dat was wel kicken zeker ??????quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:57 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb 6 weken "iets" gehad met een semi BN-er. Volgens mij zeggen de volgende drie woorden genoeg:
Hoe is tie?!
Namen? Want die sujetten uit de Gouden Kooi kun je onmogelijk BN'er noemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:55 schreef Huubdgk het volgende:
ik wel
Wou je zeggen dat dit topic anders relevantie heeft? Als iemand zegt dat hij/zij een Bugatti Veyron rijdt wil ik ook foto's zien, en niet van internet.quote:
En wat maakt jou dat?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:15 schreef Prospera het volgende:
Ook een overspelige BN er gehad.
Hij heeft wel een vrouw en 2 kinderen geflest.
De klootzak
En uit medeleven voor zijn kinderen, noem ik zijn naam maar niet![]()
Robert ten Brinkquote:Op maandag 28 juli 2008 08:20 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En wat maakt jou dat?![]()
Robert ten Brink zeker?
Maar inderdaad als er geen namen genoemd worden kan het topic wel dicht. Nu is het gewoon kansloos roepen dat je weleens een "bekende presentator met een gulle lach" hebt uitgewoond of iets dergelijks.
Robert ten Brink heeft vier dochters hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 08:20 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En wat maakt jou dat?![]()
Robert ten Brink zeker?
Jij hebt toch ook een relatie met een "BN-er"?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Robert ten Brink heeft vier dochters hoor!
Doe niet zo dom muts...ik ken hem niet eens..wie is de BNer met wie jij gescharreld hebtquote:Op maandag 28 juli 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een relatie met een "BN-er"?
nml. Frank van Boer zoekt vrouw uit Appeltern
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom muts...ik ken hem niet eens..
Met welke BN'er ik op dit moment scharrel?quote:wie is de BNer met wie jij gescharreld hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Email-sex met Nigel van Idolsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:34 schreef BVO het volgende:
Heel flauw, maar ook hier: geen relatie, wel ooit een middellange-seksthing. Naam noem ik niet, maar als ik weer eens beschonken achter FOK! zit zal ik het wss wel melden!
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
Met welke BN'er ik op dit moment scharrel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amalia?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:52 schreef XiChico het volgende:
Ohja, ik heb nog een tijdje wat gehad met een vrouw van het Nederlandse Koningshuis. Maar ik zeg niet wie xD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |