf ook wel aan, dat hij ontzettend lullig heeft gedaan
Jij kwam er mee, maar in je kielzog werd het beaamd door de bijna iedereen die Huub fan is en nog in dit subforum post. Je kreeg enorme bijval.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval worden mijn woorden onder een vergrootglas gelegd en genoteerd voor later gebruik. Moet ik me gevleid voelen dat ze zoveel impact hebben dat ik als 'ze' word aangeduid...
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze weer met hetzelfde bezig is als waar het allemaal mee begon? Huub heeft het leuk, Huub krijgt aandacht, Huub heeft een rol achter de schermen. Het zou me niets verbazen als ze met name vanwege dat laatste weer een weg naar binnen zoekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
maar ja aan de andere kant, het is nu ook alweer 8 maanden geleden.. iemand toevoegen op hyves is toch geen ramp.. ik bedoel Amanda is nu zogenaamd haar skattie..
ik denk dat Lieke niks met Huub te maken wilt hebben omdat ze die relatie nog steeds niet goed heeft afgesloten voor dr zelf en het daarom maar heel erg ver wegstopt..
ja mensen Lieke is nog steeds verliefd op Huub, wie had dat gedacht
Ik denk eerder dat ze heel gewoon een pestpokkepleurishekel aan hem heeft. En ik kan dat goed volgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
ja mensen Lieke is nog steeds verliefd op Huub, wie had dat gedacht
Ik ook wel, gezien wat er allemaal gebeurd is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze heel gewoon een pestpokkepleurishekel aan hem heeft. En ik kan dat goed volgen
En tussendoor tijdens het uitgaan en op vakantie natuurlijk nog wel een paar mensen op hun bek rossen zodat de roddelbladen ook wat te schrijven hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef Gert het volgende:
Al volgt ze een vervelende taktiek. Het zou leuker zijn als ze scheldend en tierend de openlijke confrontatie zocht.
Lieke is meer van het zich laten palen door semi BN'ers in de hoop zelf bekend te worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:31 schreef APK het volgende:
[..]
En tussendoor tijdens het uitgaan en op vakantie natuurlijk nog wel een paar mensen op hun bek rossen zodat de roddelbladen ook wat te schrijven hebben.
??? die vat ik niet, ze heeft hem uit haar hyves gehaald, hoe kan ze dan een weg naar binnen zoeken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze weer met hetzelfde bezig is als waar het allemaal mee begon? Huub heeft het leuk, Huub krijgt aandacht, Huub heeft een rol achter de schermen. Het zou me niets verbazen als ze met name vanwege dat laatste weer een weg naar binnen zoekt.
Met Lieke op vakantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:31 schreef APK het volgende:
[..]
En tussendoor tijdens het uitgaan en op vakantie natuurlijk nog wel een paar mensen op hun bek rossen zodat de roddelbladen ook wat te schrijven hebben.
Het is maar een theorie. Eentje die ik overigens wel uitstekend bij haar karakter vind passen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef Desii het volgende:
[..]
??? die vat ik niet, ze heeft hem uit haar hyves gehaald, hoe kan ze dan een weg naar binnen zoeken.
ik nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze heel gewoon een pestpokkepleurishekel aan hem heeft. En ik kan dat goed volgen
vind hem ook zeker bij haar karakter passen, maar in dit specifieke Huub-geval nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar een theorie. Eentje die ik overigens wel uitstekend bij haar karakter vind passen.
dat overleef jij glad nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Lieke op vakantie![]()
Eerst een Reiki sessie, daarna die stevige dijbenen om je middel
Nou, ik zou er niet raar van opkijken als ze een baan van hem zou accepteren (en hem vervolgens opzij zou duwen).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:50 schreef Desii het volgende:
[..]
vind hem ook zeker bij haar karakter passen, maar in dit specifieke Huub-geval niet
daar zou ik ook niet van staan te kijken, maar ik denk niet dat Huub de mogelijkheid heeft om nu al iemand een baan aan te biedenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik zou er niet raar van opkijken als ze een baan van hem zou accepteren (en hem vervolgens opzij zou duwen).
Ik denk juist dat Huub dat wél zou doen, die is altijd ruimhartig tegen zijn "vijanden" en gunt ze nog het beste ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef Desii het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet van staan te kijken, maar ik denk niet dat Huub de mogelijkheid heeft om nu al iemand een baan aan te bieden
en al zou die mogelijkheid wel hebben...... zo stom zou tie toch niet wezuh
Jij bent gewoon jaloers, maar dat hoeft eg nie......quote:
Oh, juist wel. Als er iemand vergevingsgezind, hoopvol en naief is, dan is het Huub wel. Hij zou werkelijk denken dat het daarmee weer goed zou kunnen komen (terwijl zij ondertussen de boel tegen hem opstookt).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef Desii het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet van staan te kijken, maar ik denk niet dat Huub de mogelijkheid heeft om nu al iemand een baan aan te bieden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef Desii het volgende:
[..]
ja ja, speciaal plekje (ergens in je holle kies zekers)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, maar dat hoeft eg nie......![]()
Voor jou heb ik een speciaal plekje gereserveerd
Nee doos, die was al gevuldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ja ja, speciaal plekje (ergens in je holle kies zekers) [ afbeelding ]
das waar jah........ maar dat vergevingsgezinde vind ik één van z'n betere eigenschappen, dus die houwe we erin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, juist wel. Als er iemand vergevingsgezind, hoopvol en naief is, dan is het Huub wel. Hij zou werkelijk denken dat het daarmee weer goed zou kunnen komen (terwijl zij ondertussen de boel tegen hem opstookt).
doos.....doos zegt tie danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee doos, die was al gevuld![]()
Een echt mooi plekje (met uitzicht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk als je nou zgt, skattie of engeltje of droppie of whatever... maar doosje bent echt hopeloos
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:10 schreef Desii het volgende:
[..]
doos.....doos zegt tie dan [ afbeelding ]Skattie......ik ben hopeloos...'t komt door jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk als je nou zgt, skattie of engeltje of droppie of whatever... maar doosje bent echt hopeloos
![]()
![]()
On topic. Huub gunt iedereen, zo het lijkt, inderdaad iedereen het beste, ik vind dat een goede eigenschap van 'm
Haha, wat een amateuristisch rotding. En die ene zin klopt ook niet:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:14 schreef BuffyJan het volgende:
Hey Dennix heeft een nieuwe single
Die singlehoes
Die gek sleurt er goed aan. Hij lijkt aardig hard te werken aan z'n toekomst. Van mij mag hij slagenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:14 schreef BuffyJan het volgende:
Die singlehoes
1. altijd maar de schuld afschuiven, waar heb ik die ergelijke eigenschap al meer gezien...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Skattie......ik ben hopeloos...'t komt door jou![]()
![]()
On topic. Huub gunt iedereen, zo het lijkt, inderdaad iedereen het beste, ik vind dat een goede eigenschap van 'm
Een ernstige ziekte, een kaakslag of tenminste een flinke douwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Huub dat wél zou doen, die is altijd ruimhartig tegen zijn "vijanden" en gunt ze nog het beste ook.
Van mij ook, maar ik ben bang dat t jammerlijk gaat mislukken. Die hoesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die gek sleurt er goed aan. Hij lijkt aardig hard te werken aan z'n toekomst. Van mij mag hij slagen
Tja, hij zal die hoes wel niet zelf gemaakt hebben en er zal wel over nagedacht zijn. Je moet je een beetje verplaatsen in z'n doelgroep, meiden tussen de 10 en 20 jaar. Die vinden het vast erg geilquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:24 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Van mij ook, maar ik ben bang dat t jammerlijk gaat mislukken. Die hoes![]()
![]()
Ik vind die hoes van iemand zn reactie eronder leuker eigenlijk
van mij ook heur, maar begin dan eens met een leuke foto op je cd hoes (zal em vanvond eens beluisteren)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die gek sleurt er goed aan. Hij lijkt aardig hard te werken aan z'n toekomst. Van mij mag hij slagen
Je treft 't vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:23 schreef Desii het volgende:
[..]
On topic:eensch (je kannut wel... aardig zijn)
Weet ik niet, als ze m al zo 'geil' hadden gevonden was die eerste single al aangeslagen. En dat gebeurde ook niet. Maar we zullen zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, hij zal die hoes wel niet zelf gemaakt hebben en er zal wel over nagedacht zijn. Je moet je een beetje verplaatsen in z'n doelgroep, meiden tussen de 10 en 20 jaar. Die vinden het vast erg geil
Ik moest het een paar keer lezen om de schoonheid van deze tekst ten volle tot me door te laten dringenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, wat een amateuristisch rotding. En die ene zin klopt ook niet:
"Ik stel mijn leven in het teken om ook jouw geluk te zijn"
Het is ook moeilijk om door te breken. Je moet een beetje geluk hebben en blijven knokken voor succes in die wereld. In ieder geval heeft hij een ontzettend goede en zuivere stem (je moet er wel van houden, maar dat terzijde). En optredens heeft hij volgens mij wel. Als je 300 euro pakt in een café doe je het ook redelijk modaal bij 10 optredens per maand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:29 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Weet ik niet, als ze m al zo 'geil' hadden gevonden was die eerste single al aangeslagen. En dat gebeurde ook niet. Maar we zullen zienIk heb zo vaak van dat soort artiesten zien floppen, en die mensen blijven t maar proberen
Is de clip al uit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:14 schreef BuffyJan het volgende:
Die singlehoes
Daar ben ik ook benieuwd naar. Vooral naar jouw cameo.quote:
O ja, was ik vergeten erbij te zetten, als jij er toch niet was Eendquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een ernstige ziekte, een kaakslag of tenminste een flinke douw
Ja, dat is wel een eigenschap van hem inderdaad. Maar een baan aanbieden is weer een stap verder (al had hij die mogelijkheid).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Huub dat wél zou doen, die is altijd ruimhartig tegen zijn "vijanden" en gunt ze nog het beste ook.
in den baas z''n tijd te spammenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je treft 't vandaag![]()
Ben je vrij of zit je in de baas z'n tijd te spammen?
En wat vind jij van Boeskool?
Patatten zijn gaafquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Desii het volgende:
[..]
in den baas z''n tijd te spammen
Boerenkool is zo enorm smerig, maar ik hou dan ook bijna van geen één groente .. patat daarintegen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:36 schreef Suikeroom het volgende:
hehe kijk die invasie van al die kansloze Huub fans op Brian zn hyves.. nog steeds nemen ze alles zooo letterlijk en gaan ze gelijk Brian bashen.. jullie hoeven het niet meer voor jullie held op te nemen hoor, spelletje is over Huub heeft verloren..
die poll is toch gewoon grappig.. en nu lees ik hier over een barmeisje? spannend.. Huub is natuurlijk niet voor niets nu ff alleen naar Oldenzaal.. eerste echtelijke ruzie? nu moeten de Brian fans de party mailen en de telegraaf mailen dat Huub vreemd is gegaan!!! oh nee wacht dat doen alleen die nowlive debielen![]()
Het zal vast wel overdreven zijn......quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:16 schreef Elske6 het volgende:
[..]
eergisteren stond er op Huub zijn Hyves een krabbel van een knul die Huub in Spanje had gezien. De eerste avond was hij met Claire ( ze scheen ontzettend uit de hoogte gedaan te hebben ) en de tweede avond was Huub er alleen , en daar schijnt (?) hij dus met een barmeisje gerotzooid te hebben. Maar die krabbel is door Huub ( of zijn webmaster ) nu verwijderd .
Toch spreekt Huub niet echt vaak slecht over B en A. Soms wordt het hem woorden door z'n strot geduwd, in z'n mond gelegd, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
............ en dat alles na zo'n poll'etje
Veel van die mensen op Brian's hyve beweren ook dat Huub alleen maar goed over Brian en Amanda praat. Die mensen zijn hier blijkbaar nooit geweest
Not my cup of tea........ de hoes en het nummer niet. Maar hij heeft het toch maar mooi gefliktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:14 schreef BuffyJan het volgende:
Die singlehoes
is ook zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
Veel van die mensen op Brian's hyve beweren ook dat Huub alleen maar goed over Brian en Amanda praat. Die mensen zijn hier blijkbaar nooit geweest
Heb je een linkje naar die Poll?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:03 schreef Desii het volgende:
[..]
is ook zo
daarbij vind ik die poll een beetje laag, maar zal wel Brian humor zijn en voor mij is Brian+humor een vaag begrip
het was ff zoeken, want dat hyvesgedoe is zo niet mijn dingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die Poll?
De laatste tijd inderdaad minder, maar in het begin plaatste hij behoorlijk wat sneren in zijn reacties op vragen e.d.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch spreekt Huub niet echt vaak slecht over B en A. Soms wordt het hem woorden door z'n strot geduwd, in z'n mond gelegd, dat dan weer wel.
Yikes....... die is er echt klaar mee. Alsnog verwijderd uit de lijstquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
er moet echt meer achter zitten, het zit bij Lieke blijkbaar nog heel erg diep.. oja gaan Huub fans nu Lieke bashen op hyves?
Huub heeft juist meteen toen hij hier op FOK! kwam gezegd dat hij geen kwaad ging spreken over mensen uit DGK, en daar heeft hij zich volgens mij aardig aan gehouden..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:06 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De laatste tijd inderdaad minder, maar in het begin plaatste hij behoorlijk wat sneren in zijn reacties op vragen e.d.
Op hyves of ergens anders misschien wel, maar wat hier gepost wordt telt toch ook...........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:03 schreef Desii het volgende:
[..]
is ook zo
daarbij vind ik die poll een beetje laag, maar zal wel Brian humor zijn en voor mij is Brian+humor een vaag begrip
Aardig......... maar niet helemaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub heeft juist meteen toen hij hier op FOK! kwam gezegd dat hij geen kwaad ging spreken over mensen uit DGK, en daar heeft hij zich volgens mij aardig aan gehouden..
Het is een mens he, geen heilige.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:24 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Aardig......... maar niet helemaal
Je aanvankelijke suggestie dat-ie het hier zo bont zou hebben gemaakt met het sneren naar B&A, klopt in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:24 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Aardig......... maar niet helemaal
gelukkig heeft Lieke nog 10264 echte vriendenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
En dan nog. Het valt in het niets bij de haatcampagnes van Brian en Amanda richting Huub.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Je aanvankelijke suggestie dat-ie het hier zo bont zou hebben gemaakt met het sneren naar B&A, klopt in ieder geval niet.
Eén polletje over zoenen op z'n hyves, da's alles toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:09 schreef schatje het volgende:
En dan nog. Het valt in het niets bij de haatcampagnes van Brian en Amanda richting Huub.
Ik zie het nog steeds nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:52 schreef Desii het volgende:
[..]
het was ff zoeken, want dat hyvesgedoe is zo niet mijn ding
Zo zie je maar weer wat ik allemaal voor jou over hebgrtz de doos
http://brianaire.hyves.nl/
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Je aanvankelijke suggestie dat-ie het hier zo bont zou hebben gemaakt met het sneren naar B&A, klopt in ieder geval niet.
Daar heeft-ie personeel voor.![]()
Dat boeit mij ook niet hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Eén polletje over zoenen op z'n hyves, da's alles toch?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:30 schreef PC eend het volgende:
Ik zie het nog steeds niet
Zelfs niet als ik op polls klik
quote:You have to log in to view this page!
Verder hebben ze na DGK weinig over Huub gesproken volgens mij en al helemaal geen haatcampagne.quote:
Nou die oproepen en (op het laatst bijna dagelijkse) uitspraken als 'ze verdienen nog niet eens een nekschot' van Huub waren anders ook niet mis hoor...... Maar dat zijn weer een heleboel oudequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:09 schreef schatje het volgende:
[..]
En dan nog. Het valt in het niets bij de haatcampagnes van Brian en Amanda richting Huub.
Ik ben danwel een groot Brianfan, maar dat gaat me toch net iets te verquote:
Nee alleen die poll is bekend (voor zover ik weet, ik kijk bijna nooit op hyves). Nou, dan zijn er toch echt nog meer negatieve uitspraken van Huub over Brian en Amanda te vinden. Als je het op een weegschaal wil gaan leggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Verder hebben ze na DGK weinig over Huub gesproken volgens mij en al helemaal geen haatcampagne.
Ik kan niets eens inloggen, heb z'n password niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ben danwel een groot Brianfan, maar dat gaat me toch net iets te ver
Dan ben ik abuis johquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Verder hebben ze na DGK weinig over Huub gesproken volgens mij en al helemaal geen haatcampagne.
Kan gebeuren.quote:
Whehehe.quote:Reality Checked by Hyves Headquarters
(Why so many friends?)
Politicians, musicians & other famous hyvers can have a special profile. This enables them to communicate with thousands of friends and fans, without slowing down and diluting the network.
"Tja.... waar gaat het eigenlijk overquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef _-inge-_ het volgende:
Deze week in de Party: Huub vecht op Rhodos
En dan volgende week zeker: Huub vecht in Torremolinos
Gaat lekker....
Ja lachen he, al die vechtpartijen van huubquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
"Tja.... waar gaat het eigenlijk over(voor sommigen heel veel blijkbaar.....)"
Aanname dus en de toekomst voorspellen, goed hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef _-inge-_ het volgende:
Deze week in de Party: Huub vecht op Rhodos
En dan volgende week zeker: Huub vecht in Torremolinos
Gaat lekker....
Denk dat het niet meer dan een ingeving wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Aanname dus en de toekomst voorspellen, goed hoor
Beter lezen APK. Die omhooggevallen neprapper heeft een speciaal profiel aangevraagd, daarom staat deze tekst er.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:46 schreef APK het volgende:
Check dit dan:
[..]
Whehehe.
Brian heeft zoveel vrienden op Hyves dat het netwerk er langzamer van wordt!
Die gast is nog sneuer dan sneu, een beroemde hyvende BN'er, puhlease.quote:Politici, artiesten en andere BH'ers (hyvende BN'ers ;-)) hebben een speciaal profiel waardoor ze met duizenden vrienden en fans contact kunnen houden. Om het netwerk niet te laten verwateren, zijn hun vrienden geen vrienden van vrienden van elkaar, ze tellen dus niet mee in de connecties.
Als het daarbij blijft, best.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Die gast is nog sneuer dan sneu, een beroemde hyvende BN'er, puhlease.
Zelfs jij die het allemaal zo sneu vindt, checkt zijn hyvesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter lezen APK. Die omhooggevallen neprapper heeft een speciaal profiel aangevraagd, daarom staat deze tekst er.
[..]
Dagelijks, ik ben een masochist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:10 schreef PC eend het volgende:
Zelfs jij die het allemaal zo sneu vindt, checkt zijn hyves
Ik verneder je graag, zo ben ik dan weer welquote:
Dank je, dank je.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Aanname dus en de toekomst voorspellen, goed hoor
FOK! zou een standbeeld voor je op moeten richten, echt waar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:18 schreef PC eend het volgende:
Ik verneder je graag, zo ben ik dan weer wel
Ja, die tekst is dezelfde die ik plaatste Sherlock, maar dan in het Nederlands.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
Beter lezen APK. Die omhooggevallen neprapper heeft een speciaal profiel aangevraagd, daarom staat deze tekst er.
Hyves en een speciale statusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:56 schreef APK het volgende:
Ja, die tekst is dezelfde die ik plaatste Sherlock, maar dan in het Nederlands.
Geen idee of hij het zelf aangevraagd heeft, maar de Hyves-webmaster vindt hem blijkbaar belangrijk genoeg met zijn duizenden fans om hem die speciale status te geven.
Hyves was de populairste site van het jaar en van den Ende heeft zich ingekocht en die staat bekend om het feit dat hij zich overal mee bemoeit en alleen met uiterst toegewijde mensen wil werkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hyves en een speciale status. Die meet hij zichzelf aan en de webmaster van Hyves heb ik niet echt hoog zitten.
ehm Huub praat wel ok over Brian hoor, hier en daar ook een geintje meer niet...die fans moeten is ophouden met maar steeds een kamp te kiezen, stelletje *hooligansquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
Je schreef dat je zondag Huub al ziet,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:14 schreef mooiiiiii het volgende:
maar negeren lijkt mij persoonlijk beter..
Goh, Ome Joop maakt zich ook al druk om Brianaire en zijn speciale status van BN'r. Ik wens hem veel succes met deze mislukte rapper, gitarist, dichter en wat hij zichzef allemaal toedicht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:41 schreef PC eend het volgende:
Hyves was de populairste site van het jaar en van den Ende heeft zich ingekocht en die staat bekend om het feit dat hij zich overal mee bemoeit en alleen met uiterst toegewijde mensen wil werken
Overigens kan je die speciale status naar mijn weten niet zelf aanmeten
Dus tsja
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm Huub praat wel ok over Brian hoor, hier en daar ook een geintje meer niet...die fans moeten is ophouden met maar steeds een kamp te kiezen, stelletje *hooligans
* ik zag op hyves dat vrouwen van 58 elkaar uitschelden en notes sturen![]()
Was eigenlijk al naar mijn nest en dat ben ik ook echt na deze post.quote:
Kunnen mensen niet wat dingen copy / pasten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:02 schreef Vivi het volgende:
Mwehhehehehe...die fans van Huubhttp://cor-apri.hyves.nl/
Is dat zo duur dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen mensen niet wat dingen copy / pasten?
Niet iedereen kan een hyves-account betalen.
't Wordt tijd dat Gert je eens gaat vertellen dat je niet zo met dat vingertje wijzen. "Die fans moeten eens ophouden", dat kan echt niet meer hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm Huub praat wel ok over Brian hoor, hier en daar ook een geintje meer niet...die fans moeten is ophouden met maar steeds een kamp te kiezen, stelletje *hooligans
* ik zag op hyves dat vrouwen van 58 elkaar uitschelden en notes sturen![]()
mag Huub niet eens optreden in zijn eigen dorp (?) ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Patatten zijn gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
Huub's programma voor vandaag:
http://www.boeskoolislos.nl/content.asp?paginaID=4&subPaginaID=19
Jawel, in de ringquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:14 schreef Elske6 het volgende:
[..]
mag Huub niet eens optreden in zijn eigen dorp (?) ....
Toen ik al je onzin negeerde trok ik dat een stuk beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, Ome Joop maakt zich ook al druk om Brianaire en zijn speciale status van BN'r. Ik wens hem veel succes met deze mislukte rapper, gitarist, dichter en wat hij zichzef allemaal toedicht.
Trusten.![]()
Nee man, als er een ring opgebouwd wordt zegt ie op het laatste moment afquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, in de ringProbleem is alleen dat voordat ze die klaar hebben hij al uitgeknokt is
Ja, maar nu pikt ie rondom dronken tegenstanders....die noemt ie dan lastig en dan gaat het een stuk beterquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee man, als er een ring opgebouwd wordt zegt ie op het laatste moment af
Ik denk zelfs dat ie zonder alcoholverbod ook tegen brian geen nee had gezegdquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar nu pikt ie rondom dronken tegenstanders....die noemt ie dan lastig en dan gaat het een stuk beter
Nou ja, 't is ook niet makkelijk. Tuinfluiter geeft aan dat hij kan kiezen wie hij wil, dan moet je wel sterk in je schoenen staan natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:26 schreef Soury het volgende:
Huubje is verdacht stil, als je bedenkt dat ie vanaf zijn vakantie (huwelijksreis) adres nog uren wist te posten..![]()
Heet onder de voetjes geval
Die ring (welke van de twee weet ik niet exact) heeft hem de overwinning gekost. Hij viel door 't mandje...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ie zonder alcoholverbod ook tegen brian geen nee had gezegd
Vielen Brian, Huub, en Amanda allen niet door het mandje?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die ring (welke van de twee weet ik niet exact) heeft hem de overwinning gekost. Hij viel door 't mandje...
Welnee, de brianfans hebben hem de overwinning gekost, door op brian te stemmenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die ring (welke van de twee weet ik niet exact) heeft hem de overwinning gekost. Hij viel door 't mandje...
Dat zouden ze nooit doen, daar zijn ze veel te achterlijk voor, die lowlivesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welnee, de brianfans hebben hem de overwinning gekost, door op brian te stemmen
Welkomquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:18 schreef spapaars het volgende:
De uitgemenstrueerde NL flabber kutten die, gore goedkope rode wijn gebruiken om hun gok en wangen te roden en, dat alleen om dat het oraal kan worden ingenomen.
Zijn nu alom aanwezig op dit topic, lees ik terug.
De vijfde colonne is gearriveerd.
Euh, wie zijn dat en is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:18 schreef spapaars het volgende:
De uitgemenstrueerde NL flabber kutten die, gore goedkope rode wijn gebruiken om hun gok en wangen te roden en, dat alleen om dat het oraal kan worden ingenomen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ga janken, of koop een kaasschaaf en ga in een hoekje zitten,
wie denk je wel niet dat je bent
Wacht nog steeds op één of andere vorm van repliek. Moet ik een kaasschaaf in mijn neus steken ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef static het volgende:
[..]
Jij schijnt de echte Huub te zijn hè? Veel indruk maak je niet - en dat is een understatement.
Vertel, wie denk jíj wel niet dat je bent?
jezus, jij hebt echt een kutdag (of leven) achter de rug dat je dat nu schrijft, dat je dat schrijft..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:18 schreef spapaars het volgende:
Jeetje ,als ik ergens schreef dat ik Huub zondag zie ,is het wel duidelijk toch dat ik naar die fandag ga .quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je schreef dat je zondag Huub al ziet,
ga je naar de fandag van Jaap en Huub?
Die durft echt niet meer buiten dit topic te posten .. Dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Wacht nog steeds op één of andere vorm van repliek. Moet ik een kaasschaaf in mijn neus steken ofzo?
ja, je bent een echte huub-fan als het op schrijfstijl aankomptquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje ,als ik ergens schreef dat ik Huub zondag zie ,is het wel duidelijk toch dat ik naar die fandag ga .
Best wel spannend, zo met z'n tweetjes, of niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef mooiiiiii het volgende:
Jeetje ,als ik ergens schreef dat ik Huub zondag zie ,is het wel duidelijk toch dat ik naar die fandag ga .
Even geduld....er zijn nog vier knokpartijtjes voor jequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Wacht nog steeds op één of andere vorm van repliek. Moet ik een kaasschaaf in mijn neus steken ofzo?
Vroegah had ik een passer als krasser, maar ervaring leert dat het met een kaasschaaf beter in banen te leiden isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef static het volgende:
[..]
[..]
hee muis! ik dacht dat er alleen nog zwakbegaafden rond dit uur in dit topic te vinden warenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die durft echt niet meer buiten dit topic te posten .. Dus ben benieuwd
Jody Bernal?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, jij hebt echt een kutdag (of leven) achter de rug dat je dat nu schrijft, dat je dat schrijft..![]()
pak an, schijtwijf:
eendjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah had ik een passer als krasser, maar ervaring leert dat het met een kaasschaaf beter in banen te leiden is
Precies des te leukerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee muis! ik dacht dat er alleen nog zwakbegaafden rond dit uur in dit topic te vinden waren
dudequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel spannend, zo met z'n tweetjes, of niet?
papa don't preachquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even geduld....er zijn nog vier knokpartijtjes voor je
Je kan beter zwak beschaafder zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee muis! ik dacht dat er alleen nog zwakbegaafden rond dit uur in dit topic te vinden waren
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan beter zwak beschaafder zeggen[ afbeelding ]
Sow muis, hij is sterk....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan beter zwak beschaafder zeggen[ afbeelding ]
Je weet ze wel te vinden hé....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
papa don't preach![]()
they're all here
ik wil wel maar mag niet, m'n neukstertje is bang-gelet op m'n psychische instabiliteit-dat ik met biekween of disana mee naar huis zal rijden.quote:
Ik zie het probleem niet, dan beukt ze een van die wijven toch gewoon op haar muil?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
ik wil wel maar mag niet, m'n neukstertje is bang-gelet op m'n psychische instabiliteit-dat ik met biekween of disana mee naar huis zal rijden.
Laat BQ je tomtom inspreken.. Probleem opgelost (ze heeft een aangenaam geluid)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil wel maar mag niet, m'n neukstertje is bang-gelet op m'n psychische instabiliteit-dat ik met biekween of disana mee naar huis zal rijden.
Je moet d'r kat niet op je spek gaan binden hé, want jeweets, "Wat niet goed is voor de korf, is niet goed voor de bijen"quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Probeer het baanrecord te brekenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
Wisten jullie dat de kaasschaaf een Noorse uitvinding is?! Kan ik jullie helpen?!
ja, maar dan krijg ik zeker later een ban. dat is het me niet waardquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, dan beukt ze een van die wijven toch gewoon op haar muil?
Nee ,niet spannend ,maar ondertussen gewoon heeeeeeel gezellig.dus dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel spannend, zo met z'n tweetjes, of niet?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
Wisten jullie dat de kaasschaaf een Noorse uitvinding is?! Kan ik jullie helpen?!
pussyfarts tellen nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat BQ je tomtom inspreken.. Probleem opgelost (ze heeft een aangenaam geluid)
Noorse kaasquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee ,niet spannend ,maar ondertussen gewoon heeeeeeel gezellig.dus dat.![]()
Sjesusquote:
Kun je eindelijk die muntjes geven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
Nee ,niet spannend ,maar ondertussen gewoon heeeeeeel gezellig.dus dat.![]()
dst wordt weer een batterij tr's en zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet d'r kat niet op je spek gaan binden hé, want jeweets, "Wat niet goed is voor de korf, is niet goed voor de bijen"
Die is aan het knokken in Oldenzaal, je moet het wel een beetje volgen hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:54 schreef static het volgende:
Waar blijft die enge stomaboy nou?
Die is uit en moet zijn vrouw beschermen.quote:
Maar als ik het goed begrijp, dan zit je nu al meer dan een dag ietwat verdwaasd naar je kaasschaaf te staren, niet wetend hem waar te stoppenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:54 schreef static het volgende:
Waar blijft die enge stomaboy nou?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Die is uit en moet zijn vrouw beschermen.
Ze wordt namelijk overal waar ze komen in haar tieten geknepen.
Kaasschaafquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze nogal uit de hoogte deed, maar ze is toch een stuk langer dan Huub
We wachten de volgende Party dan maar weer afquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:03 schreef APK het volgende:
Maar hij is wel lekker uit terwijl wij als levenloze zombies achter ons toetsenbordje zitten.
Geen speld tussen te krijgen, hooguit een eerste hulpquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:03 schreef APK het volgende:
Maar hij is wel lekker uit terwijl wij als levenloze zombies achter ons toetsenbordje zitten.
Een bloed tiet, kan dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Die is uit en moet zijn vrouw beschermen.
Ze wordt namelijk overal waar ze komen in haar tieten geknepen.
Ik ga hier ook een boerenkool-met-worst-feest aanvragen bij de gemeentequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:03 schreef APK het volgende:
Ik ken het nietquote:
Kaasschaafquote:
Ook al YT's.. Gert heeft wat te doen morgenquote:
Alleen als het een Noors product is met de label, made in Taiwanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kaasschaaf![]()
Pas wel op voor je tepels
Die is altijd wel druk bezig, tijden van aanwezigheid noteren, aantal postings, etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook al YT's.. Gert heeft wat te doen morgen
welnee, die zit hier naast me te soufflerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook al YT's.. Gert heeft wat te doen morgen
Je vergeet wissenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is altijd wel druk bezig, tijden van aanwezigheid noteren, aantal postings, etc.
Je begrijpt er niks van he .... ik moet dat muntje krijgen,sorry voor de verwarring...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je eindelijk die muntjes geven.
Ik hoop oprecht voor Huub dat er meer dan 10 retards op zo'n dag afkomen.
Lekker goedkoop, KINDERARBEIDquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen als het een Noors product is met de label, made in Taiwan
Dat is die kale die, Huub mijn meester benoemd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar APK heeft wel gelijk natuurlijk. Huub is lekker aan het stappen met die kale vriend van 'm, die van die taxichauffeur die hij toegetakeld had. Lekker met z'n beiden Oldenzaal op stelten zetten...
Nee, want ik heb gekquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zeg eens eerlijk, ga je hem niet de hele middag zeer nauwlettend volgen en hem geen minuut uit het oog verliezen?
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, KINDERARBEID![]()
[ afbeelding ]
Mot je bij die Mooren Noren zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
begrijpend schrijven?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die kale die, Huub mijn meester benoemd?
Ooit op bezoek in DGK met zijn rode niets zeggende konen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mot je bij die Moren Noren zijn.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee, want ik heb gekregen wat ik graag wilde .en dat is reikie gevoel ha ha ,jasses![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die was het volgens mij......Huub fans sommige Huub fans vonden hem zo leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die kale die, Huub mijn meester benoemd?
Ooit op bezoek in DGK met zijn rode niets zeggende konen?
Wat dacht je van begrijpend quoten?quote:
Waar heb jij NIET last vanquote:
Verkeerde topic sukkelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
't Moet je wel pijn doen WJ, dat je je als fan van Huub geconfronteerd ziet met al dat gebrek aan respect.quote:
motherfucker, uitpassen jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dacht je van begrijpend quoten?
nou, fan... de minst treurige in dat huis. maar dat kon snel..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Moet je wel pijn doen WJ, dat je je als fan van Huub geconfronteerd ziet met al dat gebrek aan respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |