Nu ik weet dat je een Hij bent Trek ik Uw berichtjes Beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:57 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
De g van godsnaam graag met hoofdletter G anders trek ik het niet....
Trekzequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je een Hij bent Trek ik Uw berichtjes Beter
Verkopen ze die dingen nog tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi met nog een paar i's lijkt mij wel iemand die posters boven bed heeft hangen
Vraag eens aan mooiiiiiiii, die weet dat vast welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen nog tegenwoordig?
En zo ja, zijn er ook posters van Huub te koop?
Even serieus, weet jij of er nog ergens posters van Huub te krijgen zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje ik probeer te fokken ,maar het is ook nooit goed hier
OMG te laatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee, bedankt,mijn nageslacht is al geboren,gezond en wel..
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vraag eens aan mooiiiiiiii, die weet dat vast wel![]()
Ik vermoed dat er ook wel een paar hangen op Rhodos en in Spanje, iets met "Wanted" o.i.d.![]()
Jaja, wat jij wil...............kom op met die poster van Huubquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent mij de baas.....gevaarlijke vrouw
Ik weet niets van posters,goed teken toch...ben ik niet echt geobsedeerd..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even serieus, weet jij of er nog ergens posters van Huub te krijgen zijn?
Nee joh, dat was 'm niet. Hij was echt te bot,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, wat jij wil...............kom op met die poster van Huub
Nu krijg ik hongerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, dat was 'm niet. Hij was echt te bot,
Even wat anders, ga jij nog naar de Boeskool party?
Boeskool party's zijn niks.. Bloemkool rules tegenwoordig,vooral in de bokswereld..Gezond en lekker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, dat was 'm niet. Hij was echt te bot,
Even wat anders, ga jij nog naar de Boeskool party?
eergisteren stond er op Huub zijn Hyves een krabbel van een knul die Huub in Spanje had gezien. De eerste avond was hij met Claire ( ze scheen ontzettend uit de hoogte gedaan te hebben ) en de tweede avond was Huub er alleen , en daar schijnt (?) hij dus met een barmeisje gerotzooid te hebben. Maar die krabbel is door Huub ( of zijn webmaster ) nu verwijderd .quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:54 schreef Copycat het volgende:
Zo, die Hyves poll van Brian over met wie Huub in Spanje gezoend zou hebben, doet overal flink wat stof opwaaien. Hier, op VOL en op het Brian en Amanda forum. Grappig om te zien hoe er overal anders wordt gereageerd.
Stream Lock.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:16 schreef Elske6 het volgende:
[..]
eergisteren stond er op Huub zijn Hyves een krabbel van een knul die Huub in Spanje had gezien. De eerste avond was hij met Claire ( ze scheen ontzettend uit de hoogte gedaan te hebben ) en de tweede avond was Huub er alleen , en daar schijnt (?) hij dus met een barmeisje gerotzooid te hebben. Maar die krabbel is door Huub ( of zijn webmaster ) nu verwijderd .
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
Héé dit de nieuwe SC en de COS de COs
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb vandaag zo'n verschrikkelijke stressdag gehad dat zelfs het werk gewoon kut was!
Bah...
Maar morgen laatste dag![]()
waarom zijn we aan het SC-en in 2 verschillende topics?
dit is scaryquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen nog tegenwoordig?
En zo ja, zijn er ook posters van Huub te koop?
lulhannes... Huub heeft mooie bruine ogen met een tijdelijk blauw/geel/paars randjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Na een avond Oldenzaal
[ afbeelding ]
Dat zijn dan absoluut geen fokkers! Twee topics terug hebben ze hier verteld dat ze geen moer meer om Brian geven en ook niet zouden posten als hij hier een eigen plekje zou hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:36 schreef Suikeroom het volgende:
hehe kijk die invasie van al die kansloze Huub fans op Brian zn hyves.. nog steeds nemen ze alles zooo letterlijk en gaan ze gelijk Brian bashen.. jullie hoeven het niet meer voor jullie held op te nemen hoor, spelletje is over Huub heeft verloren..
er moet echt meer achter zitten, het zit bij Lieke blijkbaar nog heel erg diep.. oja gaan Huub fans nu Lieke bashen op hyves?quote:citaat lieke op hyves:
Lieke
31.07.2008
Ik accepteer een hele hoop vrienden tegelijk en daar zat ie blijkbaar tussen. Kijk er nooit zo goed naar, accepteer altijd alles, haha. Zodra ik het zag heb ik hem verwijderd. Das een afgesloten hoofdstuk en hoeft voor mij ook niet. Tis wat mij betreft echt helemaal klaar.
Groetjes -x-
"ze"..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn dan absoluut geen fokkers! Twee topics terug hebben ze hier verteld dat ze geen moer meer om Brian geven en ook niet zouden posten als hij hier een eigen plekje zou hebben.
Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn dan absoluut geen fokkers! Twee topics terug hebben ze hier verteld dat ze geen moer meer om Brian geven en ook niet zouden posten als hij hier een eigen plekje zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |