Not my cup of tea........ de hoes en het nummer niet. Maar hij heeft het toch maar mooi gefliktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:14 schreef BuffyJan het volgende:
Hey Dennix heeft een nieuwe single
Die singlehoes
is ook zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
............ en dat alles na zo'n poll'etje
Veel van die mensen op Brian's hyve beweren ook dat Huub alleen maar goed over Brian en Amanda praat. Die mensen zijn hier blijkbaar nooit geweest
Heb je een linkje naar die Poll?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:03 schreef Desii het volgende:
[..]
is ook zo
daarbij vind ik die poll een beetje laag, maar zal wel Brian humor zijn en voor mij is Brian+humor een vaag begrip
het was ff zoeken, want dat hyvesgedoe is zo niet mijn dingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die Poll?
De laatste tijd inderdaad minder, maar in het begin plaatste hij behoorlijk wat sneren in zijn reacties op vragen e.d.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch spreekt Huub niet echt vaak slecht over B en A. Soms wordt het hem woorden door z'n strot geduwd, in z'n mond gelegd, dat dan weer wel.
Yikes....... die is er echt klaar mee. Alsnog verwijderd uit de lijstquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke over Huub als hyves 'vriend'![]()
[..]
er moet echt meer achter zitten, het zit bij Lieke blijkbaar nog heel erg diep.. oja gaan Huub fans nu Lieke bashen op hyves?
Huub heeft juist meteen toen hij hier op FOK! kwam gezegd dat hij geen kwaad ging spreken over mensen uit DGK, en daar heeft hij zich volgens mij aardig aan gehouden..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:06 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De laatste tijd inderdaad minder, maar in het begin plaatste hij behoorlijk wat sneren in zijn reacties op vragen e.d.
Op hyves of ergens anders misschien wel, maar wat hier gepost wordt telt toch ook...........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:03 schreef Desii het volgende:
[..]
is ook zo
daarbij vind ik die poll een beetje laag, maar zal wel Brian humor zijn en voor mij is Brian+humor een vaag begrip
Aardig......... maar niet helemaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub heeft juist meteen toen hij hier op FOK! kwam gezegd dat hij geen kwaad ging spreken over mensen uit DGK, en daar heeft hij zich volgens mij aardig aan gehouden..
Het is een mens he, geen heilige.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:24 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Aardig......... maar niet helemaal
Je aanvankelijke suggestie dat-ie het hier zo bont zou hebben gemaakt met het sneren naar B&A, klopt in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:24 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Aardig......... maar niet helemaal
gelukkig heeft Lieke nog 10264 echte vriendenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke over Huub als hyves 'vriend'![]()
[..]
er moet echt meer achter zitten, het zit bij Lieke blijkbaar nog heel erg diep.. oja gaan Huub fans nu Lieke bashen op hyves?
En dan nog. Het valt in het niets bij de haatcampagnes van Brian en Amanda richting Huub.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Je aanvankelijke suggestie dat-ie het hier zo bont zou hebben gemaakt met het sneren naar B&A, klopt in ieder geval niet.
Eén polletje over zoenen op z'n hyves, da's alles toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:09 schreef schatje het volgende:
En dan nog. Het valt in het niets bij de haatcampagnes van Brian en Amanda richting Huub.
Ik zie het nog steeds nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:52 schreef Desii het volgende:
[..]
het was ff zoeken, want dat hyvesgedoe is zo niet mijn ding
Zo zie je maar weer wat ik allemaal voor jou over hebgrtz de doos
http://brianaire.hyves.nl/
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Je aanvankelijke suggestie dat-ie het hier zo bont zou hebben gemaakt met het sneren naar B&A, klopt in ieder geval niet.
Daar heeft-ie personeel voor.![]()
Dat boeit mij ook niet hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Eén polletje over zoenen op z'n hyves, da's alles toch?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:30 schreef PC eend het volgende:
Ik zie het nog steeds niet
Zelfs niet als ik op polls klik
quote:You have to log in to view this page!
Verder hebben ze na DGK weinig over Huub gesproken volgens mij en al helemaal geen haatcampagne.quote:
Nou die oproepen en (op het laatst bijna dagelijkse) uitspraken als 'ze verdienen nog niet eens een nekschot' van Huub waren anders ook niet mis hoor...... Maar dat zijn weer een heleboel oudequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:09 schreef schatje het volgende:
[..]
En dan nog. Het valt in het niets bij de haatcampagnes van Brian en Amanda richting Huub.
Ik ben danwel een groot Brianfan, maar dat gaat me toch net iets te verquote:
Nee alleen die poll is bekend (voor zover ik weet, ik kijk bijna nooit op hyves). Nou, dan zijn er toch echt nog meer negatieve uitspraken van Huub over Brian en Amanda te vinden. Als je het op een weegschaal wil gaan leggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Verder hebben ze na DGK weinig over Huub gesproken volgens mij en al helemaal geen haatcampagne.
Ik kan niets eens inloggen, heb z'n password niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ben danwel een groot Brianfan, maar dat gaat me toch net iets te ver
Dan ben ik abuis johquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Verder hebben ze na DGK weinig over Huub gesproken volgens mij en al helemaal geen haatcampagne.
Kan gebeuren.quote:
Whehehe.quote:Reality Checked by Hyves Headquarters
(Why so many friends?)
Politicians, musicians & other famous hyvers can have a special profile. This enables them to communicate with thousands of friends and fans, without slowing down and diluting the network.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |