welnee, die zit hier naast me te soufflerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook al YT's.. Gert heeft wat te doen morgen
Je vergeet wissenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is altijd wel druk bezig, tijden van aanwezigheid noteren, aantal postings, etc.
Je begrijpt er niks van he .... ik moet dat muntje krijgen,sorry voor de verwarring...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je eindelijk die muntjes geven.
Ik hoop oprecht voor Huub dat er meer dan 10 retards op zo'n dag afkomen.
Lekker goedkoop, KINDERARBEIDquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen als het een Noors product is met de label, made in Taiwan
Dat is die kale die, Huub mijn meester benoemd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar APK heeft wel gelijk natuurlijk. Huub is lekker aan het stappen met die kale vriend van 'm, die van die taxichauffeur die hij toegetakeld had. Lekker met z'n beiden Oldenzaal op stelten zetten...
Nee, want ik heb gekquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zeg eens eerlijk, ga je hem niet de hele middag zeer nauwlettend volgen en hem geen minuut uit het oog verliezen?
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, KINDERARBEID![]()
[ afbeelding ]
Mot je bij die Mooren Noren zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
begrijpend schrijven?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die kale die, Huub mijn meester benoemd?
Ooit op bezoek in DGK met zijn rode niets zeggende konen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mot je bij die Moren Noren zijn.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee, want ik heb gekregen wat ik graag wilde .en dat is reikie gevoel ha ha ,jasses![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die was het volgens mij......Huub fans sommige Huub fans vonden hem zo leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die kale die, Huub mijn meester benoemd?
Ooit op bezoek in DGK met zijn rode niets zeggende konen?
Wat dacht je van begrijpend quoten?quote:
Waar heb jij NIET last vanquote:
Verkeerde topic sukkelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
't Moet je wel pijn doen WJ, dat je je als fan van Huub geconfronteerd ziet met al dat gebrek aan respect.quote:
motherfucker, uitpassen jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dacht je van begrijpend quoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |